jos on keltaiset hampaat, onko silloin vahvempi luusto?..jos on syntyessään kellertävät hampaat..
vahva luusto?
4
1202
Vastaukset
- Ole todistettu
Ainakaan mitenkään...
- sdsdsdds
Jostain luin, että "keltainen (hammas)luu on vahvempaa kuin valkoinen".
Mutta sillä taidettiin viitata siihen, että liialliset valkaisut vahingoittavat hampaita.Keltaisella hammasluulla ei todellakaan viitata valkaisemattomaan. Miksi luulet että valkaisematonta kiilteen pintaa kutsuttaisiin hammasluuksi? Keltaisella hammasluulla viitataan tyypiltään luonnostaan keltaiseen/ennemminkin kellertävään hampaiden luutyyppiin.
- gdfhfdhfhfh
En usko, että hammasluun väri korreloi suoraan luun vahvuuteen. Rotuun korreloi. Yleensä tummaihoisilla on valkeat hampaat. Toisaalta sitä kautta luu on todennäköisesti valkohampaisilla vahvempaa: he ovat kotoisin alueilta, joissa saadaan runsaasti D-vitamiinia (tosin tilanne on vastakkainen heidän muuttaessa tänne). Sitä olen miettinyt, ovatko muutkin luut eriväriset kuin hampaat. Suuhan on ainoa paikka, josta luun voi suoraan nähdä, ainakin kiilteen läpi. Tummaihoisilla on usein myös paksut ja vaaleat kynnet, pohjoisen kansoilla vaaleanpunaiset ja ohuet.
Itse olen kuullut, että valkoiset silmänvalkuaiset korreloivat hyviin geeneihin. Itselläni silmän valkuaiset ovat hieman sinertävät, ja nyt todettiin yliliikkuvat nivelet. Joihinkin kollageenisairauksiin liittyykin poikkeava silmän valkuaisten väri. Ja kollageenisairauksiin liittyy myös hampaiston ongelmia, kuten itsellänikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835