Olen menossa saksasta autoa hakemaan. Laivani saapuu Hankoon klo 18.00. Kertokaa rengasliikkeitä hangossa, joista voisin tiedustella onnistuuko renkaitten osto vielä illalla vai täytyykö jäädä yöksi hankoon. Ei viitsi kesäkumeilla pohjoiseen asti ajella.
Kiitos!
talvirenkaat
6
966
Vastaukset
- kokemusta
Pärjäät hyvin hyväkuntoisilla saksalaiskitkoilla (pintaa 8-10 mm) suomessakin ja eivät ole kalliita saksassa.
Itellä on Fuldat alla ja en meinaa muita vaihtaa talven aikana. Fulda on GoodYearin sisarmerkki. - Hakkaa päälle
Älä pelleile henkesi kanssa, varsinkin jos ajat taajamien ulkopuolella, Hakkapeliitta 4 on oiva ratkaisu!
- Juke
Itse ostin renkaat Hangon rengaspalvelusta ja palvelu pelasi! Soitin tullista päästyäni ja kaverit olivat korjaamolla vastassa ja laittoivat tassut alle. Soita ja sovi etukäteen puh. 019 – 2481050/ Hangon Rengaspalvelu Oy. Osoite: Sahakatu 5 (noin 2,5 km satamasta)
- Esko
Eiköhän pikkupuljujen kanssa voi sopia, jos etukäteen varaa, iltasellakin noutamisen.
- Tapparan mies
Hyvällä säkällä voit löytää Contin ContiVikingContact kolmoset Saksasta ja paljon halvemmalla kuin Suomesta. Kannattaa tosin kysellä etukäteen, koska Saksassa kitkat ovat pääasiassa eurokitkoja, esim. CWC TS 760-790.
- remo
Vastauksista!
Kyllä nastat on pakko laittaa, kun täällä pohjoisessa ei kitkarenkailla oikein pärjää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971857- 1581760
- 1141502
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911437Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1861148Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu331036En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59948Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja165935Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46876Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39867