Jyrki Katainen ulkomaisen työvoiman tarpeesta (1,8milj/11v)
http://www.youtube.com/watch?v=1H4byTP1q9s&feature=channel_page
Q: Onko Kokoomus Kataisen linjan takana tässä asiassa?
Mihin ammateihin tarvitaa 1.8 miljoonaa uutta TYÖNTEKIJÄÄ seuraavien 11 v aikana (keskimäärin liki 170 000 /v TYÖPERÄISTÄmaahanmuutajaa Suomeen)
Jos avataan Suomen rajat niin yhtä työikästä ja työtätekevää tulijaa kohden tulee viisi henkilöä siivellä jotka yhteiskunnan täytyy elättää, kouluttaa ja järjestää terveydenhuoltopalvelut, asunnut jne
Lisäksi suurin osa pakolaisstatuksella tulijoista on kouluttamattomia ja jopa lukutaidottomia (esim. Somaliassa 60% väestöstä ei osaa lukea tai kirjoittaa)
Katainen haluaa suomeen lisää pakolaisia
4
198
Vastaukset
- taida olla
kokoomus kokonaan Kataisen takana maahanmuuttoasioissa. Johan se tuli esiin Helsingin pormestarin viestistä ja muutaman kokoomuksen kansanedustajan kannanotoissa.
- MilläKeinollaTahansa
Kokoomuksen massamamutusprojekti nojaa edelleen Jyrki Kataisen kertomaan kokoomuksen ja EK:n suunnitelmaan tuottaa maahamme lähivuosina 1,8 miljoonaa halpatyöläistä:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15605047/ollaanko-perussuomalaisissa-koskaan-ajateltu-pakolaisasiaa-ja-jos-on-niin-miten-syvallisesti#comment-97084924
2015 aloitetun massamautuksen vastustuksen takia Kataisen kokoomuksen suunnitelmaa tukemaan on laitettu jopa HS ja Eläketurvakeskus:
Hesarin mukaan Suomi tarvitsee jopa 1,4 miljoonaa maahanmuuttajaa eläkkeiden turvaamiseksi – Halla-aho: ”Julkisen talouden rahoituspohja ei kohene vaan pahenee”
https://keskustelu.suomi24.fi/t/6716311/katainen-haluaa-suomeen-lisaa-pakolaisia
- ole vielä
selvinnyt perin yksinkertainen asia; oli valtiossa asukkaita, kuinka vähän tai paljon aina on työttömiä, aina on työvoimasta pula. Katsokaa maailman tilastoja.
Jos maahan tuodaan henkilöitä, jotka eivät tee tuottavaa työtä, elätä perhettään, jne. ovat he ja heidän perheensä eläminen verovaroin kustannettava.
Menee todella kauan ennen kuin täällä suomessa on työvoimapula tämän laman jälkeen.
Erikoisosaamista vaativissa töissä on ollut työvoimapulaa, mutta vain poikkeustapauksissa, mutta näillä aloilla on aina, jopa akuuttinen pula tekijöistä, eikä satunnaisilla muuttajilla asioita korjata.
Tässä joku aika sitten esitti RKP:n edustaja, että maahanmuuttajille opetettaisiin vain ruotsin kieltä. Tässä osa muuttomomyönteistä motiivia, lisätä ruotsinkielisten osuutta maassamme. Kaikki konstit on sallittu, ellei erikseen ole kielletty.
Tämä maahanmuuttokysymys on kielletty aihe, ellei ole myönteisesti suhtautuvaa ajatusta, tekstiä.
Minua ei häiritse erilaiset ihmiset, kun vain ovat asiallisia kansalaisia, vailla rikollisia taustoja ja sopeutuvat suomalaiseen yhteiskuntaan, suomen kieleen paremmin kuin suomenruotsalaiset, antavat meidän säilyttää omat tapamme, kulttuurimme, uskontomme ja ennen kaikkea kielemme, jota RKP yrittää kaikin laillisin, sekä laittomin keinoin alas ajaa.( Tarkoittaa lahjomista, titteleitä ja kaikkea niitä asioita hyväksi käyttäen, joita pienisieluiset, tittelinkipeät päättäjät ovat valmiita toimimaan RKP haluamalla tavalla). - Anonyymi
Ukraina hyvää työvoimaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749