Mensan testissä 110, onko hyvä vai

Mohikaani_27

* huono,numeraali IQ-95, mitä sanotte, onko mitään toivoa olemassa, kun ikä on 73 ja risat!

* Ajattelin vaan, kun tuolla muutama päivä sitten oli tämä testi plastalla puheenaiheena, enkä silloin päässyt mukaan?

39

1187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ML213

Toivoisin tämän testin tuloksen ilmentyvän laajemmin myös pohdinnoissasi.Pohdin ihan asiallisesti, en nälvien.

• opettajan asemaan?

• ML213
        Mohikaani_27 kirjoitti:

opettajan asemaan?

Ei ollut tarkoitus opettaa, vaan kiinnittää huomio tähän tekijään:Siis havainnoida tarkemmin toisen vistin sisältö, johon vastaat.Siis toisen ymmärtämisestä oikein, ilman omia kuvitelmia, jotka eivät ilmennä enää toisen ymmärrystä.

Tarkistappa vistejäsi, niin sinulla on voimakas taipumus luulla, miten toinen ymmärtää asioita.Tämä tekijä taas tuo muita ongelmia syvällisiin pohdintoihin.

• ML213 kirjoitti:

Ei ollut tarkoitus opettaa, vaan kiinnittää huomio tähän tekijään:Siis havainnoida tarkemmin toisen vistin sisältö, johon vastaat.Siis toisen ymmärtämisestä oikein, ilman omia kuvitelmia, jotka eivät ilmennä enää toisen ymmärrystä.

Tarkistappa vistejäsi, niin sinulla on voimakas taipumus luulla, miten toinen ymmärtää asioita.Tämä tekijä taas tuo muita ongelmia syvällisiin pohdintoihin.

hengellisessä mielessä tuoda palstalle, koska kiellät Jeesuksen. Ja Raamattu sanoo, joka kieltää Pojan, hänellä ei ole isääkään.
        * Turha selittää, sinä olet areoijalainen uskossasi, ja se n täysin harhaan menevää opetusta siltä pohjalta. En voi sinun, ekivaarin , enkä Hirvaksen kanssa keskustella hengellisitä lainkaan, koska olette lihallisia, uudestisyntymättömiä, teillä ei ole osuutta Pyhän Hengen osallisuuteen, olette ulkona Jeesuksen ruumiista ja näin ollen vielä Jumalan vihan alaisuudessa.
        * Valitettavasti, se on totuus areioalaisuudesta! Lähtekää siitä pois, palatkaa Jeesuksen jalkain juureen anomaan asmahdusta, kun olette Hänet julkihäpäisseet, alentamalla Jeesuksen
        kaltaiseksenne, syntiseksi olennoksi!

• ML213
        Mohikaani_27 kirjoitti:

hengellisessä mielessä tuoda palstalle, koska kiellät Jeesuksen. Ja Raamattu sanoo, joka kieltää Pojan, hänellä ei ole isääkään.
        * Turha selittää, sinä olet areoijalainen uskossasi, ja se n täysin harhaan menevää opetusta siltä pohjalta. En voi sinun, ekivaarin , enkä Hirvaksen kanssa keskustella hengellisitä lainkaan, koska olette lihallisia, uudestisyntymättömiä, teillä ei ole osuutta Pyhän Hengen osallisuuteen, olette ulkona Jeesuksen ruumiista ja näin ollen vielä Jumalan vihan alaisuudessa.
        * Valitettavasti, se on totuus areioalaisuudesta! Lähtekää siitä pois, palatkaa Jeesuksen jalkain juureen anomaan asmahdusta, kun olette Hänet julkihäpäisseet, alentamalla Jeesuksen
        kaltaiseksenne, syntiseksi olennoksi!

Nii, tuo on todella sinun ongelmasi, jos et mahdollistu ymmärtämään toista ihmistä.Sinänsä harmillista.

Muuten ymmärrätkö, ettei täällä netissä, joka kutuss itseään uskovaiseksi ihmiseksi, niin kukaan ei kiellä Jeesusta Jumalna Poikana ja syntiensä sovittajana.Ymmärrätkö mitä kirkoittelin.Todellisuutta kaivannen pohdintoihisi.

• normaali, mun mielestä.

• lohdutti, ja antaa toivoa!

• Yleemsäkin 110-tason omaavat ovat jo niin älykkäitä etteivät sitä toisille palstalla kerro.

• Älykkyysosamäärä?

Ja Mohikaani onkin jo 73-vuotias?
        Sitten luulisi jo iän perusteella ettei vastaukset ja viestit olisi noin brutaaleja.

Ei leikkiä saisi toisen ulkonäöllä heittää.
        Mahdat itse olla kovinkin kaunis ,Mohikaani.

