kuin miehiä, ja palstan nimi on Miehen logiikka? Mitä kertoo Naisen logiikasta?
Miksi täällä on naisia
6
335
Vastaukset
- zisel
Subilla NYT!
että omitaan miehen logiikka.
- luulen,
Mä luulen, että monet ovat tulleet miesten perässä...Ihan normaalista ja tavanomaisesta kiinnostuksesta miehen ajatteluun ja sitä rataa. Fiksu nainenhan haluaa ymmärtää miehen ajatusmaailmaa myös.;) Niin ainakin itselleni aikoinaan kävi. Olin kiinnostunut erään tuntemani miehen aivoituksista ja sitä kautta eksyin sitten näillekin palstoille ( joskaan sitä en tarkoita, että olisin ollut kiinnostunut jostakin palstamiehestä, ei mitään sellaista).
Tietysti tää naisvaltaisuus on vähän erikoista tällä palstalla välillä. Ja sitten nää näidenkin joiden väliset oikein "valtataistelutkin". Musta on oikeastaan, tavallaan, esim. h*ton radikaalia ja hienoa sekin, että jos joku nainen laittaa vaikkapa rintansa näkyville (kuten tällä palstalla on joskus näkynyt tapahtuneen, joskaan en tiedä, olivatko kirjoittajan omat rinnat ja sitä rataa...), mutta sitä mä en kässää, että miksei laittanut niitä "Naisen Logiikkaan". Jostakin paljaiden rintojen "Miehen logiikka"- nimiselle palstalle postaamisesta tulee mulle hlö. koht. nimittäin mieleen ainoastaan, että nainen joko a.) haluaisi olla kuin mies tai b.) miellyttää erityisesti miessukupuolta. ( Tai sitten olisi mies * tuo oli vitsi*)
Keskusteluissa häiritseviä ovat musta väliin naiset, jotka ovat aina samaa mieltä arvostamiensa mieskirjoittajien kanssa. Must se on vähän strange shydeemi, mut nää omalla tavallaan ja mä omallani.:) - kysymykseen
veikkaan eli arvaan, että ne muijat pörrää täällä sen takia, että ne ei saa muualla miesten huomiota ja täällä palstalla ne kokee saavansa miesten huomiota. Tosiasiassa sanalliset kilvoittelut käydään täällä pääasiassa naisten välillä, kun ne luulee toisiaan miehiksi. Säälittävää...
- ..............................
niitä kiinnostaa tietää mitä miehen päässä liikkuu.
onko tuota nyt niin vaikea käsittää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544796
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1734302- 1313935
- 673912
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493701Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793518- 993074
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p162496