Vihdoinkin se tapahtuu. On tätä odotettukin. Puhtaat valkeat lakanat tulee dvd:lle. Kaudet ilmestyvät useamalla levyllä, ensinmäinen julkaistaan toukokuussa.
Puhtaat valkeat lakanat
4
1121
Vastaukset
- Puhtis
Oli hyvä sarja. Saisivat uusia telkussa, kun kaikkia muitakin vanhoja (jopa Metsoloita) uusitaan.
- SJP79
Aivan ihana sarja. Harmi vaan kun eivät kuvanneet silloin sitä Onnela jatko-osia. Kirjana sen saa mutta ois ollu kiva jos sekin ois tullu telkusta:)
SJP79 kirjoitti:
Aivan ihana sarja. Harmi vaan kun eivät kuvanneet silloin sitä Onnela jatko-osia. Kirjana sen saa mutta ois ollu kiva jos sekin ois tullu telkusta:)
Kyllä harmittaa että jatkoa ei kuvattu.Veijo Salmea näytellyt Ismo Apell kertoi aikoinaan että rahat olivat jo varattu jatkoa varten,mutta yhtäkkiä jatko-osien kuvaus suunnitelmat keskeytettiin.Eikä Apell osannut kertoa miksi.Mutta itse arvelen syyksi sen,että eikös Vuosaaressa alkanut laajat rakennus projektit tuohon aikoihin.Onnelan julkisivuhan on ravintola Villa-Solvik ent.Vanhakallio joka sijaitsi vielä silloin metsän keskellä VUosaaressa.Mutta nykyään kerostalojen ympäröimänä.Eli kuvaus ympäristö on pilalla.....
- janozi
Nyt kaikki Puhtaat Valkeat Lakanat sarjasta pitävät:Alkakaa pommittamaan MTV3 kanavaa,että teettäisivät Onnelasta ne puuttuvat jaksot.Jos kaikki mahdolliset henkilöt alkaisivat soittamaan sinne niin ei niillä pitäis ola kanttia kieltäytyä siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849