käsitystä siitä miksi Israelin juutalaiset haluaa tahallaan estää Gazassa pommitusuhrien siviilien auttamisen?
Tänään Israel tuhosi Suomalaisten rahoittaman klinikan tahallaan 8ensin annettiin varoitus ja sitten tuhottiin).
Aiemmin on jo tuhottu tahallaan ainakin kolme Tanskalaisten rahoittamaa kliniikkaa.
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/01/kirkon_ulkomaanavun_tukema_klinikka_tuhottu_gazassa_473496.html
Siviili-uhrien auttamisen estäminen on vastoin kansainvälisiä sopimuksia ja niitä todennäköisesti setvitään kansainvälisissä oikeusistuimissa sotarikoksina samaan tapaan kuin natsijohtajat ja osa entisen Jugoslavian sotarikollisista on tuomittu.
Nyhän Israelilta poistunee USA:n tuki Presidentin vaihtuessa.
Onko Suomen juutalaisilla
3
241
Vastaukset
- mistermen
Mielestäni on tyhmää luulla, että sota-alueella jokin alue on turvallinen, oli siinä sitten mikä punainen risti tahansa "turvaa antamassa"??
Ihmettelen miten monta asiantuntijaa istuu tietokoneidensa ääressä ja tuomitsee puoleen tai toiseen Israelin Gazan sotaa??
Kukaan täällä kaamoksessa ei oikeasti tiedä mitään asioiden todellisista laidoista, vai mistä lähtien tiedotusvälineiden uutisointi on ollut puolueetonta?
Jos asuisit itse jommalla kummalla puolella muuria voisit sanoakin jotain jota kannattaisi kuunnella muutoin totetuu sananlasku hyvin "... missä on paljon sanoja, siinä on tyhmä äänessä." Saarn. 5:3
ps. ei ole ensimmäinen kerta kun palestiinassa asuvat militantit käyttävät punaista ristiä kilpenään sodankäyntiin... katsoppas linkki niin näet yhden esimerkin..
http://www.israelnetdaily.com/index.php?menu_option=video&video=3...on ahdas ja siviilitappioita ei voi täysin välttää mutta tuo ikivanha teijän lössin väite "ihmiskilvistä" ei pidä puolueettomien YK-lähteiden mukaan paikkaansa. Ne siviilit on kuitenkin niiden taistelijoiden omia sukulaisia, siskoja ja äitejä for Heaven's sake..:O
Joko Israelin tähtäystarkkuus on tarkkaa vain propagandassa ja asemessuilla tai sitten ammutaan tahallaan vähän sinne sun tänne. No ilmeisesti molempaa tahtuu. Omia meni täs joku päivä, joka jo osoittaa että huolimaton hehtaaripyssy on käytös. Ihmekös tuo jos lapsiinkin sattuu. Tuo tämänpäiväinen taas oli suomalaisten asiantuntijoiden mukaan ihan tahallinen paukaus sairaalaan. Onnex oli tyhjä talo.- mistermen
KTS kirjoitti:
...on ahdas ja siviilitappioita ei voi täysin välttää mutta tuo ikivanha teijän lössin väite "ihmiskilvistä" ei pidä puolueettomien YK-lähteiden mukaan paikkaansa. Ne siviilit on kuitenkin niiden taistelijoiden omia sukulaisia, siskoja ja äitejä for Heaven's sake..:O
Joko Israelin tähtäystarkkuus on tarkkaa vain propagandassa ja asemessuilla tai sitten ammutaan tahallaan vähän sinne sun tänne. No ilmeisesti molempaa tahtuu. Omia meni täs joku päivä, joka jo osoittaa että huolimaton hehtaaripyssy on käytös. Ihmekös tuo jos lapsiinkin sattuu. Tuo tämänpäiväinen taas oli suomalaisten asiantuntijoiden mukaan ihan tahallinen paukaus sairaalaan. Onnex oli tyhjä talo... en väitäkäkkään että kaikki siviilien kuolema johtuisi siitä että käytetään siviilejä ihmiskilpinä, vaikkakin sitä varmasti paljon tapahtuu, ei arabit siellä omistaan välitä kuten me vaan pääasia on että paljon kuolee ja saavat huomiota agendalleen,,
Jokaisen kuitenkin pitäisi tajuta että sodassa kuolee aina siviilejä jos sitä käydään siivilien keskuudessa! Ei ne oikeasti osaa sotia siististi sillä missä tuhannet heiluu tykkiensä ja pyssyjensä kanssa siellä tulee rumaa jälkeä joka puolelle, riippumatta kuka lähellä on...
.. sota on näet itse perkeleestä ja se kertoo jo paljon...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492