eli mieluummin maks 300km lappeenrannasta, onkos täällä muita kun jantunen?? jos joku viisaampi vois ystävällisesti laittaa listaa niin oisin kiitollinen :) mitkä vaan romupajat käy kunhan sais leimatun auton alle kun alkaa tän hetkisessä lähestyä joka on antaa vaihossa...
autoliikkeitä jotka myy auton osamaksulla ilman luottotietoja?
83
37930
Vastaukset
- tuota...
KIA:a ei voi ostaa mitenkään muuten kuin osamaksulla.
- vanha vaan.
Vai oletko niin avuton ettet itse osaa käydä autosi kuntoa kohta kohdalta läpi niin että se läpäisee katsastuksen. Kuinkas meinasit autosi maksaa kun ulosottomies vie osansa heti kun ylimääräistä rahaa jää. Oikeastaan taitaisi olla parasta että kävelet jatkossa niin saat aikaa miettiä, miten olet elämäsi sörssinyt paskaksi. Osta autosi sitten kun sinulla on siihen varaa. Siihen saakka SÄÄSTÄ!!!
- spede vihaaja
Se että ei ole luottotietoja ei tarkoita että ulosottomies veisi mitään.
Mulla ei ole luottotietoja. Tulot 2009 reilut 70 000€ ja ainoa joka noihin rahoihin koski oli verottaja! - F U
Mun mielestä se ei sulle kuul paskan vertaa että jos nyt joku on luottotietonsa pilannut.Ja sitä paitsi tollanen ihmisten arvostelu on ihan perseetä.Et sinäkään varmaan täydellinen ole??
- Ja pyh
spede vihaaja kirjoitti:
Mulla ei ole luottotietoja. Tulot 2009 reilut 70 000€ ja ainoa joka noihin rahoihin koski oli verottaja!Jo s sinull aei ole luottotiedot kunnossa niin ihan sata varma että ulosotto on kimpussa etenkin jos 70 tonnia tienais nimimerkillä kokemusta. että älä viiti puhua skeidaa
- perkele
Ja pyh kirjoitti:
Jo s sinull aei ole luottotiedot kunnossa niin ihan sata varma että ulosotto on kimpussa etenkin jos 70 tonnia tienais nimimerkillä kokemusta. että älä viiti puhua skeidaa
voin muuten kertoa että ei oo latiakaan velkaa voudille,mutta silti odottelen vielä 3 vuotta että tiedot tulee kuntoon,eli otappa selvää asioista ensin
- ..Persreikä-Antero
spede vihaaja kirjoitti:
Mulla ei ole luottotietoja. Tulot 2009 reilut 70 000€ ja ainoa joka noihin rahoihin koski oli verottaja!Noilla tuloilla ei luulisi olevan vaikeaa säästää roposet siihen kotteroon, asia toinen jos tulot vain kuvitellut.
Kaikkihan me näillä palstoilla olemme rikkaita, hyvä tuloisia ja velattomia. - perkele
..Persreikä-Antero kirjoitti:
Noilla tuloilla ei luulisi olevan vaikeaa säästää roposet siihen kotteroon, asia toinen jos tulot vain kuvitellut.
Kaikkihan me näillä palstoilla olemme rikkaita, hyvä tuloisia ja velattomia.joo ei mulla oo noita tuloja mutta... pointti oli se että mulla ei ole luottotietoja vaikka ei ole voudilla saatavia
- ..Persreikä-Antero
perkele kirjoitti:
joo ei mulla oo noita tuloja mutta... pointti oli se että mulla ei ole luottotietoja vaikka ei ole voudilla saatavia
Okei, sehän on ihan mahdollista. Toivottavasti löydät itsellesi menopelin.
- valehtelet
spede vihaaja kirjoitti:
Mulla ei ole luottotietoja. Tulot 2009 reilut 70 000€ ja ainoa joka noihin rahoihin koski oli verottaja!ei täsmää. ei ihminen tarvitse osamaksumahdollisuutta autoon, jos tulot on 70k. kyllä siinä auton saa ihan sillä rahalla.
- Kokemusta on
Ja pyh kirjoitti:
Jo s sinull aei ole luottotiedot kunnossa niin ihan sata varma että ulosotto on kimpussa etenkin jos 70 tonnia tienais nimimerkillä kokemusta. että älä viiti puhua skeidaa
Ei ulosottomies mitään vie jos kaikki velat on maksettu. Ja luottotiedot on pois aina sen 4vuotta vaikka velat olisit maksanutkin.
- En myy velaksi
Kokemusta on kirjoitti:
Ei ulosottomies mitään vie jos kaikki velat on maksettu. Ja luottotiedot on pois aina sen 4vuotta vaikka velat olisit maksanutkin.
Fakta joka on ja pysyy on se, että maksuhistoriassasi on ongelma. Tilanne on sama kuin jos varastaisi kaupasta jäätelöpuikon ja kiinnijäädessään palauttaa jäätelön ja tekeytyy syyttömäksi hyvämaineiseksi kansalaiseksi.
- Yksi vaan
Ja pyh kirjoitti:
Pelle...herää tähän maailmaan !
- aimo36
Ja pyh kirjoitti:
ei muuten oo. siel on maksuhäiriömerkintä, mut ei ulosottomies mitään vie
- Kusettajat nalkkiin
spede vihaaja kirjoitti:
Mulla ei ole luottotietoja. Tulot 2009 reilut 70 000€ ja ainoa joka noihin rahoihin koski oli verottaja!@ spede
Milloin aiot korjata nuo tienestisi oikeaksi eli 7000 € vuosiansioiksi ?
ps .Oikea spedekin oli eläessään samanlainen huumorimies ! - just2
Idiootti
- Juubajoo
Niin saako niitä autoja jostakin... :/
- Anonyymi
Ja pyh kirjoitti:
Se, jos luottotiedot eivät ole kunnossa, ei todellakaan tarkoita ulosottomiehen olevan perässä. Niillä tietty on, jotka eivät ole maksaneet velkojaan. Mutta on myös henkilöitä, joilla on velat maksettu nolliin , mutta maksuhäiriömerkintä ei lähde heti, vaan velasta riippuen, poistuu vasta myöhemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, jos luottotiedot eivät ole kunnossa, ei todellakaan tarkoita ulosottomiehen olevan perässä. Niillä tietty on, jotka eivät ole maksaneet velkojaan. Mutta on myös henkilöitä, joilla on velat maksettu nolliin , mutta maksuhäiriömerkintä ei lähde heti, vaan velasta riippuen, poistuu vasta myöhemmin.
mulkut siistikää suunne
- Anonyymi
Ihminen saattaa menettää luottotietonsa vaikka tapaturmaan mikä on hyvin yleistä, esim. yli 20v. yrittäjänä vakuutettuna kun vakuutuslaitokset saa tehdä laittomia päätöksiä ja ajaa ihmisen jolla ei ole liittoa tms. ja sen lakimiehiä turvanaan, silloin haistetaan veri ja ajetaan kylmästi vararikkoon liikuntakyvytön helvetillisissä kivuissa elävä entinen työnsankari. Joten IDIOOTTI mieti mitä kirjoitat, mielelläni livenä treffaisin sinut!
- Anonyymi
perkele kirjoitti:
joo ei mulla oo noita tuloja mutta... pointti oli se että mulla ei ole luottotietoja vaikka ei ole voudilla saatavia
Mitä v... ttua se kuuluu kellekään on luottotietoja tai ei parasta kun jokainen hoitas omat asiansa
Ollaan neuvomassa miten pitää elää eiköhän jokainen itse tiedä miten hommansa hoitaa - Anonyymi
En myy velaksi kirjoitti:
Fakta joka on ja pysyy on se, että maksuhistoriassasi on ongelma. Tilanne on sama kuin jos varastaisi kaupasta jäätelöpuikon ja kiinnijäädessään palauttaa jäätelön ja tekeytyy syyttömäksi hyvämaineiseksi kansalaiseksi.
Jos tää maailma on vain näille puhtoisille ihmisille. Jotka ovat täydellisiä. Taidan olla väärässä paikassa. En halua olla kumpaakaan edellä mainituista. Olen ihminen joka erehtyy tekee virheitä.
- Anonyymi
valehtelet kirjoitti:
ei täsmää. ei ihminen tarvitse osamaksumahdollisuutta autoon, jos tulot on 70k. kyllä siinä auton saa ihan sillä rahalla.
Tämäkin riippuu ihan taas autosta. Jos sulla on 70k vuositulot nii kävisitkö ite hakemassa vaikka 70k auton rahalla heti? Ja sekin että on mullakin ulosotossa saatavia mutta silti pystyn lyhentämään auton kuukausierää ja siihen vakuutukset ja verot?
- DX
Mulla olis sulle kottero, leimaa huhtikuuhun. Hintakaan ei päätä huimaa, puolella tontulla saat. Mutta matka se taitaa olla sitten ongelma.. Menee yli ton kolmesataa..
- kksiususunhd
14.1.2009 19:02
...olisikohan tuo jo auton saanut? ...pari vuotta sitten...
Uuno. - YYBER!!
kksiususunhd kirjoitti:
14.1.2009 19:02
...olisikohan tuo jo auton saanut? ...pari vuotta sitten...
Uuno.En oo vielälöytänyt. eli tarjokkaita vaan kehiin kiitos!
- Tietävä
YYBER!! kirjoitti:
En oo vielälöytänyt. eli tarjokkaita vaan kehiin kiitos!
oletko löytäny vai vieläkö etsit koska tiedän paikan mikä myy auton osamaksulla ilman luottotietoja kunha antaa vähäsen käsirahaa. Vanha autoki käy.
- Multipen@
Tietävä kirjoitti:
oletko löytäny vai vieläkö etsit koska tiedän paikan mikä myy auton osamaksulla ilman luottotietoja kunha antaa vähäsen käsirahaa. Vanha autoki käy.
Mä etsin kans autoa,mulle kelpais tieto
- Anonyymi
Multipen@ kirjoitti:
Mä etsin kans autoa,mulle kelpais tieto
toi eka viestin kirjoittaja oli varmaan bemaristi jolla on 600euronkk maksu ja elvistelee silti,on tässä pieni tuloinen eläkelläinen jolla on menny nimi toisen takia,ja tarteis auto vaihtaa tuoreempaan tv ylpeä 08 kian omistaja
- Niko
Vieläkö etit autoa ? Olisi yksi paikka tampereella
- ariani
mikä liike tampereella myy ilman luottotieto tarkastusta autoja????
- kiiinnostunut
mikä paikan nimi on ?
- harkimoja12cm
Kyllähän noita riittää.
Mutta muista että osamaksuautoon täytyy ottaa kaskovakuutukset. Ja vakuutuksista joudut maksamaan vuoden etukäteen että saat ylipäätään mitään vakuutusta- re+9rvan
Oikeisssa kaupoissa kyllä. Luuletko että jobbarifirma vaatii kaskoa kun ottaa romusta käsirahana tuplaten sen käteishinnan ja jos osareista jotain tulee niin se on bonusta
- jakke
ei tarvi. mä en ainakaan tarvinnu huippukaskoon.
- Niko
Kyllähän mä tiiän äijän joka otti vuoden 2009 bmw 520d ilman luottotietoja joka joutu ottaa kaskovakuutuksen, mutta ei maksanu etukäteen sitä vaan iha normaalisti
- Relluttelija
Onhan näitä. Eräs rouva teki neljän miljoonan edestä kupruja ja mm. ajoi uudella mersulla. Aikanaan vouti vei kaiken ja jäljelle jäi velat (jotka muutamassa vuodessa annettiin anteeksi). Mersu on persaukisten auto. Leasingmaksuista ei tarvi tingata jos ei ole aikomusta maksaa muuta kuin pari ensimmäistä kuukautta. Kaiken huipuksi tekoa ei ole kriminalisoitu. Ei ole rikos jättää maksamatta, jos on ollut aikomus maksaa.
- agagf
70k jos tienaa niin miten niin ei tarvi osaria. Vatipäät!
70k kun tienaa niin jää jotakuinkin 40-45 k lapaan. Vuokra / asuntolainan lyhennys 700-1200 / kk. Yleensä yli 10000 e vuodessa. Pelkästään asumiskuluihin. Ja muut menot yms. Ja jos autoon laittaa sen 20-40k niin sekö maksetaan käteisellä. Lapset kommentoi täällä kun kuvittelevat että jos tienaa 70 tonnia vuodessa niin voi tehdä mitä vaan ja ostella mitä vaan. Realismia, realismia... - hae sieltä
Eikö siitä vähän itäänpäin 50-300 km ole erilaisia liikeitä joista saat leimatun auton alle halvalla
moi ainakin lahdessa on semmoinen kuin dukopart sieltä sais
mikä on ton netti osote siis jantusen- mmm78
Ei ainakaan Dukopartin nettisivujen mukaan saa lainaa jos luottotiedot on mennyt.. Onkohan muita liikkeitä?
- jöpi
Kyllä kaikki myy vaikka luottotiedot menneet kun vain maksat KÄTEISELLÄ.
Ono järkeä ostaa autoa jos ei rahaa ja luototiedot menneet....aatteleppa ihan ITE Oulussa ainakin on yksi liike joka myy ilman luottotietoja
- MHMtä
Kerrotko vielä, että mikä?
- KiähKiähKiäh
Me myydään luotolla oikeinkin mielellään autoja ihmisille, jotka ei maksa velkojaan. Tyhmä tyhmempi luottotiedoton.
- Tämäontotta
Jep.Hittolainen kun ei tullu 16 kesäsenä opiskelijana maksettua vanhemman aiheuttamaa 5000€ perintä tulvaa pois vaikka rahaa oli niin paljon et olis muillekki jakanu.
- Jeppe8888888888888
Kysy re-po rahoitusta itse sain sieltä se on ainut rahoittaja kukka Otaa itse kyl oon maksanut niinkun pitää
- Saakomistää
Saako mistään rahoitusyhtiöstä
- madde111
luottotiedot pysyy maks 5v ennenkun poistuu rekisteristä vaikka velat olisi jo maksettu
- tompuri78
http://www.nettiauto.com/yritys/kkautomyynti tuolta kannattaa kysyä
- Sellastakaikkeasitten
Nettiautoon menee ja kirjottaa tarkkaan hakuun hakusanaksi : "luottohäiriö" niin löytyy. KK-Automyyntiä voin suositella ei ole sieltä haettu auto vielä ainakaan räjähtänyt.
- joopajoi
Miksi kukaan möisi auton velaksi kun entisetkin hoitamatta (luottotietomerkintä)
- KerranKöyhäAinaKöyhä
Jos historiassa on maksuhäiriömerkintä niin kannattaisikohan katsoa ensin peiliin?
Säästä rahaa ja osta se auto käteisellä!
Sillä aikaa ajat jollain vanhemmalla jos on pakko.
Aivan turha yrittää näyttää autollaan rikkaampaa kuin olet, naapurisi tietää kuitenkin mitä olet ja kertoo muille. - Turhautunut2016
Moikka vaan kaikki luottotietonsa menettaneet!
nain kun menty asiasta kolmanteen.
