Arvoitus palstalaisille

Palsta-arvuuttaja

Mies nukkuu, onhan yö,
kun herää, aamupalan syö,
sen nainen on tehnyt,
on jo jääkaappi ehtynyt,
mies silmiään hieraisee,
kovaan ääneen pieraisee,
jokin miestä kismittää,
mitä hän nyt viestittää?

12

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tyhjä!

      Nainen ei ole täyttänyt sitä!

    • naispaholainen

      ei nainen ollut antava yöllä tai sitten on rahat loppu.

    • mtsäporowaara

      siitei hyvää seuraa sanokaa mun sanonee.

      • mikset esiinny

        _omalla_ nimimerkilläsi, toi toisten identiteettien käyttäminen on aika sivistymätöntä...Jokainen puhuu omasta puolestaan ja omalla nimellään, ja se sääntö koskee myös sua;D Ja muutamaa muuta nimimerkkiä,joita en nyt mainitse nimeltä.


      • metsäporowaara
        mikset esiinny kirjoitti:

        _omalla_ nimimerkilläsi, toi toisten identiteettien käyttäminen on aika sivistymätöntä...Jokainen puhuu omasta puolestaan ja omalla nimellään, ja se sääntö koskee myös sua;D Ja muutamaa muuta nimimerkkiä,joita en nyt mainitse nimeltä.

        sinet tiijä täst asiast mittää notta pirähä turupavärkkis kii. Minen täl nikil vois kirjuuttaa jos sei ois oma notta, kylä jämpti o näi.


      • on aika alkeellista,
        metsäporowaara kirjoitti:

        sinet tiijä täst asiast mittää notta pirähä turupavärkkis kii. Minen täl nikil vois kirjuuttaa jos sei ois oma notta, kylä jämpti o näi.

        mutta jos haluat _vainota_ henkilöä vain siksi että muutkin vainoavat, niin liity sitten NIIHIN SÄÄLIÖIHIN jotka nimittelevät ja uhkailevat...


      • metsäporowaara
        on aika alkeellista, kirjoitti:

        mutta jos haluat _vainota_ henkilöä vain siksi että muutkin vainoavat, niin liity sitten NIIHIN SÄÄLIÖIHIN jotka nimittelevät ja uhkailevat...

        jos minä väkivalloin uhkahaasin nii notta nää oisit jo kanaveesis notta jos täst lähretää ni o selevä notta en uhukaa.


      • bäk_tuu_thö_fjuutsör

        .

        "Moomma tulos lyämähän bäk tuu the fjuutsör"

        har!11

        .


    • ei ole tuotu pöytään?

    • cookos

      nainen ei suuttunut miehen sikailusta, eli pieramisesta aamupalapöydässä..

    • Apo-CaIypso

      ei tullut selvyyttä tähän...........

    • Vaimo pois lähteny, jääkaappi siks ehtynyt. Kismittää miest, ilmainen piika rakennuksest on poistunut & syntynyt nälkä kertapieraisulla, vatsaa täytä ei lihpulla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe