Mä vihaan Jumalaa en muuta voi

entinen uskovalainen

Mä en voi mitään mutta olen kadottanut uskoni ja toiveeni jumalaan.Jos Jumala olis olemassa niin ei mun elämä olisi tälläistä.olen luulut tähän asti et Jumala elää ja et Jeesus on kuolut ristillä nyt en usko.Mä olin noin 3vuotta uskossa ja en saanut mitään muuta siitä kun sen et lopetin tupakin ja lihosin kun sika.Mielestäni en ole niin suuri synttinen ja pahan tekiä et ansaitsisin tälläistä elämää.Elämäni on kun kirottu.Olen ajatellut kun en nää minkään laista Jumalan läsnä oloo enkä siunausta elämässäni.Muistan kun olin noin 15vuotias kun sanoin itseleni kuinka sä täälä elätät kun olet niin rumakin ja minulle on peräti moni sanonut hyi ja se oli rumempi kun sä.Olen kohta 40v ei ole vaimoa,lapsia tai kavereita.Usko päin peresttä ja missään ei ole ovi aukkoa.En usko et Jumala on joku hyvä ja et Hänellä on kaikki valta.uskon et Jumala heittää arpaa kelle on hyvä ja kelle lapselle jotakin hyvää.Olemme kun pelinappuloita ja jos se Jumala näki mitä maailma on niin olis luonut toisella tavalla ihmisen.Kiroan sitä päivää kun synnyin.

50

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mfan.

      on kuin Jobin kirjasta. Kokemuksesi on tyypillistä uskon koetusta- ja taistelua. Ihan samoja asioita olen kokenut. Eikun Raamattu kauniiseen käteen ja rukoilemaan. Usko vaan ,vaikket näe. Hellarit sanoi aikoinaan, että "ala vain kiittelee!" Lue hebrealaiskirjeistä uskon määritelmä; uskon vaikken näe." Ja katso sinun opettajasi ei sitten enää kätkeydy."

    • oiuyui

      Sano Jeesukselle että auta uskomaan.
      Auta elämään.

      Ei uskossa olla rauhassa ja kaikki menee hyvin.
      Turpiin tulee ja joskus lujaa.
      Jumala kuitenkin auttaa selviämään.

      Kun etsii niin löytää.

    • Aritta

      omissa käsissäsi, älä odota mitään tapahtuvaksi ulkoa päin. Vain sinä itse pystyt luomaan oman elämäsi.

      Olet itse Luoja.

      Ajatukset luovat. Aloita pienistä asioista joihin pystyt niin näet muutoksia elämässäsi.

      Suuri juttu se että olet lopettanut tupakanpolton. Siitä näkee että sinulla on valtaa ja voimaa vaikka mihin.

      • siun

        Kukaan ei ole itseään luonut ja voi luoda. Luuletko ettei monet kärsivät ihmiset loisi heti itselleen parempia olosuhteita jos se olisi heidän käsissään?
        Toki asentemme vaikuttaa elämäämme monellakin tavalla. Voimme opetella kiitollisuutta pienistäkin asioista, aina se ei ole helppoa, kääntää katseensa pois niistä elämän vaikeuksista ja olosuhteista niihin asioihin joista voi olla kiitollinen ja hyvillään.
        Jos sinulla on on kuluista taustaa tai olet ollut mukana sellaisissa, sun pitää sanottua kaikesta siitä irti Jeesuksen nimessä ja veressä sen jälkeen itse esim. pääsi kokemaan myös Jlan siunauksen.
        Älä anna periksi lue raamattua, rukoile Jlan sanan lupauksia elämääsi, Rukoile hänen tuntemistaan, lue Job, esim Daavidin elämää, ei uskovan elämä ole vain autuaita siunauksen tai siunauksen menemistä. Aina Jlan pyhät koetellaan.
        Pietariin joutui seulottavaksi, ennenkuin Helluntaitulet laskeutui.
        Et ole erikoisasemassa ettei hän koulisi sinua, kasvattaisi, koettelisi, mutta hän rakastaa sinua silloinkin kun se ei tunnu siltä.
        Jeesuksen vereen kätkeytyy koko lunastusvoima myös sinun elämäsi osalle.


    • Ei minullakaan mene hyvin

      mutta uskon silti. Tässä elämässä voi tapahtua kenelle tahansa mitä tahansa ja lopulta jokainen sairastuu, menettää läheisiä, kuolee itse, kärsii.

      Jos me uskovat panemme toivomme Jumalaan vain tämän maallisen elämän mukavammaksi saamiseksi, niin olemme kaikkia muita ihmisiä surkuteltavammat. Mutta Jumalan lahja on iankaikkinen elämä ja syntien anteeksisaaminen Jeesuksen sovitustyössä.

      Maallisia siunauksia ja myötäkäymisiä tulee joskus myös. Mutta eivät ne ole oleellisinta.

      Ehkä sinä olet saanut väärää ns. menestysteologiaopetusta, että Jumala ratkoo kaikki ongelmat suit sait ja saat rikkautta, ystäviä, menestystä, vaikutusvaltaa, kun osaat riittävästi uskoa ja oikein hartaasti rukoilla.

      Paskan marjat!

      Jumala antaa armosta iankaikkisen elämän ja synnit anteeksi heikolle ja osaamattomalle syntiselle, joka vain Jeesuksen sovitustyöhön turvaa.

      • Elisa R

        Näin on! Kumpi ompi parempi; Maistaa ihanaa elämää täällä (joka on vain hetken kestävää), ja joutua iankaikkiseen kadotukseen, vai; elämä ei aina ole kovin "mukavaa" monine kovinekin vastoinkäymisineen (joka myös hetken kestävää), vaikka hyviäkin hetkiä on, ja saada iankaikkinen elämä, kun kerää aarteita taivaisiin? Monien kärsimyksien keskellä voisi ajatella, että mitä Kristus on puolestani tehnyt ristillä; ennenkaikkia sovittanut syntini, kärsinyt, ollut kiusattu,vainottu, ottanut siis KAIKKI taakkamme kannettavakseen (ja siis täysin synnittömänä). Mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta. Kovat asiat ovat kasvatuskeinoja, jotka tuottaa iankaikkista hedelmää monin tavoin, kun oikein "oivaltaa". Kun oivaltaa, niin voi olla todella kiitollinen ja kiittää Jumalaa kaikesta mitä Hän on lahjoittanut Pojassansa Jeesuksessa Kristuksessa!


      • aloittajaakin.
        Elisa R kirjoitti:

        Näin on! Kumpi ompi parempi; Maistaa ihanaa elämää täällä (joka on vain hetken kestävää), ja joutua iankaikkiseen kadotukseen, vai; elämä ei aina ole kovin "mukavaa" monine kovinekin vastoinkäymisineen (joka myös hetken kestävää), vaikka hyviäkin hetkiä on, ja saada iankaikkinen elämä, kun kerää aarteita taivaisiin? Monien kärsimyksien keskellä voisi ajatella, että mitä Kristus on puolestani tehnyt ristillä; ennenkaikkia sovittanut syntini, kärsinyt, ollut kiusattu,vainottu, ottanut siis KAIKKI taakkamme kannettavakseen (ja siis täysin synnittömänä). Mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta. Kovat asiat ovat kasvatuskeinoja, jotka tuottaa iankaikkista hedelmää monin tavoin, kun oikein "oivaltaa". Kun oivaltaa, niin voi olla todella kiitollinen ja kiittää Jumalaa kaikesta mitä Hän on lahjoittanut Pojassansa Jeesuksessa Kristuksessa!

        Vastoinkäymiset tuntuvat pahalta, eikä esim. vihantunteen julkituominen ole väärin.

        Olen minäkin pahimpina aikoina raivonnut Jumalalle. Se on ihan ihmisyyteen kuuluva luonnollinen reagointitapa.

        Ei pidä teeskennellä aina iloista ja kiitollista. Pidemmällä perspektiivillä sen voi kyllä löytää ja oivaltaa kovia kokenutkin.


      • Elisa R
        aloittajaakin. kirjoitti:

        Vastoinkäymiset tuntuvat pahalta, eikä esim. vihantunteen julkituominen ole väärin.

        Olen minäkin pahimpina aikoina raivonnut Jumalalle. Se on ihan ihmisyyteen kuuluva luonnollinen reagointitapa.

        Ei pidä teeskennellä aina iloista ja kiitollista. Pidemmällä perspektiivillä sen voi kyllä löytää ja oivaltaa kovia kokenutkin.

        Ymmärrän myös aloittajaa. Kun ihminen joutuu äärimmäisen koville, niin monenlaiset tunteet voivat repiä erittäin raastavasti, ihmisiä kun olemme, tunteinemme, emme zombeja.


    • jenny.

      Niin, itse asiassa valitsit ITSE ennen syntymääri miltä haluat näyttää maan päällä.

      Kuulostaa varmaan "kornilta".

      Tänne kauniiksi syntyvät eivät sitten VÄLTTÄMÄTTÄ kasva henkisesti ulkonäköongelmien kautta, toisin kuin sinä.

      Mutta eipä täältä kukaan "ilmaiseksi pois luistele" - kaikilla on JOKU läksy opittavanaan.

    • "Mä olin noin 3vuotta uskossa ja en saanut mitään muuta siitä kun sen et lopetin tupakin ja lihosin kun sika."

      Mitä itse annoit? Olemme aina vaatimassa, emme mielellään antaisi mitään. "Snl 11:25 Hyväätekeväinen sielu tulee ravituksi, ja joka muita virvoittaa, se itse kostuu."

      "Mielestäni en ole niin suuri synttinen ja pahan tekiä et ansaitsisin tälläistä elämää.Elämäni on kun kirottu.Olen ajatellut kun en nää minkään laista Jumalan läsnä oloo enkä siunausta elämässäni."

      Olisiko tuossa vika, koet ettet olisi syntinen. Mihin sinä sitten Jeesusta tarvitsisitkaan. Vai onko elämässäsi syntiä jota et ole tunnustanut ja hyljännyt.

      "Muistan kun olin noin 15vuotias kun sanoin itseleni kuinka sä täälä elätät kun olet niin rumakin ja minulle on peräti moni sanonut hyi ja se oli rumempi kun sä.Olen kohta 40v ei ole vaimoa,lapsia tai kavereita.Usko päin peresttä ja missään ei ole ovi aukkoa."

      Jos sinä kylvät itseesi negatiivistä siementä, on niittosikin negatiivista satoa. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Sinut on Jumala tahtonut juuri sellaisena minkä näköinen olet. Sinä olet Hänen uniikki kappale, juuri "sinut" Hän tahtoi syntyvän. "Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun."

      "En usko et Jumala on joku hyvä ja et Hänellä on kaikki valta.uskon et Jumala heittää arpaa kelle on hyvä ja kelle lapselle jotakin hyvää.Olemme kun pelinappuloita ja jos se Jumala näki mitä maailma on niin olis luonut toisella tavalla ihmisen.Kiroan sitä päivää kun synnyin."

      Mene Jeesuksen luokse ja pyydä häneltä anteeksi. Kerro Hänelle mitä koet, miltä sinusta tuntuu. Kerro kaikki mitä on mielessäsi painamassa. Pyydä Häntä ottamaan sinun taakkasi joka on raskas kantaa.

      Hän vapauttaa sinut, sinun taakastasi, ja antaa sen ikeen, mikä on sinulle sovelias. Ei Hän anna yhdellekään enempää kuin kantaa jaksamme.

      Meillä itsellä on vaarana kerätä niitä omia kantamuksia, mitä Jeesus ei ole tarkoittanut kannettavaksemme. Täten me näännymme ja turhaudumme Jumalaan, ja syytämme Häntä omista valinnoistamme. Rukoile paljon. Rukous on hengittämistä. Sinulle tulee parempi olo kun olet Jeesusta lähellä rukouksessa. Seura tekee kaltaisekseen.:)

    • hhenna91

      jumalaa ei ole olemassa..se on vain niin.mulla meinaa aivot sulaa,ku joku tulee jauhaa jotain jumalasta ym.kuulun kirkkoon ja muuta mutta en usko jumalaan..enkä tule koskaan uskomaan..

      • nytsittennukkumaan

        Shalom hhenna91,

        en kuulu kirkkoon enkä vapaisiinkaan suuntiin, mutta mun Jumalani kyllä elää (ja on Kaikkivaltias). Usko on suhde Jeesuksen kanssa. Voit sen kyllä testata puhunko omiani. Itse rukoilin aikoinaan: Kiitos, että olet kuollut syntieni puolesta, annan elämäni Sinulle, mutta jos petyn Sinun teihisi, alan luopioksi.
        Näinkin vajavaiseen rukoukseen Herra vastasi. Lähetti Pyhän Hengen sisimpääni, joka todisti minulle, että olen saanut syntini anteeksi ja olen Jumalan lapsi

        Nykyään olen kyllä sitoutunut kiinteämmin, enkä haluasi elää päivääkään ilman maailman parasta Rakastajaa, Jeesusta, joka tyydyttää ihmisen sielun - sisimmän.

        Toivon hhenna, että aivosi eivät alkaneet sulaa :) Mukavaa. että olet rehellinen, se on hyvä perusta mihin voi rakentaa. Kukaan ei voi uskoa, ellei sitä hänelle anneta.

        Mutta etsivä löytää ja kolkuttava saa.

        Valoisia päiviä elämääsi. t. Arja


      • Teh mies24v
        nytsittennukkumaan kirjoitti:

        Shalom hhenna91,

        en kuulu kirkkoon enkä vapaisiinkaan suuntiin, mutta mun Jumalani kyllä elää (ja on Kaikkivaltias). Usko on suhde Jeesuksen kanssa. Voit sen kyllä testata puhunko omiani. Itse rukoilin aikoinaan: Kiitos, että olet kuollut syntieni puolesta, annan elämäni Sinulle, mutta jos petyn Sinun teihisi, alan luopioksi.
        Näinkin vajavaiseen rukoukseen Herra vastasi. Lähetti Pyhän Hengen sisimpääni, joka todisti minulle, että olen saanut syntini anteeksi ja olen Jumalan lapsi

        Nykyään olen kyllä sitoutunut kiinteämmin, enkä haluasi elää päivääkään ilman maailman parasta Rakastajaa, Jeesusta, joka tyydyttää ihmisen sielun - sisimmän.

        Toivon hhenna, että aivosi eivät alkaneet sulaa :) Mukavaa. että olet rehellinen, se on hyvä perusta mihin voi rakentaa. Kukaan ei voi uskoa, ellei sitä hänelle anneta.

        Mutta etsivä löytää ja kolkuttava saa.

        Valoisia päiviä elämääsi. t. Arja

        meinaatko tuolla jutulla arja saada lisää pojoja taivas paikkaas, et mitä enemmä teen uskojeni vuoksi,sitä parempi on mun palkkani tuonpuoleisessa? sun kaltasia vanhoja naisia on joka kulttuurissa, nuori tyttö, epävarma etsii paikkaasa ni heti te ootte näyttämässä teidä tielle, kauniilla tarinoilla, loppujen lopuksi sidotte ne vaan teidä käskyihin ja piiriin..sitte ku se on semmone vanha kurppa niiku säki, täysin sidottu teidän orjuuttavii piireihi,elämän menettäny...ei oo muuta elämää ku jakaa tota epätoivose piiri sanomaa muille, että sillä sillo sais kerran sen "nuoruuden tarmon" takas tuonpuoleisessa minkä menetti ku teihin sitoutu..?


