Bacchus suojelee omiaan

Enrique_Lister

Onks teillä tätä niin sanottua kännisen tuuria?
Selviättekö pahoista onnettomuuksista (pöydältä tippumiset, polkupyörällä kaatumiset yms.) minimaalisin vammoin?
Vaiko heräätkö seuraavana aamuna hammasrivi harvenneena, rystyset länässä ja silmä mustana?

16

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut en hommaa itteeni sellasiin tilanteisiin...

en oo kännissä rikkonu itteeni juuri mitenkää.

• Enrique_Lister

Itse olen niin harrastelija juopumisen alalla, että eipä ol mitään suurempaa sattunut...
        Ainut et kerran jäi sormet oven väliin.

• NevilleR

Esmes fillarilla on DUI tullut muutaman kerran vedettyä melko mannertenväliset lipat, ja mitä seurauksia: vähän farkut rispaa ja pikku (=isoa) mustelmaa siellä täällä. No entäs sen kerran kun kaadun selvinpäin, heti on käsi poikki. MOT.
      /Nev

• Enrique_Lister

Itekin olen sivusta näitä kaiken moisia kaatuluita nähnyt. Millon on pää kolkannut mihinkin.

Toiset väittää, että kyse on siintä rentoudesta jolla humalassa kaadutaan... En tiä sitten.

• NevilleR
        Enrique_Lister kirjoitti:

Itekin olen sivusta näitä kaiken moisia kaatuluita nähnyt. Millon on pää kolkannut mihinkin.

Toiset väittää, että kyse on siintä rentoudesta jolla humalassa kaadutaan... En tiä sitten.

tuli tästä säikeestä mieleen se Hudson-jokeen landannut pilotti. Ja tää
        http://www.youtube.com/watch?v=Oq3jJtHAd1A
        /Nev

• örvellettyä kännissä ilman pahimpia haavereita. Ehkä kännituuria mukana.. :)

Pahimmat loukkaantumiset on tapahtunut selvinpäin. Pitäis olla varmaan enemmän känässä. :D

• gek-ko

mun naapurilla ei ollu, ellei mun olemassaoloa lasketa tuuriksi. Aikuinen mies ei saa avaimella avattua yhtä vitun ovea, ja sen takia tarttee herättää koko talo. Vitun jurpo.

• Enrique_Lister

Mulle känniset ihmiset yleensä availee ovia kun jaan lehtiä.
        Toki tässäkin tapauksessa koko talo herätetään.

• NevilleR

• tuleeko

ne niinku yökahdelta kysymään että kuka olis tulossa ja mitä asiaa, kun joku postiluukkua räplää?

• gek-ko

ei taaskaan käy kateeksi.

• gek-ko
        NevilleR kirjoitti:

sun olemassaolo ilman muuta lasketaan ( ) tuuriksi, mutta ei varmaan ruveta spekuloimaan että onkse humalaisen tuuria. Naapurit sitten taas...
        http://www.last.fm/music/Kumikameli/_/Naapurit
        /Nev

muuttua sellaiseksi tuuriksi, jolla joutuu putkaan. Käskin mennä välittömästi asuntoon kun se vitun ovi lopulta oli auki, ja tää jää vinkumaan rappuun. Muutama sekunti vielä ja olis lähteny puhelu hätäkeskukseen.

• on hyvä
        gek-ko kirjoitti:

ei taaskaan käy kateeksi.

kaveri.

Herättää nukkuvat ojasta ja toimii kotimatkaraiskausten silminnäkijänä.

Hieno työ, yötyö.

• Enrique_Lister
        tuleeko kirjoitti:

ne niinku yökahdelta kysymään että kuka olis tulossa ja mitä asiaa, kun joku postiluukkua räplää?

Ei ku ne virtaa baareista kotio ja ilmottaa että haluavat välttämättä avata oven.

• ihmisiä.

Ei ku ne virtaa baareista kotio ja ilmottaa että haluavat välttämättä avata oven.

Olen aina arvostanut juoppoja.

• Enrique_Lister
        on hyvä kirjoitti:

kaveri.

Herättää nukkuvat ojasta ja toimii kotimatkaraiskausten silminnäkijänä.

Hieno työ, yötyö.

Kyl täs yks yö piti palokunta soittaa ku joku oli tuikannu pahvinkeräyspisteen tulille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22309
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      75
      9512
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7500
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      81
      6340
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5990
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4986
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4646
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4396
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      87
      2080
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      80
      1377
    Aihe