..lemmikiksi suklaamonni.. http://www.youtube.com/watch?v=fxXVcfk8hsU&feature=channel_page
mää lähen kohta stadiin kaljailemaan.. ja ostoksille..ekaksi ostoksille ja sitten kaljailemaan..
tässä teille..
18
439
Vastaukset
almakin meinas tänään kaljotella mutta oon nyt tiukkana ollu tässä...*vapisee ja tutisee..* että haen vasta viideltä mäykyn...koska muute sammuun jo ilta seiskalta jos ny alkaa lipittää...:D
..vai..entäpäs jos sosialisoidut et voi nukahta ennen valomerkkiä.. poke herättää viimestään..
pervokki kirjoitti:
..vai..entäpäs jos sosialisoidut et voi nukahta ennen valomerkkiä.. poke herättää viimestään..
tänään olla sosiaalinen tapaus....lähen puoskarin kans kohta alkoon.......ja jos sitä lähtis komistuksia paariin kahtoo...(lähiräkälään) heheheee....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
tänään olla sosiaalinen tapaus....lähen puoskarin kans kohta alkoon.......ja jos sitä lähtis komistuksia paariin kahtoo...(lähiräkälään) heheheee....
..vaan hankkiii pipo jostain kun edellinen unohtu nähtävästi lähiräkälään ja sinnehän mä en enää mene..
pervokki kirjoitti:
..vaan hankkiii pipo jostain kun edellinen unohtu nähtävästi lähiräkälään ja sinnehän mä en enää mene..
uteliaaks...ai miks et mee????? ookko nää jotai häslänny....
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
uteliaaks...ai miks et mee????? ookko nää jotai häslänny....
..niin kallis..ihan ku olis joku loistopaikka.. höh.. omistaja määrää telkkuun kanavan ei asiakkaat..mitkä asiakkaat??
pervokki kirjoitti:
..niin kallis..ihan ku olis joku loistopaikka.. höh.. omistaja määrää telkkuun kanavan ei asiakkaat..mitkä asiakkaat??
kyllähä sitä asiakkaan kuuluis saada päättää telkkukanavat...
aletaan poikotoimaan sitä kuppilaa...almalla on myötätuntopoikotti...:Dalmajavaihtovaatteet kirjoitti:
kyllähä sitä asiakkaan kuuluis saada päättää telkkukanavat...
aletaan poikotoimaan sitä kuppilaa...almalla on myötätuntopoikotti...:D..mä edes niissä haluu käydä..stadissa vaan.. et ihan sama.. tämmönnen fiilis tuleekohan olee huomenna jos tänään lähden??? http://www.youtube.com/watch?v=hv505jdgtKc&feature=channel_page
voisin suklaamonnin ottaa
pervokki kirjoitti:
..on aika kivoja..
http://www.youtube.com/watch?v=L-vp8AAOfc0&NR=1hahh saa nauraa kiitostahyvä pätkä
sammakko17 kirjoitti:
niin laittais mulle kummelii pyöriin,kiits
..ajan kanssa vähän unohtanut kuinka loistavii ne oli..
- swl
erikoinen lemmikki, täytyy myöntää. Ihan kiva, se keitto oli kyllä vähän liikaa raukalle.
- swl
pervokki kirjoitti:
..olla liikaa myös omistajalle.. purskahduksesta päätellen..
olla pokassa pitelemistä kun nuita tekee. Nuorempana tuli tehtyä kaverien kans sketsejä, vitsi meistä olis tullut hyviä koomikkoja!
swl kirjoitti:
olla pokassa pitelemistä kun nuita tekee. Nuorempana tuli tehtyä kaverien kans sketsejä, vitsi meistä olis tullut hyviä koomikkoja!
..mitäköhän tienasivat noista kummeli-hommista??
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
