Minä en ole Pentecostal.1.
Mutta sama se kuka minä olen.
Minusta ateistit ovat esiintyneet tällä palstalla kuin kakarat.
Jo se, että ateistit nuokkuvat tällä palstalla, paljastaa aivan selvästi, että he ovat velttoja ja jokseenkin mitättömiä henkilöitä.
Minä en ole
19
550
Vastaukset
- persona-non-grata
luopua arvostelemisesta? On totta, että palstalla käy ihmisiä, joilla päällimmäinen tarkoitus on vain provokaatio, etc. Toisaalta palstalla taas käy sellaisiakin erillaisen maailmankuvan omaavia ihmisiä, jotka kykenevät kohtaamaan toisen aidosti ja ovat valmiit rakentavaan dialogiin.
Toisaalta olen huomannut senkin, että provokaatiosta provosoidutaan uskomattoman helposti ja syyllistytään myös hyvinkin ajattelemattomaan kielenkäyttöön, josta ei ymmärretä olla edes pahoillaan. Joten asioissa on aina vähintään kaksi puolta ja on syytä välillä katsoa myös itseään peiliin. Kaikkea ei pidä arvottaa vain joko hyväksi tai pahaksi. - Pentecostal.1
käyttää toisen nikkia saadaksesi viestisi perille. Kukahan sinä olet? ;)
on ollet aika häijyjä. Syyttävät ett mä oon pöllinyt jonkun sun Aurorasi nikin.
Jos sulla on joku sellanen hienohelma ollutkin ystävänä niin mä en sitä tiennyt sillon.
Nyt se on täss uudenvuoden vaihteen jälkeen ollut "tapetilla".
En tiedä yhtään vaan keneltä mun pitäs anteeksi pyytää...
Ja kahdella ällällä mä sen melkeen piikiksi laitoin.
Se kun ei ole sama.- kyseinen...
auroraboreallis kirjoitti:
Jos sulla on joku sellanen hienohelma ollutkin ystävänä niin mä en sitä tiennyt sillon.
Se kun ei ole sama.ystäväni oli silloin. Ehkä se olit sinä, ehkä joku toinen. Mutta vain netissä tunsimme toisemme, reaalielämässä emme ole koskaan nähneet. Älä välitä heidän puheista mitään, äläkä ole heihin yhteydessä reaalielämässä oman turvallisuutesi vuoksi. En tiedä, mitä ihmisiä he ovat.
kyseinen... kirjoitti:
ystäväni oli silloin. Ehkä se olit sinä, ehkä joku toinen. Mutta vain netissä tunsimme toisemme, reaalielämässä emme ole koskaan nähneet. Älä välitä heidän puheista mitään, äläkä ole heihin yhteydessä reaalielämässä oman turvallisuutesi vuoksi. En tiedä, mitä ihmisiä he ovat.
No, niitä on monta ja ne kaikki tietää mun oikeen nimen...Tuun kohta hyllyksi.
- Pente-boy
Se kun ei ole sama.Voit lähettää mulle sähköpostia ja kertoa vähän tarkemmin, jos asia askarruttaa.
- Pente-boy
No, niitä on monta ja ne kaikki tietää mun oikeen nimen...Tuun kohta hyllyksi.
Ketkä sun oikean nimen tietää ja miksi ne sen tietää? En ole kertonut kenellekään nimeäsi.
Pente-boy kirjoitti:
Ketkä sun oikean nimen tietää ja miksi ne sen tietää? En ole kertonut kenellekään nimeäsi.
En mä tiedä...En todellakaan tiedä.
Ahistaa.auroraboreallis kirjoitti:
En mä tiedä...En todellakaan tiedä.
Ahistaa.mennyt opiskelemaan teologiaa? Kerro, niin osaan vastata ystävillesi, kun kyselevät sitä minulta.
- Pente-boy
mennyt opiskelemaan teologiaa? Kerro, niin osaan vastata ystävillesi, kun kyselevät sitä minulta.
opiskelemaan teologiaa. Mikä sua ahdistaa? Eikö se ole ihan samantekevää, mitä täällä netissä tapahtuu? Joskus tapahtuu kömmähdyksiä. Unohda ne.
Pente-boy kirjoitti:
opiskelemaan teologiaa. Mikä sua ahdistaa? Eikö se ole ihan samantekevää, mitä täällä netissä tapahtuu? Joskus tapahtuu kömmähdyksiä. Unohda ne.
se on ahdistanut että niin monet tietävät minut ja ajattelevat ties mitä!
Kerkesin jo laittamaan sähköpostiisi kysymykseni uudestaan. Mistäköhän nimimerkki"Outolintunen"on saanut sitten sen ajatuksen että olisit lukemassa papiksi?- katso vuotta 2007
Se kun ei ole sama. - Pente-boy
se on ahdistanut että niin monet tietävät minut ja ajattelevat ties mitä!
Kerkesin jo laittamaan sähköpostiisi kysymykseni uudestaan. Mistäköhän nimimerkki"Outolintunen"on saanut sitten sen ajatuksen että olisit lukemassa papiksi?Netissä ei kannata levittää tietojansa kovin monille ihmisille. Tuskinpa sulle kukaan mitään pahaa halua. En todellakaan tiedä, mistä Outolintunen olisi saanut päähänsä sellaista, että olisin lukemassa papiksi. Enhän minä kuulu edes kirkkoon.
katso vuotta 2007 kirjoitti:
syntistä menoa.
Sulla on Pentecostal sivullasi ihan hyviä linkkejä.Pente-boy kirjoitti:
Netissä ei kannata levittää tietojansa kovin monille ihmisille. Tuskinpa sulle kukaan mitään pahaa halua. En todellakaan tiedä, mistä Outolintunen olisi saanut päähänsä sellaista, että olisin lukemassa papiksi. Enhän minä kuulu edes kirkkoon.
AuroraBorealiksesta...Luulin jotain toista kun kyselivät ne ihmiset...
Kello on jo ylipuolenyön...
Hyvää yötä.- Pente-boy
syntistä menoa.
Sulla on Pentecostal sivullasi ihan hyviä linkkejä.tuota viestiä, jossa oli linkki vuodelle 2007. Katsoin kyllä viestin ja mietin, että oliko se todella sinun kirjoittamasi. Olenhan nähnyt kuvasi netissä Auroraboreallis ja sinullahan on todella isot rinnat.
- Pente-boy
AuroraBorealiksesta...Luulin jotain toista kun kyselivät ne ihmiset...
Kello on jo ylipuolenyön...
Hyvää yötä.ja sun pitää lopettaa tuo valehteleminen! Se loukkaa minua ja muita. Olemmehan sentään ystäviäsi ja sinä pelleilet meidän kanssamme ja kirjoitat kummallisia vakheita humalapäissäsi! Häpeäisit edes! :D
- huoh!
Pente-boy kirjoitti:
tuota viestiä, jossa oli linkki vuodelle 2007. Katsoin kyllä viestin ja mietin, että oliko se todella sinun kirjoittamasi. Olenhan nähnyt kuvasi netissä Auroraboreallis ja sinullahan on todella isot rinnat.
- ällikällä lyöty
Pente-boy kirjoitti:
ja sun pitää lopettaa tuo valehteleminen! Se loukkaa minua ja muita. Olemmehan sentään ystäviäsi ja sinä pelleilet meidän kanssamme ja kirjoitat kummallisia vakheita humalapäissäsi! Häpeäisit edes! :D
Haluatko Sarille pahaa? Teetkö tuota usein, että saatat ihmisiä epätoivon ja hämmennyksen tilaan?
Jk. Mietippä sitä, josko joskus joudut vastaamaan tekemisistäsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960