Mikähän nyt neuvoksi?

Olen syönyt ketipinoria unettomuuteen noin 4kk ja olen ottanut lääkkeen iltaisin tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Annosta on vain lisätty kokoajan aina kun tehot on hävinneet (unettava vaikutus) Aloitin 50mg ja nyt syön jo 800mg joka ei sekään enää kunnolla nukuta.

Tiedän toki ettei keti ole mikään unitabletti mutta kun unettomuuteni on kroonista niin lääkäri sanoi että on paljon parempi syödä ketiä kuin bentsoja jotka ei myöskään auta kuin viikon pari.

Onko järkee syödä kallista ketiä jos ei vaikutukset on enää kovinkaan hyvät.

Unettomuuteni epäillään johtuvan hypomaniasta, oliskohan joku muu mania lääke parempi, tiedän että olansapiini kuulema nukuttaa mielettömästi, mutta miten sitten voi töissä käydä jos aina väsyttää ehkä viian kova tabu.

Tietäiskö kukaan olisko ketin kanssa joku sekoitus hyvä unettomuuteen.

Kun ei nuo lääkäritkään näytä mitään tietävän.
1236
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Et kerro enempää itsestäsi?
Mitä harrastat?

Kunnon liikunta auttaa kummasti unettomuuteen, ruokavalio vaikuttaa myös.

Elämäntavat järjestykseen ennenkuin tarttuu lääkenappien helpottavaan maailmaan...

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Toivoton tollo kirjoitti:

Olen syönyt ketipinoria unettomuuteen noin 4kk ja olen ottanut lääkkeen iltaisin tuntia ennen nukkumaanmenoa.
Annosta on vain lisätty kokoajan aina kun tehot on hävinneet (unettava vaikutus) Aloitin 50mg ja nyt syön jo 800mg joka ei sekään enää kunnolla nukuta.

Tiedän toki ettei keti ole mikään unitabletti mutta kun unettomuuteni on kroonista niin lääkäri sanoi että on paljon parempi syödä ketiä kuin bentsoja jotka ei myöskään auta kuin viikon pari.

Onko järkee syödä kallista ketiä jos ei vaikutukset on enää kovinkaan hyvät.

Unettomuuteni epäillään johtuvan hypomaniasta, oliskohan joku muu mania lääke parempi, tiedän että olansapiini kuulema nukuttaa mielettömästi, mutta miten sitten voi töissä käydä jos aina väsyttää ehkä viian kova tabu.

Tietäiskö kukaan olisko ketin kanssa joku sekoitus hyvä unettomuuteen.

Kun ei nuo lääkäritkään näytä mitään tietävän.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu