teatterirekvisiittaa

..hyperaseita ja kostyymejä.. kuten jotkut huuhaalaiset varmaan tietävät..että oon etsinyt jo pitkään tietoa mistä saisi teatterirekvisiittaa vuokrata.. asian on nyt ajankohtainen koska kuvaukset alkavat.. tai pitäisi alkaa..

18

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MITÄ kostyymejääää noh hyperaseet kerrotko kiltti pieni,,,,

      • ..pvc-hyperkostyymejä ja hyper-avaruusaseita.. nih.. ei kyll varmaan helposti löydy..eikä räätälit oo noteeranneet meikäläisen maileja ?? outoo..ihan helppoja tehdä..ihan taatusti saattans ku suomesta ei löydy..


      • pervokki kirjoitti:

        ..pvc-hyperkostyymejä ja hyper-avaruusaseita.. nih.. ei kyll varmaan helposti löydy..eikä räätälit oo noteeranneet meikäläisen maileja ?? outoo..ihan helppoja tehdä..ihan taatusti saattans ku suomesta ei löydy..

        tuol pääkaaping jos oikkeest voin kyssyy


      • sammakko17 kirjoitti:

        tuol pääkaaping jos oikkeest voin kyssyy

        ..mua on huuhattu oikein olan takaa mutta jos tuossa on perää niin se on hyvä justka..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mua on huuhattu oikein olan takaa mutta jos tuossa on perää niin se on hyvä justka..

        laitan tänään sähkärii ja kysäsen,,,,,mut varo pervo jos tää on huuhaa et mua kiusaat mä tapan sut hihhh mut okei täl vkola kysyn,oot mun frendi joten laitan viestii et miten kävi


      • sammakko17 kirjoitti:

        laitan tänään sähkärii ja kysäsen,,,,,mut varo pervo jos tää on huuhaa et mua kiusaat mä tapan sut hihhh mut okei täl vkola kysyn,oot mun frendi joten laitan viestii et miten kävi

        ..hyvä hommeli..pääsisin taas yhdessä projektissa etiäpäin..


    • p_dude

      asiasta en mitään tiiä mut oisko nuo teatterien tai isojen tv-firmojen puvustamot(yle,mtv jne.)sellasia,ainaki luulis et ne osaa neuvoa

      • ..ehkäpä... etsin vaan vähän sellasta erikoisempaaa systeemii niin voi ollavaikee löytää.. eikä hirveesti olis varaa teettää sellasia pukuja joita ei voi käyttää kun sen yhden projektin ajan..


      • Liikkeistä
        pervokki kirjoitti:

        ..ehkäpä... etsin vaan vähän sellasta erikoisempaaa systeemii niin voi ollavaikee löytää.. eikä hirveesti olis varaa teettää sellasia pukuja joita ei voi käyttää kun sen yhden projektin ajan..

        Löytyy hameita ?


      • Liikkeistä kirjoitti:

        Löytyy hameita ?

        ..emmä mikään öööööooooooooooooooo


      • pervokki kirjoitti:

        ..emmä mikään öööööooooooooooooooo

        kyl saa nauraa ,toisilla läppä lentää juuh huumorimiehii


      • p_dude
        pervokki kirjoitti:

        ..ehkäpä... etsin vaan vähän sellasta erikoisempaaa systeemii niin voi ollavaikee löytää.. eikä hirveesti olis varaa teettää sellasia pukuja joita ei voi käyttää kun sen yhden projektin ajan..

        puku ja asustevuokraamot mitä niitä on,punanaamio vissiin yks ainakin


      • pervokki kirjoitti:

        ..emmä mikään öööööooooooooooooooo

        taas vähän liian hyvä olla,,,,ei tahtoo loukata sua


      • sammakko17 kirjoitti:

        taas vähän liian hyvä olla,,,,ei tahtoo loukata sua

        ..kiva on että on hyvä olla..


      • p_dude kirjoitti:

        puku ja asustevuokraamot mitä niitä on,punanaamio vissiin yks ainakin

        ..punanaamion kokonaan vaikka oon siellä asioinut..


    • Ilari_Hupsiowaara
      • pakko saada toi pakkopaita itelleni


      • ..jotain joskus löytynytkin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe