huh mitä ruokaa

..tulikaan tänään syötyy ja eilen ite tehty,, noh kun itse söin kenenkään ei tarvitse tietää tästä suunnattomasti häpeästä mitä kotikokkiwokkipervokki on tehny.. eihän tätä vieraille anneta.. ja itekin söin todistuskappaleet..

33

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • impi-lempi

      Mitähän ruokaa sä teit ? Kerroppa? Mä tein eilen broilerkiusausta ja söin sitä vielä tänäänkin ja näyttäisi siltä, että nautin sitä vielä huomennakin :/

      • ..enhän mä oo kertonut kenellekään? mitä tekemästäni ruuasta? mistä tiedät kääkkk????????? joko paljastuin..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..enhän mä oo kertonut kenellekään? mitä tekemästäni ruuasta? mistä tiedät kääkkk????????? joko paljastuin..

        Teit jotain Wokkia ;O)


      • pervokki kirjoitti:

        ..enhän mä oo kertonut kenellekään? mitä tekemästäni ruuasta? mistä tiedät kääkkk????????? joko paljastuin..

        Mä ajattelin alottaa kevätdieetin kerrankin ajoissa ja musta tuntuu että tästä saisin potkua pyrkimykseeni...;)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Teit jotain Wokkia ;O)

        ..no oli siinä villiriisiä kyllä mutta ihan pihviä kastiketta ja sit yks erikoiskotletti joka ei ollu oikein hyvä kuitenkaan sen söin äsken..ja kastike on jostain tuolta.. hävettää..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..no oli siinä villiriisiä kyllä mutta ihan pihviä kastiketta ja sit yks erikoiskotletti joka ei ollu oikein hyvä kuitenkaan sen söin äsken..ja kastike on jostain tuolta.. hävettää..

        Kuulostaa todella kiinnostavalta ! ;O)


      • pervokki
        a-v kirjoitti:

        Mä ajattelin alottaa kevätdieetin kerrankin ajoissa ja musta tuntuu että tästä saisin potkua pyrkimykseeni...;)

        ..että perusainekset ookoo mutta toteutus tökki.. sen saa kun alkaa säveltää omia.. mutta hei meikäläisen keittoruuat ovat ainoita kevyitä..että muista resepteistä niin tuota elopaino nousee..


      • impi-lempi kirjoitti:

        Kuulostaa todella kiinnostavalta ! ;O)

        ..tiedä miten kotletin kanssa sopii noin yleensäkään mutta lehtipihvien kanssa pippurikastike..tosin vain lihaliemestä..kermasta perunajauhoista mustapippurista ja pippurisekoituksesta.. tuli ai suolasta..pihviliemen ja olikos se nyt konjakin kera siitä kastikkeesta olisi ehkä voinut tulla hyvä..toisaalta villisriisi oli kokeilu..jasmiinitai rusehtava riisi käytän yleensä..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..tiedä miten kotletin kanssa sopii noin yleensäkään mutta lehtipihvien kanssa pippurikastike..tosin vain lihaliemestä..kermasta perunajauhoista mustapippurista ja pippurisekoituksesta.. tuli ai suolasta..pihviliemen ja olikos se nyt konjakin kera siitä kastikkeesta olisi ehkä voinut tulla hyvä..toisaalta villisriisi oli kokeilu..jasmiinitai rusehtava riisi käytän yleensä..

        Tuo kuulostaa siltä, että todella osaat tehdä ruokaa...kokki, mikä kokki :)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Tuo kuulostaa siltä, että todella osaat tehdä ruokaa...kokki, mikä kokki :)

        ..mäkin luulin ennen tuota "katastrofia" pyörremyrsky wokkipannulla..


      • impi-lempi
        pervokki kirjoitti:

        ..mäkin luulin ennen tuota "katastrofia" pyörremyrsky wokkipannulla..

        Sä vaan koitit säveltää jotain, joka ei sitten toiminutkaan...sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä :) Älä ole turhan vaatimaton ! ;O)


      • impi-lempi kirjoitti:

        Sä vaan koitit säveltää jotain, joka ei sitten toiminutkaan...sattuuhan sitä, paremmissakin piireissä :) Älä ole turhan vaatimaton ! ;O)

        ..vaatimaton,..mähän asun kellarissa.. mutta tulen säveltämään lisääkin ruokia se on saleettii niin..


    • Musta Ritari

      vielä syönyt mutta mulla on kanakeitto ootamassa kotona.

      • ..toivottavasti on kylmässä..muuten lähtee lentoon..


      • Musta Ritari
        pervokki kirjoitti:

        ..toivottavasti on kylmässä..muuten lähtee lentoon..

        jääkaapissa. Keitto on riittoisaa ruokaa ei meinaa millään loppua.


      • Musta Ritari kirjoitti:

        jääkaapissa. Keitto on riittoisaa ruokaa ei meinaa millään loppua.

        ..mut jos tekee liikaa ei tuu syötyä menee pilallle joutuu pöntöstä alas ja sit hävettää..teen aina isolle porukalle ja otan oman osani syöden sitä vielä seuraavina päivinä keitosta riippuen.. potaatit vaan pahistuu..


    • heti tulin uteliaksi.

      • ..vain sävelsin kastikkeen väärin.. juurinpiirtein näin..juurinpiirtein..


      • kyllä sulle on sattunut,mullä on uunissa perunalihalaatikko,kohta otan pois nam puliukkahillon kanssa


      • sammakko17 kirjoitti:

        kyllä sulle on sattunut,mullä on uunissa perunalihalaatikko,kohta otan pois nam puliukkahillon kanssa

        aluks..että perunahalilaatikon kanssa puliukkohilloa.,.huhh hei.. jauzaa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vain sävelsin kastikkeen väärin.. juurinpiirtein näin..juurinpiirtein..

        Juuh, kyllä minäkin aina joskus kaadan kattilaan vähän sitä sun tätä ja sit jännitän mitä sieltä tulee ulos ja meneekö se alas.


      • tuputuu kirjoitti:

        Juuh, kyllä minäkin aina joskus kaadan kattilaan vähän sitä sun tätä ja sit jännitän mitä sieltä tulee ulos ja meneekö se alas.

        ..ulos tulee? eläväkö se on? ootko luonut kattilassa uutta elämää.. ainahan se jännittää kun säveltää..ei saisi ottaa sellasia riskejä..


      • pervokki kirjoitti:

        aluks..että perunahalilaatikon kanssa puliukkohilloa.,.huhh hei.. jauzaa..

        perunalihalaatikkoo


      • sammakko17 kirjoitti:

        perunalihalaatikkoo

        ..olisi voinut olla puliukkohillo? sorbuksesta ja pihlajanmarjoistako????????


      • pervokki kirjoitti:

        ..olisi voinut olla puliukkohillo? sorbuksesta ja pihlajanmarjoistako????????

        mut puliukkohillo hih sorbus ja pihlajanmarjat hmmm pitää kokeilla====????


      • sammakko17 kirjoitti:

        mut puliukkohillo hih sorbus ja pihlajanmarjat hmmm pitää kokeilla====????

        puolukkahillo


      • sammakko17 kirjoitti:

        puolukkahillo

        ..varmasti sitten ku oot nauttinut puliukkohilloa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..varmasti sitten ku oot nauttinut puliukkohilloa..

        sä kiusaat mua kääk


      • Alien-8
        sammakko17 kirjoitti:

        mut puliukkohillo hih sorbus ja pihlajanmarjat hmmm pitää kokeilla====????

        Vinetto..Sopii nauttia vain ylipäivätyn lenkkimakkaran ja näkkileivän kanssa.Ruokaliinaa ei saa käyttää.Paitsi paidankaulusta..


      • Alien-8 kirjoitti:

        Vinetto..Sopii nauttia vain ylipäivätyn lenkkimakkaran ja näkkileivän kanssa.Ruokaliinaa ei saa käyttää.Paitsi paidankaulusta..

        sä sen sanoit sanoiksi


      • pervokki kirjoitti:

        ..ulos tulee? eläväkö se on? ootko luonut kattilassa uutta elämää.. ainahan se jännittää kun säveltää..ei saisi ottaa sellasia riskejä..

        ei koskaan tiedä vaikka jotain ihan oikeesti ryömiskin ulos:)


      • Alien-8
        sammakko17 kirjoitti:

        sä sen sanoit sanoiksi

        Sorbusta eli "soppaa"juonut...Nuorenamiehenä kun tuli paljon poikettua tutun viinatrokarin luona,ja tämän valikoimat olivat aikas suppeat.Vain sorbusta ja kossua:)


      • Alien-8 kirjoitti:

        Sorbusta eli "soppaa"juonut...Nuorenamiehenä kun tuli paljon poikettua tutun viinatrokarin luona,ja tämän valikoimat olivat aikas suppeat.Vain sorbusta ja kossua:)

        kanssa maistanut mut yäk


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe