Islannin hallitus on sitten

kaatunut..

11

1911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÖPÖ HÖPÖ

      Nyt olisi Pohjoismaista mallia tarjolla. Ainahan sitä on toitotettu miten demokraattisesta maasta pitää ottaa esimerkilistä mallia.

      • mutta jos nyt pysyttäisi

        Järki linjoilla myös talousasioissakin.
        Aina ei ole välttämätöntä ottaa mallia epäonnistujista eikä nimittää tehtäviin höpö höpö- tyyppejä.


      • HÖPÖ HÖPÖ
        mutta jos nyt pysyttäisi kirjoitti:

        Järki linjoilla myös talousasioissakin.
        Aina ei ole välttämätöntä ottaa mallia epäonnistujista eikä nimittää tehtäviin höpö höpö- tyyppejä.

        Aikamoinen höpö puhuja se Katainen sanoi ettei lama koske Suomea höpöhöpö. Jopas puheet muuttuivat muutamassa viikossa talvisodan henkeä pitäisi löytyä laman voittamiseen höpöhöpö taaskin. Että siinä hyvä esimerkki höpö tyypistä.


    • rikastuvansa

      ja nyt tuli ero itsenäisyyspuolueen kanssa

      • nyt luulee

        yleensäkin enemmän kuin tietää. Onneksi ne on ihan harmittomia noin yleensä. Vastaavasti eipä niistä nyt ole paljon hyötyäkään. Demareiden suosio kun tuppaa nousemaan ns. vakaissa olosuhteissa eli tilanteissa joissa ei tarvitse joutua kunnolla tuleen eikä tehdä oikeasti politiikkaa. Eihän siinä mitään vikaa ole hyvinvointiyhteiskunnassa. Jos sellainen vielä koetaan niin nähdään demareiden paluu politiikkaan. Ainahan niistä on ollut kiva mällätä muiden rahoilla. Työläinen on raapinut selkänahastaan tuohia kapitalisteille. Siis nuo kaksi kansan osaa joilla on edes jokin käsitys siitä mistä raha tulee maailmaan. Demarit sitten kuvittelee että niille kuuluisi suuri osa tuosta potista vain sillä perusteella että ovat olemassa. Eikö tuo nyt ole vähän omituista?


    • "papukaijastako"

      pääministeri. huh huh

    • Hope Hope

      Ei mene kuin pari vuotta niin taas on Islannissa kaikilla töitä ja uusi hallitus.

      Nyt toivoisi että tulisi joku koalitio joka konseksuksen avulla selvittäisi kansalle tilanteen munaskuita myöten !

    • Vallilan Henkka

      "Islannin hallituksesta tulee ensimmäinen eurooppalainen hallitus, jonka talouskriisi kaataa."
      Ei nyt sentään, melkein joka maassa on hallituksia kaatunut taloudenpidon takia. Ei nyt Eu:ssa, mutta takavuosina se oli niin yleistä ettei kiinnostanut.
      Varsinkin joku Italia, jossa puolet ajasta ne olivat ilman hallitusta.
      Suomenkin hallitus on, jos ei muulloin, niin ainakin 1956. Korjatkaa jos olen väärässä tai löytynee uudempia.
      No nyt mä keksin, ei siinä puhutakaan talouskriiseistä yleensä, vaan tästä
      The Talouskriisistä
      eli joka alkoi Finanssikriisinä vuonna 2008.
      "Kriisistä kriisiin kuljen nopein askelin..."

      • vaan vähän aikaa

        että hokasit


    • RAHAT ISLANTIIN

      Nyt Jyrki kiireesti rahat Islantiin lainaksi
      siellä on pankit aivan tyhjänä,sinne sopii.
      Ja sitten Obaman vapauttamat vangit Konnunsuolle
      niin ei tarvii sitä lakkauttaa eikös tämmönen peli olis juuri sitä glopalisaatioo.

    • Kapitalismia ei enää ole. Olemme siirtyneet maailmantaloudessa Kommunismiin.
      Koka valtiot "tukevat" rahoittavat nyt kasikkia vaikeuksissa olevia yrityksiä se merkitsee, ettei
      kapitalismi toimi. Elämme kuin leikkimaailmassa
      jossa huonojen aikojen tullessa "isä" eli valtio
      tulee ja korkaa tilanteen isolla rahatukolla.
      Siis "Pappa betalar" käytäntö taloudessa.
      Koska kapitalismi ei toimi ja se on nyt todistettu
      olisi syytä alkaa miettiä toimivampia malleja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe