..tulikaan tänään syötyy ja eilen ite tehty,, noh kun itse söin kenenkään ei tarvitse tietää tästä suunnattomasti häpeästä mitä kotikokkiwokkipervokki on tehny.. eihän tätä vieraille anneta.. ja itekin söin todistuskappaleet..
huh mitä ruokaa
33
501
Vastaukset
- impi-lempi
Mitähän ruokaa sä teit ? Kerroppa? Mä tein eilen broilerkiusausta ja söin sitä vielä tänäänkin ja näyttäisi siltä, että nautin sitä vielä huomennakin :/
..enhän mä oo kertonut kenellekään? mitä tekemästäni ruuasta? mistä tiedät kääkkk????????? joko paljastuin..
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..enhän mä oo kertonut kenellekään? mitä tekemästäni ruuasta? mistä tiedät kääkkk????????? joko paljastuin..
Teit jotain Wokkia ;O)
pervokki kirjoitti:
..enhän mä oo kertonut kenellekään? mitä tekemästäni ruuasta? mistä tiedät kääkkk????????? joko paljastuin..
Mä ajattelin alottaa kevätdieetin kerrankin ajoissa ja musta tuntuu että tästä saisin potkua pyrkimykseeni...;)
impi-lempi kirjoitti:
Teit jotain Wokkia ;O)
..no oli siinä villiriisiä kyllä mutta ihan pihviä kastiketta ja sit yks erikoiskotletti joka ei ollu oikein hyvä kuitenkaan sen söin äsken..ja kastike on jostain tuolta.. hävettää..
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..no oli siinä villiriisiä kyllä mutta ihan pihviä kastiketta ja sit yks erikoiskotletti joka ei ollu oikein hyvä kuitenkaan sen söin äsken..ja kastike on jostain tuolta.. hävettää..
Kuulostaa todella kiinnostavalta ! ;O)
a-v kirjoitti:
Mä ajattelin alottaa kevätdieetin kerrankin ajoissa ja musta tuntuu että tästä saisin potkua pyrkimykseeni...;)
..että perusainekset ookoo mutta toteutus tökki.. sen saa kun alkaa säveltää omia.. mutta hei meikäläisen keittoruuat ovat ainoita kevyitä..että muista resepteistä niin tuota elopaino nousee..
impi-lempi kirjoitti:
Kuulostaa todella kiinnostavalta ! ;O)
..tiedä miten kotletin kanssa sopii noin yleensäkään mutta lehtipihvien kanssa pippurikastike..tosin vain lihaliemestä..kermasta perunajauhoista mustapippurista ja pippurisekoituksesta.. tuli ai suolasta..pihviliemen ja olikos se nyt konjakin kera siitä kastikkeesta olisi ehkä voinut tulla hyvä..toisaalta villisriisi oli kokeilu..jasmiinitai rusehtava riisi käytän yleensä..
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..tiedä miten kotletin kanssa sopii noin yleensäkään mutta lehtipihvien kanssa pippurikastike..tosin vain lihaliemestä..kermasta perunajauhoista mustapippurista ja pippurisekoituksesta.. tuli ai suolasta..pihviliemen ja olikos se nyt konjakin kera siitä kastikkeesta olisi ehkä voinut tulla hyvä..toisaalta villisriisi oli kokeilu..jasmiinitai rusehtava riisi käytän yleensä..
Tuo kuulostaa siltä, että todella osaat tehdä ruokaa...kokki, mikä kokki :)
impi-lempi kirjoitti:
Tuo kuulostaa siltä, että todella osaat tehdä ruokaa...kokki, mikä kokki :)
..mäkin luulin ennen tuota "katastrofia" pyörremyrsky wokkipannulla..
- impi-lempi
pervokki kirjoitti:
..mäkin luulin ennen tuota "katastrofia" pyörremyrsky wokkipannulla..
Sä vaan koitit säveltää jotain, joka ei sitten toiminutkaan...sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä :) Älä ole turhan vaatimaton ! ;O)
impi-lempi kirjoitti:
Sä vaan koitit säveltää jotain, joka ei sitten toiminutkaan...sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä :) Älä ole turhan vaatimaton ! ;O)
..vaatimaton,..mähän asun kellarissa.. mutta tulen säveltämään lisääkin ruokia se on saleettii niin..
- Musta Ritari
vielä syönyt mutta mulla on kanakeitto ootamassa kotona.
- Musta Ritari
pervokki kirjoitti:
..toivottavasti on kylmässä..muuten lähtee lentoon..
jääkaapissa. Keitto on riittoisaa ruokaa ei meinaa millään loppua.
Musta Ritari kirjoitti:
jääkaapissa. Keitto on riittoisaa ruokaa ei meinaa millään loppua.
..mut jos tekee liikaa ei tuu syötyä menee pilallle joutuu pöntöstä alas ja sit hävettää..teen aina isolle porukalle ja otan oman osani syöden sitä vielä seuraavina päivinä keitosta riippuen.. potaatit vaan pahistuu..
heti tulin uteliaksi.
kyllä sulle on sattunut,mullä on uunissa perunalihalaatikko,kohta otan pois nam puliukkahillon kanssa
sammakko17 kirjoitti:
kyllä sulle on sattunut,mullä on uunissa perunalihalaatikko,kohta otan pois nam puliukkahillon kanssa
aluks..että perunahalilaatikon kanssa puliukkohilloa.,.huhh hei.. jauzaa..
pervokki kirjoitti:
..vain sävelsin kastikkeen väärin.. juurinpiirtein näin..juurinpiirtein..
Juuh, kyllä minäkin aina joskus kaadan kattilaan vähän sitä sun tätä ja sit jännitän mitä sieltä tulee ulos ja meneekö se alas.
tuputuu kirjoitti:
Juuh, kyllä minäkin aina joskus kaadan kattilaan vähän sitä sun tätä ja sit jännitän mitä sieltä tulee ulos ja meneekö se alas.
..ulos tulee? eläväkö se on? ootko luonut kattilassa uutta elämää.. ainahan se jännittää kun säveltää..ei saisi ottaa sellasia riskejä..
pervokki kirjoitti:
aluks..että perunahalilaatikon kanssa puliukkohilloa.,.huhh hei.. jauzaa..
perunalihalaatikkoo
sammakko17 kirjoitti:
perunalihalaatikkoo
..olisi voinut olla puliukkohillo? sorbuksesta ja pihlajanmarjoistako????????
pervokki kirjoitti:
..olisi voinut olla puliukkohillo? sorbuksesta ja pihlajanmarjoistako????????
mut puliukkohillo hih sorbus ja pihlajanmarjat hmmm pitää kokeilla====????
sammakko17 kirjoitti:
mut puliukkohillo hih sorbus ja pihlajanmarjat hmmm pitää kokeilla====????
puolukkahillo
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
mut puliukkohillo hih sorbus ja pihlajanmarjat hmmm pitää kokeilla====????
Vinetto..Sopii nauttia vain ylipäivätyn lenkkimakkaran ja näkkileivän kanssa.Ruokaliinaa ei saa käyttää.Paitsi paidankaulusta..
Alien-8 kirjoitti:
Vinetto..Sopii nauttia vain ylipäivätyn lenkkimakkaran ja näkkileivän kanssa.Ruokaliinaa ei saa käyttää.Paitsi paidankaulusta..
sä sen sanoit sanoiksi
pervokki kirjoitti:
..ulos tulee? eläväkö se on? ootko luonut kattilassa uutta elämää.. ainahan se jännittää kun säveltää..ei saisi ottaa sellasia riskejä..
ei koskaan tiedä vaikka jotain ihan oikeesti ryömiskin ulos:)
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
sä sen sanoit sanoiksi
Sorbusta eli "soppaa"juonut...Nuorenamiehenä kun tuli paljon poikettua tutun viinatrokarin luona,ja tämän valikoimat olivat aikas suppeat.Vain sorbusta ja kossua:)
Alien-8 kirjoitti:
Sorbusta eli "soppaa"juonut...Nuorenamiehenä kun tuli paljon poikettua tutun viinatrokarin luona,ja tämän valikoimat olivat aikas suppeat.Vain sorbusta ja kossua:)
kanssa maistanut mut yäk
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427