• * Mitäs pahaa siinä on, tuossa mainoksissa on monien julkkisten Äo.t ! Tohditko sinä testata , on mulla todistuskin, mutta en sitä sinua varten tänne tuo, jos et usko, niin älä sitten, sinä kun et olekkaan muuta kuin kiusankappaleena koko palstalla!

• Saa olla
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Mitäs pahaa siinä on, tuossa mainoksissa on monien julkkisten Äo.t ! Tohditko sinä testata , on mulla todistuskin, mutta en sitä sinua varten tänne tuo, jos et usko, niin älä sitten, sinä kun et olekkaan muuta kuin kiusankappaleena koko palstalla!

Kuka tahansa!
        Anteeksi,olen se edellinen uskova veli joka luuli sinua 27-vuotiaaksi.
        Jäi nimmari vahingossa pois.
        Vai olen riesa palstalla?.Miksi.

En mitään pahaa tarkoittanut.
        Rukoilen puolestasi että Jumala vapauttaisi sinut katkeruudesta ja toisien arvostelemisen synnistä.

Ja että saisit ja oppisit nöyryyttä.
        En ole tänne ennen kirjoitellut.Seurannut kyllä palstaa olen.
        Joskus surullisin mielein.
        Siunausta.

• Älykkyysosamäärä? kirjoitti:

Ja Mohikaani onkin jo 73-vuotias?
        Sitten luulisi jo iän perusteella ettei vastaukset ja viestit olisi noin brutaaleja.

Ei leikkiä saisi toisen ulkonäöllä heittää.
        Mahdat itse olla kovinkin kaunis ,Mohikaani.

oli taas vaikeaa, tuskin Mitro siitä mitään hernettä nenäänsä vetää? Huomasitko sinäkään pääasiaa ollenkaan?

• Saa olla kirjoitti:

Kuka tahansa!
        Anteeksi,olen se edellinen uskova veli joka luuli sinua 27-vuotiaaksi.
        Jäi nimmari vahingossa pois.
        Vai olen riesa palstalla?.Miksi.

En mitään pahaa tarkoittanut.
        Rukoilen puolestasi että Jumala vapauttaisi sinut katkeruudesta ja toisien arvostelemisen synnistä.

Ja että saisit ja oppisit nöyryyttä.
        En ole tänne ennen kirjoitellut.Seurannut kyllä palstaa olen.
        Joskus surullisin mielein.
        Siunausta.

sinua riesaksi?

• Eroe
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Mitäs pahaa siinä on, tuossa mainoksissa on monien julkkisten Äo.t ! Tohditko sinä testata , on mulla todistuskin, mutta en sitä sinua varten tänne tuo, jos et usko, niin älä sitten, sinä kun et olekkaan muuta kuin kiusankappaleena koko palstalla!

Mensan testit tehdään valvonnassa ja se maksaa. Nuo muka Mensan testit ovat arvottomat, eli kaupaillisen lehden täytyy myydä.

Kaupallisista lehdistä otetuilla tiedoilla ei ole arvoa terveydenhuolto-oppilaitoksen päästötöissä. Lähdeaineisto on haettava muualta.

• Eroe kirjoitti:

Mensan testit tehdään valvonnassa ja se maksaa. Nuo muka Mensan testit ovat arvottomat, eli kaupaillisen lehden täytyy myydä.

Kaupallisista lehdistä otetuilla tiedoilla ei ole arvoa terveydenhuolto-oppilaitoksen päästötöissä. Lähdeaineisto on haettava muualta.

mutta mensan sivuilla sen tein, ja siitä saa jopa todistuksen, ja sinne pitää kirjautua ja puhelin viestillä saa vastauksen, joka kuitenkin tulee sitten näytölle, kyllä se minusta vaikutti asialliselta.

http://ao-testi.iq-test.eu/index.php?pid=7

• persona-non-grata

Olethan varmasti elämässäsi tähänkin saakka jotenkin pärjännyt (?).

ps. kävitkö valvotussa testissä vai teitkö netin kautta jonkin mensan testin?

• IQ-95

Room. 1:22
      Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet

• viisas, kysyin vaan? Mutta kiitos piikistä, niitähän sinäkin osaat pistellä!

• ole älykäs.

Viisaan synonyymi on ennemminkin nöyrä.

• ole älykäs. kirjoitti:

Viisaan synonyymi on ennemminkin nöyrä.

ollut viisaus, van älykkyys testi? Sorry!
        * Mitä mun nyt pitää nöyristellä sinun edessäsi?

• niistetään!

1.Korinttolaiskirje:

1:19 Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden,
      ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi."

1:20 Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet?
      Missä tämän maailman älyniekat?
      Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?

1:31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on:
      "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."

• kuka tässä on viisastellut?

* Miksei tuolla aikaisemmin, kun useammat keskusteli tästä äo:testistä, ei siellä tälläistä mekkalaa olut, kuin nyt minun testin julkaistuani?

* Mitä luulet , että mistä se kertoo?

• valjastettu usein

myös pahuuden palvelukseen. Moni "älykkö" tekee uskomattomia julmuuksia.

• valjastettu usein kirjoitti:

myös pahuuden palvelukseen. Moni "älykkö" tekee uskomattomia julmuuksia.

olemassakaan älykkyydessä, ainakaan Mohiksella?
        * Kommenteista päätellen ei!

• PakanainHuuto
        Mohikaani_27 kirjoitti:

olemassakaan älykkyydessä, ainakaan Mohiksella?
        * Kommenteista päätellen ei!

Tunneäly on oleellisempi elämässä kuin tavallinen ÄO.

• PakanainHuuto kirjoitti:

Tunneäly on oleellisempi elämässä kuin tavallinen ÄO.

* Vähän vaan ihmettelen rektioita?

• PalanainHuuto
        Mohikaani_27 kirjoitti:

* Vähän vaan ihmettelen rektioita?

ihmiset ovat ihmisiä eivät kai siedä, että sait noin hyvän tuloksen ÄO tuloksen.

Mutta hei, tässä linkki tunneälyyn, lue se
        se ei ole pahasta hengestä vaan tavallista tekstiä.

http://www.plusbox.fi/tunnealy.htm

• to..
        PalanainHuuto kirjoitti:

ihmiset ovat ihmisiä eivät kai siedä, että sait noin hyvän tuloksen ÄO tuloksen.

Mutta hei, tässä linkki tunneälyyn, lue se
        se ei ole pahasta hengestä vaan tavallista tekstiä.

http://www.plusbox.fi/tunnealy.htm

on netissä tarjolla oikeastaan voi saada alempaa ne ovat niin helppoja ja rakennettu niin että ihmispolo testin suoritettuaan olisi tytyväinen ja tilaisi sen lehden tai tuotteen joka testiä sponsoroi. Jossain julkaistiin yhden tällaisen nettitestin tuloksia, lähes kaikilla oli hurjat lukemat jopa 130-140 ja ylikin ja vain 2 oli jäänyt vähän alle sadan. Se ei mahdollinen jakauma missään älykkyystestissä jonka osanottajat ovat valikoituneet sattumanvaraisesti.
        Tämä nyt on tämmöistä katkeroitunutta puhinaa, oma äö kun oli 64.

• PakanainHuuto
        to.. kirjoitti:

on netissä tarjolla oikeastaan voi saada alempaa ne ovat niin helppoja ja rakennettu niin että ihmispolo testin suoritettuaan olisi tytyväinen ja tilaisi sen lehden tai tuotteen joka testiä sponsoroi. Jossain julkaistiin yhden tällaisen nettitestin tuloksia, lähes kaikilla oli hurjat lukemat jopa 130-140 ja ylikin ja vain 2 oli jäänyt vähän alle sadan. Se ei mahdollinen jakauma missään älykkyystestissä jonka osanottajat ovat valikoituneet sattumanvaraisesti.
        Tämä nyt on tämmöistä katkeroitunutta puhinaa, oma äö kun oli 64.

jos olisit saanut paremman ÄO:n olisit tilannut lehden...

• PakanainHuuto

tunneäly? ÄO testi ei mittaa sitä.

• testi?

• PakanainHuuto
        Mohikaani_27 kirjoitti:

testi?

tunneälyä ei voi mitata. Katso mun edellinen viesti.

• Pelkkää soopaa

Mulle tehtiin Mensan ÄO-testi muutama vuosi sitten. Vei aikaa kolme päivää klinikalla Hesassa. Tulos oli 131. Koska mulla ei mun mielestä ole paljoakaan älyä niin sen on täytynyt olla joku hulluille tarkotettu palikkatesti, jossa on eri kriteerit kuin nyt netissä esitettävässä testissä.

Mun yhdellä kaverilla ÄO on 146 ja hän kuuluu johonkin Mensan älykköön tai porukkaan, mutta ei osaa vaihtaa autoon tulppia eikä renkaita. Nooh, ehkä se on niin älykäs että saa toiset tekemään jutut puolestaan. Tämäpä olikin älynväläys, kun heureekasin, että se kurja käyttää mua ja muita kavereita hyväkseen.

Mä luulen, että mun ÄO olis alle sata tossa testissä. Vilkaisin sitä, mutta on yksi juttu vastata muutamaan kysymykseen muutamassa minuutissa ja ihan toinen juttu olla testeissä 3 x 8 tuntia.

Mutta mä olen uskossa Jeesukseen ja Herran pelko on viisausen alku. Älykkyyttä voi olla, mutta jos torjuu Jeesuksen niin raamattu sanoo jossain, että sellainen on tyhmä tai sanoikos peräti, että on hullu?

• Pakanainen

sama asia.

Miltä kuullostaa 'Herran pelko on älykkyyden alku'?

"...niin raamattu sanoo jossain, että sellainen on tyhmä tai sanoikos peräti, että on hullu? "

Ainahan on sanottu, että viisautta ja hulluutta on vaikea erottaa toisistaa, se on kuin veteen piiretty viiva.

• enkä tällä tarkoita kukkoilla, vaikka joku Pe.ku sellaista väittääkin. ken en oikein tiennyt tusota testin tuloksesta, oliko se hyvä tai peräti alle arvostelun, siksi kysyin vaan ihan pilke silmäkulmassa, mutta siihen tartuttiinkin kuin sika rukiiseen!
        * Samasta aiheesta tuolla alempana oli juttua muutama päivä sitten, mutta ei se silloin tälläistä reaktiota nostanut esiin.
        * Räjäyttikö tuo 110 "älypisteen" korkeus jonkun kuplan, oli kai minua pidetty tyhmänä kuin saapas?

• sivusta seurannut
        Mohikaani_27 kirjoitti:

enkä tällä tarkoita kukkoilla, vaikka joku Pe.ku sellaista väittääkin. ken en oikein tiennyt tusota testin tuloksesta, oliko se hyvä tai peräti alle arvostelun, siksi kysyin vaan ihan pilke silmäkulmassa, mutta siihen tartuttiinkin kuin sika rukiiseen!
        * Samasta aiheesta tuolla alempana oli juttua muutama päivä sitten, mutta ei se silloin tälläistä reaktiota nostanut esiin.
        * Räjäyttikö tuo 110 "älypisteen" korkeus jonkun kuplan, oli kai minua pidetty tyhmänä kuin saapas?

saapas on tyhmä? Olen tuon kuullu aijemminkin, tässä muodossa, "en nyt sentään niin tyhmä ole kuin vasemmanjalan saapas". Mutta minkähän tähden se sitten on tyhmä, saapas?

• sivusta seurannut kirjoitti:

saapas on tyhmä? Olen tuon kuullu aijemminkin, tässä muodossa, "en nyt sentään niin tyhmä ole kuin vasemmanjalan saapas". Mutta minkähän tähden se sitten on tyhmä, saapas?

miettinyt, miksi just saapas, eikö kaikki elottomat tavarat ole sitä samalla tavalla?
        * Mahtaisko se johtua siitä, että varsinkaan vasemman jalan saapas ei mene itsestään jalkaan, vaan sitä pitää kiskoa, jos varsikin on vähän ahdas, jotenkin tuohon se varmaan liittyy, että tyhmääkin pitää yrittää kiskoa viisaitten mielestä heidän haluaamalleen elämän arvoihin, mutta saapaspa ei aina niin vaan suostukkaan:)

• Mohikaani_27 kirjoitti:

miettinyt, miksi just saapas, eikö kaikki elottomat tavarat ole sitä samalla tavalla?
        * Mahtaisko se johtua siitä, että varsinkaan vasemman jalan saapas ei mene itsestään jalkaan, vaan sitä pitää kiskoa, jos varsikin on vähän ahdas, jotenkin tuohon se varmaan liittyy, että tyhmääkin pitää yrittää kiskoa viisaitten mielestä heidän haluaamalleen elämän arvoihin, mutta saapaspa ei aina niin vaan suostukkaan:)

että se liittyisi armeijaan. Siellä kun lähdetään marssille, niin vasen saapashan siellä ensin liikkeele lähtee. Se että se on tyhmä, niin johtuu just siitä että se vasen lähtee liikkeelle. Ellei se lähtisi, ei tarvitsisi marssia lainkaan. Eli tälläinen humoristinen selitys, sille löytyy. Voi olla, että on muitakin selityksiä, mutta tämän olen kuullut jo armeijassa ollessani.

• Sillä jos
        Il-Mari kirjoitti:

että se liittyisi armeijaan. Siellä kun lähdetään marssille, niin vasen saapashan siellä ensin liikkeele lähtee. Se että se on tyhmä, niin johtuu just siitä että se vasen lähtee liikkeelle. Ellei se lähtisi, ei tarvitsisi marssia lainkaan. Eli tälläinen humoristinen selitys, sille löytyy. Voi olla, että on muitakin selityksiä, mutta tämän olen kuullut jo armeijassa ollessani.

ÄO ylittää saappaan nr:n, alkaa jo pärjäillä hyvin elämässä. 110 on suorastaan erinomainen :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      136
      3145
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      271
      2768
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1728
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      211
      1712
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      60
      1618
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      48
      1299
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1259
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1232
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      312
      1107
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1042
    Aihe