Pitaisko meidan yhdessa tehda FB sivun johon kaikki luottotietojansa menettaneet liittyisivat ja tehdaan yhdessa vaatimus lakimuutokseen, jotta saadaan tolkkua tahan katastrofiin! Suurin osa luottotietonsa menettaneet eivat tarkoituksella sita tehneet vaan ajautuivat tahan ongelmaan mm. firman kaatumisen seurauksena tai avioeron yhteydessa tai jokin muu tekija vaikutti talous ahdinkoon.
Ite oon maksellut koko velkani viidessa vuodessa ja joudun silti odottaa viela pari vuotta, jotta luottotietoni palautuisivat. Minusta ei ole reilua, etta elamani pilaantui nain pitkaksi ajaksi vain siks etta laman takia menetin firmani.
mita olette mielta? Vain asialliset mielipiteet kiitos!!!- AsiallisestiOleHyvä
Siis HÄH???!!!
"Suurin osa luottotietonsa menettaneet eivat tarkoituksella sita tehneet vaan ajautuivat tahan ongelmaan mm. firman kaatumisen seurauksena tai avioeron yhteydessa tai jokin muu tekija vaikutti talous ahdinkoon."
EIHÄN KUKAAN tarkoituksella ammu itseään jalkaan, mutta niin vaan joskus käy... Ei ne firmat itsestään "vahingossa" kaadu vaan omistaja-toimitusjohtajan osaamattomuuteen, avioero on aina "kahden kauppa" ja siinä osallisena oleva, lehdelle persaukisena ja velkaisena soittelemaan jäävä voi tuijotella peiliin ja KAIKKI MUUKIN (ei jokin muukin tekijä) itsensä luottotiedottomuuteen ja talousahdinkoon ajaminen on kuin onkin itsensä jalkaan ampumista, tahallaan tai vahingossa.
"Vain asialliset mielipiteet kiitos!!!"
Oleppas hyvä, tuon asiallisemmin en osaa asiaa ilmaista. - Turhautunu2016
AsiallisestiOleHyvä kirjoitti:
Siis HÄH???!!!
"Suurin osa luottotietonsa menettaneet eivat tarkoituksella sita tehneet vaan ajautuivat tahan ongelmaan mm. firman kaatumisen seurauksena tai avioeron yhteydessa tai jokin muu tekija vaikutti talous ahdinkoon."
EIHÄN KUKAAN tarkoituksella ammu itseään jalkaan, mutta niin vaan joskus käy... Ei ne firmat itsestään "vahingossa" kaadu vaan omistaja-toimitusjohtajan osaamattomuuteen, avioero on aina "kahden kauppa" ja siinä osallisena oleva, lehdelle persaukisena ja velkaisena soittelemaan jäävä voi tuijotella peiliin ja KAIKKI MUUKIN (ei jokin muukin tekijä) itsensä luottotiedottomuuteen ja talousahdinkoon ajaminen on kuin onkin itsensä jalkaan ampumista, tahallaan tai vahingossa.
Oleppas hyvä, tuon asiallisemmin en osaa asiaa ilmaista.Sa oot kylla yks varsinainen nortti! Sua pitaa varmasti palkita ja antaa vuoden alykkyys mitalli! miten muuten omistajan-toimitusjohtajan osamattomuus liittyy lamaan ja siihen et kaikki tyot loppuu kuin seinaan? jonka seurauksena yhteiskunta palkitsee tata yrittajaa joka lahti luomaan uusia tyollistymis mahdollisuuksia ja elamaan 24/7 toissa kuin oravanpyorassa konsanaan viemalla jokaisen pennin eika tassa viela kaikki ku pitaa viela veloittaa hanen tulevasta elamasta ja siihen viela korkoa ja kuluja. Toisinsanoen yrittajyys on suomessa pahin synti ja kun ryhdyt yrittajaks ja lama vie kaiken niin sua pitaa piiskata oikein kunnolla ettet valtamatta pysty seista jaloillasi enaan ollenkaan.
Ma oikeasti toivon nimimerkki ''Siis HÄH???!!!'' et mietit asioita tarkkaan ja asetu hetkeksi muiden saappaisin ennenku ala molayttaa mitaan ja jos et siihen pysty ja aivosi on pilalla niin kannattaa olla sanomatta mitaan!! Niin on Parempi! - AsiallisestiOleHyvä
Turhautunu2016 kirjoitti:
Sa oot kylla yks varsinainen nortti! Sua pitaa varmasti palkita ja antaa vuoden alykkyys mitalli! miten muuten omistajan-toimitusjohtajan osamattomuus liittyy lamaan ja siihen et kaikki tyot loppuu kuin seinaan? jonka seurauksena yhteiskunta palkitsee tata yrittajaa joka lahti luomaan uusia tyollistymis mahdollisuuksia ja elamaan 24/7 toissa kuin oravanpyorassa konsanaan viemalla jokaisen pennin eika tassa viela kaikki ku pitaa viela veloittaa hanen tulevasta elamasta ja siihen viela korkoa ja kuluja. Toisinsanoen yrittajyys on suomessa pahin synti ja kun ryhdyt yrittajaks ja lama vie kaiken niin sua pitaa piiskata oikein kunnolla ettet valtamatta pysty seista jaloillasi enaan ollenkaan.
Ma oikeasti toivon nimimerkki ''Siis HÄH???!!!'' et mietit asioita tarkkaan ja asetu hetkeksi muiden saappaisin ennenku ala molayttaa mitaan ja jos et siihen pysty ja aivosi on pilalla niin kannattaa olla sanomatta mitaan!! Niin on Parempi!"Ma oikeasti toivon nimimerkki ''Siis HÄH???!!!'' et mietit asioita tarkkaan ja asetu hetkeksi muiden saappaisin..."
Ok. Riittääkö vastaukseksi, että itse toimin yrittäjänä? Mietin todella tarkkaan mitä teen, yritän ennakoida talouden nousut ja laskut, lamat ja taantumat... kuten yrittäjän kuuluukin, ettei luottotiedot mene eikä firma kaadu. Tätä tarkoitin tällä, tarkkaankin mietityllä, asiallisella kommentilla:
"EIHÄN KUKAAN tarkoituksella ammu itseään jalkaan, mutta niin vaan joskus käy... Ei ne firmat itsestään "vahingossa" kaadu vaan omistaja-toimitusjohtajan osaamattomuuteen."
JOS SIIS firma kaatuu ja nimi kurahtaa tiedottomaksi, syy ei ole laman tai Valtion vaan ihan oma ja syyllinen löytyy peilistä. Enkä väitä, etteikö se voisi itsellekin sattua tai ihan kenelle tahansa. Tiedän Suomessa yrittäjyyden vittumaisuuden, verotuksen järjettömyyden jne. mutta niiden kanssa on vaan osattava elää, eikä hakea syyllisiä yrittämisen vaikeuteen tai kaatumiseen mistään muualta, kuin peilistä. Siihen kommentointini perustui ja perustuu edelleen;
"KAIKKI itsensä luottotiedottomuuteen ja talousahdinkoon ajaminen on kuin onkin itsensä jalkaan ampumista, tahallaan tai vahingossa."
Edelleenkään en tämän asiasllisemmin osaa kantaa ottaa väitteeseen, että luottotiedot "ihan noin vaan syyttä suotta" menisivät kuralle ilman asianosaisen omaa syytä.
Sinua itseäsi ja sanomisiasi lainaten:
Jos aivot on pilalla niin kannattaa olla sanomatta mitään, tekemättä mitään ilman holhoojan suostumusta ja ainakin miettiä todella tarkkaan mitä sanoo ja mitä tekee. Niin on parempi! - Anonyymi
AsiallisestiOleHyvä kirjoitti:
Siis HÄH???!!!
Oleppas hyvä, tuon asiallisemmin en osaa asiaa ilmaista.Minulla äiteni pilasi vuonna 94 se alkoi kun olin muutaman vuoden ikä en ja päivää ennen 18w juhlia tuli postia ja olin 25000e velkaa
- nullunpielijä
70 k€ bruttovuositulot? Minulla oli yli 90 k€ netto viime vuonna. No., olenkin autokauppias, että teiltä palstalaisiltahan ne fyrkat on saatu, että kiitos teille.
- Imekäämunaa
Menee teiän persaukistenki suut suppuu fak sillä onko luotot menny tai ei rahaa pystyy tekee paljon helpommalla ku vittu työllä!! Ja rehvastella vuosituloilla.... Btw ihan mistä vaa autoliikkeestä saa omarahotuksen tarpeeks hyvällä käsirahalla. Paitsi veholta ja wetterit sun muut isommat liikkeet. Oon 38 v ja luotot pilalla ollu jo 18 v asti eikä oo päivääkään haitannu :) on omakotitalo ja autot pihalla ja asiat hyvin vaikka nyt ei saakkaa tilattua netistä mitää... Niinku sanoin fyrkkaa tulee hyvin jos osaa käyttää nuppia :) siinä teille miettimistä jotka nipottaa tollasesta yksinkertasesta kysymyksestä (saako mistää ilman luottoja autoja) ni tänne tulee joku sherlokki vinkumaan mitäs menetit tietos! Ootko sä sen parempi ja kunnollisenpi jannu ku sulla ne vitun tiedot on kunnossa!!! Oolkaa onnelisii joilla ne on kunnossa ja pitäkää turpanne kii ja menkää vitun velkapellet rehvastelee pankkilainoillanne vaikka vittuun!!! Tässä on muutama mestaa !!! ER-Wo oy oulussa! Auto-rasku vaasa, tp-auto, anttilan auto, smf-auto, noista kannatta kysyä smf ja auto rasku ne on vähä vittumaisia mut jos maksat ajalla ni ihan ok ja niitten kautta saa vakutuksen otettua niitten nimille!
- HyvääYötäJaHuomenta
Vaikkakin teiniangstinen ja siten varsin sekavan oloinen kommentti onkin, oikaistaan nyt kuitenkin muutama täysin väärä tieto pois nettiä pilaamasta.
"Btw ihan mistä vaa autoliikkeestä saa omarahotuksen tarpeeks hyvällä käsirahalla."
=> Ei pidä paikkaansa. Ei kaikilla autolikkeillä ole intresseissään "vain kaupan takia" kauppaa tehdä puoliväkisin persaukisten, nimensä ja luottotietonsa kuranneiden kanssa.
"Oon 38 v ja luotot pilalla ollu jo 18 v asti eikä oo päivääkään haitannu :)"
=> No eipä uskoisi. Luulin ihan varmuudella lukevani nimenomaan 18-vuotiaan kirjoittelua. Eli olet koko aikuisikäsi ollut ja tulet lopunkin olemaan nimi kuralla taapertelija. Otan osaa.
"Niinku sanoin fyrkkaa tulee hyvin jos..."
=> Eli 20-vuoteen et ole osannut nuppiasi sitä vertaa käyttää, että olisit maksanut luottovelkasi ja puhdistanut nimesi ihmisten tasolle? Elät mieluummin nimi kuralla roskaväkenä. Edelleenkin otan osaa.
"Ootko sä sen parempi ja kunnollisenpi jannu ku sulla ne vitun tiedot on kunnossa!!!"
=> Kyllä olen; juurikin sen parempi, en yhtään enempää, mutta sen.
"Oolkaa onnelisii joilla ne on kunnossa ja pitäkää turpanne kii..."
=> Kiitos. Pyrin tietenkin omassa elämässäni onnellisuuteen, mitä se onnellisuus sitten kenellekin tarkemmin tarkoittaakaan. Kommentointi on vapaa niin sinulle nimikuralliselle, kuin minulle nimi kunnossa olevallekin. Jokainen lukija voi näin vertailla vaikkapa sinun kommentointisi ja tässä minun kommentointini eroavaisuuksia ja tehdä omat johtopäätöksensä.
"...ne on vähä vittumaisia mut jos maksat ajalla ni ihan ok ja niitten kautta saa vakutuksen otettua niitten nimille!"
=> Eli vakuutusbulvaaneja? Eipä kovin terveeltä kaupankäynniltä kuulosta, tuo kun on rikos. - Moitaasjapäiväää
HyvääYötäJaHuomenta kirjoitti:
Vaikkakin teiniangstinen ja siten varsin sekavan oloinen kommentti onkin, oikaistaan nyt kuitenkin muutama täysin väärä tieto pois nettiä pilaamasta.
"Btw ihan mistä vaa autoliikkeestä saa omarahotuksen tarpeeks hyvällä käsirahalla."
=> Ei pidä paikkaansa. Ei kaikilla autolikkeillä ole intresseissään "vain kaupan takia" kauppaa tehdä puoliväkisin persaukisten, nimensä ja luottotietonsa kuranneiden kanssa.
"Oon 38 v ja luotot pilalla ollu jo 18 v asti eikä oo päivääkään haitannu :)"
=> No eipä uskoisi. Luulin ihan varmuudella lukevani nimenomaan 18-vuotiaan kirjoittelua. Eli olet koko aikuisikäsi ollut ja tulet lopunkin olemaan nimi kuralla taapertelija. Otan osaa.
"Niinku sanoin fyrkkaa tulee hyvin jos..."
=> Eli 20-vuoteen et ole osannut nuppiasi sitä vertaa käyttää, että olisit maksanut luottovelkasi ja puhdistanut nimesi ihmisten tasolle? Elät mieluummin nimi kuralla roskaväkenä. Edelleenkin otan osaa.
"Ootko sä sen parempi ja kunnollisenpi jannu ku sulla ne vitun tiedot on kunnossa!!!"
"Oolkaa onnelisii joilla ne on kunnossa ja pitäkää turpanne kii..."
=> Kiitos. Pyrin tietenkin omassa elämässäni onnellisuuteen, mitä se onnellisuus sitten kenellekin tarkemmin tarkoittaakaan. Kommentointi on vapaa niin sinulle nimikuralliselle, kuin minulle nimi kunnossa olevallekin. Jokainen lukija voi näin vertailla vaikkapa sinun kommentointisi ja tässä minun kommentointini eroavaisuuksia ja tehdä omat johtopäätöksensä.
"...ne on vähä vittumaisia mut jos maksat ajalla ni ihan ok ja niitten kautta saa vakutuksen otettua niitten nimille!"
=> Eli vakuutusbulvaaneja? Eipä kovin terveeltä kaupankäynniltä kuulosta, tuo kun on rikos.Sä oot taas niin idiootti et huh huh... Jos toiki äijä 20 v ollu ilman ja elää ihan hyvin... Ja mielestäni tossa luki että jos osaa käyttää nuppia ni tekee ns. Helppoorahaa
- HyvääYötäJaHuomenta
Moitaasjapäiväää kirjoitti:
Sä oot taas niin idiootti et huh huh... Jos toiki äijä 20 v ollu ilman ja elää ihan hyvin... Ja mielestäni tossa luki että jos osaa käyttää nuppia ni tekee ns. Helppoorahaa
No huomenta sinullekin. Vastaan (vaikka ehkä ei johda mihinkään) sinulle lainauksella edellisestä:
Tällä yksiselitteisesti tarkoitan vain sitä, että kunnioitan lakeja, maksan velkani jos sellaisia olisi tullut otettua ja veroni koska veronalaista toimintaa työkseni teen; siis aivan kuten muutkin luottotietonsa kunnossa pitävät, rehelliset kansalaiset tekevät.
"Imekäämunaa" kommentaattorin viittaus "Niinku sanoin fyrkkaa tulee hyvin jos osaa käyttää nuppia :)" tarkoittaa yksiselitteisesti vain sitä, että kyseinen "Imekäämunaa" tekee pimeitä töitä jättäen kaikki verot, lakisääteiset muut maksut jne. maksamatta ja lisäksi nostelee perusteettomia tukia kuten työttömyystuki, asumistuki jne. sossupummien kaikki mahdolliset joista suoraan sanoen en kaikkia osaa edes luetella... rikollista toimintaa joka tapauksessa ja samalla muiden veronmaksajien siivellä elelyä. Enpä tuolla "nupin käytöllä" nyt ihan hirveesti kehuskelisi.
Kevennykseksi kuitenkin sinunkin oksennuksestasi poimien:
"Jos toiki äijä 20 v ollu ilman ja elää ihan hyvin..."
=> Ihan noin pitkiä aikoja en ole ilman ollut minäkään, vaikka joskus vähän hiljaisempaa on ollutkin.
...jos ymmärrät, mitä tarkoitan. (Tässä voisi olla hymiö mutta kun ei ole, senkin ymmärtäisit vittuiluksi... jota se toki olisikin. Tämä olikin sitten dilemma, sen voit katsoa gooooooglesta senkin sanan merkityksen.) - kiittoooosh
Kiitos "Imekäämunaa", verohallinto ja vakuutusrekisteriä ylläpitävät tahot kiittää "nuppisi osaavasta käytöstä":
"...noista kannatta kysyä smf ja auto rasku ne on vähä vittumaisia mut jos maksat ajalla ni ihan ok ja niitten kautta saa vakutuksen otettua niitten nimille!"
Ja varmasti myös kyseiset autoliikkeet osaavat "isällisen kiitoksen" sinulle suorittaa. Pölvästi.
- F430f
Myynissä Ferrari 2016 hinta 206000€
Myös maksuhäiriö ei este kk-erä esim 15.000€/ kk
050- 543219997- Vitunköyhä
Koitin soittaa mutta numero ei ole käytössä. Voin lainaa puhelinmaksuun jos on laskut jääneet maksamatta?
- SvB10
Hei sinä " vitun köyhä" osoitat älykkyys osamääräsi joka on miinuksella sekin kuten raha tilanteesikin.
Ostin kyseisen Ferrarin ja numerokin pelitti.
Osta mittari jolla voit katsoa miten paljon ureaa päässäsi on varo ettei mittari hajoa.
Toimitusjohtaja Sakari von Bundorff- TUSKINPA
Älykkyysosamäärästä puhuttaessa, jokainen jolla kyseistä arvoa kuvaava luku on yli oman kengännumeron, tajuaa että kyseinen sana on yhdyssana.
- Velaton-81
Voi jumalauta... Miljoona kommenttia eikä ykskään kerro vastausta kysymykseen...
http://www.smf-auto.com/default.aspx
https://www.nettiauto.com/yritys/nurmijarvenlaatuauto/vaihtoautot
Tossa ainakin pari liikettä(mikäli siis autoa tarviit vielä...)
Ja näille muille idiooteille että:
LUOTTOTIEDOISSA OLEVA MERKINTÄ SÄILYY SEN 2-3 VUOTTA VAIKKA EI OLIS SENTTIÄKÄÄN ULOSOTTOMIEHELLE VELKAA.
Allekirjoittaneelle ulosottomies on nimittäin kerinnyt maksaa jo takaisinkin kun on perinyt liikaa joten SO LONG SUCKERS!!!
Luottotiedoissa on ja pysyy merkintä vielä pari vuotta. - Sakke101
Velatonko-81
Eipä näy luottotiedoissa merkintää
Jos tuntee esim: Ministeri Orvon - janne11111
Näiden kautta onnistuu, useampi liike löytyy ympäri suomea: http://www.rahoittajasi.fi/asiakkaille.html#autokauppa
- pienivelka
Mene työhin ota velka saneeraus että saat luottiedot kunton 5 vuodessa jos on rötös velka se vanhene 5 vuodessa mene naimisiin naisen kanssa joka on eronnut jolla on omakoti talo laitta autot naisen nimin tee naisen kanssa testamentti jolloin saat puoli omakoti taloa älä osta auto jobbariltta ilman luotto tietoja. En halua autoa se on lian kallis pitä asunto on pieni velka.
- Raskuhaulikkonkanssa
Luotto tiedot tietenkin menetin ei ollut vara maksa ne takasin onneksi on intrum justitcia parempa se kun rasku haulikon kanssa.
- Sakari-osterman
Mikä liike myy ilman luottotietoja kk maksuilla jos olis antaa käsi rahaa ja auto vaihdossa?
- IDSSS
KK AUTOMYYNTI TUUSULA
- Anonyymi
Tuli 2 miljoonaa perintöä.hain käteisellä uuden s mesen mutta en tietenkään omiin nimiin ja loput äkkiä sukanvarteen piiloon.kukaan ei niitä löydä.huomenna lähden ulkomaille lämpöiseen.ensin arabiemiraatteihin.vuokrasin sieltä puoleksi vuodeksi kunnon kämpän hiltonista.uo saa etsiä jos löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli 2 miljoonaa perintöä.hain käteisellä uuden s mesen mutta en tietenkään omiin nimiin ja loput äkkiä sukanvarteen piiloon.kukaan ei niitä löydä.huomenna lähden ulkomaille lämpöiseen.ensin arabiemiraatteihin.vuokrasin sieltä puoleksi vuodeksi kunnon kämpän hiltonista.uo saa etsiä jos löytää.
Et saanu mitää et lähe minnekkään ja toisekseen olet valehtelija niin kuin eräs pmäkeläinen suur rosvo.tuli ITÄVALLASTA TAKASIN KAIKKIA KUSETTAMAAN JA VALEHTELEMAAN.suuri taakka kaupungissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saanu mitää et lähe minnekkään ja toisekseen olet valehtelija niin kuin eräs pmäkeläinen suur rosvo.tuli ITÄVALLASTA TAKASIN KAIKKIA KUSETTAMAAN JA VALEHTELEMAAN.suuri taakka kaupungissa.
Kyllä lähdin ja tulin tänään takaisin.lähden ensi viikolla taas.hyvää elämää sullekkin.
- Anonyymi
ohhoh,
kylläpä mietityttää nuo kommentit puolin jos toisin.
itse menetin kun exrouva lunasti mun kortilla omia velkoja noin97 aikoihin, veti 30000mk omia lainojaan pois. nuorena "lapsena" 19v en osannut enkä tiennyt mitä tehdä. UO tuli mukaan ja alkoi multa hakeman rahaa pois. no tein ylitöitä ja makselin 18% korolla olevaa uo velkaa. No lyhenihän se palkat pieniä tuolloin. Verottaja rankaisi kun tein ylitöitä ja sain mätkyjä, sama kierre meneey tässä jo 200 luvulle asti. tehny pirusti töitä mutta tuo uo korko on kohtuuton normi ihmiselle maksaa.
Nyt on virta poissa tehny paljon töitä ja koko aika tullut lisää mätkyjä kun tekee niin paljon töitä. ikuinen kierre ja kohta 50v mittarissa eikä luotto tietoja vieläkään...
voin sanoa ettei ihan helppo taakka kannettavana. olkaa iloisia pienistä jutuista. itse ostan autoni käytettynä kun säästän rahaa aina sitä varten...
voimia muillekkin paskoille jotka ne tiedot on menettäny. ei se aina itsestä ole kiinni miten ne lähtee.
onneksi ei edes saa perintöä perse aukisilta vanhemmilta. mutta oompa te maksanu omat kulkineeni - Anonyymi
Saako teiltä auton ilman käsirahaa ja luottotietoja
- Anonyymi
On kaverilla pokkaa syyllistää muiden raha tilanteesta, itse tein aikoinaan tarkoituksella 2 omakotitaloa ja en tarvinut lainaa mistään ja pinkka oli todella kunnossa nyt on maksettavaa omista virheistä ja mä voin sanoa että ei se ole mikään häpeä vaikka ulosotto on perässä, ei se liity mun kohdalla ainakaan taloudellisen tilanteen huonontumiseen.
- Anonyymi
Kun lueskelee näitä kirjoituksia niin huomaa aika nopeasti, että muutkin talous- ja veroasiat ovat monelta veijarilta aika hunningolla.
Miksi palkansaajat eivät ymmärrä, että mitään ns. "mätkyjä" ei edes ole, vaan lisäverot johtuvat aina siitä, ettei itse ole huolehtinut, että alkuvuonna tehdyt pidätykset riittävät kerran vuodessa maksettavan lopulliseen veroon.
Ennakonpidätykset voi siis hyvin jaksottaa. On siis jo tammikuussa kyettävä arvioimaan, mitä suuruusluokkaa vuositulo ao. vuonna tulee olemaan.
Kun tämän määrän perusteella alkuvuonna tehdään ennakonpidätys, pidätykset riittävät kyllä edellyttäen, ettei ilmoitettu vuositulo kasva.
Kesken vuottakin voi etukäteen makseskella ns. "oma-aloitteisia veroja", jotta verotaakka loppusuoralla olisi pienempi.
Tuloverotus on progressiivinen, joten aikanaan tehdyt ennakonpidätykset eivät vain riitä siihen lopulliseen veroon.
Joku laskee asian niin, että yli- ym. lisätöistä menee yli 50% veroihin. Tarkkaan ottaen asia ei ole niin, vaan määrätyllä vuositulolla on aina määrätynsuuruinen vero, joka tiedetään etukäteen, eikä kokonaisverossa ole useampaa verokantaa. - Anonyymi
ERWO ei kysy luottotietoja
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802