..mitä elukoita löytyy huuhaalta? oon bongannut pöllön, karhun, kissan, sammakon, alienin, saukon, apinan, kolmen sortin lintuja ja mitä kaikkee jäiköhän joku välistä vai väliin..kummin?
mitä..elukoita?
17
614
Vastaukset
..kakksi possua.. voi voi kun muisti pätkii..
- Lörsson
Ookko löytänyt esim. Ilvestä, Puumaa, Jellonaa, Krokotiiliä, Susi kans tai vaikka Ihmissutta.
Lörsson kirjoitti:
Ookko löytänyt esim. Ilvestä, Puumaa, Jellonaa, Krokotiiliä, Susi kans tai vaikka Ihmissutta.
..löytänyt..ihmissutta ihmettelisin..eihän se oo huuhaataaa..
mitä elukoitakos nalle
..että nalle on ihan karhu se karhu jonka mainitsin..en ole muita karhuja nähny.. karhuhan on nallukan profiilissakin.. vai onko nallet aivan erilaisia kuin karhut.. idont knou..
pervokki kirjoitti:
..että nalle on ihan karhu se karhu jonka mainitsin..en ole muita karhuja nähny.. karhuhan on nallukan profiilissakin.. vai onko nallet aivan erilaisia kuin karhut.. idont knou..
karhu ja nalle on iha eri asiaaa mut entäs sitten pervokkin hmmm
sammakko17 kirjoitti:
karhu ja nalle on iha eri asiaaa mut entäs sitten pervokkin hmmm
..onko nalle sitten jokin kesykarhu tai kotikarhu? kyllä ne on niin samanolosisa ainakin että sukuu täytyy olla..pervokit ovat omaa sukuansa ja asuvat kellareissa..
pervokki kirjoitti:
..onko nalle sitten jokin kesykarhu tai kotikarhu? kyllä ne on niin samanolosisa ainakin että sukuu täytyy olla..pervokit ovat omaa sukuansa ja asuvat kellareissa..
on oikein täällä 3 olen minä huomannut,ja nalleja on 2 sammakoita on vaan yx karhuja olen huomannu 2 ja kippaeikalle vaihto eilen oma nimensä apinaksi
sammakko17 kirjoitti:
on oikein täällä 3 olen minä huomannut,ja nalleja on 2 sammakoita on vaan yx karhuja olen huomannu 2 ja kippaeikalle vaihto eilen oma nimensä apinaksi
..on vain kaksi huuhaalla.. hypervokki ja mä.. muita pervokkeja ei ole..tosin se yks pervoliina on karannut kadonnut pikkusisko.. musta lammas,.
mä näin just oravan.Sil oli tuuhee häntä,kaivo maaha siemeniä,mitä haki linnun ruokapaikalta.
huuhaalla.Oon nii vähä aikaa tääl katellu,et ..no,pitää tutkii,vastaan sit.
- Lumitaiga
täällä myös esiintyy, siis minä. Nytkin hirveä kiire, mutta kai tää tästä taas tasoittuu.**
niitä ainakin.;)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576