Onko kellään tietoa Triptylin vaikutusta maksa-arvoihin? olen käyttäny sitä 10 mg iltaisin neljän kuukauden ajan, nyt ASAT ja ALAT koholla. Muut maksa-arvot ok. Aiemmin ASAT ja ALAT normaaleja.
Triptyl+maksa-arvot
5
8735
Vastaukset
- tietoa on
Syötkö vitamiineja purkista?
Ne rasittavat maksaa ja munuaisia, jos eivät ole luonnonmukaisia.
Tässä 100% luonnonmukaisia:
E-vitamiini:
Neo-E Kylmäpuristettu vehnänalkioöljy
Neo-E Plus Vehnänalkioöljykapseli
C-vitamiini:
A.Vogel Vitamin-C
Acerola Sweet
Xylisweet Acerola
D3-vitamiini:
paljon valmistajia
B-vitamiinit:
Bekavit B
Sinkki:
kelasin sinkki
Rauta:
kelasin rauta
Seleeni:
kelasin seleeni
Ubikinoni eli koentsyymi Q10:
Ubikinonia voidaan syntetisoida, mutta valmistaa myös tehokkaasti fermentaation avulla. Japanilaiset lääketehtaat vastaavat merkittävästä osasta maailman ubikinonituotannosta. Rasvaliukoisena ja suurimolekyylisenä aineena se tulee pakata juuri oikealla tavalla, jotta se imeytyy suolistosta verenkiertoon.
Bio-Active Q10 Uniqinol
BIO-QINON Q10
Monivitamiinit:
Spirulina Diet 100
Vihreä Helmi C.G.F. klorella
Bio-Strath elixir
Vitaforce
Aloe-Vera
Luonnolliset ravinteet:
http://www.energian.net/terveys/info6.html- pelokas...
mitään luontaistuotteita... Kalkkitablettia oon ottanu mutta en säännöllisesti. Vihreää teetä juon kaksi kuppia päivässä. Nyt olen senkin lopettanut.
- nivelreumaatikko
otan 25 mg iltaisin, vielä en ole tämän ollessa käytössä käynyt verikokeissa, lähipäivinä menen, saa nähdä onko muutosta. oletko huomannut triptylin käytön aikana painon lisääntyvän, minulla on hieman noussut vaikken ruokatottumuksiani ole muuttanut ja olenkin miettinyt voiko tämä johtua tästä lääkkeestä??
- määrätty
10mg/vrk, iltaisin.
Kyllä lääke vähän ainakin aluksi lamaannuttaa suolen toimintaa, näin sanoi lääkärikin.
Otan illalla tarvittaessa LAXOBERON kapseleita ummetukseen, niitä voi ostaa apteekista ilman reseptiä, näitä lääkärinikin suositteli. - pelokas,,
mutta tein pari vuotta sitten elämäntapamuutoksen, joka jatkuu edelleen...ja pudotettavaa on. Ehkä se enemmänkin vaikuttaa siihen, että paino on tippunut tosi hitaasti. Mulla kertyy elimistöön muutenki tosi helposti nestettä. Ummetus oli ekan viikon jälkeen ihan kamala mutta rupesi helpottamaan pikkuhiljaa. Kuituja ja vettä paljon. Pellavansiemeniä voi myös käyttää... Tai sitten sitä jonkun mainitsemaa laxoberonia, jos ei muu auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144