pyhä sylvi tota mehtolan kartsaa kun sillä o iso NENÄ.
ei voi kun nauraaa.
HAHAHAHAHAHAHA
kari metsola
6
1960
Vastaukset
- on..
kari metsola?
- Oolofi
Tunne yhden kaverin jolla on ainakin 2 kertaa isompi kolvi.
- Erkkiä ?
on sillä tosi iso nenä, tuolla Erkki Metsolalla eli Kari Hakalalla. Ohan siinä se yks toinenki ukko, se työmies, mikä sen nimi lieneekään jolla on iso nenä, se joka ajaa niitä koneita... mutta mie tunsin kerran semmosen miehen jolla oli tosi iso nenä, kun se illalla laittoi nukkuun, niin se ei ehtiny kuorsata kuin yhen kerran, kun oli jo aamu...
- Oolofi
Erkkiä ? kirjoitti:
on sillä tosi iso nenä, tuolla Erkki Metsolalla eli Kari Hakalalla. Ohan siinä se yks toinenki ukko, se työmies, mikä sen nimi lieneekään jolla on iso nenä, se joka ajaa niitä koneita... mutta mie tunsin kerran semmosen miehen jolla oli tosi iso nenä, kun se illalla laittoi nukkuun, niin se ei ehtiny kuorsata kuin yhen kerran, kun oli jo aamu...
No en minä nyt miesten neniä ole niin tiirannut, ellei ole poikkeuksellisen silmäänpistävä tappaus. hehe. Luulin että tässä puhuttiin siitä Kari Kaukovaarasta, eikös sekin ole jotain sukua Metsoloille?
Oon kuullut, että jos on tarpeeks iso nenä miehellä, niin se voi joltain osin auttaa jos ''se'' ei ole niin iso... - mies on
Erkkiä ? kirjoitti:
partanen
- siru
ei kukaan voi nenänsä koolle mitään, toisilla kasvaa nokka ja toisilla tukka, oululainen sanonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162