sSe on vanhasen keksimä ,jossa tehdään päätöksiä ,jo ennestäänkin huonoosaisten elinehtojen huonontamiseen.
Nyt on päätetty että Työnantajilta poistuu Kansaneläke maksut.
Olisi nyt seurattava mikä on seuraava helpotus joka kohdistuu suurpääoman haltioihin.
Kaikki on hiljaa Suomessa niinkuin SAK, pelätään lamaa . Ei pystytä pitämään puoliaan,on lamautettu kansa,kaikki on hiljaa ettei lama vaan kohdistu minuun henkilökohtaisesti.
Näin on että ,kohta taasen on työvoimapula ,ja rattaat pyörii kuitenkin, nyt vaan on saatava työläiset taasen kerran hiljaiseksi,ja nöyräksi.
Ja siihen hyvin auttaa,Vanhasen oma SATA-komitea.
Mikä on SATA-komitea?
12
536
Vastaukset
Taitaa olla oma komiteasi. Sadankomitean perusti aikanaan kuuluisa englantilainen filosofi Bertrand Russell.
Tämä rauhanlikkeenäkin tunnettu komitea on täysin epäpoliittinen, aseistariisuntaankinkin tähtäävä.
Tietämäni mukaan Vanhanenkin on kusuttu jäseneksi. Kunnia-asia, ilman muuta.- ok-ok
Vanhasen asettama komitea, joka pohtii sosiaaliturvaa.
mitä vanha täti sanoo : Olen kyllä tietoinen
SADANKOMITEASTA,mutta kun nyt ei olekkaan kysymys siittä
Olen muuten kuulunut tähän Rauhanpuolustajiin, joka kuuluu tähän sinun mainitsemaan komiteaan.
Otappas selvää SATA komiteasta. Keskustellaan senjälkeen lisää.
Terveisin: ullamirjami.ullamirjami kirjoitti:
mitä vanha täti sanoo : Olen kyllä tietoinen
SADANKOMITEASTA,mutta kun nyt ei olekkaan kysymys siittä
Olen muuten kuulunut tähän Rauhanpuolustajiin, joka kuuluu tähän sinun mainitsemaan komiteaan.
Otappas selvää SATA komiteasta. Keskustellaan senjälkeen lisää.
Terveisin: ullamirjami.kuinka voi näin kaksi erillaista asiaa sekoittaa toisistaan.
Mietippä itse sitä ...!- ullamirjami*
ullamirjami kirjoitti:
kuinka voi näin kaksi erillaista asiaa sekoittaa toisistaan.
Mietippä itse sitä ...!Taasen tuli oikein TV:ssä Jälkiviisaiden suusta totuutta ,Kuinka pääministeri antaa lausuntoja joita ei osaa tulkita mitenkään edes nämä Jjälkiviisaat.
Herätkää ja ottakaa kantaa päivän politiikkaan, onhan meillä jo kokemusta kuinka asioita pitäisi hoitaa.
Ei kansantuottoa sillälailla kohoteta, että otetaan jo huonommintoimeentulevilta ja annetaan sinne missä jo on ennestää. - jjoutava
on moneltakin menny koko SATAkomitea, Vanhasen populismia että jotakin yritetään ja sotketaan.
Työttömänä sen komitean jäsenet tuskin ovat joutuneet olemaan koskaan.
- Katicat2
Tiedättekin varmasti että Sata-komitean on hallitus asettanut heti toimikautensa alussa ja tietoa siitä löytyy sosiaali-ja terveysministeriön sivuilta netistä. Sinne on varattu tilaa myös kansalaisten mielipiteille. Jospa ne tulisi luetuksi sieltä paremmin kuin täältä.
Mutta täällähän voisi asiasta kiinnostuneet ensin keskustella. Ei Ullamirjami turhaan ihmettele kiinnostuksen puutetta.
http://www.stm.fi/Resource.phx/vastt/sostu/sosiaaliturvauudistus/index.htx- Katicat2
Luin sivuston liian hätäisesti ja annoin väärää tietoa.
Kansalaisten mielipidekyselyt on jo pidetty viime vuonna ja niiden mielipiteiden yhteenvedot ovat luettavissa. - Googlettaja
Katicat2 kirjoitti:
Luin sivuston liian hätäisesti ja annoin väärää tietoa.
Kansalaisten mielipidekyselyt on jo pidetty viime vuonna ja niiden mielipiteiden yhteenvedot ovat luettavissa.perustettu jo 2007
Hallitus asettaa komitean valmistelemaan asiaa, mistä hallituksen päättäjillä ei ole tietoa.
Komitea voi myös olla kiusallisen asian piiloon panoa varten, jolloin voidaan kyselijöille sanoa, että ei voi puhua, kun asia on komiteassa. Jotkut komiteat ovat istuneet muistaakseni vuosikausia saamatta mitään aikaan.
Joskus komitea on niin erimielinen ehdotuksessaan, ettei se pysty tekemään ehdotusta lainkaan.
Joskus komitean ehdotus ei vastaa päättäjien pielipidettä, joten komitean ehdotus ei kelpaa ja päättäjät tekevät oman päätöksen vastoin asiantuntijoiden jopa lähes yksimielistä päätöstä.
Niin saattaa käydä myös tässä SATA-komitean kanssa, koska se on niin laaja-alainen.Hallitusohjelmaan kirjattiin aikanaan sosiaaliturvan kokonaisuudistus SATA. Kyllähän komitea hyvään pyrkii noin teoriassa. Pitäähän sosiaaliturvaakin ajan mukana muuttaa ja mielellään paremmaksi.
Komitea istuu pitkään ja kalliisti monine kokouksineen, muistetaankohan lopettaakaan?
Voin kyllä pyyttää anteeksi sanojani. En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit vaikka sana SATA olikin niin selvästi esillä. Googlettamallahan tuo selvisi.
Emme me maallikot, en minä ainakaan, pysty perustellusti kritisoimaan noin mutkikkaita asioita.asumassa suomessa ,niin koitan pysyä mukana juonessa.:=)
Tänä aamunakin Eero Heinäluoma selvensi asioita ,kuinka juuri se Työnantajien helpoitus kansanelämaksuista on vika ratkaisu,siinä ei saataisi lamaa korjattua,se olisi iso raha valtion maksettava,ja työttömiä se ei auttaisi,joka nyt olisi ensimmäinen asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit725828KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2564654Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841521Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1061235Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191181