..mitä elukoita löytyy huuhaalta? oon bongannut pöllön, karhun, kissan, sammakon, alienin, saukon, apinan, kolmen sortin lintuja ja mitä kaikkee jäiköhän joku välistä vai väliin..kummin?
mitä..elukoita?
17
630
Vastaukset
..kakksi possua.. voi voi kun muisti pätkii..
- Lörsson
Ookko löytänyt esim. Ilvestä, Puumaa, Jellonaa, Krokotiiliä, Susi kans tai vaikka Ihmissutta.
Lörsson kirjoitti:
Ookko löytänyt esim. Ilvestä, Puumaa, Jellonaa, Krokotiiliä, Susi kans tai vaikka Ihmissutta.
..löytänyt..ihmissutta ihmettelisin..eihän se oo huuhaataaa..
mitä elukoitakos nalle
..että nalle on ihan karhu se karhu jonka mainitsin..en ole muita karhuja nähny.. karhuhan on nallukan profiilissakin.. vai onko nallet aivan erilaisia kuin karhut.. idont knou..
pervokki kirjoitti:
..että nalle on ihan karhu se karhu jonka mainitsin..en ole muita karhuja nähny.. karhuhan on nallukan profiilissakin.. vai onko nallet aivan erilaisia kuin karhut.. idont knou..
karhu ja nalle on iha eri asiaaa mut entäs sitten pervokkin hmmm
sammakko17 kirjoitti:
karhu ja nalle on iha eri asiaaa mut entäs sitten pervokkin hmmm
..onko nalle sitten jokin kesykarhu tai kotikarhu? kyllä ne on niin samanolosisa ainakin että sukuu täytyy olla..pervokit ovat omaa sukuansa ja asuvat kellareissa..
pervokki kirjoitti:
..onko nalle sitten jokin kesykarhu tai kotikarhu? kyllä ne on niin samanolosisa ainakin että sukuu täytyy olla..pervokit ovat omaa sukuansa ja asuvat kellareissa..
on oikein täällä 3 olen minä huomannut,ja nalleja on 2 sammakoita on vaan yx karhuja olen huomannu 2 ja kippaeikalle vaihto eilen oma nimensä apinaksi
sammakko17 kirjoitti:
on oikein täällä 3 olen minä huomannut,ja nalleja on 2 sammakoita on vaan yx karhuja olen huomannu 2 ja kippaeikalle vaihto eilen oma nimensä apinaksi
..on vain kaksi huuhaalla.. hypervokki ja mä.. muita pervokkeja ei ole..tosin se yks pervoliina on karannut kadonnut pikkusisko.. musta lammas,.
mä näin just oravan.Sil oli tuuhee häntä,kaivo maaha siemeniä,mitä haki linnun ruokapaikalta.
huuhaalla.Oon nii vähä aikaa tääl katellu,et ..no,pitää tutkii,vastaan sit.
- Lumitaiga
täällä myös esiintyy, siis minä. Nytkin hirveä kiire, mutta kai tää tästä taas tasoittuu.**
niitä ainakin.;)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
