exällä oli klamydia 10vuotta sitten,minulla ei todettu mitään testissä.
Nytten on virtsavaivoja,pidätysongelmia,tihentynyttä virtsaamisen tarvetta,"liraus" kuitenkin kerrallaan.
Kivekset tai joku kiveksen vieressä(lisäkives?)todella kipee ajoittain.
Kivekset välillä aivan kylmät,ym.ym.
Ei kirvelyä missään tilanteessa.
Elikkä voiko klamydia "elää" minussa noitten oireiden perusteella vai jokin muu syy?
Ikää n.30v. ettei vielä luulis iästä johtuvan.
Asiallisia vastauksia kaipaillen.
KlamydiaKo
6
991
Vastaukset
- olevan se
kyllä nuo vaikuttas klamydian oireilta,mut parhaiten selviää kun käyt testeissä.Ei se täällä selviä kyselemällä.
Testitulos on OIKEIN OTETTUNA 100% varma. Aika outoa jos hoitamaton klamydia oireilisi nyt vasta 10 vuoden päästä. Kipin kapin lääkäriin, kerkeät vielä pelastamaan heppisi.
- mutta......
oireet ei ole ilmennyt vasta nyt.
Niitä on ollut kokoajan!!!!! - Sairas olet
mutta...... kirjoitti:
oireet ei ole ilmennyt vasta nyt.
Niitä on ollut kokoajan!!!!!Oikeen kehtaat painottaa, että oireita ollut koko ajan. Siis 10 vuottako? Kuolen nauruun. Ja nytkö sitten 10 vuoden oireilun jälkeen kysyt keskustelupalstalta? Voi tsiisus. Odota ruumiinavaukseen, selviää sitten siellä. Hoitamaton klamydiahan aiheuttaa mm. lapsettomuutta, mutta tyhmien ihmisten ei tarvitse lapsia saadakaan. Mitä kieltä puhut? Ymmärrätkö näitä vinkkisanoja; lääkäri, tohtori, urologi, terveyskeskus, sukupuolitautitesti, lisäkivestulehdus, inkontinenssi, vaippa?
- noin...
Sairas olet kirjoitti:
Oikeen kehtaat painottaa, että oireita ollut koko ajan. Siis 10 vuottako? Kuolen nauruun. Ja nytkö sitten 10 vuoden oireilun jälkeen kysyt keskustelupalstalta? Voi tsiisus. Odota ruumiinavaukseen, selviää sitten siellä. Hoitamaton klamydiahan aiheuttaa mm. lapsettomuutta, mutta tyhmien ihmisten ei tarvitse lapsia saadakaan. Mitä kieltä puhut? Ymmärrätkö näitä vinkkisanoja; lääkäri, tohtori, urologi, terveyskeskus, sukupuolitautitesti, lisäkivestulehdus, inkontinenssi, vaippa?
Olen oikeesti huolissani ja kyselen vakavissani.
Eli olen sairas,niinkö?
Kynnys mennä lääkärille on tosi suuri,kun aina vähättelevät asioita.
Ottaisikohan lääkäri nyt jo sitten vakavasti oireet?
En tiedä onko vakavasta asiasta kyse,mutta kiusallisia ainakin oireet on.
Eikä sitä tahallaan viittis tartuttaa toisiin,jos se nyt edes klamydia on.
Anteeksi jos vääriä asioita painoti,en tarkoittanut muuta kuin kertoa tosiasin. - pettynyt
noin... kirjoitti:
Olen oikeesti huolissani ja kyselen vakavissani.
Eli olen sairas,niinkö?
Kynnys mennä lääkärille on tosi suuri,kun aina vähättelevät asioita.
Ottaisikohan lääkäri nyt jo sitten vakavasti oireet?
En tiedä onko vakavasta asiasta kyse,mutta kiusallisia ainakin oireet on.
Eikä sitä tahallaan viittis tartuttaa toisiin,jos se nyt edes klamydia on.
Anteeksi jos vääriä asioita painoti,en tarkoittanut muuta kuin kertoa tosiasin.On se kurja kun jotkut täällä ei osaa asiallisia vastauksia antaa. Itsellänikin on ollut nyt tässä lähiaikoina virtsaamisvaikeuksia ja ihme vuotoa. Olen tosin nainen, mutta jokatapauksessa. Alussa ajattelin, että se on ihan normia, mutta kai sitä pitäisi testeihin mennä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473648Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 503389
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672574
- 422414
- 131804