missä jumala asuu? Onko iso kämppä? Paljonko mukavuuksia?
Paljonko palvelijoita?
Minkälainen kauppa?
Käykö itse kaupassa?
Vetääkö joskus lärvit?
Entä jesse? hengaileeko vielä isänsä nurkissa?
Asuuko allah samalla alueella? Kyläilevätkö toisillaan säännöllisesti?
Mahtaako tympiä joskus kun on yhtä kyttäämistä, mitä maanpäällä tehdään?
tämä täältä
Missä
3
150
Vastaukset
- ateitse
missä jumala asuu?
Kerrostalokaksiossa Malmilla
Onko iso kämppä?
Ei todellakaan
Paljonko mukavuuksia?
Niitä kuitenkin riittää loputtomasti, ei tosin saa käyttää mitään niistä.
Paljonko palvelijoita?
None, mutta orjia vaikka kuinka
Minkälainen kauppa?
Saman korttelin Siwa
Käykö itse kaupassa?
Ei, orjat hoitaa
Vetääkö joskus lärvit?
Viiniä sillon tällön, kun uhrilahjaksi tarjotaan. Enemmän ruhomiehiä
Entä jesse? hengaileeko vielä isänsä nurkissa?
Kyllä vaan. Vapaasti kasvatettu, eikä omat siivet oikeen ottanu ilmaa alleen... you know.
Asuuko allah samalla alueella?
Samassa rapussa
Kyläilevätkö toisillaan säännöllisesti?
Ei, kun tekeevät vuoronperään valituksia toisistaan isännöitsijälle, jota ei kiinnosta piiruakaan.
Mahtaako tympiä joskus kun on yhtä kyttäämistä, mitä maanpäällä tehdään?
Sen takia se kerrostalossa asuukin, että pystyy hyvin kyylätä.- repe
no hyvä, tämä on ahistanut niin maanper.. ei ole raamattu meinannut käsissä pysyä
repe kirjoitti:
no hyvä, tämä on ahistanut niin maanper.. ei ole raamattu meinannut käsissä pysyä
Nyt ei sitten muuta ku vaan äkkiä raamattupiiriin keskustelemaan ja rukoilemaan, ei saa unohtaa rukoilemista. Itsensä rankaisu ja tukoilu, itsensä rankaisu ja rukoilu, niillä pääsee ehkä huomiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416