mitä tekisit lottovoitola

ripaska

lottovoitolla matkustelisin ja lopput rahat pankkitilille

33

2264

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän´´

      mualimoo :)

      Perustaisin oman lomamökkiyrityksen jossa olisi sellaisia mökkejä joita olen yrittänyt etsiä Lapin reissuille vuokralle.
      Siinä olisi mukavaa päivärutiinia ja eiköhän ne tuottamaankin saa, ainakin omansa pois. Velkarahalla vaan kun ei uskalla sitä tehdä. Eikä kukaan kai tänä päivänä siihen lainaa antaisikaan.
      Siitä sitten luppoajalla askartelisin sellaisen harrastetallin että järki lähtee. Ellei se ole karannut jo sitä ennen.

    • asdfsd

      Rahat menisi järjestyksessä:
      1.Maksaisin opintolainan pois.
      2.Ostaisin asunnon.
      3.Perustaisin oman firman.

    • ja siinä se

      Asunnon ostaisin ja eläisin koroilla.

    • Mies--25

      Riippuu hieman lottovoiton suuruudesta. Miljoonan jos voittaisin, niin laittaisin varmasti 70-90% rahasta sijoituksiin seuraavan 2-4 vuoden aikana. Pari vuotta tämän jälkeen kävisin vielä töissä osinkoja keräillen ja sitten ottaisin lainan jolla rakentaisin talon (jos laina laskennallisesti olisi kannattavampi vaihtoehto). Sitten pitäisin vähän pidemmän loman jonka jälkeen alkaisin miettimään yrityksen perustamista.

      Parilla miljoonalla voisin jo hieman höllätä, jäisin töistä samantien pois ja alkaisin rakentamaan taloa. Sijoituksiin laittaisin kuitenkin edelleen sen suurimman siivun, ja oman yrityksen perustaisin.

    • ainakin

      maksaisin omat velkani, äitini velat, ostaisin isöäitini toisen asunnon itselleni, oma auto olisi kiva ja tietenkin taloudellinen riippumattomuus. lisäksi tekisin säästötilin tulevia lapsia varten. ja tietysti osa lähtisi luonnonsuojeluun tai johonkin vastaavaan. en kyllä voiton takia koulua tai töitä lopettaisi. ei voitolla koko loppu elämää pärjäisi

      • blackmagictiger

        Ajaisin ajokortin ja sitten hankkisin autotallin jossa olisi autoja 1951 pv Volvosta Mersuun ja Itäautoja Popedasta Ladaan ja Ladasta wartburgiin ja sitten tallissani Olisi Moottoripyöriä mztasta kawasakiin ja Kawasakista Hondaan ja sitten Jopa Jenkkiautoja 1939 fordista 1985 dodgeen ja sitten sev-maiden autoja Fsosta wartburgiin ja sitten tallissani olisi autoja 1951 Pv Volvosta wartburgiin ja wartburgista Mersuun ja sitten Jopa 1951 Popedasta Ladaan sekä sitten Moottoripyöriä mztasta Hondaan sekä sitten siippani auto C320t ja Yhteinen Harrasteautomme Ford Fairline 1962 Olisi siellä ja Itse Olisin autoiljana Paikasta A paikkaan B tyyppiä ja sitten sellainen Ukko Joka Tarjoaisi Kyydin tytöille eri merkkisillä autoilla Wartburgista Mersuun ja joskus Trabantilla < mm Trabant Tramp ja wartburg 353 1977 ja 1979 ja joskus Jopa Mustalla automaattimersulla
        < joskus menisimme Koirapuistoon Mustalla automaattimersulla kuuden Koiran kanssa < Hannibal.Nova.amadeus.eve.ronja ja cara sekä siippani Bokseri ricon ja rottweiler hetan kanssa sitten Toisin saksasta siipalleni Jaguar x-type mallin Jonka Hinta Olisi 200.000 euroa


      • blackmagictiger
        blackmagictiger kirjoitti:

        Ajaisin ajokortin ja sitten hankkisin autotallin jossa olisi autoja 1951 pv Volvosta Mersuun ja Itäautoja Popedasta Ladaan ja Ladasta wartburgiin ja sitten tallissani Olisi Moottoripyöriä mztasta kawasakiin ja Kawasakista Hondaan ja sitten Jopa Jenkkiautoja 1939 fordista 1985 dodgeen ja sitten sev-maiden autoja Fsosta wartburgiin ja sitten tallissani olisi autoja 1951 Pv Volvosta wartburgiin ja wartburgista Mersuun ja sitten Jopa 1951 Popedasta Ladaan sekä sitten Moottoripyöriä mztasta Hondaan sekä sitten siippani auto C320t ja Yhteinen Harrasteautomme Ford Fairline 1962 Olisi siellä ja Itse Olisin autoiljana Paikasta A paikkaan B tyyppiä ja sitten sellainen Ukko Joka Tarjoaisi Kyydin tytöille eri merkkisillä autoilla Wartburgista Mersuun ja joskus Trabantilla < mm Trabant Tramp ja wartburg 353 1977 ja 1979 ja joskus Jopa Mustalla automaattimersulla
        < joskus menisimme Koirapuistoon Mustalla automaattimersulla kuuden Koiran kanssa < Hannibal.Nova.amadeus.eve.ronja ja cara sekä siippani Bokseri ricon ja rottweiler hetan kanssa sitten Toisin saksasta siipalleni Jaguar x-type mallin Jonka Hinta Olisi 200.000 euroa

        sitten hakisin saksasta mustan automaattimersun 280e automatic 124-87 Jossa olisi 2x niskatuet takana < bremenistä ja ajaisin sen travenmunden laivaan jossa söisin sitten bratwurstia ja joisin olutta < venäläisten mersun tuojien kanssa < itse joisin tosin cokista hytissä


    • &lt;&lt;&lt;&lt;

      MENISIN AUTOKOULUUN AJAISIN AJOKORTIN.SITTEN REISSAISIN.OPISKELISIN.KÄVISIN S IP JUHLISSA JA SITTEN HANKKISIN 17 1-18 2-20 2-22 8-30 8-38 AUTOA TALLIINI
      1.VOLVO AMAZON 1956
      2.VOLVO AMAZON 1957
      3.VOLVO AMAZON 1958
      4.VOLVO AMAZON 1959
      5.OPEL REKORD 1960
      6.OPEL REKORD 1961
      7.OPEL REKORD 1962
      8.OPEL REKORD 1963
      9.OPEL REKORD 1964
      10.MERCEDES-BENZ 220 1965
      11.MERCEDES-BENZ 220 1966
      12.MERCEDES-BENZ 250 1967
      13.MERCEDES-BENZ 220 1968
      14.MERCEDES-BENZ 300 1969
      15.FIAT 124 1970
      16.FIAT 125 1971
      17.FIAT 128 1972
      18.FIAT 130 1973
      19.LADA 1500S 2103 1974
      20.LADA 1200 2101 1975
      21.LADA 1200 2101 1976
      22.LADA 1200 2101 1977
      23.LADA 1300 2101 1978
      24.MERCEDES-BENZ 450 SEL 1979
      25.MERCEDES-BENZ 450 SEL 1972
      26.LADA 1200 2101 1980
      27.LADA 1600 2103 1981
      28.LADA 1600 2103 1982
      29.VW GOLF GTI 1983
      30.VW GOLF GTI 1984
      31.LADA 2107 1600SL 1985
      32.LADA 2107 1600SL 1986
      33.LADA 2107 1600SL 1987
      34.MERCEDES-BENZ 190E 1988
      35.MERCEDES-BENZ 300E 1989
      36.MERCEDES-BENZ 300TE 1990
      37.MERCEDES-BENZ 450SEL 1975
      38.MERCEDES-BENZ 300TE 1988
      38 5-43 AUTOA TALLIIN
      39.LADA 2101 1200 1983
      40.LADA 2102 1200 1984
      41.FORD TRANSIT 1972
      42.FORD TRANSIT 1973
      43.FORD GRANADA 1974
      JA KOLME LADAA
      1.1200 2101
      2.1500 2103
      3.1600 2106

      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        JA SITTEN KAKSI TUUNATTUA LADAA
        1200S 2105 FIAT TWINCAM 1988
        2107 1600SL VFTS 1989


      • &lt;&lt;&lt;&lt;
        &lt;&lt;&lt;&lt; kirjoitti:

        JA SITTEN KAKSI TUUNATTUA LADAA
        1200S 2105 FIAT TWINCAM 1988
        2107 1600SL VFTS 1989

        MEILLÄ OIS RVA JIIN.SIIPPA.AVOVAIMO KANSSA MM KOIRIAKIN


      • &lt;&lt;&lt;&lt;
        &lt;&lt;&lt;&lt; kirjoitti:

        MEILLÄ OIS RVA JIIN.SIIPPA.AVOVAIMO KANSSA MM KOIRIAKIN

        antaisin rahaa sukulaisille tms ja Kävisin autokoulun ja Hankkisin sitten Talviautokseni
        Lada 1200 2101. Lada 1200 COMBI 2102.LADA 1500S 2103.LADA 1600 2106.LADA 1700I 2107 RUISKULLA JA LADA 1500S 2103 - 74 MR-KILVISSÄ JA SAMARA 1300-89
        PUNAINEN < JOLLA SITTEN RVA J AJAISI KORTIN KERA JA MINÄ SITTEN < JA MUSTA SAMARA 1500i-92 RUISKULLA JONKA OSTAISIN SAUVOSTA < KÄYTETTYNÄ <
        VAIHDOSSA MENISI 1987 MALLIN TOYOTA CARINA <
        JOKA PALVELISI ISÄNTÄÄNSÄ 4 VUOTTA


    • LARA123

      KYLLÄ SE OMA TALO ON JOHON RAHAA UPPOAISI JA TIETENKIN LÄHEISET ONNELLISEKSI!!!!!

    • mikestonessss

      ostaisin asunnon floridasta ja ehkä jostain Aasiasta

      Suomesta en ostaisi mitään, liian kallista ja kuka näitä tyhmiä suomalaisia jaksaa kattoo muutenkaan

      samalla rahalla saisi useamman asunon muualta ja lämpimästä

      loppurahat korkeakorkoiselle, ehkä Sveitsiin sen varalle että Venäjä hyökkää Suomeen

      • vittugsdfhdfh

        eikö sulla ole muuta elämää saatanan vammanen vitun matkustelia vitunpösilö


      • 19420

        PELAISIN DIVARITASOLLA LÄTKÄÄ 33 42-75 PISTETTÄ. 75 12-87 PISTETTÄ < PELIPAIKKA OIKEA LAITAHYÖKKÄÄJÄ. PUOLUSTAJA JA KESKUSHYÖKKÄÄJÄ JA SITTEN FUTISTA.KORISTA JA SÄHLYÄ.JÄÄPALLOA JA JÄÄKIEKKOA MM MAALIVAHTINA < 56 NOLLAPELIÄ. 1 PÄÄSTETTY MAALI < 2-2...KUN NUORI HUIPPUTÄHTI AMPUISI MUSTAN TAAKSENI


    • tulevaisuuden varalle

      Ensin hankkisin oman asunnon, mieluiten omalla tontilla oleva talo. Sijainti tai sijainnit riippuu voiton suuruudesta; kävelymatkan läheltä opiskelupaikkaa ensiasunto ja sitten myöhemmin tyylikäs ja hienostunut huvila jostain aurinkoisesta tropiikista. Sieltä käsin voisi viettää rattoisaa loppuelämää välillä kiertäen maailmaa tutustuen uusiin kulttuureihin.

      Se mitä asunnon jälkeen jäisi ylimääräistä, laittaisin varmaankin osakkeisiin (jättäen hieman käteiseksi ja obligaatioihin). Tuotoista osa menisi vuosittaisiin menoihin ja loput sijoittaisin edelleen arvon kasvattamiseksi.

      Ellei opintojen jälkeen huvita elää ihan noin leppoisaa elämää, voisi sitä katsoa jos löytyisi mieluinen työpaikka jossa voisi olla vaikka osa-aikaisesti. Sitten tuo huvila olisi vapaa-ajan asuntona, missä voisi viettää lomia.

      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        ITSE MENISIN AUTOKOULUUN.SITTEN AJAISIN AUTON JA MP-AJOKORTIN JA SITTEN VIELÄ A1 AJOKORTIN JA SITTEN HANKKISIN KESÄPYÖRÄKSI MOTO-GUZZIN.TALVIPYÖRÄKSI MZTAN JA JÄÄSPEEDWAYHYN YAMAHAN JA SITTEN SPEEDWAYPYÖRÄKSI TRIUMPHIN JA SITTEN AJAISIN RALLIA.JOKAMIESLUOKKAA.JÄÄRATAA.
        RALLIA.RATAA JA SITTEN AJAISIN MUUTAMAN KISAN ROAD RACINGIN SM-SARJASSA MOTO-GUZZILLA JA YAMAHALLA


      • &lt;&lt;&lt;
        &lt;&lt;&lt;&lt; kirjoitti:

        ITSE MENISIN AUTOKOULUUN.SITTEN AJAISIN AUTON JA MP-AJOKORTIN JA SITTEN VIELÄ A1 AJOKORTIN JA SITTEN HANKKISIN KESÄPYÖRÄKSI MOTO-GUZZIN.TALVIPYÖRÄKSI MZTAN JA JÄÄSPEEDWAYHYN YAMAHAN JA SITTEN SPEEDWAYPYÖRÄKSI TRIUMPHIN JA SITTEN AJAISIN RALLIA.JOKAMIESLUOKKAA.JÄÄRATAA.
        RALLIA.RATAA JA SITTEN AJAISIN MUUTAMAN KISAN ROAD RACINGIN SM-SARJASSA MOTO-GUZZILLA JA YAMAHALLA

        JA SITTEN AJAISIN AUTON AJOKORTIN JA AJAISIN MM TAMPEREELLE < 44 23-67 17-84 KERTAA JA SITTEN MM MERSULLA 250 CE 1970 JA 450 SELILLÄ 1972 JA SITTEN E320TEELLÄ JA C320TEELLÄ JA C55 KOMPRESSORILLA < JONKA OMISTAISI PAREMPI PUOLISKONI < KIPA < ELIKKÄS KIRSI JONKA KANSSA PITÄISIMME YHTÄ


      • &lt;&lt;&lt;&lt;
        &lt;&lt;&lt; kirjoitti:

        JA SITTEN AJAISIN AUTON AJOKORTIN JA AJAISIN MM TAMPEREELLE < 44 23-67 17-84 KERTAA JA SITTEN MM MERSULLA 250 CE 1970 JA 450 SELILLÄ 1972 JA SITTEN E320TEELLÄ JA C320TEELLÄ JA C55 KOMPRESSORILLA < JONKA OMISTAISI PAREMPI PUOLISKONI < KIPA < ELIKKÄS KIRSI JONKA KANSSA PITÄISIMME YHTÄ

        JA KUN UKOLLA OIS RAHAA NIIN UKKO ANTAISI SITÄ MONILLE TYTÖILLE JA SITTEN UKKO VAAN NAUTTISI ELÄMÄSTÄNSÄ < ELÄMÄNSÄ NAISEN KANSSA JA MONIEN ÄLLISTYKSEKSI UKKO YLLÄTTÄISI KAIKKI AVIOITUMALLA JA SITTEN MONIEN YLLÄTYKSEKSI UKKO TAPAISI ELÄMÄNSÄ NAISEN JA RAKASTUISI JA MONIEN YLLÄTYKSEKSI.JÄRKYTYKSEKSI.SHOKIKSI MIES MENISI NAIMISIIN JA TYYLILLÄ < VUODEN HÄVIÄJÄSTÄ VUODEN YKKÖSEKSI JA MONIEN YLLÄTYKSEKSI JA ÄLLISTYKSEKSI MIES TULISI ISÄKSI 40-VUOTIAANA JA KAUHISTUKSEKSI


    • Tiks

      Miljoonan euron lottovoitolla
      - Maksaisin oman asuntoni lainan
      - Maksaisin vanhempieni asunnon lainan
      - Remontoisin asunnon uuteen uskoon
      - Ostaisin uuden auton
      - Lähtisin työstäni ja vaihtaisin alaa, nyt siihen ei ole varaa koska haluamassani työssä ei tienaa juuri mitään.
      - Pitäisin parin kuukauden loman mieheni kanssa ja matkusteltaisiin pohjoismaissa ja pieni etelän loma.

      • &lt;&lt;&lt;&lt;&lt;

        MENISIN S IP JUHLIIN
        KÄVISIN ULKOMAILLA
        KÄVISIN VENÄJÄLLÄ.TSEKISSÄ.PUOLASSA.SAKSASSA.UNKARISSA.VIROSSA.
        BULGARIASSA.ROMANIASSSA.KREIKASSA JA SOTSHILLA.KIOVASSA JA DONETSKISSA


    • jazka78

      kovinkaan paljon laskupäätä. Miljoonan euron potista pari parempaa autoa(30-50tuhatta) ja omakotitalo(200-700tuhatta).Eli eipä tuolla summalla loppuikää eletä, Jos isompi potti osuis kohdalle,niin vois jo harkita mm.sijoittamista ja/tai alanvaihtoo ja/tai matkustelua..

    • MindGame

      Matkustaisin etelään. Malta on yksi sellainen paikka missä olen halunnut käydä. Pieni saari ja lämmintä varmaan riittää eikä ole edes "liian kaukana" eli lentomatka on vain muutama tunti. Tietysti osa rahoista jäisi säästöön ja pieniin menoeriin, mutta ulkomaille lähtisin vähäksi aikaa...

    • ihan mukava -n-

      maksaisin perhaiden ystävieni(2kpl)suuret velat pois ja antaisin myös heidän miesystävilleen "hiukan"rahaa,että he jaksaisivat odottaa kun me tytöt kävisimme karabialla virkistäytymässä muutaman kuukauden:)

    • lynnnnee

      muuttaisin lappiin ostais kaikki maholliset kelkat mopot kevarit jne en matkustaibn mihinkää helevetinpersereikäänsaatananvittu

    • Bella.
      • minämeIyojag

        En monessakaan viestissä nähnyt mainittavan muille rahaa jakamista. Kaikkimullehetieikämuillejaeta- periiaate. Niin, varmasti NYT käy mielessä että ah no tottakai minä lähinmäisiäni auttaisin myös. Mutta valitettavasti ne ensinmäiset intuitiiviset ja spontaanit ajatukset kertovat ihmisen tärkeys järjestyksestä.

        Jos yhtään kiinnostaa niin olen ajatellut itseni hemmottelemisen vierellä myös sitä kuinka paljon jakaisin kellekin. Ensin lähi piirin rahan jako, sitten hyväntekeväisyyteen ja sit loput mulle. Riippuen summasta. 1 milj, puolet mulle puolet muille, 2 milj sama, 3 milj 1 milj mulle ja 2 muille jne. Koska jos totta puhutaan en halua edes omistaa moisia summia vaikka sillä voisi elää leveästi. Ja en kertoisi siitä kuin kaikista lähimille ihmisille, koska muuten.. noh, jokainen voi miettiä itse seuraamukset.


      • kuntoon
        minämeIyojag kirjoitti:

        En monessakaan viestissä nähnyt mainittavan muille rahaa jakamista. Kaikkimullehetieikämuillejaeta- periiaate. Niin, varmasti NYT käy mielessä että ah no tottakai minä lähinmäisiäni auttaisin myös. Mutta valitettavasti ne ensinmäiset intuitiiviset ja spontaanit ajatukset kertovat ihmisen tärkeys järjestyksestä.

        Jos yhtään kiinnostaa niin olen ajatellut itseni hemmottelemisen vierellä myös sitä kuinka paljon jakaisin kellekin. Ensin lähi piirin rahan jako, sitten hyväntekeväisyyteen ja sit loput mulle. Riippuen summasta. 1 milj, puolet mulle puolet muille, 2 milj sama, 3 milj 1 milj mulle ja 2 muille jne. Koska jos totta puhutaan en halua edes omistaa moisia summia vaikka sillä voisi elää leveästi. Ja en kertoisi siitä kuin kaikista lähimille ihmisille, koska muuten.. noh, jokainen voi miettiä itse seuraamukset.

        Ostaisin kunnollisen asunnon ja lopettaisin nämä hikiset vuokrahommat. Ehkä risteilemään karibialle, ja kiinaan katsomaan pandoja ja muuria. Ja amerikkaan katsomaan sitä isoa rotkoa.


    • Osma74

      Perustaisin säätiön, joka vuokraisi asuntoja asunnottomille. Tämän säätiön perustaisin siihen kuntaan, jonka viranomaisia kohtaan minulla on perustellusti kaunaa. Luonnollisestikin antaisin kaikki rahat säätiölle ja asuisin itse asunnottomien asunnossa, joten kunta saisi maksaa minun ja kaikkien muidenkin asukkaiden toimeentulotuet hamaan hautaan saakka. Ihanaa.

      • Lottoaja

        vuosisadan paras idea


    • jumbojetin

      noin puoleksi vuodeksi.

      Sitten kuljettaisin sillä n. 500 matkustajaa kerralla turvapaikan hakijoita Suomeen Intiasta, Burmasta, Somalian naapurimaista somaleja ym., länsi-Afrikasta marokkolaisia, ghanalaisia, beniniläisiä, algerialaisia ym, tyhjentäisin Kreikan pakolaisleirit samasta porukasta, tsetseenejä ja muita kaukaasialaisia, sekä kaikki Romanian ja Bulgarian kerjäläiset.

      Puolen vuoden aikana siis n. 100.000 pakolaista Suomeen. Valintakriteerinä olisi se että henkilö on erittäin tukalassa asemassa kotimaassaan. Esim. hoitamattomia surkeita AIDS potilaita, raajarikkoja, sokeita, tuberkuloottisia, luku ja kirjoitustaidottomia, B-hepatiittia sairastavat jne. Kaikki erialaisten konfliktien, sotien yms, vaivaamat erittäin tervetulleita, loppuelämän kestävään täysihoitoon suomalaisten veronmaksajien piikkiin.

      Heille kaikille neuvottaisiin omalla kielellään lähtömaassa Suomen "Avoimen ovien politiikka", kaikkien paperien hävittämien ennen maahantuloa yms. Sen lisäksi myös perheenyhdistämisen mahdollisuus. Jokainen toisi esim. 10 perheenjäsentä niin yhteismäärä olisi 1000.000 pakolaista, parin vuoden aikana.

      Kansainvälisten sopimusten perusteella Suomi ei voi kieltäytyä vastaanottamasta jokaikistä, kunhan esittää rajalla vaikka pienen lapun, siis ainoan "asiakirjan", jossa lukee selkeästi "ASYLUM".

      Kun tämä hässäkkä olisi sitten meneillään eduskuntavaalien 2011 aattona, niin Rkp:n ja hännystelijöiden vaaliappio olisi varma, ja Suomessa siirryttäsiin hissun kissun käyttämään järkeä pakolaispolitiikassa.

    • Nature75

      Jos lottoaisin ja sattuisin voittamaan, pyrkisin pitämään nykyisen elämäni melko samanlaisena. Työelämästä en lähtisi, velat maksaisin tietenkin pois ja asunnonkin ostaisin toki. Kenties siskon lapsille voisi kehittää pienen pesämunan, ja lopuilla rahoilla voisinkin yrittää elää koroilla.

    • kiihkossa

      Panisin joka päivä venäläisiä naisia.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe