..hyperaseita ja kostyymejä.. kuten jotkut huuhaalaiset varmaan tietävät..että oon etsinyt jo pitkään tietoa mistä saisi teatterirekvisiittaa vuokrata.. asian on nyt ajankohtainen koska kuvaukset alkavat.. tai pitäisi alkaa..
teatterirekvisiittaa
18
499
Vastaukset
MITÄ kostyymejääää noh hyperaseet kerrotko kiltti pieni,,,,
..pvc-hyperkostyymejä ja hyper-avaruusaseita.. nih.. ei kyll varmaan helposti löydy..eikä räätälit oo noteeranneet meikäläisen maileja ?? outoo..ihan helppoja tehdä..ihan taatusti saattans ku suomesta ei löydy..
pervokki kirjoitti:
..pvc-hyperkostyymejä ja hyper-avaruusaseita.. nih.. ei kyll varmaan helposti löydy..eikä räätälit oo noteeranneet meikäläisen maileja ?? outoo..ihan helppoja tehdä..ihan taatusti saattans ku suomesta ei löydy..
tuol pääkaaping jos oikkeest voin kyssyy
sammakko17 kirjoitti:
tuol pääkaaping jos oikkeest voin kyssyy
..mua on huuhattu oikein olan takaa mutta jos tuossa on perää niin se on hyvä justka..
pervokki kirjoitti:
..mua on huuhattu oikein olan takaa mutta jos tuossa on perää niin se on hyvä justka..
laitan tänään sähkärii ja kysäsen,,,,,mut varo pervo jos tää on huuhaa et mua kiusaat mä tapan sut hihhh mut okei täl vkola kysyn,oot mun frendi joten laitan viestii et miten kävi
sammakko17 kirjoitti:
laitan tänään sähkärii ja kysäsen,,,,,mut varo pervo jos tää on huuhaa et mua kiusaat mä tapan sut hihhh mut okei täl vkola kysyn,oot mun frendi joten laitan viestii et miten kävi
..hyvä hommeli..pääsisin taas yhdessä projektissa etiäpäin..
- p_dude
asiasta en mitään tiiä mut oisko nuo teatterien tai isojen tv-firmojen puvustamot(yle,mtv jne.)sellasia,ainaki luulis et ne osaa neuvoa
..ehkäpä... etsin vaan vähän sellasta erikoisempaaa systeemii niin voi ollavaikee löytää.. eikä hirveesti olis varaa teettää sellasia pukuja joita ei voi käyttää kun sen yhden projektin ajan..
- Liikkeistä
pervokki kirjoitti:
..ehkäpä... etsin vaan vähän sellasta erikoisempaaa systeemii niin voi ollavaikee löytää.. eikä hirveesti olis varaa teettää sellasia pukuja joita ei voi käyttää kun sen yhden projektin ajan..
Löytyy hameita ?
pervokki kirjoitti:
..emmä mikään öööööooooooooooooooo
kyl saa nauraa ,toisilla läppä lentää juuh huumorimiehii
- p_dude
pervokki kirjoitti:
..ehkäpä... etsin vaan vähän sellasta erikoisempaaa systeemii niin voi ollavaikee löytää.. eikä hirveesti olis varaa teettää sellasia pukuja joita ei voi käyttää kun sen yhden projektin ajan..
puku ja asustevuokraamot mitä niitä on,punanaamio vissiin yks ainakin
pervokki kirjoitti:
..emmä mikään öööööooooooooooooooo
taas vähän liian hyvä olla,,,,ei tahtoo loukata sua
sammakko17 kirjoitti:
taas vähän liian hyvä olla,,,,ei tahtoo loukata sua
..kiva on että on hyvä olla..
p_dude kirjoitti:
puku ja asustevuokraamot mitä niitä on,punanaamio vissiin yks ainakin
..punanaamion kokonaan vaikka oon siellä asioinut..
- Ilari_Hupsiowaara
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427
