nimisellä ILMAISELLA tuotteella.
Nyt en tiedä, olenko vai enkö ole saanut tartuntaa vai onko se vasta tulossa.
Vähän väliä tulee koneen reunaan jokin muistutus, jossa englannin kielellä puhutaan jotain 3:sta päivästä, jollin en ole tehnyt jotain.
Siinä on 2 vaihtoehtoa, toisessa lukee OK, toisessa "Delete".
Vävypoika tämän minulle asensi, mutta en ole sitä pitkään aikaan taas nähnyt, eikä tytärkään.
Olen yrittänyt tutkia noita apuohjelmia, mutta ei niistä ole ollut apua.
Voisiko viisaista kertoa, mitä minun pitäisi tehdä, siis ihan oikeasti. :( Kiitoksia!
Ehkäisystä
3
351
Vastaukset
- 1943
tämän ikäryhmän naisena, että onkohan tullut väärään paikkaan. Sitten ajatus lennähti miehiimme ja aattelin, että tarvis on näitäkin asioita käsitellä. Sitten jo ajattelin HIV-tartuntaa, kunnes asia selvisi. Toivottavasti saat apua. Hyvää yötä.
- Qubbe
sinulla on? Itse käytän Windows Vistassa Avast! anti-virus ohjelmaa, joka on täysimittainen antiviruspaketti suunniteltu erityisesti koti- ja ei-kaupalliseen käyttöön.
Tuo on ILMAINEN, ja hyvä 4-5 vuotta olen tuota käyttänyt, ja ongelmia ei ole ollut Windowsien kanssa. Tässäkin koneessa tuli mukana Norton anti-virus ohjelma puoli vuotta ilmaiseksi, mutta heitin pois tuon Nortonin, ja asensin heti tuon Avastin.
Tuosta linkistä saat ladata sen ilmaiseksi.(On suomenkielinen ohjelma.)
http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/haittaohjelmien_poisto/avast4home.cfm
Katsoin tuota sinun Avira AntiVir -ohjelmaa , kyllähän ne kehuvat ainakin omilla sivuilla tuota. Mutta en vaihda silti tuohon ohjelmaan omaani. Sekin on kyllä saatavissa suomenkielisenä. Otahan vävypoikaan yhteys ja pyydä häntä katsomaan tuo ohjelma. Ehkä siinä on kyse päivityksestä joka sinun pitää hyväksyä, tai se tieto sivun reunassa kertoo ohjelman päivittyneen, tai ohjelman käyttäjän on aika ajoin rekisteröitävä käyttöavain ko. ohjelman käyttäjänä.
On vaikea sanoa mikä se tietopalkki on, kun ei ole tietoa mitä siinä ilmoitetaan.
Ok hyväksyy, delete hylkää, mutta mitä, sen voi vävysi ehkä selvittää paremmin, ehkä etsiä onko ko. ohjelmalle suomenkielinen versio, tai asentaa sellaisen ja poistaa tuon.
Toivottavasti ei ole matoja ei viruksia koneellasi. Niitäkin kun on aina liikkeellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336