Kuka oli kuuluisan 80-luvun loppupuolella Helsingissä/pääkaupunkiseudulla vaikuttaneen Honda-liigan johtaja?
Missäköhän nyt nuo kuuluisat Honda-liigan jäsenet vaikuttavat? Ovat varmaan vakuutusyhtiöissä johto- ja asiantuntijatehtävissä.
Honda-liigan kingi
14
15231
Vastaukset
- YhtiöÖy
Kuka millekin portaalle. Osa on kuollut heroiiniin, osa koukussa päihteisiin ja taisi joku päästä kuivillekin ja hyvään asemaan. Nimiähän ei voi enää mainita. He ovat tuomionsa saaneet ja rangaistuksensa kärsineet. Joku heistä on jatkanut vankilakierteessä.
- Lahdessa...
Niin nätisti veivät mun Civicin ettei mitään ylimääräisiä ollu hajotettu. Eli täällä päin on ainakin yksi...
- pomo oli
HONDAMIES!
- tietoa vähän
ainankin linnassa huumejuttujen takia. Oli muuten poliisin poika. Tiedän koska erään tuttavani lainaamalla autolla hakivat huumeita ruotsista. Sai muistaakseni aika pitkän kakun, oliko peräti 8 tai 9v. En tiedä vaikka olisi ollut sen honda liigan pomo.
- simonizi
Et tiedä mitään kukaan meistä ei ole poliisin poika
- we doo it bigger
ihan hyvin tässä nykyjään menee. muista en tiedä. hffh
- simonizi
identifioi itsesi urpolle muuten olen feikki.
- kannelmäki
simonizi kirjoitti:
identifioi itsesi urpolle muuten olen feikki.
Simonizi!!
Sähän olet feikki!!
Ollut aina!!
- iivarinen
"iivarinen" kusettaa edelleenkin kaikkia. lentää varmaan muijakin pellolle, kun on lypsänyt sen kuivaksi rahoista yms... bulvaneja pyörittää, ei taida sekään kovin laillista olla.
- honda liiga rules
honda liiga tsemppia teille olitte jollain tavalla idoleitani.vaatii rohkeutta tehda se mita te teitte osanottoni kuolleille.maailma on teille kateellisia kun teitte historiaa suomen rikoshistoriassa
- honda civic
honda liiga keräsi murtokeikoiltaan helsingin seudulla saalista jopa 4 miljoonan markan arvosta!
Rikoksilla ei taidettu asunto lainaa maksella..
Ryöstöt aloitettiin huudolla:tämä on ryöstö! kaikki maahan!
toinen piteli aseen kanssa vahtia ja toinen loikkasi tiskin yli keräämään rahoja.
pakoautot tuhrittiin jauhesammuttimella.
sitä ne suuret menot teettää! - vierailija tyttö
honda civic kirjoitti:
honda liiga keräsi murtokeikoiltaan helsingin seudulla saalista jopa 4 miljoonan markan arvosta!
Rikoksilla ei taidettu asunto lainaa maksella..
Ryöstöt aloitettiin huudolla:tämä on ryöstö! kaikki maahan!
toinen piteli aseen kanssa vahtia ja toinen loikkasi tiskin yli keräämään rahoja.
pakoautot tuhrittiin jauhesammuttimella.
sitä ne suuret menot teettää!ei tainnu ihan 4 miljoonaa riittää... muuta ku per nuppi.. mites nee kassakaapit?
ja yösäilöt?
- njoooo
Se pommien rakentaja oli aika kätevä. xDDD tais olla oikiasti sivari eikä mikää pioneeri. :D
- Anonyymi
Aika kämmäreitä ja urpoja koko sakki!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984