pois alkoholista

ongelmainen

Jos vaan on mahdollista ja se vain voi onnistua,
pyytäisin, että rukoilisitte alkoholiongelmani vuoksi.

En enää tahdo juoda.Haluan lopettaa ja haluan tehdä mitä vain saadakseni tämän himon pois minusta.

Voiko Jumala todellakin auttaa?
Kertokaa????

Olen epätoivoinen tämän ongelmani kanssa.

26

1517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mike

      Joku entinen alkoholisti joka tuli uskoon sanoi että häntä auttoi se kun Jumala ilmoitti hänelle ettei ota sitä ensimmäistä ryyppyä niin jumala hoitaa muun, no tuntuu yksinkertaiselta mutta oikeastaan näin se menee kaikkien himojen voittamisen kanssa aluksi siinä on taistelua että voittaa sen himon, pitää taistella ja yrittää pidättäyttyä ja rukoilla että Jumala vapauttaa, joskus se vaatii sitä Myöskin että Jumala näkee että olemme tosissamme, hän kyllä vapauttaa todella mielellään että sitten saisi jatkossa voimaa pysyä oikealla tiellä kannattaa hakeutua hyvään seurakuntaan jossa voi uskossaan kasvaa ja saa elämään muuta sisältöä niin ei ole enää edes niin herkkä lankeamaan eikä kannata hakeutua sellaisiin paikkoihin tai sellaisten ystävien seuraan jotka edesauttavat lankeamaan.

      mutta muistan myös rukouksessa.

    • jli

      On mahdollista päästä vapaaksi alkoholin kirouksista Jumalan avulla. Siitä on esimerkkejä:
      http://www.nic.fi/~jlindell/voima.htm

      Helppoa se välttämättä ei ole. Minulla ei ole itse ollut näitä ongelmia, mutta olen läheltä seurannut joittenkin kavereiden taistelua. Toiset ovat päässeet vapauteen, toiset eivät. Joskus ympäristön vaihto olisi hyväksi. Joten haluan rohkaista. Toivoa löytyy !
      Paikka, johon voisit ottaa yhteyden, on :
      http://www.kpnet.com/kan/
      Luulen, että sieltä voit saada käytännön ohjeita jatkon suhteen.

      • ongelmainen

        Kiitos telle kummallekkin että jaksoitte vastata ja antaa neuvoja.

        Tänään on nyt ensimmäinen selvä päivä eli krapula.

        Kun vain jaksaisi tämän päivän.
        Olen päättänyt olla ehdottomasti nyt ilman alkoholia.

        Kädet on jatkuvasti menossa ristiin, kaipa tämä on alitajuista rukoilua.


        Kaikkia alkoholisteja ja kohtalotovereita haluan siunata ja rukoilla meidän jokaisen omgelmaisen puolesta, että pääsisimme irti tästä paheesta ja sairaudesta.

        Herra anna minulle viisautta lopettaa juominen.
        Anna minulle voimaa sanoa ei alkoholille.
        Herraa sinun voimaasi turvaten.


    • Nero

      On olemassa myös tehokkaampia mielenhallinnan keinoja kuin rukoileminen. Esim. itsehypnoosi tai aivan normaali terapia auttavat luultavasti paljon paremmin kuin rukoileminen.

      • ongelmainen

        Tiedän kiitos neuvosta.
        Olen nyt ollut juomatta taas kaksipäivää ja ajattelin olla juomatta tämän vuoden loppuun asti ainakin, toivon, että lopun ikäni.

        Olen vain aikoinaan päässyt rukouksen ja sukon avulla irti alkoholista. Taas tuo pahe on alkanut ja ajttelin josko tuo rukouksien yhteinen voima voisi auttaa.
        Tiedän, että se lähtee itsestäni , mutta silti, jos saisi ajateltua, että jokin korkeampi voima hallitsee tahtoani......


      • No hohhojaa ,,, On saatanallisia keinoja ja Jumalan Keino. Valitse vapaasti mikä sinule sopii ja ketä haluat palvella.


    • heimo

      Keksi juomisen tilalle sellaista raitista tekemistä josta TODELLA pidät. Jumala auttaa.

    • Jacob

      ..., vaan se, ettet vaella koko sydämestäsi Yeshuan yhteydessä. Kaikki synti ja synnin harjoittaminen on vain seurausta siitä.

      Jos onnistuisitkin joskus pääsemään irti alkon käytöstä, niin alkaisit harjoittamaan jotain MUUTA syntiä sen sijaan, jos et ole koko sydämestäsi päättänyt vaeltaa vakaasti Yeshuan yhteydessä.

      Siispä neuvoni on: Pidä Yeshuaa KAIKKEIN tärkeimpänä ystävänäsi elämässäsi ja pyri AINA miellyttämään Häntä. Ellet ole koskaan kokenut todellista apostolista uudestisyntymistä ja Pyhän Hengen täyteyttä, niin kilvoittele sitä hartaammin kuin mitään muuta, niin tulet saamaan avun lähiaikoina !

      Rukoilen puolestasi nyt !


      Siunausta Yeshuassa !

      • ongelmainen

        Kiitos rukouksestasi puolestani.
        On varmaan jo auttanut olen ollut kokonaisen viikon ilman tipan tippaa ja ei ole edes halua ottaa nyt.

        Täytyy muistaa pitää aina Jeesus mielessä. Ajatella, että sen minkä teen itselleni eli kiusaan itseäni alkoholilla sen teen myös Jeesukselle ja se ei ole oikein.

        Jos minä satutan itseäni tai lähimpiäni satutan myös Jeesusta ja Vapahtajaamme en tahdo satuttaa.


      • Jacob
        ongelmainen kirjoitti:

        Kiitos rukouksestasi puolestani.
        On varmaan jo auttanut olen ollut kokonaisen viikon ilman tipan tippaa ja ei ole edes halua ottaa nyt.

        Täytyy muistaa pitää aina Jeesus mielessä. Ajatella, että sen minkä teen itselleni eli kiusaan itseäni alkoholilla sen teen myös Jeesukselle ja se ei ole oikein.

        Jos minä satutan itseäni tai lähimpiäni satutan myös Jeesusta ja Vapahtajaamme en tahdo satuttaa.

        ...huomaan sinulla olevan nöyrä ja Yeshualle otollinen sydämentila. Hienoa !

        Kirjoitin edellisen tekstini huonolla sanavalinnalla ja korjaan tekstiini lopussa olleen virkkeen seuraavaksi (isolla kirjoitettu sana on siinä korjattuna):

        "Ellet ole koskaan kokenut todellista apostolista uudestisyntymistä ja Pyhän Hengen täyteyttä, niin TAVOITTELE sitä hartaammin kuin mitään muuta, niin tulet saamaan avun lähiaikoina !


        Runsasta siunausta suloisessa Yeshuassamme !


    • x-holisti

      Tuo niin monelle kristityllekin tuttu sairaus on voitettavissa. Usko Jumalaan ja mene päivä kerrallaan. Jonakin päivänä huomaat, että olet voittanut viinan, mutta sen eteen täytyy taistella.
      Sinun täytyy itse päättää haluatko olla juomatta, ei Jumala eikä rukous sitä pois vien noin vaan.
      Mutta voimme rukoilla, että saat voimaa voittaa kiusauksen ja synnin. Sillä kaikki mikä vahingoittaa itseään ja lähimmäisiään on syntiä.
      Kohtuu käyttö ei ole syntiä, mutta sinun tapauksessasi taitaa viina hallita sinua.

      Rukoilemme voimia kaikkien alkoholistien puolesta voittaa tuo kiusaus, et ole yksin meitä on monta.
      Ja meistä on moni päässyt tuosta kirouksesta irti Jumalan avulla.

      Raittiita päiviä ;)

      • ongelmainen

        Eilen taas olin kännissä kuin käki.

        Mikä saa ihmisen juomaan , en ymmärrä.
        Lupasin taas tämän päivän krapuloissani, etten juo enää ikinä.

        Kumpa saisin voimaa, ettei tarvitsisi juoda.

        Jumala auta minua, ota tämä sairaus ja pakkomielle pois, minä ihan oikeasti haluan päästä pois tästä paheesta.


      • ongelmainen kirjoitti:

        Eilen taas olin kännissä kuin käki.

        Mikä saa ihmisen juomaan , en ymmärrä.
        Lupasin taas tämän päivän krapuloissani, etten juo enää ikinä.

        Kumpa saisin voimaa, ettei tarvitsisi juoda.

        Jumala auta minua, ota tämä sairaus ja pakkomielle pois, minä ihan oikeasti haluan päästä pois tästä paheesta.

        Kiittää että olit eilen kännissä kuinkäki syntinen kuin mikä . Päästä irti ja anna Jumala hoitaa sinut vapaiksi.


    • sulle ystäväin

      kts. www.kan.fi

      • ongelmainen

        Kiitos sulle sivuistasi ja neuvoistasi.
        Mutta kun minä en ole sellainen jatkuva juoppo vaan tuuri juoopo.
        Juon about kerran kuukaudessa ja silloin niin hillittömästi että ei ole tolkkua.
        Tahtoisin päästä tästä "paheestani" eroon sillä se krapulapäivä on KARMEA.
        Miten saisin tämän hölmän himon pidettyä kurissa.
        Justiinsa ajattelin ettei ennen uutta vuotta, mutta nyt tuli taas repsahdus... huomenna ollaan taas kipeenä ja kauaan... apua


      • ongelmainen

        Kiiros suuri kaikile, jotka osoititte kiinnostusta
        hätääni kohtaan.
        Kaikki neuvct olivat todella,ihania.

        Toivon vain, että saan voimaa lopettaa tämän helv...alkoholin käytön...
        olen taas kännissä kuin käki, muta luotan siihen sanaan, että "hän on pyyhkivä kaikki kyyneleet meidän kasvoiltamme, eikä kuolemaa ole enää oleva eikä syntiä ole enää oleva vaan kaikki entinen on mennyt.."
        Hänen armoonsa ja rakkauten turvaten...
        yksi heikoimmista....


      • ongelmainen kirjoitti:

        Kiitos sulle sivuistasi ja neuvoistasi.
        Mutta kun minä en ole sellainen jatkuva juoppo vaan tuuri juoopo.
        Juon about kerran kuukaudessa ja silloin niin hillittömästi että ei ole tolkkua.
        Tahtoisin päästä tästä "paheestani" eroon sillä se krapulapäivä on KARMEA.
        Miten saisin tämän hölmän himon pidettyä kurissa.
        Justiinsa ajattelin ettei ennen uutta vuotta, mutta nyt tuli taas repsahdus... huomenna ollaan taas kipeenä ja kauaan... apua

        Kiittää siitä että olet syntinen. Jos sulla ei olis mitään mikä ja mistä Jumala voisi näyttää miten Hyvä Hän todellisuudessa on . Ja miten Paljon me tarvitaan Hänet, niin Hän ei saisi koko Kunnian ja Kiitoksen. Siis Hänen Kirkkaus voi tulla juomisen tilalle, kun myönnät olevasi heikko köyhä ja syntinen. Aivan surkea. Kiitos että olen syntinen irstas, että juon , tai poltan tupakka, haluaa Jumala kuulla sun suusta, Ja [email protected] kautta, saat kuulla lisää Jumalan puhetta.


    • topi d

      ei sua kukaan auta, sun täytyy ottaa itseäsi niskasta kiinni ja itse yrittää eikä se ole niin vaikeeta. Jos mietit tarkkaan löydät varmaan jonkun muun asian jota voit tehdä kuin juomisen, vaikka vapaa ehtois työtä tai jotain. Juominen ei voi olla niin tärkeää etteikö löytyisi jotain tilalle. Rukoiliat vaan vie sun uskos ja rahat eikä loppukädessä suo pysty auttamaan vaikka kuinka luupaavat.

      • höpö höpö..


    • Anonyymi

      Olen JUMALAN palvelija,olen syntynyt Jumalasta ja neitsyt Mariasta,juon keppanaa joka päivä,olen yrittäjä,oka päiva mä töitä teen,ajan autolla,no alkoholia,mutta ,jos luoja suo,pääsen aamuin-illoin -päivin ja ruokaillessa,pois muutamista keppana pulloistaki,JUmala auttaa,ei HUmala,kiitis rakas taivaan isä,rukoilkaamme,isä,niinkuin omaniki,mut sä olet meidän kaikkien isä.<kiitos

      • Anonyymi

      • Juot sentakia että Jumalalla olis mahdollisuus näyttää miten hyvä Hän on kun Hän ottaa Pois juominen ja himon susta..



    • Hyvä että olet epätoivoinen ja et pysty lopettaa juominen sanoi Watchman Nee Lääkärille joka ei pystynyt lopettamaan tupakan polttaminen.

      Ala kiittää käski hän , Kiittää että olet heikko ja poltat . Niin heikko että et itse pysty lopettamaan . Kiittä että olet niin heikko ja köyhä. Silloin voi Jumalan kunnia, tulla sinuun ja Hänen kirkkaus, kun Hän saa Kaikken Kiitoksen siitä mitä hän tekee. sinussa. Lopeta yrittäminen ja anna Jumala alkaa yrittää joka Pysty. Ja lääkärin tupakanpoltto loppui kuin seinä. Ja vielä, hän todisti ettei edes hänen vaimo ollut saanut hänet lopettamaan.

    • Anonyymi

      Naķkaa ehtoollismalja huiviis, Jumala ja kirkkohallinto tykkää.

      • Anonyymi

        Ihan hölmö kommentti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe