Kun nyt raamattu väittää että maailma on tietyn ikäinen, niin voiko tiede muka ikinä sanoa että ei se olisi, koska aika riippuu siitä missä kiihtyvyydessä olemme, ja koska kravitaatio on kiihtyvyyttä, niin vääristyy aika ihan tällä pallolla kin ja koska Maa on linnunradalla jonka keskellä on joku vitun musta-aukko ei kä sen painovoima vaikutusta nyt varmaan ihan heti voi laskea ja eihän tiedätä kiertääkö linnun rata nyt vielä jotain vielä massiivisempaa aukkoa, niin että olenko nyt ihan ääliö, vai onko tässä nyt jotain järkeä?
Aika dilemma?
7
324
Vastaukset
- . . . .
olet
jo nyt. Esimerkiksi se, että oma linnunratamme ja naapurimme Andromeda tulevat törmäämään tai sulautumaan toisiinsa aikojen kuluessa. Siitä on seurauksena uusi spiraaligalaksi. Kuinka suurella todennäköisyydellä Maa törmää johonkin Andromedassa olevaan objektiin, ei vielä tiedetä, mutta galaksit ovat sen verran harvoja, että todennäköisyyttä törmäämiselle pidetään aika pienenä.
vanhempi kuin mitä kressut lupaavat.
"Kun nyt raamattu väittää että maailma on tietyn ikäinen, niin voiko tiede muka ikinä sanoa että ei se olisi"
Kaukaisimmat havaitut tähdet ovat 13 miljardin valovuoden päässä.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Galaksi
En suosittelisi alkamaan väittelemään jonkun tähtitieteen professorin kanssa tästä asiasta,
jos itse on lukenut vaan katekismusta ja laulanut Kum bay Yata. Tulee vaan paha mieli.- Apina
Miten se valovuosi mitään sanoo? Valovuosihan on matkan eikä ajan yksikkö.
Apina kirjoitti:
Miten se valovuosi mitään sanoo? Valovuosihan on matkan eikä ajan yksikkö.
"Valovuosi on matka, jonka valo kulkee yhdessä vuodessa."
Kuinka vuotta on valolle kestänyt kulkea edellä mainitusta tähdestä?
p.s. Raamatusta ei löydy vastausta.- Apina
Zelig kirjoitti:
"Valovuosi on matka, jonka valo kulkee yhdessä vuodessa."
Kuinka vuotta on valolle kestänyt kulkea edellä mainitusta tähdestä?
p.s. Raamatusta ei löydy vastausta.Nyt tämä Apina juoksee munat vikkuen puuhun ja turauttaa kakka polleron kädelle ja jää väijjymään seuraavaa pahaa aavistamatonta ohikulkiaa ;) Ja siinä odotellessa vatkaa vähän siitintä :D
(Voitit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673
