Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lehmät lentoon

rinne tilalle

Olipas kauheeta valitusta jostain lehmistä, rinne se rahaa tuo eikä mitkään lehmät.

aika kypymätän se anne liisa härkönenkin, pistin just takkaan kaikki sen kirjat. hyvin palaa.

8

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "kypymätön"

      Naurattaa kun arvostelet A-L Härköstä rooliminä-Liisan perusteella. Nauran molemmat leuat hytkyen :)) Ainakin AnnA-LEENA osaa aloittaa lauseet isolla kirjaimella.

      Toiseen asiaasi liittyen: lehmät olivat entisajan pientilojen emännille tosi rakkaita. Vuosien saatossa niihin kiinnyttiin. Niiden luonteet opittiin tuntemaan ja ne hoidettiin hyvin. Vaikka olivat tuotantoeläimiä, niin ne olivat silti rakkaita KOTIELÄIMIÄ.

    • tarkoittaa...

      ...kypymätän...?

      • mä olen juntti

        äly hoi kuka saatana tollasia pikkuvirheitä kaiveloo


    • elliivo

      Voin jopa uskoa että luku/kirjoitustaidoton ei keksi kirjoille muuta käyttöä kuin sytykkeenä.

      Juonen seuraaminen noin puutteellisin taidoin varustettuna voi olla tuskallista.

    • James

      Paa kirjat mielummin kierrätykseen ku takkaan. Taidat olla aika porho jos on takka ja pokkaa polttaa kirjallisuutta. Ei millään pahalla. Itse en ole lukenu ainuttakkaan härköstä enkä lue. Metsolatkuulu mun varhaisnuoruuteen, ja ne on iha perussuomalaisia, eli ihan ookoo sarja.

      • polttaa ennemmin

        faarenhaint 557

        ME sosilistit emme porvarin paska kirjoa lue, takkaan lentää ja porvarin paska sarja Kepun mains metsolat..prekeeelleeeee


      • mä olen juntti
        polttaa ennemmin kirjoitti:

        faarenhaint 557

        ME sosilistit emme porvarin paska kirjoa lue, takkaan lentää ja porvarin paska sarja Kepun mains metsolat..prekeeelleeeee

        ime vittuas


    • valmetti on ainoo oikee rak...

      miäti ny vähä saatana ei se lehmien lähtö oo niin pikku juttu ku sää luulet meilläki on ollu kanoja tällä tilalla vuodesta 1600 ja rapiat päälle aatteles mää laskin nii se on ollu KOLMENTOISTA SUKUPOLVEN AJAN SE EI OO MIKKÄÄN PIKKUJUTTU KU MEILTÄ LÄHTEE KANAT POIS 2012 teitin VAPAAN KANAN MUNIEN HIMON TAKIA SAATANAN KAUPUNKILAISHINTTI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe