Kun täällä

saa keskustella sieniresepteistäkin...
Tietääkö kukaan miksi romano-tv on lopetettu?
Voittiko vastapuoli sen oikeudenkäynnin?

19

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • razia

      romano-TV.stä.
      Minusta se ei ollut loukkaava ja oli yksinkertaisesti hauska, mutta minä olenkin aina pitänyt romaneista.

      • sarjan piti jatkua nyt tammikuussa.
        Jostain syystä eivät ilmeisesti jatka. Voin olla väärässäkin.


    • katsojia ei riittänyt

      tarpeeksi.Yleensä siinä on suurin syy.Ohjelmana se oli mitäänsanomaton.

    • merim.matti

      ???????

      • tai sen jotkut tuottajat joutui oikeuteen siitä kun pilkkasivat mustalaisia. He joutu muuttaan koko ohjelman nimen Romano-tv:ksi. Luin lehdestä.
        Nyt sitä ei kai tule ollenkaan...En tiedä miksi.
        Jostain tiedän että nyt tammikuussa sarjan ois pitänyt jatkua...


      • itseään?
        auroraboreallis kirjoitti:

        tai sen jotkut tuottajat joutui oikeuteen siitä kun pilkkasivat mustalaisia. He joutu muuttaan koko ohjelman nimen Romano-tv:ksi. Luin lehdestä.
        Nyt sitä ei kai tule ollenkaan...En tiedä miksi.
        Jostain tiedän että nyt tammikuussa sarjan ois pitänyt jatkua...

        Onko itseironiakin nykyään kielletty?


      • itseään? kirjoitti:

        Onko itseironiakin nykyään kielletty?

        kysymykselläsi. Kun kerroin jo että en tiedä miksi lopettivat.


      • mannet pilkkaa
        auroraboreallis kirjoitti:

        kysymykselläsi. Kun kerroin jo että en tiedä miksi lopettivat.

        itse itseään.Se on itseironiaa.Sekin nykysellään kiellettyä?


      • mannet pilkkaa kirjoitti:

        itse itseään.Se on itseironiaa.Sekin nykysellään kiellettyä?

        Pilkku ei toimi. Lähetin sulle viestin mutta se ei näy.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        Pilkku ei toimi. Lähetin sulle viestin mutta se ei näy.

        muutenkin.


      • sun työpäivä?
        auroraboreallis kirjoitti:

        muutenkin.

        Joko sun vatsakivut on jelpannu?


      • auroraboreallis
        sun työpäivä? kirjoitti:

        Joko sun vatsakivut on jelpannu?

        Hauta tässä kohta jo alkaa häämöttää...tuntuu ihan siltä.


      • lääkäriin?
        auroraboreallis kirjoitti:

        Hauta tässä kohta jo alkaa häämöttää...tuntuu ihan siltä.

        Olethan sä lähäri itekkin.Sun pitäis tietää,koska on aika hakee apua.


      • koneessa pilkut
        auroraboreallis kirjoitti:

        Pilkku ei toimi. Lähetin sulle viestin mutta se ei näy.

        näyttää toimivan.


      • uunoutelias ei kirj.
        auroraboreallis kirjoitti:

        Hauta tässä kohta jo alkaa häämöttää...tuntuu ihan siltä.

        kissasa kotiisa?


      • lääkäriin? kirjoitti:

        Olethan sä lähäri itekkin.Sun pitäis tietää,koska on aika hakee apua.

        entinen hoitaja siis...Taidan lähtee kaljakauppaan.


      • uunoutelias ei kirj.
        auroraboreallis kirjoitti:

        entinen hoitaja siis...Taidan lähtee kaljakauppaan.

        Oot kiltisti kotona. Kohta naapuri kuiteski tulee kissasa hakemaan.


      • hoitaja,vaikka
        auroraboreallis kirjoitti:

        entinen hoitaja siis...Taidan lähtee kaljakauppaan.

        voissa paistais.Eikä ne vatsakivut kaljaa kittaamalla lähe pois.Pistä mieluummin joku kylmä kääre alavatsan päälle ja mee vähäks aikaa maate.Ihan oikoseen vaan.Ota sitte vaikka burana tai vaihtoehtosesti panadol (se on vatsaystävällisempi).Ja vaan yks.Mutta viinan kanssa panadol ei sovi kun voi aiheuttaa todennäkösesti maksavaurioita.Muista sitte se.Osta seuraavalla kerralla kaupasta sitte maitohappobakteereja,ne tekee hyvää vatsan toiminnalle.


      • kipeeksi myötätunnosta.
        auroraboreallis kirjoitti:

        Hauta tässä kohta jo alkaa häämöttää...tuntuu ihan siltä.

        Tai sitte se on niitten pähkinöitten syytä jota olen tääsä illan aikana suuhuni mättänyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      756
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      168
      550
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe