Hilkka Peltoniemi?

asdfghjfgh

Onko kokemuksia kyseisestä kirurgista? Mitä toimenpiteitä tekee? Ja missä leikkaa?

105

20339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suzzana

      Hei,


      Kysymäsi lääkäri ottaa vastaan Klinikka 22:lla ja Sairaala KL: ssä Helsingissä. Katso heidän nettisivuiltaan tai soita sairaalaan ja kysy tarkemmin.

    • pia22

      Kyl Hilkka Peltoniemi on todella hyvä. En menisi kenellekkään muulle. Ihana ja empaattinen ja taitava ihminen. Suosittelen lämpimästi.Et taatusti pety.

      • Anonyymi

        Onko kokemuksia Hilkan tekemästä kasvojen rasvansiirrosta viime vuosilta? Ovatko lopputulokset vastanneet odotuksia ja onko rasva pysynyt hyvin?


    • pirjohannele

      Vatsasta poistettiin ja rintoihin lisättiin rasvaa, olen tyytyväinen (ainakin toistaiseksi).
      Erittäin miellyttävä lääkäri. Toivottavasti aika ei tee hänestäkin kyynistä , rahanahnetta, niinkuin monet kirurgit ovat. Suosittelen lämpimästi.

    • kaikkea sitä näkee

      Voin lämpimästi suositella. Hän tietää ja osaa, hän selittää juurta jaksaen eikä lupaa liikoja, hän tekee huolella ja osaavasti, hän on toimenpiteen jälkeen potilaansa tavoitettavissa, hän aidosti välittää potilaistaan. Oli sekin jännä nähdä miten avustava hlökuntakin tuntui kukoistavan työn riemusta hänen toimenpiteessään.

      • jhlj

        Olin Hilkka peltoniemen potilaana vesisuihkurasvaimussa. Leuanalus (perinteinen liposucio) ja olkavarret muotoiltiin em toimenpiteellä. Hyvä tulos. Olen tyytyväinen, hänen kädenjälkensä ylitti odotukseni. Suosittelen, en menisi toiselle vartalonmuokkaukseen.


      • asäkfaka
        jhlj kirjoitti:

        Olin Hilkka peltoniemen potilaana vesisuihkurasvaimussa. Leuanalus (perinteinen liposucio) ja olkavarret muotoiltiin em toimenpiteellä. Hyvä tulos. Olen tyytyväinen, hänen kädenjälkensä ylitti odotukseni. Suosittelen, en menisi toiselle vartalonmuokkaukseen.

        Hei!

        Milloin olit toimenpiteissä? Miten topuminen sujui, oliko kauan turvotusta? Riittikö olkavarsiin pelkkä rasvaimu? Oletko alle 40-vuotias, jolla on vielä kimmoisa iho?


      • ohonk
        asäkfaka kirjoitti:

        Hei!

        Milloin olit toimenpiteissä? Miten topuminen sujui, oliko kauan turvotusta? Riittikö olkavarsiin pelkkä rasvaimu? Oletko alle 40-vuotias, jolla on vielä kimmoisa iho?

        Viime viikolla. Käytän painehihoja seuraavat 2 kk, kyynärnivelen kohdalla on turvotusta ja mustelma. Olkavarsista lähti 150gr/olkavarsi eli 2 cm. Pidän käsiä koholla painehihoissa, liikun ja venyttelen, juon vettä ja hieron jääpalalla. Olen 40 v.


    • tyytyväinen asiakas

      Suosittelen myös lämpimästi Hilkka Peltoniemeä! Olen käynyt hänellä ottamassa Botoxia ja Juvedermia, sekä hiljattain rintojen augmentaatiossa. Jälki on joka kerta ollut erinomaista, lääkärinä hänellä on mielestäni silmää sille, mikä sopii ihmiselle ja mikä ei ja sanoo näkemyksensä myös rehellisesti. Henkilönä todella mukava ja sympaattinen.

      • vaasi

        Hilkka Peltoniemi on varmasti alansa parhaimmistoa teknisesti mutta myös ihminen ihmiselle, empaattinen sydämellinen, aivan loistava tyyppi. Itsellä pari vuotta sitten rinnan rekonstruktio.


      • Todella pettynyt
        vaasi kirjoitti:

        Hilkka Peltoniemi on varmasti alansa parhaimmistoa teknisesti mutta myös ihminen ihmiselle, empaattinen sydämellinen, aivan loistava tyyppi. Itsellä pari vuotta sitten rinnan rekonstruktio.

        Kävin silmäluomileikkauksessa ja olen todella pettynyt.
        Todella pettynyt.
        Mukava kuulla jos muut ovat tyytyväisiä.


      • plussaa ja miinus
        Todella pettynyt kirjoitti:

        Kävin silmäluomileikkauksessa ja olen todella pettynyt.
        Todella pettynyt.
        Mukava kuulla jos muut ovat tyytyväisiä.

        Minä kävin myös rasvansiirrossa rintoihin. Hilkka on ihana lääkäri, hänestä ei ole pahaa sanottavaa. Toimenpide ei aivan vain vastannut hintaansa, rasva suli pois:(


      • erot
        Todella pettynyt kirjoitti:

        Kävin silmäluomileikkauksessa ja olen todella pettynyt.
        Todella pettynyt.
        Mukava kuulla jos muut ovat tyytyväisiä.

        Hilkka on varmaankin parhaimmillaan jossakin toisessa leikkauksessa ja siksi kehuja kertyy. Minä taas luotin yläluomileikkauksessani Asko Salmeen ja molemmat leikkaavat mm. samassa klinikassa.


      • Maria Koivisto
        Todella pettynyt kirjoitti:

        Kävin silmäluomileikkauksessa ja olen todella pettynyt.
        Todella pettynyt.
        Mukava kuulla jos muut ovat tyytyväisiä.

        Kannattaa kerto Hilkalle että olet pettynyt sillä hän todella välittää lopputuloksesta ja varmasti korjaa jos on korjattavaa. Ei todellakaan ole rahan ahne ja osaaminen on hänen ykkös asia ja opiskelee koko ajan uutta. Itse olen ollut todella tyytyväinen. Silmäluomet ovat todella tärkeitä ja uskoisin että korjaaminen on helppoa..


      • sikaniska too
        Maria Koivisto kirjoitti:

        Kannattaa kerto Hilkalle että olet pettynyt sillä hän todella välittää lopputuloksesta ja varmasti korjaa jos on korjattavaa. Ei todellakaan ole rahan ahne ja osaaminen on hänen ykkös asia ja opiskelee koko ajan uutta. Itse olen ollut todella tyytyväinen. Silmäluomet ovat todella tärkeitä ja uskoisin että korjaaminen on helppoa..

        aivan, kerro vain hilkalle, todellakin välittää potilaistaan ja leikkaa ja korjaa jos aihetta. Tunnen tytön


      • kannattaako mennä...
        sikaniska too kirjoitti:

        aivan, kerro vain hilkalle, todellakin välittää potilaistaan ja leikkaa ja korjaa jos aihetta. Tunnen tytön

        Minä pienennytin rintani jokin aika sitten. En ole tyytyväinen tulokseen. Kannattaisikohan mennä Hilkka Peltoniemeltä kysymään mielipidettä? Onko sellainen tyyppi, että voisi jopa ehdottaa uusintaleikkausta. Mitä sanotte? Onko asiantuntija rintojen pienennyksessä?


      • minutkin paranteli
        kannattaako mennä... kirjoitti:

        Minä pienennytin rintani jokin aika sitten. En ole tyytyväinen tulokseen. Kannattaisikohan mennä Hilkka Peltoniemeltä kysymään mielipidettä? Onko sellainen tyyppi, että voisi jopa ehdottaa uusintaleikkausta. Mitä sanotte? Onko asiantuntija rintojen pienennyksessä?

        Kyllä, ehdottomasti.


      • kannattaako mennä...
        minutkin paranteli kirjoitti:

        Kyllä, ehdottomasti.

        Kerrotko hieman tarkemmin? Oliko sinulla jokin uusintaleikkaus ja jos niin miksi? Oliko joku toinen ensin leikannut...


      • wet1
        Todella pettynyt kirjoitti:

        Kävin silmäluomileikkauksessa ja olen todella pettynyt.
        Todella pettynyt.
        Mukava kuulla jos muut ovat tyytyväisiä.

        hei kertoisitko miksi olet pettynyt?


      • Todellakin pettynyt
        Todella pettynyt kirjoitti:

        Kävin silmäluomileikkauksessa ja olen todella pettynyt.
        Todella pettynyt.
        Mukava kuulla jos muut ovat tyytyväisiä.

        Minäkin kävin silmäluomileikkauksessa ja olen enemmän kuin pettynyt.
        Todella, todella pettynyt.
        Onnea muille!


      • Anonyymi
        Maria Koivisto kirjoitti:

        Kannattaa kerto Hilkalle että olet pettynyt sillä hän todella välittää lopputuloksesta ja varmasti korjaa jos on korjattavaa. Ei todellakaan ole rahan ahne ja osaaminen on hänen ykkös asia ja opiskelee koko ajan uutta. Itse olen ollut todella tyytyväinen. Silmäluomet ovat todella tärkeitä ja uskoisin että korjaaminen on helppoa..

        Expl miksi spammat, tiedämme että olet Stadin eläkkeelle jäänyt expplastiikkairurgi


    • Nyt alan elämään

      Hilkalla käyty noin viikko sitten. Ihana ihminen, lääkäri joka välittää potilaastaan.
      Lopputluloksesta en osaa vielä täysin sanoa, koska rinnat eivät ole vielä asettuneet. Eli suurennuksesta siis kyse.
      Hilkka kysyi yhtä ainota toivetta, vastasin että haluan kauniit rinnat - kuitenkin nyt näyttää siltä että sain ne.
      nimim. koko ikä rinnattomana - ei enää.

      • vielä pienemmäksi

        Hei vaan! Mitä tuo leikkaus sinulle maksoi? Minä kävin pienentämässä rintani, en ole täysin tyytyväinen. Jälki on kyllä siistiä mutta haluaisin pienemmät rinnat. Mitähän Hilkka P mahtaa veloittaa pienennyksestä?


      • kärpäslätkät

        Siis implantilla suurennettiin? Olen ymmärtänyt, ettei ole silikonin suuri kannattaja, enemmän rasvansiirron puolestapuhujia.
        Jos sulle laitettiin implantit, paljonko laittoi ja tuliko lihaksen alle?
        Itsekin olisin kiinnostunut rintojen suurennuksesta hänen tekemänään, mutten ole kiinnostunut kokeilemaan rasvansiirtoa, kun siitä ei ole yhtään mitään takeita. Eli jos suostuu laittaman implantteja, haluan kuulla siitä lisää!


      • Go4it
        kärpäslätkät kirjoitti:

        Siis implantilla suurennettiin? Olen ymmärtänyt, ettei ole silikonin suuri kannattaja, enemmän rasvansiirron puolestapuhujia.
        Jos sulle laitettiin implantit, paljonko laittoi ja tuliko lihaksen alle?
        Itsekin olisin kiinnostunut rintojen suurennuksesta hänen tekemänään, mutten ole kiinnostunut kokeilemaan rasvansiirtoa, kun siitä ei ole yhtään mitään takeita. Eli jos suostuu laittaman implantteja, haluan kuulla siitä lisää!

        Minulle Hilkka on leikannut yläluomet 4 v sitten. Hyvät tuli, poisti myös luomipoimun alaisen rasvan eli luomet on nyt kunnolla esillä. Sitten laittoi botoxit pari kertaa, pärjäsi hyvin pienellä määrällä ja sai mm kulmakarvat kohoamaan kivasti. Sitten kohotettiin rinnat 2 v sitten.. Nyt olen pistämässä kyselyy vatsanahan kiristyksestä.. Hilkka on empaattinen, maalaisjärkinen ja taitava!


    • PH

      Hei! Kävin Hilkalla rasvaimussa n. 2 v. sitten. Siinä ylä- ja alavatsasta osa poistetusta rasvasta siirrettiin rintoihin. Sain 2 kuppikokoa isommat rinnat, luonnolliset ja hyvännäköiset. Ei pullota enää pallea eikä alavatsa ja rinnat ovat mahtavan hyvät. Suosittelen Hilkkaa! Erinomainen kirurgi ja fantastinen ihminen!!

      • !!!

        Ohhoh! Ensimmäisen kerran kuulen että jollakin on jäänyt rintoihin siirrettyä rasvaa ja vieläpä noin paljon (lienee ainakin 3 dl rintaa kohden).


      • Anonyymi

        Kävin v 2005 silmäluomileikkauksessa Hilkka Peltoniemellä . Kaikki meni loistavasti ja vielä samoilla luomilla olen hänen työhönsä erittäin tyytyväinen. Kiitos !


    • tuuliajolla

      Kävin rintojen konsultaatiossa Hilkka Peltoniemellä. Itselläni on takana julkisella puolella tehty epäonnistunut rintojen pienennys ja korjaus. Aivan hirveitä kokemuksia. Peltoniemi vaikutti todella sympaattiselta ja kertoi tarkasti toimenpiteestä. Tosin kovin kallis korjausleikkaus tulee olemaan lähemmäs 4000 euroa. Täytyy miettiä, mutta tuskin mistään sen edullisemmin saa. Vai olisiko jollain tietoa enemmän asiasta. Olen masentunut ja pettynyt.

      • sama täällä

        Hei tuuliajolla. Voisitko kertoa mikä sinulla meni pieleen leikkauksessa? Minäkin olen ollut julkisella puolella rintojen pienennysleikkauksessa...ongelmia on minullakin.

        Mitä peltoniemi aikoo sinulle tehdä ja mitä kertoi toimenpiteestä? Minulla rinnat eri kokoiset ja arvet näkyvät todella pahasti. Niitä yritettiin korjata julkisella, meni pahemmaksi.


      • ladylady

        Minulla rinnat leikattiin ,pienennettiin, yksityisellä ja pieleen meni.
        Menin HP.lle korjausleikkaukseen ja maksoin siitä muistaakseni n.4000.
        Olin iloisesti yllättynyt alhaisesta hinnasta. Muut rahanahneet veikkailivat tulevan maksamaan monta tonnia enemmän.


    • joyex

      Olen menossa kunnalliselle rintojen pienennyksen jälkitarastukseen. En ole minäkään ihan tyytyväinen. Arvet ovat leveät kuin valtatiet ja vieläkin nipistelee. Toinen rinta on suurempi eikä nännikään ole entinen....
      Mistä siellä kannattaa puhua jos uusinta leikkauskin epäonnistuu ja joutuu yksityiselle mennä?

    • rintojavailla

      Olisin kiinnostunut menemään kyseiselle naiselle rintojen suurennukseen... Onko tuoreita kokemuksa niistä? :)

    • koopee3

      Kävin Hilkka Peltoniemellä konsultaatiossa tammikuussa 2014. Hän on yksi parhaista tapaamistani lääkäreistä, voin suositella lämpimästi. Leikkausaikani on vasta toukokuussa, joten leikkauksesta ja tuloksesta en voi sanoa mitään. Minun pitää laihduttaa 10 kg ennen vatsanpeitteiden korjausta, josta Peltoniemi kertoi hyvin tarkasti. Olen luottavaisella mielellä.

    • gelatin

      Hilkan tekemä rasvansiirto kasvoihin takana. Hilkka pitkälti pelasti elämäni, tai palautti sen enemmän sellaiseksi kuin mitä se ennen yhtä ikävää tapahtumaa oli. Ihana ihminen, ja todellakin empaattisella ja huumorintajuisellakin tavalla nainen naiselle. Hilkka on ilmeisesti erityisen hyvä kaikkeen rasvansiirtoon liittyvässä ja osaa tehdä sillä saralla asioita, joita ei olisi ehkä edes uskonut.

      • 10+6

        Koska sinulle tehiin tuo rasvansiirto?
        Miltä tulokset näyttivät puolen vuoden kohdalla. Lähtikö rasvasta pois osa?

        Minulla suli kasvoista rasva johtuen kovasta laaseroinnista ja kasvoni on täynnä pigmenttihäiriötä. Olin ennen kaunis nainen, mutta nyt näytän lähinnä siltä miltä laitapuolen kulkijat näyttävät. En kehtaa kulkea missään ihmistenilmoilla. Tarvitsisin todella apua tähän...


      • Loka10
        10+6 kirjoitti:

        Koska sinulle tehiin tuo rasvansiirto?
        Miltä tulokset näyttivät puolen vuoden kohdalla. Lähtikö rasvasta pois osa?

        Minulla suli kasvoista rasva johtuen kovasta laaseroinnista ja kasvoni on täynnä pigmenttihäiriötä. Olin ennen kaunis nainen, mutta nyt näytän lähinnä siltä miltä laitapuolen kulkijat näyttävät. En kehtaa kulkea missään ihmistenilmoilla. Tarvitsisin todella apua tähän...

        Nim.merkki 10 6 "Minulla suli kasvoista rasva johtuen kovasta laaseroinnista ja kasvoni on täynnä pigmenttihäiriötä."

        Epäiletkö, että pigmenttihäiriöt tulivat laseroinnista? Onko sinulle tehty esim. facelift? Minulle suositeltiin kovasti juuri tuota laserointia ja sanottiin, että sen pitäisi poistaa ihon värivirheitä. Nyt olen menossa konsultaatioon liittyen kasvojen rasvansiirtoon. Rasvansiirtoa tai laserointia tässä pohdiskelen. Katsotaan kumpaan päädyn.


      • 1+2
        Loka10 kirjoitti:

        Nim.merkki 10 6 "Minulla suli kasvoista rasva johtuen kovasta laaseroinnista ja kasvoni on täynnä pigmenttihäiriötä."

        Epäiletkö, että pigmenttihäiriöt tulivat laseroinnista? Onko sinulle tehty esim. facelift? Minulle suositeltiin kovasti juuri tuota laserointia ja sanottiin, että sen pitäisi poistaa ihon värivirheitä. Nyt olen menossa konsultaatioon liittyen kasvojen rasvansiirtoon. Rasvansiirtoa tai laserointia tässä pohdiskelen. Katsotaan kumpaan päädyn.

        Laseroinnissa on riskinsä. Niistä ei puhuta paljonkaan, koska kaikille ei tule haittavaikutuksia.

        Haitoista voit lukea täältä:
        http://iplandlaserdamagesupport.prophpbb.com/

        Oletko koskaan miettinyt miksi naisilla on enemmän pigmenttihäiriöitä kuin miehillä? Usein syyksi pistetään naisten hormonaaliset muutokset.
        Todellisuus on kuitenkin se että moni "kauneushoito", jossa käsitellään ihon pintaa, altistaa ihon eritavalla auringon valolle ja uva uvb säteilylle. Kun ihon oma suojakerron on poistettu tavalla tai toisella, eikä hoitanut "ammattiainen" ole antanut tärkeitä ohjeita suojata iho todella hyvin siihen asti kunnes ihon oma suoja on taas kasvanut takaisin ja toimii taas oikein, niin tuloksena on usein pigmenttihäiriöitä.... jne.

        Terveisin,
        nainen, jolla todelliset iho-ongelmat alkoivat, vasta kun kävi "ammattilaisten" hoidoissa.


    • anoobo

      Tekeekö Hilkka rasvansiirtoja silmänaluksille?

      • silmäpussi

        Kyllä tekee, ja juuri silmien ympärystässä ja yläkasvoissa rasvansiirto on erityisen hyvin toimiva. Suositteli mieluummin rasvansiirtoa kuin täyteainekierrettä. Näytti paljon kuvia, ja aika ikäviä silmäpusseja ja silmänaluskuoppia oli hoitanut rasvansiirrolla ilman arpia ja alaluomileikkausta. Olin kyllä hämmästynyt. Itelläni oli pienet pussit ja aika litteänlattanat poskipäät ja ohimoilla kuoppaa, hän siirsi rasvaa kauttaaltaan silmien ympärille, ohimoihin, kulmiin ja samalla teki poskipäät ja siirsi myös nenänpieliin, suun ympärystään ja huuliin, leukaan, ja - hahhaa - korvannipukoihinkin. Mikään kohta ei pistä silmään kun on hyvällä maulla siirretty eri puolille. Sanoi, ettei suun alueella tartu yhtä hyvin kuin silmien alueella, ja juuri näin oli. Suu liikkuu koko ajan, ja pienet verisuonet eivät pysty kasvamaan siirrettyyn rasvaan kun alue liikkuu koko ajan. Pitäisi olla lähes viikko aika lailla paikallaan, niin tarttuisi paremmin, mutta kun ei viittä minuuttia pysty olemaan! Minulle tehtiin nukutuksessa ja vesisuihkurasvaimua käyttäen, ja tulin kyllä kerralla valmiiksi. Eikä arpia, ja iho on parempi kuin ennen. Siirrosta on vähän yli vuosi nyt.


      • Harkinnassa
        silmäpussi kirjoitti:

        Kyllä tekee, ja juuri silmien ympärystässä ja yläkasvoissa rasvansiirto on erityisen hyvin toimiva. Suositteli mieluummin rasvansiirtoa kuin täyteainekierrettä. Näytti paljon kuvia, ja aika ikäviä silmäpusseja ja silmänaluskuoppia oli hoitanut rasvansiirrolla ilman arpia ja alaluomileikkausta. Olin kyllä hämmästynyt. Itelläni oli pienet pussit ja aika litteänlattanat poskipäät ja ohimoilla kuoppaa, hän siirsi rasvaa kauttaaltaan silmien ympärille, ohimoihin, kulmiin ja samalla teki poskipäät ja siirsi myös nenänpieliin, suun ympärystään ja huuliin, leukaan, ja - hahhaa - korvannipukoihinkin. Mikään kohta ei pistä silmään kun on hyvällä maulla siirretty eri puolille. Sanoi, ettei suun alueella tartu yhtä hyvin kuin silmien alueella, ja juuri näin oli. Suu liikkuu koko ajan, ja pienet verisuonet eivät pysty kasvamaan siirrettyyn rasvaan kun alue liikkuu koko ajan. Pitäisi olla lähes viikko aika lailla paikallaan, niin tarttuisi paremmin, mutta kun ei viittä minuuttia pysty olemaan! Minulle tehtiin nukutuksessa ja vesisuihkurasvaimua käyttäen, ja tulin kyllä kerralla valmiiksi. Eikä arpia, ja iho on parempi kuin ennen. Siirrosta on vähän yli vuosi nyt.

        Huom! nimimerkki "silmäpussi" Mitä sinulle tänä päivänä kuuluu, oletko vielä yhtä tyytyväinen rasvansiirtoon kuin aiemmassa viestissä. Onko tullut yllätyksiä tai pettymyksiä? Onko siirretyn rasvan alueella oleva verenkierto mielestäsi hyvä ja ihon terveen värinen?


    • iho pilalla

      Mulla naama pahemman näköinen kuin ennen laserointia,ja nyt kovia lääkevoiteita siihen käytän.Kävin nimeltä mainitsemattomassa suositussa klinikassa,jossa lääkäri teki hoidon.Aion tehdä hoitovirheilmoituksen,koska nyt minua hoitava lääkäri niin suositteli.Huonot kotihoito-ohjeet sain ymkyseisetä paikasta,jossa laserointi tehtiin.Hoidosta tuli kaikenlisäksi uusia arpia.

      • 13+4

        Millaisia lääkevoiteita käytät?
        Moni tuolla laser tuho forumilla on kokeillut kurkuman voimaan perustuvia Psoria voiteita. Ne ovat kalliita, mutta ovat kuulemma auttaneet monia. Niitä voi käyttää myös cupoerosaan, psoriaasiin, tuoreisiin palovammoihin jne.

        Älä missään nimessä pistä herkistyneelle iholle A-vitamiinirasvaa tai hyaluronirasvaa... Avenella ja La Roche Posaylla on joitakin todella vähän ärsyttäviä rasvoja.

        Toivottavasti ihosi paranee.

        Millä tavalla olet hoitanut ihoasi?


      • pigmenttinaama
        13+4 kirjoitti:

        Millaisia lääkevoiteita käytät?
        Moni tuolla laser tuho forumilla on kokeillut kurkuman voimaan perustuvia Psoria voiteita. Ne ovat kalliita, mutta ovat kuulemma auttaneet monia. Niitä voi käyttää myös cupoerosaan, psoriaasiin, tuoreisiin palovammoihin jne.

        Älä missään nimessä pistä herkistyneelle iholle A-vitamiinirasvaa tai hyaluronirasvaa... Avenella ja La Roche Posaylla on joitakin todella vähän ärsyttäviä rasvoja.

        Toivottavasti ihosi paranee.

        Millä tavalla olet hoitanut ihoasi?

        Lääkäri määräsi pigmenttimuutoksiin avitcid 0,05% voidetta iltaisin 1-2krt vk sekä apolar 0,1% ihoärsytykseen.Avittcid voide auttaa,kuorii,mutta ärsyttää alkuunsa,iho reagoi voimakkaasti punoittaen,mutta apolaria ärsytysksiin sitten tarvittaessa olen laittanut..Nyt sain miedomman lääkevoide sekoituksen joka sisältää hydrochinonia sekä avitcidia.Alkuun 1-2krt vk,ja siitäkin ärsytyksiä,mutta nyt iho tottunut ja huimaa vauhtia vaalenee, ja joka ilta olen sitä ilman ärsytystä laittanut, ja kohta lopetan koska kuuriluonteinen tuote, ja hydrochinonihan ei suositetava /turvallinen.Laitan iltaisin tuota ainetta ja lisään kosteusvoiteen päälle.Apolaria tarvittaessa,jos punoittaa.Samaan aikaahan noita ei päällekkäin tietenkään laiteta(apolar,avitcid)Päivisin vischyn 50kertoiminen aurinkosuoja,ja vischyn voiteet muutenkin hyviä.Aikaa vievää,mutta ei pidä pelästyä noita alkureagtioita,voimakkaita punoituksia,koska iho kyllä tottuu melko nopeasti.


      • iho pilalla
        13+4 kirjoitti:

        Millaisia lääkevoiteita käytät?
        Moni tuolla laser tuho forumilla on kokeillut kurkuman voimaan perustuvia Psoria voiteita. Ne ovat kalliita, mutta ovat kuulemma auttaneet monia. Niitä voi käyttää myös cupoerosaan, psoriaasiin, tuoreisiin palovammoihin jne.

        Älä missään nimessä pistä herkistyneelle iholle A-vitamiinirasvaa tai hyaluronirasvaa... Avenella ja La Roche Posaylla on joitakin todella vähän ärsyttäviä rasvoja.

        Toivottavasti ihosi paranee.

        Millä tavalla olet hoitanut ihoasi?

        Unohdin vielä kertoa,että monia sarjoja olen kokeillut ihan apteekin perusvoiteista ja kosmetikkavalmisteista,apteekkienkin,niin tuo vichy sarja osoittautunut minulle parhaimmaksi,myös A-derman sarja.Meikkivoiteenakin käytän Vichyn dermablendiä.Mistä tuo laser tuho forumin löytää,laitatko linkin?Nimimerkki
        Iho pilalla/pigmenttinaama


      • 13+4
        iho pilalla kirjoitti:

        Unohdin vielä kertoa,että monia sarjoja olen kokeillut ihan apteekin perusvoiteista ja kosmetikkavalmisteista,apteekkienkin,niin tuo vichy sarja osoittautunut minulle parhaimmaksi,myös A-derman sarja.Meikkivoiteenakin käytän Vichyn dermablendiä.Mistä tuo laser tuho forumin löytää,laitatko linkin?Nimimerkki
        Iho pilalla/pigmenttinaama

        http://iplandlaserdamagesupport.prophpbb.com/

        http://www.iplandlaserdamage.com/

        Lisäksi on paljon sivustoja, joissa kerrotaan Avitcidin kaltaisten voiteiden pilanneen monen ihon..

        http://www.makemeheal.com/answers/viewQuestion.do?qid=3550
        Retinoli vissiinkin tuhoaa jonkun ihokerroksen, joka aiheuttaa sitä, että ihohuokoset laajenevat, koska ei ole sitä täytettä enää tarpeeksi, joka pitäisi ihon kimmoisana ja huokoset pienenä. Sen näkee, kun huokoset häviävät vedettäessä löystynyttä ihoa sivulle....

        Hyvä, jos tuo Avitcid on sinulle toiminut. Itse en noin voimakkaita voiteita uskalla käyttää, koska olen lukenut sen pilanneen kasvoja. Usein saattaa alkuun näyttää hyvältä, mutta sitten yhtäkkiä ihon kunto menee huonompaan kuntoon, eikä se siitä enää palaudu... Toisille voide toimii, mutta en usko enää mitään positiivista juttua noista aineista ja hoidoista, ellen näe "lahjomattomia" ennen ja jälkeen kuvia pidemmältä ajalta.


    • Kiitokset

      Onko tietoa, tekeekö Hilkka keskikasvokohotuksia?

      Onko kenelläkään kokemuksia Hilkan tekemästä ala- tai keskikasvokohotuksesta?

      Paljon on juttua netissä, ettei siirretty rasva pysy laskeutuneen silmäaluksen/poskipään kohdalla, mutta kenellä olisi kokemusta, kuinka kauan rasva pysyy ja lähteekö pois jotenkin alas valuen, vai miten?

      Valuvikojakin rasvansiirrosta väitetään tulleen.

    • idiootti123

      Hilkka Peltoniemi on rasvansiirron pioneeri. Kouluttaa muita huippu plastiikkakirurgeja.

      Plastic surgeon, Dr. Hilkka Peltoniemi, Helsinki- Most experienced clinician of WAL technique in aesthetic breast augmentation in Scandinavia.

      Suomalaiset, oikeat plastiikkakirurgit ovat kyllä maailmalla aidosti arvostettuja.

      • Anonyymi

        Eihän Suomi edes ole osa Skandinaviaa?


    • idiootti123

      Ja Laatukirurgia oli tässä kyllä ihan oikeassa - Hilkka Peltoniemi tai kukaan mukaan Suomesta ei taatusti kuulu AACSn kaltaisiin sumutus järjestöihin!

    • kiinnostaa123

      Onko ko. kirurgin rasvansiirroista tuoreita kokemuksia? Erityisesti kasvoihin, ohimoille, suupieliin ja silmien alle? Kuulisin mielelläni!

    • Harkitseva

      Onko kenelläkään kokemuksia Hilkan tekemästä vatsanmuotoilusta? Oletteko olleet tyytyväisiä?

    • rasvaimua_harkitseva

      Terve naiset! Mukava lukea ensinnäkin että on löytynyt edes yksi pätevä ja miellyttävä plastiikkakirurgi, joka taitaa näköjään hyvin rasvaimun. Tai sitten olen eksynyt lukemaan huonojen kirurgien työn tuloksia. Mietteillä olisi rasvaimu vatsasta, josta minulta ei lähde rasva kokonaan edes kevennettäessä ruokavaliota ja urheiltua aktiivisesti. Te, jotka olette käyneet Peltoniemellä tai jollain muulla niin oletteko saaneet haluaman määrän rasvaa vatsasta pois ja onko tulos säilynyt? Edellyttäen toki että noudattaa terveellisiä elämäntapoja. :) Mitä tällainen maksaa Peltoniemellä yleensä?
      Nähtävästi edullisimmissa paikoissa, ihmiset eivät ole olleet tyytyväisiä... Kirurgit puolalaisia tai virolaisia tms.

      • Rasvaimusta

        Rasvaimun hinta riippuu imettävästä alueesta ja rasvan määrästä, klinikasta ja anestesiamuodosta. Koko vatsan(ylä-ja alavatsa ja sivut) on Suomessa sellaista 5000-7000 euron luokkaa. Jos imetään hoikalta ihmiseltä vain hieman rasvaa pieneltä ongelma-alueelta niin hinta voi olla puoletkin vähemmän. Rohkeasti konsultaatioon, siellä saat tarkan hinta-arvion.


      • rasvaimua_harkitseva

        Kiitos vastauksesta. Jep, tosiaan se hinta täytyy käydä varmistamassa konsultaatiossa. Olen hyvin normaalipainoinen alle 30v ja ongelmakohtani ovat nimenomaan keskivatsan makkara ja jenkkakahvat. Peltoniemi leikkaa näköjään useammassa paikassa, tiedätkö onko hänen tekemät toimenpiteet samanhintaisia joka paikassa? Kiinnostaisi myös allien tyhjennys, mutta luin että sinne ei mukamas suositella sitä...


    • Rasvaimuun

      Tekeekö Peltoniemi ainoastaa BodyJet rasvaimua..? Olen kuullut laserilla tehtävänä imusta paljon hyvää, kokemuksia?

      • Luulisin35

        Suomessa taitaa tuo wal-imu olla käytössä lähes kaikkialla, laseria ei käytetä rasvaimuissa juurikaan.


    • Surupuserossa

      Kellään kokemusta kasvojen alueen rasvansiirrosta?
      Kuulin, että osalle tulee isoja muhkuroita tästä.

      En haluaisi joutua täyteainekierteeseen ja siksi harkitsen rasvansiirtoa kasvoihin.
      Rasva suli pois erään huonon ihonhoidon takia.

      Hilkka Peltoniemen operaatio kiinnostaa.
      Tai jos jollakin on kokemusta muista niin kuulisin mielelläni lisää.
      Tilanne on aika paha, joten suosittelethan vain jis kokemuksesi on aito.

      • samakokemus

        Minulla sama kokemus, rasva suli laseroinnin vuoksi ja olen menossa rasvansiirtoon. Voisin jakaa kokemuksia, jos viitsit laittaa sähköpostiosoitteen.


      • Surupuserossa

        Mihin olet menossa rasvansiirtoon?
        Laitan myöhemmin sähköpostin.


      • samakokemus

        Juuri hänelle. En viitsi yleisellä palstalla kommentoida tilannetta enempää.


    • idiootti123

      Hilkka on pioneeri. Itse sain konsultaatioajan 7kk odottelun jälkeen. Hyvät tyypit on sen verran työllistettyjä ettei heille ihan noin vain edes pääse. Varmasti luotettava vaikka varmasti lopputulos on yksilöllistä.

      • Oletko menossa rasvansiirtoon?


    • Kiinnostunut_1985

      Onko teillä kasvojen rasvansiirrossa olleilla millaisia kokemuksia tuloksen tasaisuudesta? Etenkin niiltä kohdin kun kasvojen iho on ohut, pienikin muhkura tai epätasaisuus kuultaa läpi ja se huolettaa. Ja niitä klönttejä on sitten lähes mahdoton saada pois :/

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Tein paljon taustatyötä ennen kuin hankkiuduin kasvojen rasvansiirtoon Hilkalle. Konsultaatio teki pätevän vaikutelman ja hän tuntui ihmisenä myös rempseältä ja suoralta. Operaatio tuntui menneen hyvin ja jäin odottelemaan hyvää tulosta. Lopulliset tuloksethan näkyvät vasta pidemmän ajan jälkeen. Valitettavasti omalla kohdallani tulos on hyvin paljon huonompi kuin alkuperäinen. Yläkasvoihin siirretystä rasvasta ei jäänyt mitään jäljelle, Toiseen silmänaluseen tuli enenmmän rasvaa kuin toiseen ja se pullottaa ohuen ihon läpi. Suupieliin siirretty rasva tekee hymyillessä pitkulaisia uurteita kasvoihin. En missään nimessä suosittele siirtämään alakasvoihin rasvaa, koska se veti piirteitäni alaspäin, levensi kasvojani liikaa ja teki lisäksi nuo 10 v vanhentavat uurteet. Huuliin siirretty rasva tarttui niin hyvin että ylähuuleni on luonnottoman pullea alahuoleen verrattuna. Ehkä rasva laitettiin runsaasti koska osan odotettiin häviävän. Ainoa hyvin onnistunut alue ovat posket joihin rasva tarttui tasaisesti molemmille puolille. Kannattaa todella tarkkaan harkita onko rasvansiirto hyvä vaihtoehto. Väärään paikkaan siirretty rasvaa on hankalaa, lähes mahdotonta saada pois. Täyteaineille on olemassa vasta-aine, jolla aine voidaan sulattaa.


    • kysymys12

      Missä kaikkialla Hilkka Peltoniemi ottaa vastaan potilaita?

      • idiootti123

        Hilkka Peltoniemi
        Klinikka 22
        Bulevardi 22 A
        00120 Helsinki
        (09) 6811 390
        www.klinikka22.fi

        Laser Tilkka Oy
        Mannerheimintie 164 A 2. kerros
        00300 Helsinki
        010 322 1000
        www.lasertilkka.fi

        Plastiikkakirurginen Sairaala KL
        Uudenmaankatu 38
        00120 Helsinki
        020 766 9390
        www.sairaalakl.fi


      • hdsse
        idiootti123 kirjoitti:

        Hilkka Peltoniemi
        Klinikka 22
        Bulevardi 22 A
        00120 Helsinki
        (09) 6811 390
        www.klinikka22.fi

        Laser Tilkka Oy
        Mannerheimintie 164 A 2. kerros
        00300 Helsinki
        010 322 1000
        www.lasertilkka.fi

        Plastiikkakirurginen Sairaala KL
        Uudenmaankatu 38
        00120 Helsinki
        020 766 9390
        www.sairaalakl.fi

        Ei kai liene enää vastaanottoa KL:ssä.


    • 13.16

      Onko kellään siirretty huuliin rasvaa?
      Siitä on erilaista tietoa. Toiset sanovat ettei rasva pysy huulissa ja siksi ei sierra rasvaa huuliin. Osa sanoo, että pysyy. Kummassakin koulukunnassa on arvostettuja osaajia.

      • Glupglup246

        Tarttuvuus vaihtelee kai potilaskohtaisesti aika paljon, mutta suun ja huulten alueella ongelmana on että niitä tulee väkisinkin liikuteltua koko ajan, jolloin rasvan tarttuminen häiriintyy ja tulos jää usein huonommaksi. Muutoinkin harmillisen epävarmaa koko rasvansiirto hintaan nähden..


      • EnSuosittele
        Glupglup246 kirjoitti:

        Tarttuvuus vaihtelee kai potilaskohtaisesti aika paljon, mutta suun ja huulten alueella ongelmana on että niitä tulee väkisinkin liikuteltua koko ajan, jolloin rasvan tarttuminen häiriintyy ja tulos jää usein huonommaksi. Muutoinkin harmillisen epävarmaa koko rasvansiirto hintaan nähden..

        Kasvojen alueen rasvansiirto tehty. Tulos pysyi kaksi kuukautta sitten rasva suli pois ja jäi patteja. Huulista suli pois kolmen viikon aikana.


      • Rasvansiirto
        EnSuosittele kirjoitti:

        Kasvojen alueen rasvansiirto tehty. Tulos pysyi kaksi kuukautta sitten rasva suli pois ja jäi patteja. Huulista suli pois kolmen viikon aikana.

        Moi, kävitkö Peltoniemellä rasvansiirrossa vai kuka teki? Harkitsen kasvoihin ja olen kyllä valmistautunut siihen että rasva saattaa sulaa tasaisesti pois, mutta patit ja muhkurat kuulostavat tosi kurjalta! Kiinnostaisi myös kuulla muilta kokemuksia toipumisajasta ja mustelmista, riittäisikö viikko lomaa töistä?


      • Rasvaton
        Glupglup246 kirjoitti:

        Tarttuvuus vaihtelee kai potilaskohtaisesti aika paljon, mutta suun ja huulten alueella ongelmana on että niitä tulee väkisinkin liikuteltua koko ajan, jolloin rasvan tarttuminen häiriintyy ja tulos jää usein huonommaksi. Muutoinkin harmillisen epävarmaa koko rasvansiirto hintaan nähden..

        Tiesit varmaan, ettei maratonia saa juosta heti rasvansiirron jälkeen, -vaan silloin pitää ottaa rauhallisesti ja syödä paljon hiilareita ja ubiqinonia.


      • Rasvasta
        Rasvaton kirjoitti:

        Tiesit varmaan, ettei maratonia saa juosta heti rasvansiirron jälkeen, -vaan silloin pitää ottaa rauhallisesti ja syödä paljon hiilareita ja ubiqinonia.

        Tottakai, mutta epävarmaa tarttuminen on silti. Ja muhkuroita on monella, näillä hyvilläkin käyneillä.


      • Lommoposki
        Rasvasta kirjoitti:

        Tottakai, mutta epävarmaa tarttuminen on silti. Ja muhkuroita on monella, näillä hyvilläkin käyneillä.

        Minulle tehtiin 6 v. sitten keskikasvokohotuksen yhteydessä rasvansiirto kasvoihin. Rasva suli nopeasti pois ja posket ovat nyt lommolla. Kerran on lisätty Juvedermiä. Tatu Tarkka teki toimenpiteet. Seuraavaksi käyn konsultaatiossa Hilkalla. Olen 60 v.


      • Ei_vaikutusta
        Lommoposki kirjoitti:

        Minulle tehtiin 6 v. sitten keskikasvokohotuksen yhteydessä rasvansiirto kasvoihin. Rasva suli nopeasti pois ja posket ovat nyt lommolla. Kerran on lisätty Juvedermiä. Tatu Tarkka teki toimenpiteet. Seuraavaksi käyn konsultaatiossa Hilkalla. Olen 60 v.

        Lääkärin vaihto ei auta. Jos edellisetkin siirrot ovat sulaneet pois, ei pysy jatkossakaan. Rasvaa voi pysyä enemmän tai vähemmän, miten sattuu, riippuu tuurista.


      • Gsunf
        EnSuosittele kirjoitti:

        Kasvojen alueen rasvansiirto tehty. Tulos pysyi kaksi kuukautta sitten rasva suli pois ja jäi patteja. Huulista suli pois kolmen viikon aikana.

        Valitettavasti näin käy monelle. Lopputulos on joko muhkurainen tai muuttuu sellaiseksi ajan mittaan.


    • voisuositella

      Voi suositella

    • vvvvieras

      Myös tyytyväinen Peltoniemeen, voi suositella.

    • Loitsu21

      Kun kyse WAL-rasvaimusta, Peltoniemi on oikea tekijä!

      • roookie

        Rookie kysymys wal -rasvaimu?


      • Loitsu21

        WAL=Water assisted liposuction, vesiavusteinen rasvaimu


    • Likka244

      Samaa mieltä, Suomen paras!

    • Rasvaa_rintoihin

      Samoin vain hyvää sanottavaa Hilkka Peltoniemestä. Todella hienot tulokset! Aavistus hintavaa, mutta sen arvoista.

    • Abdominoplastia

      Minulle tehtiin abdominoplastia vastikään. En tiennyt etukäteen tämän alueen osaajista oikeastaan mitään ja Hilkkaa suositeltiin minulle usean ammattilaisen (lääkärin) taholta, siksi hakeuduin hänelle. Konsultaatiossa hän antoi minulle mielestäni hyvin realistisen kuvan leikkauksesta, sen vaikutuksista minuun ja elämääni sekä puhuimme myös siitä mikä voitini olisi ja minne se kehittyisi tulevaisuudessa, jos en menisi leikkaukseen. Leikkauksella oli minulle lääketieteellinen peruste ja olisin saanut sen myös julkisella puolella, mitä en kuitenkaan itse halunnut. Täytyy sanoa, että hän on todella alansa huippu! Teknisen osaamisen lisäksi hän on ihmisenä uskomattoman empaattinen ja potilaistaan välittävä. Kuntoutuminen on lähtenyt käyntiin hyvin ja vatsa näyttää jo nyt hyvältä, vaikka toki turvotusta ja mustelmia on jonkin verran. Kipuja on ollut, mutta sehän on nyt selvää näin suuren leikkauksen kohdalla. Suosittelen häntä todella lämpimästi!

      • fitbluf

        On taidettu tehdä jossakin muualla.


      • Kyselyikäinen

        Millainen operaatio sinulle tehtiin? Laaja vai mini? Asetettiinko napa uuteen paikkaan? Olisitko halunnut jakaa kuvia tuloksistasi?


    • Harkitsija

      Miten rasvansiirrot ovat pysyneet rinnoissa vai sulavatko sieltäkin pois? Entä onko leuan alle jäänyt epätasaisuutta poistosta?

    • Mävaan1234

      Minuakin kiinnostaisi kuulla kokemuksia Peltoniemen tekemistä rintojenpienennyksistä. Olen harkinnut myös Sinikka Suomista tähän pienennykseen. En tiedä, kumpi mahtaisi olla osaavampi.

      • XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

        Ei kumpikaan. Ota selvää asioista.


      • Omalääkärini

        Kyllä H.Peltoniemi on oikea valinta.
        Tämä Suominen tekee ilmeisesti enemmän ns. korjaavaa kirurgiaa, mutta H.P on kiinnostunut myös esteettisestä puolesta ja on hyvä siinäkin.


    • Mävaan1234

      Tässä vielä Mävaan1234, joka kyselin Peltoniemen ja Suomisen rintojenpienennystaitoja... Arvon xxxxxxx..., voisitko avata vähän kommenttiasi? Ja kuulisin mieluusti lisääkin vinkkejä. Haluan valita oikeasti osaavan tekijän, kun kerran itse maksan koko lystin.
      Jokainen asiallinen kommentti on tärkeä :)

    • asiakas134

      Jos harkitsisin pienennystä menisin varmaan juurikin Hilkalle. En ole hänellä itse rinta-asioissa käynyt mutta kuvien ja kuulemani perusteella tekee symmetristä, siistiä jälkeä. Kuka tahansa kirurgi saa kyllä rinnat pienemmiksi, mutta se esteettinen puoli onkin ihan toinen juttu.

      Jos mahdollista niin käy molemmilla konsultaatiossa ja pyydä nähdä ennen-jälkeen kuvia. Se on kuitenkin sen verran iso leikkaus että kannattaa valita toteuttaja huolella.

    • uosittelen

      Suosittelen Hilkkaa, mutta myös Orton Susanna Kauhasta.

    • wuhydrhh

      Tuoreita rasvansiirtokokemuksia ko. kirurgilta?

    • leikkaukseen

      Missä Hilkan vastaanotot ovat nykyään, netistä vaikea löytää tietoja? Bulevardilla ei ainakaan enää ole.

    • Anonyymi

      En voi suositella Hilkkaa. Menin rintojen pienennykseen toiveenani b-kuppi ja lopputuloksena vajaan kuppikoon pienennys eli d-kuppiin jäi. Moni korjaa koirankorvat veloituksetta, hän ei. Ei pahoittele myöhästymisiään ja haukottelee toistumiseen potilaan kanssa keskustellessaan. Ei kuuntele oikeasti, näyttää kumminkin osaavan empaattisen liukuhihnaotteen. Toki ihan siistiä jälkeä tekee jne. Hyvä jos monilla hyviä kokemuksia, itse toivon valitettavasti että olisin mennyt muualle.

    • Anonyymi

      Hilkka Peltoniemi teki minulle mastopeksian vuonna 2018. Minulla oli tubulaariset rinnat ja kaksosten imetys takana. Lopputulos hämmästyttää itseäni ja miestäni ei meinaa saada irti... Upeat rinnat, jokainen euro oli leikkauksen arvoinen. Kiitos Hilkka Peltoniemi !

      • Anonyymi

        Hinta? Kuppikoko?


    • Anonyymi

      Aivan loistava kirurgi tuo Hilkka. Teki muutama vuosi sitten minulle rintojen kohotuksen. Harmittaa, kun en mennyt aiemmin. Rinnoista tuli niin kauniit ja symmetriset, että mammografiassakin niitä ihailtiin. Vielä 6 vuotta leikkauksen jälkeenkin joka ikinen ilta ja aamu ihailen niitä. Luonnolliset ja kauniit.

      • Anonyymi

        Hinta? Kuppikoko?


    • Anonyymi

      Onko lisää kokemuksia? Hyviä / huonoja?

      • Anonyymi

        Rasvansiirto rintoihin ennen kaikkea kiinnostaa! Miten pysyvä tulos on (jos paino ei muutu), esim. viiden tai 10 vuoden tähtäimellä? Miten toipuminen? Ongelmat?


    • Anonyymi

      Hilkka Peltoniemi on hyvä Botoxin / Azzaluren pistäjänä, mutta ns. täyteaineiden , kuten Juvederm tai Restylane, käytössä on toivomisen varaa. Reilu 10 v. sitten hän täytti huuleni aivan järkyttävän epäluonnollisiksi. Sokea Reettakin olisi nähnyt, että ko. toimenpide ei mennyt ihan nappiin, mutta en viitsinyt heittäytyä hankalaksi, kun sentään Botoxit oli kohdillaan . 😐 Monta vuotta kärsin luonnottomista huulistani, eikä lapsen viaton tokaisu tädin HASSUISTA HUULISTA hirveästi lohduttanut. Jopa aikuisilta kuulin vinoilua ” kunnon pusuhuulista”!!! 😜 Kerroin sentään tokaisuista Hilkalle, kun myöhemmin kävin Botoxin ylläpitohoidoissa. Hän tuntui loukkaantuvan, kun mainitsin muilta saamastani palautteesta koskien pusuhuuliani. Aivan taatusti Hilkankin ”esteettinen silmä” näki kammottavan huonosti täytetyt huuleni, mutta mitään hyvitystä tai korjausta asian hyväksi ei kuitenkaan ehdottanut. Kärsin monta vuotta muodottomista huulistani, kun näissä esteettisissä toimenpiteissä se tuntuu olevan asiakkaan vastuulla, jos lopputulos ei miellytä!!
      Haluan tuoda asian julki, jotta jokainen kauneuskirurgiaa harkitseva ymmärtää, että hyvälle ja empaattisellekin kirurgille voi sattua se HUONO PÄIVÄ, jolloin lopputulos on kaikkea muuta kuin kaunis tai edes siedettävä . Hiljaa itku kurkussa häpeät lopputulosta ja sitä , että oman turhamaisuutesi takia joku saa taas nauraa kävellessään pankkiin...

    • Anonyymi

      Hilkka Peltoniemi ottaa vastaan Eiran Sairaalassa. Hän on erittäin pätevä, huippukirurgi joka tekee työnsä suurella intohimolla ja tarkkuudella. Potilaista Eirassa todella välitetään. Suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe