Hulk Hogan

Amerikan Gladiaattorit

201 cm ja nykyisin n. 130 kg

Nuorena hauis 61 cm ja nykyisinkin 55-vuotiaana vielä noin 55 cm!

Hauis isompi kuin monet kilpailijat!

22

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muttei

kaurapuurolla!

• haukkamiehiä

Kertokaa nyt mikä siinä hauiksessa ja penkissä on niin ihmeellistä että niitä pitää aina ihmetellä? Miksi ei reiden ympärystä ja kyykkytulosta?

• on ja muistaakseni

penkki oli nuorena jotain 290 kiloa!

Mutta kaunis on se toinen juontajaja, Muhammad Alin tytär Laila Ali :)

• tuttikin suussa?

pyh vai nuorena. no mitä mä olen katellu niin ainakaan 16-20v nuoret ei paljoa penkistä pukkaa.... rääpälesarjaa.

taitaa olla hogan harvinainen nuori... irstailee ainakin tv:ssä....

• Rocky III:n
        tuttikin suussa? kirjoitti:

pyh vai nuorena. no mitä mä olen katellu niin ainakaan 16-20v nuoret ei paljoa penkistä pukkaa.... rääpälesarjaa.

taitaa olla hogan harvinainen nuori... irstailee ainakin tv:ssä....

aikoina ollessaan noin 28-vuotias! EI TEININÄ!

• tgeqwasdf

• Naturaali voimanostaja
        tgeqwasdf kirjoitti:

Ei ole tuossa kunnossa nostanut 290 penkistä IKINÄ! Tossa kuvassa ehkä maksimissaan 190 kunnossa. Ja se on MAKSIMI.

Oletko nähnyt elokuvan Rocky III?

Kyllä 190 kiloa on aika mitätön tulos 140 kiloa lihasta hormooneilla hankitulle äijälle!

Ehkä jotain 250 kiloa...

• Hulksteri

• tgeqwasdf
        Naturaali voimanostaja kirjoitti:

Oletko nähnyt elokuvan Rocky III?

Kyllä 190 kiloa on aika mitätön tulos 140 kiloa lihasta hormooneilla hankitulle äijälle!

Ehkä jotain 250 kiloa...

Ensinäkin jenkeissä on tapana "vähän" liioitella noita painijoiden painoja ja tuloksia.

Toisekseenkin jos pituus on reilu 2m, niin paino luonnostaan on jo toisella sadalla, joten 140 ei ole mikään kummonen paino horkkaajalle.

Kuvista päätellen paino on luokkaa 125-130 kiloa. Penkki edelleen 190.

Älä vittu ole noin saatanan nauris.

• tgeqwasdf

• nostavat 190 kiloa ja
        tgeqwasdf kirjoitti:

http://i.1asphost.com/RockyFan/hogan.jpg

Jos tuo on 290 penkkaajan rinta/olkapäälihaksiston rakenne, niin mä olen napoleon.

Vittu jotain lähdekritiikkiä. Edes vittu vähän!

mäkin 80 kg kynis nostan puhtaasti 140 kiloo, niin vaikee uskoo että Hulksteri ei olis ollu noin 250 penkkaaja!

• oli tietoa, että
        tgeqwasdf kirjoitti:

http://i.1asphost.com/RockyFan/hogan.jpg

Jos tuo on 290 penkkaajan rinta/olkapäälihaksiston rakenne, niin mä olen napoleon.

Vittu jotain lähdekritiikkiä. Edes vittu vähän!

Hulksterin todellinen penkki olisi ollut parhaimmillaan 555 paunaa, eli noin 252 kiloa!

• vittu sä olet tyhmä tiesitkö?

tottakai se haba pienenee jos ei treenaa.

sillä olis ainakin 65cm jos olis jatkanut samaa tahtia mutta hormonien takia terveys petti.

vitun pelle.

• yliopistossa, joten ole sinä

liimojen imppaaja hiljaa!

• Professori
        yliopistossa, joten ole sinä kirjoitti:

liimojen imppaaja hiljaa!

Nykyään kaikki pääsee yliopistoon kunhan vain on sen verran järkeä päässä, että osaa kävellä oikeana päivänä oikeasta ovesta sisälle.

• ghjghj

Hulkin perheohjelmassa hulk treenaa aina vain rintaa ja käsiä. Miksei se voi jalkoja pumpata? Sillä on kyllä aika surkeen näkönen alakroppa verrattuna ylävartaloon!

• hauis vanhalla

ukolla! Katoin eilen Amerikan gladiaattorit.

• jokutwiitti6665

Siis oliko/onko Terry Gene:lla/Georgiasta todella se ns."kikkeli"??! Ei siis sattunut kun Andre heitti, okei?!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3010
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2919
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2836
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      439
      2541
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      153
      1863
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1231
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1139
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1136
    Aihe