220 kilon raw kyykky

tebbo

onko tuollainen tulos mistään kotoisin?
sain sen ilman mitään varusteita ja syvältä.

painan 100kg.

salilla jotkut sanoivat että ei tuo paino ole mitään, ei ne ite kyllä kyykkyä ole koskaan tehnyt, mutta mun suoritusta porukassa kuuluvasti arvosteli, ettei ole mitään.

220kg ilman varusteita on mulle ainakin huipputulos ja olen tyytyväinen, aina kuitekii vittuilee että ei oo mitään.
:(

18

2740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........................!

      Kyllä 220kg on jo sellainen niskan päälle ettei siihen jokajätkä pystykään. Ite kyykännyt sen 235kg ja kyllä siinä paikat on aika kovilla isollakin miehellä, kun en kuitenkaan kilpailija ole.

      Nämähän ovat aina vain puheita " ei se kova tulos ole ". Totuus on kuitenkin, että kun niskaan ladataan yli 200kg, niin jaloissa oltava ruutia jokajätkällä.
      Tavoitteena itsellä se 250kg jossain vaiheessa... ja nostovyötä käytän, en mitään muuta.

    • Arska

      Jaa, että kylmiltään 220 kiloa...olisko ollut kuule PAUNOJA, mitä olet nostellut. Minä en usko tätä tulosta.

    • Veli Pirinen

      Kyllä niitä lässyttäjiä maailmaan mahtuu.

      Ja joka salilta löytyy 150 penkkaajia, mutta kumma kyllä 200 kyykkääjiä ei oikein mistään.

      200 kyykystä kunnolla tehtynä on oikein hyvä tulos harrastajalle.

      Nimim. 160 penkki, 230 kyykky

    • tulos sulla!

      Oikein hyvä tulos, etenkin kun et käyttänyt edes vyötä. Jos otat vyön käyttöön pitäisi mennä jo noin 230-235kg ja kunnon wrapsit ja riittävän tiukat kyykkytrikoot päälle, niin nostat jo vähintään 280kg ipf-kisoissa 100 kilosiin. Eikun kisoihin vaan!

    • Lifter

      Tulos tuo on raakana. Varsinkin jos syvyys on kohdallaan. Usein juuri raakakyykyissä syvyys hämärtyy kun polvet menevät paljon eteen. Eli liikerata on pitkä, mutta polvikulmaa on vaikea saavuttaa. Tämä siis jos yleensäkään tähtäät ns voimanostosyvyyteen. Ja tuskin nuo suunsoittajat ovat olleet edes tosissaan.

      Miten muut lajit ovat kulkeneet?

    • mollaajia riittää,

      joka salilla. Yleensä ne on niitä vanhempia äijjiä, jotka on joko vetänyt selkänsä paskaksi tai penkissä alaselän kaarella tuupannut alimpien nikamamien välilevyt vatsaontelon puolelle. Ne on niin jumissa ja kivuissa, ettei ne edes pääse kyykkyyn.

      Varmimmin ne tunnistaa siitä että ne ei pysty seisomaan ilman nojaamatta yli kolmea minuuttia tai eivät saa painoja telineistä jos ne on lattianrajassa.

      Fakta on se, että jos kyykkäät 100 kiloisena joskus sen 300kg, vehkeillä tai ilman niin, penkki pomppaa ainakin 170 kg:hen.
      Siinä on sitten näillä spesialisteilla selittämistä....

    • nyt..

      Sano nyt vielä että kokeilit kyykkyä ekaa kertaa?!
      Jos todella otat 220kg ilman vermeitä ni sä kyykkäät siteillä ja trikoilla 260-270kg, ainakin.
      Mä olen kyykkännyt 220kg vyöllä ja ykkönen oli 260kg, tosin olin harrastanut voimanostoa jo 5vuotta aktiivisesti ja kisojankin kiertänyt, että sanonpa vaan, että jos moisen raudan otat pelkät lenkkarit jalassa ni kova jannu olet, toisaalta hiukka epäilen, mutta niinhän kaikki täällä tuntuu tekevän

      ja mitä se sun syväkyykky tarkoittaa? sehän tarkoittaa oikeesti sitä että perse suutelee tatamia, mulla jää aina märkä pläsi lattiaan kun menee niin alhaalta!

    • mulkkvist

      Riittävän syvä 200 kg kyykky ilman varusteita on kova tulos eikä niitä paljon saleilla näe. Kaikenmaailman 200 puolikyykkyjä pyllistellään kyllä, joten heitäpä linkkiä videoon.

    • ?

      Tarkoittaako raw ilman aineita/hormoonia?

      - kyselee neitokainen

      • Lifter

        ilman tukevia nostovarusteita. Eli käytännössä ilman polvisiteitä ja tukevaa kyykkytrikoota. Vyö yleensä sallitaan RAW nostoissa. Joissain raakakisoissa on ollut sallittu myös polvenlämmittimet.


    • 65-v

      Tuolla voimatasolla olisivat tempaukseni ja työntöni olleet parempia.

      Nostin 82,5:ssa. Käänsin rinnalle 140kg mutta heikoista jaloista johtuen, kun tulin kyykystä silmät sumeina, jäi työntöni 125:een.
      Tempaus 100:een.

      Työnsin telineeltä 140kg joten jos etukyykkyni olisi ollut 160:n asemesta vaikkapa 180 niin olisin saattanut työntää paremmin.

      Vertaan takakyykkyyn jota ei kummemmin treenattu mutta alle 200 se on varmaan ollut.

      Otsikko kertonee mielipiteeni!

    • Total-lifter

      Enpä tuota tulosta usko.

    • Tosi urheilija

      Kyllä teillä painonnostajilla/voimanostajilla on paljon opittavaa siitä, mitä tarkoittaa todellinen urheilija. Siis mitkä ovat todelliset voimaominaisuudet!

      Itse pelaan futsalia ja jalkapalloa, kumpaakaan en ammatikseni ja olen lisäksi harrastanut kaikkea mahdollista urheilua (!) koko ikäni. urheilufriikki siis.

      Painan 80kg ja kyykystä menee ilman mitään vöitä tai varusteita 220kg. Ja siis tällä painolla haen räjähtävä voimaa viiden kuuden toiston sarjoissa. Maksimia en ole vielä kokeillut, mutta varmasti tuohon vielä 20-30 kg lisää. Siis pelkät lenkkarit jalassa.

      Selkä pysyy kunnossa, kun tekniikka on oikea ja keskivartalon lihakset kunnossa!

    • 978t6fyg

      no et varmaa nosta 220kg 5 toistoo ja painat 80kg
      ota videolle ens kerran ku meet kuntosalille ni joku ehkä voi uskookki

    • 12+6

      dabaya is the world champion from 2006

    • Janne78.

      "Painan 80kg ja kyykystä menee ilman mitään vöitä tai varusteita 220kg. Ja siis tällä painolla haen räjähtävä voimaa viiden kuuden toiston sarjoissa. Maksimia en ole vielä kokeillut, mutta varmasti tuohon vielä 20-30 kg lisää. Siis pelkät lenkkarit jalassa."


      Mitäpä sillä sun elopainolla on tässä asiassa väliä, kun selvää on että jossain se raja kulkee minkä painoisena tietyt painot kyetään nostamaan. 40 kiloinen ei kyykkää 250kg, 100 kiloinen pystyy kyykkäämään 200kg jne.
      Miksi pitäisi olla tiukkaa lihasta koko mies? Itse painan lähes 140kg ja löytyy lihasta ja muutakin ja kyykky on parhaimmillaan sitä treenatessa 250-260kg pelkällä vyöllä ja lenkkitossuissa.
      En minä näe mitään retostella elopainolla, enkä siksi sitä pudotakaan, koska tähtään voimien hakuun, en myöskään kilpaile.
      Siinä vaan äijä tärisee kuin linnunpoikanen kun itsestä revitään 30kg pois ja koitetaan tehdä samalla painolla samat toistot, niin raskaammaksi tulee niin että tärisee ja meinaa laaki lentää.
      Parempi se isompana on nämä asiat harrastaa, vaikkei ylipaino toki terveellistä olekaan.

      Mitenkäs futismies noin kovan tuloksen tekee kun ethän sinä ole edes punttimiehiä? Sen takia et ole oikein uskottava. Hermotuksesi on aika raisu jos olet futismiehiä ja kyykkäilet enemmän kuin roinamiehet :)

      • ..............

        Roinamiehiä kun on moneen näköön. Jotkut ei edes kyykkyä tee ja voin rehellisesti kertoa että on paljon natuja joiden tuloksiin ei edes pari vuotta roinanneet jätkät yllä :D totta puhun.

        Sanottakoon että nämä tulokset on jokaisen nappi ja ampullimiehen tehtävä VÄHINTÄÄN:
        Penkki 200kg
        Kyykky 250kg
        Mave 250kg

        ja mieluiten noista vielä ylemmäs. Noiden alle JÄÄ moni roinaaja.
        Yleisin syy on HUONO RUOKAVALIO, eli syödään liian vähän, yritetään pysyä tiukassa lookissa, mutta ei ymmärretä sitä ettei lääkkeet pelaa jos samalla ei syödä riittävästi.

        Eli kova jätkä tekee natuna lähes samoja tuloksia, MUTTA harvemmin penkissä. Jos natu kyykkää yli 200kg, niin kova tulos on ja kertoo että osataan treenata ilman roinaakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe