..vain yksinäinen huuhailija.. omien askareiden puuhailija.. ei pieneen majaa rakkaus käy.. vaik kuin kurkkii.. ei sitä näy..
ei saavu onni ees.. ei tule edes vanavees.. toivon toki ja kokemuksen suo.. elämä vaan harhakuvia luo..
kaiken pitää mennä lekkeriks.. pitäskö pistää vaan kekkeriks.. ottaa muutama surun malja..pukea ylleen karhuntalja..vaik ei oikeestaan maistu kalja... yö taas uneksijaa odottaa.. pervokki vaan unihiekkaa jonottaa.. painajaiset kauas monottaa..
voi olla ettei unta saa vaikka silmät väsystä rehottaa.. ne lurpattaa ja rähmii.. kun muut uneksijat hiekat kähmii..
pieni iltaruno
6
172
Vastaukset
- p_dude
ajatuksella runoiltu selvästi,hyvä
- p_dude
pervokki kirjoitti:
..tai ajatuspätkiä viime päivistä..tai öistä..
hienoo et osaat ne noin ilmasta,oon kade,mun on useimmiten vaikee pukee ajatuksiani sanoiks,varsinkaa noin hyvin
p_dude kirjoitti:
hienoo et osaat ne noin ilmasta,oon kade,mun on useimmiten vaikee pukee ajatuksiani sanoiks,varsinkaa noin hyvin
..ja mäkun luulin laittaneeni b-luokan huuhaa runoutta..no pitää tuokin laittaa huuhaa-kirjaan vanhojen runojen kansa..
- Seireenix
tämän myötä http://www.youtube.com/watch?v=fKFEjZ98Q4s
- are here
hello. nicee poeem........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442869
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222238
- 342213
- 281901
- 291595
- 261496
- 291361
- 161314
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161286