jos on keltaiset hampaat, onko silloin vahvempi luusto?..jos on syntyessään kellertävät hampaat..
vahva luusto?
4
1428
Vastaukset
- Ole todistettu
Ainakaan mitenkään...
- sdsdsdds
Jostain luin, että "keltainen (hammas)luu on vahvempaa kuin valkoinen".
Mutta sillä taidettiin viitata siihen, että liialliset valkaisut vahingoittavat hampaita.Keltaisella hammasluulla ei todellakaan viitata valkaisemattomaan. Miksi luulet että valkaisematonta kiilteen pintaa kutsuttaisiin hammasluuksi? Keltaisella hammasluulla viitataan tyypiltään luonnostaan keltaiseen/ennemminkin kellertävään hampaiden luutyyppiin.
- gdfhfdhfhfh
En usko, että hammasluun väri korreloi suoraan luun vahvuuteen. Rotuun korreloi. Yleensä tummaihoisilla on valkeat hampaat. Toisaalta sitä kautta luu on todennäköisesti valkohampaisilla vahvempaa: he ovat kotoisin alueilta, joissa saadaan runsaasti D-vitamiinia (tosin tilanne on vastakkainen heidän muuttaessa tänne). Sitä olen miettinyt, ovatko muutkin luut eriväriset kuin hampaat. Suuhan on ainoa paikka, josta luun voi suoraan nähdä, ainakin kiilteen läpi. Tummaihoisilla on usein myös paksut ja vaaleat kynnet, pohjoisen kansoilla vaaleanpunaiset ja ohuet.
Itse olen kuullut, että valkoiset silmänvalkuaiset korreloivat hyviin geeneihin. Itselläni silmän valkuaiset ovat hieman sinertävät, ja nyt todettiin yliliikkuvat nivelet. Joihinkin kollageenisairauksiin liittyykin poikkeava silmän valkuaisten väri. Ja kollageenisairauksiin liittyy myös hampaiston ongelmia, kuten itsellänikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589