tässä teille..

18

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almakin meinas tänään kaljotella mutta oon nyt tiukkana ollu tässä...*vapisee ja tutisee..* että haen vasta viideltä mäykyn...koska muute sammuun jo ilta seiskalta jos ny alkaa lipittää...:D

      • ..vai..entäpäs jos sosialisoidut et voi nukahta ennen valomerkkiä.. poke herättää viimestään..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vai..entäpäs jos sosialisoidut et voi nukahta ennen valomerkkiä.. poke herättää viimestään..

        tänään olla sosiaalinen tapaus....lähen puoskarin kans kohta alkoon.......ja jos sitä lähtis komistuksia paariin kahtoo...(lähiräkälään) heheheee....


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        tänään olla sosiaalinen tapaus....lähen puoskarin kans kohta alkoon.......ja jos sitä lähtis komistuksia paariin kahtoo...(lähiräkälään) heheheee....

        ..vaan hankkiii pipo jostain kun edellinen unohtu nähtävästi lähiräkälään ja sinnehän mä en enää mene..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vaan hankkiii pipo jostain kun edellinen unohtu nähtävästi lähiräkälään ja sinnehän mä en enää mene..

        uteliaaks...ai miks et mee????? ookko nää jotai häslänny....


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        uteliaaks...ai miks et mee????? ookko nää jotai häslänny....

        ..niin kallis..ihan ku olis joku loistopaikka.. höh.. omistaja määrää telkkuun kanavan ei asiakkaat..mitkä asiakkaat??


      • pervokki kirjoitti:

        ..niin kallis..ihan ku olis joku loistopaikka.. höh.. omistaja määrää telkkuun kanavan ei asiakkaat..mitkä asiakkaat??

        kyllähä sitä asiakkaan kuuluis saada päättää telkkukanavat...


        aletaan poikotoimaan sitä kuppilaa...almalla on myötätuntopoikotti...:D


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        kyllähä sitä asiakkaan kuuluis saada päättää telkkukanavat...


        aletaan poikotoimaan sitä kuppilaa...almalla on myötätuntopoikotti...:D

        ..mä edes niissä haluu käydä..stadissa vaan.. et ihan sama.. tämmönnen fiilis tuleekohan olee huomenna jos tänään lähden??? http://www.youtube.com/watch?v=hv505jdgtKc&feature=channel_page


    • voisin suklaamonnin ottaa



      • sammakko17 kirjoitti:

        hahh saa nauraa kiitostahyvä pätkä

        ..huumori kukkii..forever..


      • pervokki kirjoitti:

        ..huumori kukkii..forever..

        niin laittais mulle kummelii pyöriin,kiits


      • sammakko17 kirjoitti:

        niin laittais mulle kummelii pyöriin,kiits

        ..ajan kanssa vähän unohtanut kuinka loistavii ne oli..


    • swl

      erikoinen lemmikki, täytyy myöntää. Ihan kiva, se keitto oli kyllä vähän liikaa raukalle.

      • ..olla liikaa myös omistajalle.. purskahduksesta päätellen..


      • swl
        pervokki kirjoitti:

        ..olla liikaa myös omistajalle.. purskahduksesta päätellen..

        olla pokassa pitelemistä kun nuita tekee. Nuorempana tuli tehtyä kaverien kans sketsejä, vitsi meistä olis tullut hyviä koomikkoja!


      • swl kirjoitti:

        olla pokassa pitelemistä kun nuita tekee. Nuorempana tuli tehtyä kaverien kans sketsejä, vitsi meistä olis tullut hyviä koomikkoja!

        ..mitäköhän tienasivat noista kummeli-hommista??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe