Tietääkö kukaan halpaa yksityistä hammaslääkäria Helsingin alueella. Tarttis käydä mutta kunnalliselta puolelta vain huonoja kokemuksia ja kun on vähän pelkopotilaskin. Rahaa vaan ei ole loputtomasti, nii ois kiva tietää millä hinnalla hoitoa saa. Ihme kun ei hammaslääkäreiden sivuilla lue mitään.
halpa yksityinen hammaslääkäri?
12
8550
Vastaukset
- ei ole olemassa
Pitää sanoa heti aluksi, että halpoja hammaslääkäreita ei ole olemassa. Halpa hammaslääkäri on samanlainen taruolento kuin Joulupukki - ei löydy.
Hintaeroja eri yrittäjien välillä kyllä löytyy ja kaupunkien keskustoissa on yleensä kalleimmat hinnat. Sivummalla on yleensä vähän halvempaa.
Voisit nyt edes kertoa mistä päin sen hammaslääkärin pitäisi löytyä. Suomi on aika iso maa: 1000 km pitkä ja parhaimmillaan 500 km leveä.- pelkopotilaiden hoitoa
Huomasin saman tien, että etsit hammaslääkäriä Helsingin alueelta. Katsopa vaikka sivuja www.hammashaltiat.com
Ovat erikoistuneet pelkopotilaiden hoitoon ja olen kuullut hyvää heidän hoitometodeistaan. Voisit yrittää vaikka sinne. - tytti3
pelkopotilaiden hoitoa kirjoitti:
Huomasin saman tien, että etsit hammaslääkäriä Helsingin alueelta. Katsopa vaikka sivuja www.hammashaltiat.com
Ovat erikoistuneet pelkopotilaiden hoitoon ja olen kuullut hyvää heidän hoitometodeistaan. Voisit yrittää vaikka sinne.Tule sitten tänne mainostamaan omaa firmaasi!
- Mut en sulle
Kerro..enkä kellekkään muullekkaan..muuten tulee ryysis. Siellä on samat hinnat kuin kunnallisella..hähähää..
Mikään terveydenhoito ei ole halpaa, miksi hammashoidon pitäisi olla. Miksi kaikki pitää saada ilmaiseksi?- itse et halua
maksaa paljon vaan käytät sitä halpaa ..hähähää.. WTF?
- 19
Kuka tässä ILMASESTA on puhunu? Kunhan ois edes edullista; eihän kukaan oo lähtemässä ILMASELLE kampaajallekaan tai mee ostamaan ILMASIA kenkiä, tai ILMASTA ruokaa kaupasta.
Mut siin on iso ero jos peruspaikkaus maksaa 57 euroa tai 130 euroa, ja hammaslääkäri on pienituloselle helposti kaikkein isoin mahdollinen rahareikä mihin joutuu jos yksityiselle aikoo mennä.
Ja jos kerran itse olet valmis maksamaan kunnolla terveydenhuollosta niin minkä takia sitte käyt sillä halvalla?
- Tyytyväinen
Minä olen ainakin saanut täältä hyvää hoitoa ja ystävällistä palvelua. Hinnat on nettisivuilla, joten sieltä voi katsoa onko omasta mielestä edullinen vai ei. Itse olen ollut tyytyväinen. Pieni ja mukava paikka Helsingin Käpylässä (Käpyläntie).
http://www.koskelanhammas.fi/- Hankalaa vertailla
Hinnastot eivät kerro muuta kuin vertailtaessa eri hoitopaikkojen keskinäisiä hintoja. Hinnaston perusteella ei pysty määrittelemään mitä oma hoito maksaa. Esimerkiksi eroja voi syntyä siitäkin että yksi lääkäri voi määrittellä paikkauksen kahden pinnan paikkaukseksi, mutta toinen kolmen pinnan paikkaukseksi.
- Pelkääjä
Tätä paikkaa käyttänyt itse. Omasta mielestäni verrattain edullinen. Ei ole yks eikä kaks kertaa kun on paniikkikohtaus iskenyt hammaslääkärissä -> sen vuoksi hoitavat meikäläistä ainakin aina esilääkityksessä. Nyt täytyisi vähän kerätä rahaa, että sais ton koko kaluston kerralla kuntoon nukutuksessa.
http://www.ogelinhammas.fi/ - tsadi
Oulussa on räjähtänyt hyvin Tohtorille.fi -palvelu. Saisivat laittaa sinne mukaan myös hinnat. Näyttää tuolla olevan muutama lääkäri myös stadistakin: www.tohtorille.fi.
- joihuhgv
hammaslääkärit täällä mainostelee omia klinikoitaan, säälittävää.
- SatuKal
Itse olen tykännyt Pihlajamäen Hammaslääkäriasemasta Helsingissä. Edullinen ja luotettava, hammaslääkäripelkoni on myös hellittänyt, minut on otettu hyvin huomioon ja annettu esilääkitystä tarpeen vaatiessa. Mukava henkilökunta :) http://www.pihlajanhammas.fi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092678
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1021904Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141525Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791376Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885