      • kynttilänvaloodottaa
        Teh mies24v kirjoitti:

        meinaatko tuolla jutulla arja saada lisää pojoja taivas paikkaas, et mitä enemmä teen uskojeni vuoksi,sitä parempi on mun palkkani tuonpuoleisessa? sun kaltasia vanhoja naisia on joka kulttuurissa, nuori tyttö, epävarma etsii paikkaasa ni heti te ootte näyttämässä teidä tielle, kauniilla tarinoilla, loppujen lopuksi sidotte ne vaan teidä käskyihin ja piiriin..sitte ku se on semmone vanha kurppa niiku säki, täysin sidottu teidän orjuuttavii piireihi,elämän menettäny...ei oo muuta elämää ku jakaa tota epätoivose piiri sanomaa muille, että sillä sillo sais kerran sen "nuoruuden tarmon" takas tuonpuoleisessa minkä menetti ku teihin sitoutu..?

        "semmone vanha kurppa niiku säki,"

        En ole ennen kuullut tuollaista määritelmää itsestäni, sen puoleen kenestäkään
        Minulla on lapset suurinpiirtein sinun ikäisiäsi, ehkä olen lähellä äitisi ikää ? Onko hänkin vanha kurppa ?

        Muutama uskova meillä kyllä kokoontuu säännöllisesti, ihan vain siksi, että me halutaan viettää aikaa toistemme kanssa, ja Herran Läsnäolossa. En yritä sitoa ketään itseeni enkä toisiinkaan, en seurakuntaan, enkä minkäänlaiseen piiriin.

        Jeesuksen (Jeshuan) haluan kyllä esitellä kaikille ja Häneen on viisasta kiinnittyä. Varsinkin nyt, nuorenkin, kun olemme menossa kohti epävarmempia aikoja. Herralla on varattu jokaiselle omanlainen tie Hänen yhteydessään. Että tämmöistä täältä kuutamoillasta kirjoittelen. Kyllä sullekin vilpittömästi toivon, että onnistut elämässäsi, ennenkaikkea sen tärkeämmän ratkaisun suhteen. t. Arja


      • TeH mies24v
        kynttilänvaloodottaa kirjoitti:

        "semmone vanha kurppa niiku säki,"

        En ole ennen kuullut tuollaista määritelmää itsestäni, sen puoleen kenestäkään
        Minulla on lapset suurinpiirtein sinun ikäisiäsi, ehkä olen lähellä äitisi ikää ? Onko hänkin vanha kurppa ?

        Muutama uskova meillä kyllä kokoontuu säännöllisesti, ihan vain siksi, että me halutaan viettää aikaa toistemme kanssa, ja Herran Läsnäolossa. En yritä sitoa ketään itseeni enkä toisiinkaan, en seurakuntaan, enkä minkäänlaiseen piiriin.

        Jeesuksen (Jeshuan) haluan kyllä esitellä kaikille ja Häneen on viisasta kiinnittyä. Varsinkin nyt, nuorenkin, kun olemme menossa kohti epävarmempia aikoja. Herralla on varattu jokaiselle omanlainen tie Hänen yhteydessään. Että tämmöistä täältä kuutamoillasta kirjoittelen. Kyllä sullekin vilpittömästi toivon, että onnistut elämässäsi, ennenkaikkea sen tärkeämmän ratkaisun suhteen. t. Arja

        onko lapset sulle jonkilaine merkki siitä et oot onnistunu elämässä? entä sitte ne monet muut naiset jotka eivät voi lapsia saada? onko ne sitte vähemmä arvosia...?


      • suumessingillä
        TeH mies24v kirjoitti:

        onko lapset sulle jonkilaine merkki siitä et oot onnistunu elämässä? entä sitte ne monet muut naiset jotka eivät voi lapsia saada? onko ne sitte vähemmä arvosia...?

        Vastaa ensin minun kysymykseeni, onko äitisi sinusta vanha kurppa ? :)


      • TeH mies24v
        suumessingillä kirjoitti:

        Vastaa ensin minun kysymykseeni, onko äitisi sinusta vanha kurppa ? :)

        mitä se liittyy tähän keskusteluun? jos sanon et oot vanha kurppa joka viettelee nuoria tyttöjä sun lahkosi sääntöihi, pitäs varmaa osata rivien välistä lukea miks oot kurppa,sairas vanha ihmine joka viettelee muita nuoria tyttöjä tiellesä,aivan sairasta meininkiä...ei mulla edes oo nimeä sun kaltaisille vanhoille ihmisille...oha noita tarinoita sun kaltaisten uhreista netti pullollaan...häpeä...vieläkin sanon...häpeä nainen


      • epäonnistunutkasvatu
        TeH mies24v kirjoitti:

        mitä se liittyy tähän keskusteluun? jos sanon et oot vanha kurppa joka viettelee nuoria tyttöjä sun lahkosi sääntöihi, pitäs varmaa osata rivien välistä lukea miks oot kurppa,sairas vanha ihmine joka viettelee muita nuoria tyttöjä tiellesä,aivan sairasta meininkiä...ei mulla edes oo nimeä sun kaltaisille vanhoille ihmisille...oha noita tarinoita sun kaltaisten uhreista netti pullollaan...häpeä...vieläkin sanon...häpeä nainen

        Ok, ei keskustella enää asiasta. Muista kuitenkin se, että edestään löytää sen minkä taakseen jättää. Surullista sinun kannaltasi jos et pysty jättämään mitään hyvää taaksesi. Minuunkin, sinulle tuntemattomaan ihmiseen, vihasi viskaat. En kylläkään ota sitä vastaan. Neuvon kuitenkin, katso peiliin ja paranna tapasi.

        t. Arja


      • esirukousta..
        epäonnistunutkasvatu kirjoitti:

        Ok, ei keskustella enää asiasta. Muista kuitenkin se, että edestään löytää sen minkä taakseen jättää. Surullista sinun kannaltasi jos et pysty jättämään mitään hyvää taaksesi. Minuunkin, sinulle tuntemattomaan ihmiseen, vihasi viskaat. En kylläkään ota sitä vastaan. Neuvon kuitenkin, katso peiliin ja paranna tapasi.

        t. Arja

        hyvä Arja...
        TeH mies24v on apua tarvitseva kaveri, joka on vuodattanut tuntojaan ja hengellistä ahdistusta täällä jo vuosia. Hän tarvitsee rakkautta ja esirukousta. En tiedä miksi hän on loukannut lukuisia ihmisiä todella pahasti..no tietysti purkaa pahaa oloaan, mutta..


      • Teh mies24v
        esirukousta.. kirjoitti:

        hyvä Arja...
        TeH mies24v on apua tarvitseva kaveri, joka on vuodattanut tuntojaan ja hengellistä ahdistusta täällä jo vuosia. Hän tarvitsee rakkautta ja esirukousta. En tiedä miksi hän on loukannut lukuisia ihmisiä todella pahasti..no tietysti purkaa pahaa oloaan, mutta..

        haluatko tietää miksi teen näin? niin se metsä tuppaa vastaan niiku sinne huudetaan...jos teidä Jumala olis ollu reilu mulle, edes kerra olisi ensimmäisenä ollu seurakunnassa ylistämässä...mutta jumala haluaa mennä vaikeimma kautta ja nussia mua, te kärsitte mun kans >( ei sen takia että jumala haluaa teidä rukouksia mun takia, vaan koska MINÄ valitsin käydä teidän kimppuun täällä

        ja jos oikee perverssillä tavalla laitetaan tämä asia, eikö me kaikki olla osana "jumalan seksikästä ruumista" yks jäsen kärsii ni kaikki kärsii, te kärsitte koska minä kärsin, ainoastaan tosin koska minä valitsin niin

        sitten ku jumala on reilu mulle ni lähen täältä, joten rukoilkaa jumalaanne että se vapauttaa teidät musta, koska te ette muute musta eroon pääse..."rakkaani"


      • TeH mies24v
        Teh mies24v kirjoitti:

        haluatko tietää miksi teen näin? niin se metsä tuppaa vastaan niiku sinne huudetaan...jos teidä Jumala olis ollu reilu mulle, edes kerra olisi ensimmäisenä ollu seurakunnassa ylistämässä...mutta jumala haluaa mennä vaikeimma kautta ja nussia mua, te kärsitte mun kans >( ei sen takia että jumala haluaa teidä rukouksia mun takia, vaan koska MINÄ valitsin käydä teidän kimppuun täällä

        ja jos oikee perverssillä tavalla laitetaan tämä asia, eikö me kaikki olla osana "jumalan seksikästä ruumista" yks jäsen kärsii ni kaikki kärsii, te kärsitte koska minä kärsin, ainoastaan tosin koska minä valitsin niin

        sitten ku jumala on reilu mulle ni lähen täältä, joten rukoilkaa jumalaanne että se vapauttaa teidät musta, koska te ette muute musta eroon pääse..."rakkaani"

        ja seki on ainoastaan siksi koska selkäänpuukottaja jumala varasti mun kaverit ettei oo muut paikkaa missä jutella ku täällä enää...


      • TeH mies24v
        esirukousta.. kirjoitti:

        hyvä Arja...
        TeH mies24v on apua tarvitseva kaveri, joka on vuodattanut tuntojaan ja hengellistä ahdistusta täällä jo vuosia. Hän tarvitsee rakkautta ja esirukousta. En tiedä miksi hän on loukannut lukuisia ihmisiä todella pahasti..no tietysti purkaa pahaa oloaan, mutta..

        ei ollu todellakaa näköjää mitää hyötyä teille ihmisille jutella... :( nyt vaa saatana pääsee koettelee mua mun viestiä kautta...mä olin aivan oikeassa, ei teidän ihmisten kans kannata olla missää tekemisessä...olis enemmä palvellu jos olisi huutanu seinille nämä kaikki vuodet...vittu teitä ihmisiä...on nii omia moraaleja, omia ennakko luuloja...mikää muuta ku saatana ansa, sitä te ihmiset ootte, siitä ku uskoon tuli 19v te ette oo ollu muuta ku saatana ansaa koko porukka, seurakunnassa te nauratte, maailman ihmiset käy kimppuu saatana voimalla, jumala nussii vuosia...alkaa käydä liittolaiset vähiin...oon yksin? koska vaan vittuilen ihmisille? kuin monta vuotta olin ku enkeli kaikille, mitä sain palkaksi? hylkäämise kaikilta, jumalan omat nauro päin naamaa melkee ku siellä olin,vaikka kävin kaikki seurakunta piirit läpi ja sitä samaa satua ootte tehny siitä ku polvillaani tänne tuli, kaiken menettäneenä..ja nyt ku vittuilen olen saatana?


      • TeH mies24v
        esirukousta.. kirjoitti:

        hyvä Arja...
        TeH mies24v on apua tarvitseva kaveri, joka on vuodattanut tuntojaan ja hengellistä ahdistusta täällä jo vuosia. Hän tarvitsee rakkautta ja esirukousta. En tiedä miksi hän on loukannut lukuisia ihmisiä todella pahasti..no tietysti purkaa pahaa oloaan, mutta..

        ja seki osottaa etta mulla on mu.naa ainaki et näin monta vuotta oon siitä huutanu, en oo nöyrtyny teille tai jumalan vittumaisille säännöille, oon yksin kaiken tämän tehnyt, kukaan ei oo mua tukenu, ei yksikään ihminen...VUOSIIN... mutta te palikat ette nää ette tajua..mitä tästäkään palkaksi saa? saatana voi laittaa vaikka poliisit ovelle, ohan mä kunnian loukkausta tehny aika monelle, jos saatana vois se vois laittaa mut vaikka 10 vuodeksi vankilaa ku oikee säveltää näitä mun juttuja...ja minkä takia...ku halusin et edes joku muaki muistas, te ette ainakaa oo sitä tehny....ja ku näin monta vuotta huutanu yksin et edes palan inhimillisyyttä sais elämää...eikö siinä oo rukouspyyntöä jo kerraksee...?


      • Uusi luomus
        TeH mies24v kirjoitti:

        ja seki osottaa etta mulla on mu.naa ainaki et näin monta vuotta oon siitä huutanu, en oo nöyrtyny teille tai jumalan vittumaisille säännöille, oon yksin kaiken tämän tehnyt, kukaan ei oo mua tukenu, ei yksikään ihminen...VUOSIIN... mutta te palikat ette nää ette tajua..mitä tästäkään palkaksi saa? saatana voi laittaa vaikka poliisit ovelle, ohan mä kunnian loukkausta tehny aika monelle, jos saatana vois se vois laittaa mut vaikka 10 vuodeksi vankilaa ku oikee säveltää näitä mun juttuja...ja minkä takia...ku halusin et edes joku muaki muistas, te ette ainakaa oo sitä tehny....ja ku näin monta vuotta huutanu yksin et edes palan inhimillisyyttä sais elämää...eikö siinä oo rukouspyyntöä jo kerraksee...?

        Millaista tukea olisit kaivannut ja miten koet Jumalan olleen epäreilu?


      • TeH mies24v
        Uusi luomus kirjoitti:

        Millaista tukea olisit kaivannut ja miten koet Jumalan olleen epäreilu?

        sen sä varmaa tietäsit jos olisit ollu mun tukena sillo ku sitä pyysin


      • Anonyymi
        Teh mies24v kirjoitti:

        haluatko tietää miksi teen näin? niin se metsä tuppaa vastaan niiku sinne huudetaan...jos teidä Jumala olis ollu reilu mulle, edes kerra olisi ensimmäisenä ollu seurakunnassa ylistämässä...mutta jumala haluaa mennä vaikeimma kautta ja nussia mua, te kärsitte mun kans >( ei sen takia että jumala haluaa teidä rukouksia mun takia, vaan koska MINÄ valitsin käydä teidän kimppuun täällä

        ja jos oikee perverssillä tavalla laitetaan tämä asia, eikö me kaikki olla osana "jumalan seksikästä ruumista" yks jäsen kärsii ni kaikki kärsii, te kärsitte koska minä kärsin, ainoastaan tosin koska minä valitsin niin

        sitten ku jumala on reilu mulle ni lähen täältä, joten rukoilkaa jumalaanne että se vapauttaa teidät musta, koska te ette muute musta eroon pääse..."rakkaani"

        Sinä itse et ole reilu Jumalalle.


    • Rakkaus Jumalasta

      Jeesuksessa ja vihat yleensä vastustajasta. Jeesuksen nimessä saa hyvää.

      • TeH mies24v

        jeesuksessa rakkaus ja vihat vastustajasta..niin


    • EI KANNATA

      ÄLÄ LUOVUTA!!!!!!!!!!!!!!!!! SIUNAUSTA JA JAKSAMISTA

      • Mirka,,,,,,,,,, ....

        Jumalausko saastuttaa aivotoiminnot totaalisesti.

        Uskosta luopuminen on järkevää.


      • luotamme siihen
        Mirka,,,,,,,,,, .... kirjoitti:

        Jumalausko saastuttaa aivotoiminnot totaalisesti.

        Uskosta luopuminen on järkevää.

        Kerro, Mirka, mitä hyvää uskosta luopuminen on Sinulle tehnyt. Jos olisit elämääsi tyytyväinen, et kirjoittelisi ehkä täällä pilkkaavaan sävyyn. Ennemmin tai myöhemmin Jumala auttaa Sinut tukevalle "taivastielle"


      • Kirjoittelija2
        Mirka,,,,,,,,,, .... kirjoitti:

        Jumalausko saastuttaa aivotoiminnot totaalisesti.

        Uskosta luopuminen on järkevää.

        "Jumalusko saastuttaa aivotoiminnot totaalisesti. Uskosta luopuminen on järkevää."

        Tuo ei pidä paikkaansa. Ei suurimmalla osalla maailman ihmisistä ole "saastuneet aivot". Ateisteja on vain 1,9 prosenttia ja uskonnottamia 9,4 prosenttia, eli yhteensä 11,3 prosenttia. Yritä nyt hyväksyä vähitellen jo se tosiasia, että suurin osa maailman ihnisistä uskoo ja pieni osa ei usko.

        .


      • kentaurivalistaja
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        "Jumalusko saastuttaa aivotoiminnot totaalisesti. Uskosta luopuminen on järkevää."

        Tuo ei pidä paikkaansa. Ei suurimmalla osalla maailman ihmisistä ole "saastuneet aivot". Ateisteja on vain 1,9 prosenttia ja uskonnottamia 9,4 prosenttia, eli yhteensä 11,3 prosenttia. Yritä nyt hyväksyä vähitellen jo se tosiasia, että suurin osa maailman ihnisistä uskoo ja pieni osa ei usko.

        .

        Suurin osa maailman ihmisistä voi aivan hyvin olla kykenemättömiä erottamaan epätosia uskomuksia tosiaat hyvin perustelluista käsityksistä. Älyllisesti välkkyjä on pieni vähemmistö.

        Taidat luulla, että miljoona tyhmää ymmärtää asiat paremmin kuin tuhat viisasta.


      • kv.
        kentaurivalistaja kirjoitti:

        Suurin osa maailman ihmisistä voi aivan hyvin olla kykenemättömiä erottamaan epätosia uskomuksia tosiaat hyvin perustelluista käsityksistä. Älyllisesti välkkyjä on pieni vähemmistö.

        Taidat luulla, että miljoona tyhmää ymmärtää asiat paremmin kuin tuhat viisasta.

        siis erottamaan epätosia uskomuksia tosista hyvin perustelluista käsityksistä.


      • luuserinlökämä

        Toinen ongelma on Ateisimin aatteellisuus ja ilkeily ja semmoinen totaalinen mielettömyys, sekä jonkinlainen uususkonnollisyys... Juuri se pitää kirkon jäsenenä. jos ei olisi tarjolla tuota ideologiaa olisin varmaan jo lähtenyt...


      • Anonyymi
        kentaurivalistaja kirjoitti:

        Suurin osa maailman ihmisistä voi aivan hyvin olla kykenemättömiä erottamaan epätosia uskomuksia tosiaat hyvin perustelluista käsityksistä. Älyllisesti välkkyjä on pieni vähemmistö.

        Taidat luulla, että miljoona tyhmää ymmärtää asiat paremmin kuin tuhat viisasta.

        Mitä tälläisestä ajattelusta seuraa: On siis valittujen, ateistien joukko, joka on kykenevä arvoimaan myös moraalisia kysymyksiä paremmin kuin kukaan maailman uskovaisista. Viimeiksi Neuvostoliitossa taidettiin tälläistä kokeilla surkeasti epäonnistuen.


    • kentaurivalistaja

      Turha vihata jumalaa.

      Jos hyvä jumala olisi olemassa, niin hän ehkä hyvinkin auttaisi sinua ja monia muita elämäänsä pettyneitä. Mutta minkä jumala sille mahtaa, että hän on aina ollut olematon ja siksi voimaton toteuttamaan kenenkään toivomuksia.

      Ethän kai suutu hyville haltiattarillekaan siitä, etteivät he tule toteuttamaan kolmea toivomustasi.

      Vaikka jotkut aikuisetkin uskovat yliluonnollisiin olentoihin (kuten jumalaan), niin se, että uskoja on aikuinen, ei tee niistä olennoista yhtään lasten satujen outoja olentoja todellisempia. Aikuisuus ei aina tuo järkeä.

      • uskonnoista.tyhmin

        Mikään ei näissä kysymyksissä ole niin lapsellista ja älyllisesti köyhää kuin tyypillisen ateistin narsistiset suuruusharhat oman ajattelunsa ja katsomuksensa suhteen. Kiitos yllä kirjoittaneelle standardiesimerkkinä toimimisesta.

        Onko teillä ateismivauhkoajilla muuta elämänkokemusta kuin ääliömäinen uskon & uskovien parjailu nettipalstoilla? Ei vaikuta siltä, että liiemmin olisi...


    • luuserinlökämä

      Hei!Olsi kiva tietää, onko olemassa Jumalaan totaalisesti pettyneiden vertaistukiryh Mä tunnen noita samoja juttuja. Mun rukousvastauksia on ollut urajumitus, kiinteistöloukku, buronout, yksinäisyys, tietysti myös lapsettomuus ja varattomuus ja sekoaminen ahdistumis häiriö diagnooseineen ja add diagnoosi. Nyt on vaihdevuodet pitkäaikaistyöttömällä sinkulla pärahtäneet tosi rajuina päälle... Tosin lopultakin alkamassa uusi työllistyminen määräajaksi, josta olen valtavan kiitollinen..

    • klpo

      SUOMALAISESSA jUMALAN NIMESSÄ ON TUO MALKA-SANAN KALTAINEN OSA. vOISIKO JOKU ALKUKIELINEN, HEPREALAINEN jUMALAN NIMI OLLA SOPIVAMPI, ELI EEL, ELOHIM YMS OLLA SOPIVAMPI!

    • Anonyymi

      Tää on tosi vanha viesti mutta vastaan silti. Toi on niin totta. Joillekin vaan jaetaan tosi huonot kortit. Kaikki ei pääse niistä eroon vaikka miten yrittää. Sitten kun meinaa pää haljeta ahdistuksesta ja syödään tyyliin pillereitä niin joku sanoo että "toi on sitä jumalan koettelua".... Paskat. Se ei oo mitään muuta kun huonoa tuuria ja kokemusta joka ruokkii itseään ja josta ei enää pääse ylös. Toi Jumala paska on keksitty sen takia että sillä koitetaan hillitä kaaosta ja saada ihmiset johonkin muottiin. Jokanen päätään vähänkin käyttävä tajuaa että jos nykypäivänä uskoo jumalaan niin voi kysyä että miksi niin moni vetää kamaa, ei pääse eroon masiksista vaikka kuinka yrittää ja miksi niin moni läpeensä psykopaatti menestyy ja elää hyvää elämää. Joko mitään jumalaa ei oo tai sitten jumala on itse saatana. Ei oo muuta selitystä sodille, vihalle, syyttömien kärsimykselle, ym. Paras läppä mun mielestä on se että jumala uhras ainoan poikansa ristille. Millanen sairas kusipää vanhempi tekee sellasta.... Mun mielestä raamatut pitäs kieltää ja polttaa

      • Anonyymi

        Lisään tohon vielä että jos sieltä pohjalta haluaa päästä ylös niin pyydä kavereilta tai läheisiltä apua. Ne auttaa, jumala ei.


    • Anonyymi

      Vihaan myöskin Jumalaa, kaiken olen yrittänyt mutta paskan elämän olen saanut palkaksi. Kunnon sadisti tuo jumala

    • Anonyymi

      Uskon taival on koko elämän mittainen Jeesus ei luovu lampaistaan. Katkelmia voi tulla tielle mutta tänä päivänäkin hän kutsuu tulemaan takaisin.

      • Anonyymi

        toivottavasti et ole uskoon tullut, jossakin fundamentaalis-harhaopeissa, niissä on sinun kaltaisia enemmän kuin uskotkaan . . .
        "laittavat raskaita taakkoja ihmisten harteille, joihin eivät itse tahdo sormenpäälläänkään koskea"

        eipä ole tuokaan raamatun teksti, TURHAAN kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toivottavasti et ole uskoon tullut, jossakin fundamentaalis-harhaopeissa, niissä on sinun kaltaisia enemmän kuin uskotkaan . . .
        "laittavat raskaita taakkoja ihmisten harteille, joihin eivät itse tahdo sormenpäälläänkään koskea"

        eipä ole tuokaan raamatun teksti, TURHAAN kirjoitettu.

        Kirjoitin tuon 16:53 aloittajalle vahvistukseksi.


    • Anonyymi

      Vieläköhän aloittajalla on samat fiilikset vai onko saanut uskostaan kiinni uudestaan. Sehän on hyvä että pääsit tupakasta vaikka kirjoituksesta aikaa jo 11 vuotta onkin. Ei kai Lihavuus nyt mikään maailman loppu ole. Jokaisessa jotain komeaa/kaunista varmasti sinussakin on.

      • Anonyymi

        Haha, kyseessä LIHAVA ihminen? Siinä sitten vain syömään, herkkujaan ja kiroamaan Jumalaansa?!:-) Etkö sitten pysty laihduttamaan - jos et - sinullakin on valitettavasti liikaa rahaa, jos pysyt lihavanakin?!


    • Anonyymi

      Vihaat Jumalaa? Oletko Satanisti? Etkö ole löytänyt itseäsi, omaa minääsi? Minkä ikäinen olet? Onko asiat todella niin huonosti kuin väität olevan? Oletko fyysisesti vakavasti sairas tms. Jos talousasiat menee heikosti, niin hei, niin meni Jeesuksella ja opetuslapsillaankin, ei heillä ollut rahaa, varsinkin kun Juudas piti yhteisiä rahoja kuin ominaan... Koska olet ylipäänsä vielä elossa vielä, ei sinulla ole yhtään hyvää syytä vihata Jumalaa, mutta jos kuolet piankin, sitten saat vihata Jumalaa niin kauan kuin haluat, eikä muutkuin Jumala siitä välitä enää... Jumalaan pitää suhtautua oikein, meidän on myönnettävä Hänen olevan suvereeni valtias, despootti, jolle ei kannata tuoda syntejään ja turhua syytöksiään esitteille, ne pitää ensin setviä Jeesuksen kanssa. En tiedä puhuuko Jeesus kenellekään suomalaiselle suomeksi vielä, mutta nykyisen kuvansa Hän kykenee näyttämään kenelle hyvänsä... Hän esiintynee käsittääkseni jokaiselle sen ikäisenä, mikä on omakin ikäsi...

    • Anonyymi

      Olemassaolomme pelkästään ei ole niin yksinkertaista kuin tiedemiehet valehtelevat. Olemme valmiissa ruumiissa, ja Maailmankaikkeudella on monia ongelmia sen suhteen, miten päivittää kaikki olennot ja suuretkin massakappaleet olemassa.
      "Ochamin partaveitsen" voivat survoa perseeseensä, ei monimutkaisilla asioille ole yksinkertaista selitystä, tai niin, että yksinkertaisia asioita on liikaa, melkein kaikissa maailmankaikkeuden tapahtumissa...
      Ihme että saimme olla edes hetken ihmisinä, materiaruumiissa, jatkopaikkamme ei ole niin selvä, KUOLEMAN valtakunta on aivan sairaan köyhä, se pakottaa kaikki siellä olevat uudelleen kohden olemattomuutta, jos siellä ei Jumalakaan meitä tai ketään enää sääli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    6. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    7. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    8. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    10. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    Aihe