Hame+vyötärö+lantio=APUA!

HVY

Eli, tiedustelisin onko kellään muulla samaa ongelmaa. Lantio on kokoa 38 mutta vyötärö 36/34. Siis eroa löytyy. Ja oikean kokoista hametta ei tahdo löytyä. Kokeilin tämään kokoa 40 ja sehän oli liian suuri. 38 meni hyvin päälle mutta pyörii vyötäröllä. Ei auta jos kiskon sitä alaspäin, koska se aina nousee takaisin liian ylös. 36 koko taas on liian pieni lanteilta. Onkohan tähän olemassakaan mitään muuta keinoa kun olla pitämättä hameita tai siirtyä kammottaviin trikoohameisiin?

2

332

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratkaisu olis että etsit hyvän ompelijan ja teetät mittojesi mukaan. Silloin saat hyvin istuvan ja yksilöllisen hameen. Hinnoista en osaa sanoa kun en tiedä missäpäin asut mutta ei pitäs kovin suurta eroa olla.

• ja korjauta

Hei! Minulla on sama "ongelma" mutta se on helppo ratkaista. Ostan aina sen isomman koon ja sitten teen vyötärölle kaksi muotolaskosta. Yleensä ne on helpointa tehdä selkäpuolelle. Tämä on helppo homma, laskokset ompelee hetkessä. Jos et itse osaa, vie hame korjausompelimoon (ks. keltaiset sivut tms). Tällaisten muutosten tekeminen ei maksa kuin kympin tai jotain ja hameesta tulee juuri sopiva :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2224
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1780
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1435
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      109
      1264
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1229
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe