..hahaa..otsikko kertoi kaiken..mulla ei oo yhtään mitään asiaa..haaahaaa
aamuinen jäynäytys
12
316
Vastaukset
- p_dude
samperin kolperi :) http://media.bigoo.ws/content/image/funny/funny_538.jpg
- eräältä palstalta eilen
pervokki kirjoitti:
..on .outo.. tuntuu ku henki ois paennu..
olo yli-haikea. Vielä. Sanainen arkku vain tuli tyhjäksi.
Tirautan tässä krokotiilinkyyneleet.
Asiaa ei oo mullakaan mut koska tänään nimipäiväänsä viettää mm. Mies, haluan luonnollisesti onnitella kaikkia miehiä;)
pervokki kirjoitti:
..mies..-mees..mister.. no ehkä se on tarkoitettu kaikille miehille..
enhän mä tunne ketään jonka nimi olis Mies... se mahtaiskin olla melko macho jätkä...;)
oohan immeisiksi=((((aamunjäynät
- lumi-kuningatars
vaan aamuvalkenee jo hyvin .
- lumi-kuningatars
pervokki kirjoitti:
..valkeneminen on kivaa..kivaa on myös kun on lumi maassa..
valaisee tosi paljon talvella joo :)
Vähän ajattelin, että vois olla joku vihje, miten voisi tehdä jäynän, tai sitten kertomus, miten jäynä on tehty. Hieman epäilin kyllä, että vois ollakin jäynä itse. Rohkeasti kuitenkin klikkasin, kun arvelin, ettei kukaan kuitenkaan saa tietää, että menin halpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429515T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332161Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271850- 1361643
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast91160- 711107
- 92962
- 81889
- 49875