..kuva pervokista noin 50nen vuoden kuluttua sekä ohessa muzakkia piristämään alkavaa perjantaita jolloin minäkin voin pistää oikeasti vappaalle.. ja ihastuutta vihatstuuttaa kavereita reaalissa..ehkä hiukan ottaneena tai sitten ei..
tässä kuva ja muzakkia.. http://www.youtube.com/watch?v=hKobt-u0mMI&feature=channel_page
kuva pervokista
14
326
Vastaukset
hui kauhiaa)))mut mussiikki kävi
..maalaan, syön, peseydyn, teen tarvittavat välttämättömät arkiset hommat ja sitten sitten alan ottaa yhteyksiä ja karkaan kallioon..tsuk tsuk tsuk tsuk..metrolla..
- sola"
..sillä eikös tuo ole itse Mösjöö Grigori Rasputin.. ;)
..eiiee.. se on manikuvapopulaation avulla tehty visio meikäläisen pärstästä noin 50nen vuoden kuluttua..en tiedä miten se on päätynyt type o negativen musiikkivid..öh kuvaan..
- sola"
pervokki kirjoitti:
..eiiee.. se on manikuvapopulaation avulla tehty visio meikäläisen pärstästä noin 50nen vuoden kuluttua..en tiedä miten se on päätynyt type o negativen musiikkivid..öh kuvaan..
..ethän sie sille minkään mahda, että joku venäläinen superhemmo on matkinu sua .. :D
sola" kirjoitti:
..ethän sie sille minkään mahda, että joku venäläinen superhemmo on matkinu sua .. :D
..kyllä että mulla on kakkosolentoja..
- i-v atte
ihanteet muuttuu ajansaatos ja tuohan se suunta tulevaisuutta ajatellen on pakko olla;)
..onhan se kiva että vanhanakin on naisia ympärillä,..hanki itsekin viso pärstästäsi manikuvapopulaation avulla.. niin pitkän ajan kuluttua ku haluat..
- i-v atte
pervokki kirjoitti:
..onhan se kiva että vanhanakin on naisia ympärillä,..hanki itsekin viso pärstästäsi manikuvapopulaation avulla.. niin pitkän ajan kuluttua ku haluat..
samaanäköä, mutta kuitenkin;)
http://skola.ogreland.lv/istorija/slovo/lv210.11.jpg i-v atte kirjoitti:
samaanäköä, mutta kuitenkin;)
http://skola.ogreland.lv/istorija/slovo/lv210.11.jpg..partaa kasvaa 50 vuoden päästä paljon..
- i-v atte
pervokki kirjoitti:
..partaa kasvaa 50 vuoden päästä paljon..
ainakin sen voi kasvattaa, jos heti alottaa..
Paljonkohan sillä maailman pisimmällä parralla oli mittaa?.. ei muista muuta, ku sen, et se oli kietonu ittensä ympärille sen i-v atte kirjoitti:
ainakin sen voi kasvattaa, jos heti alottaa..
Paljonkohan sillä maailman pisimmällä parralla oli mittaa?.. ei muista muuta, ku sen, et se oli kietonu ittensä ympärille sen..elinikä riittää sillä tyypillä parran kasvattamisen maailmanympäri..ehkä se kasvu jossain vaiheessa lakkais..
- mallia;
pervokki kirjoitti:
..elinikä riittää sillä tyypillä parran kasvattamisen maailmanympäri..ehkä se kasvu jossain vaiheessa lakkais..
http://www.lib.ndsu.nodak.edu/ndirs/collections/photography/Folio131.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428
