huuhaata..missä on hartte-vainaa? vainaako jo tosiaan?..tai tuttumiehellä on oivalluksia.. jos täydestä täydestä 100%sesta mitä mä pidän huuhaana niin sillai muita tietenkään väheksymättä.. kbasa on hyvä..huuhaan puolalainen makkara..
liian vähän
14
276
Vastaukset
niin kaikilla on ajatuksia,jollain tavalla ja toiset tuo sen ilmi miten haluaa,mutta kaikilla on jotain sanottavaa väheksymättä sitä
..pöydälle..huuhaa-narkit tarvitsevat päivittäisen huuhaa-annoksensa muita tietenkään väheksymättä..
pervokki kirjoitti:
..pöydälle..huuhaa-narkit tarvitsevat päivittäisen huuhaa-annoksensa muita tietenkään väheksymättä..
haluun vaan olla ja kirjoittaa,kuka vastaa ja kuka ei oma asiansa,mutta noita köökklä ei viitti aina ===))))tiiät mitä tarkotan
sammakko17 kirjoitti:
haluun vaan olla ja kirjoittaa,kuka vastaa ja kuka ei oma asiansa,mutta noita köökklä ei viitti aina ===))))tiiät mitä tarkotan
..kkuuukkelia kenties???
sammakko17 kirjoitti:
kuukkellia hihhh
aallatavistaa allathewebbia ja mitä niitä oli yahoota jne myöskään vai??
pervokki kirjoitti:
aallatavistaa allathewebbia ja mitä niitä oli yahoota jne myöskään vai??
mutta yhden ymmärsin
- sola
..että käyn aina välillä kurkkimassa Harten kuulumisia...mä laitan sulle linkin yksärinä :)
..sitten varmaan tiedät miksei hän täällä käy?..no juu itsekin tehnyt itselleni blogin ja siirryn sinne jos jotain tuttuja on siellä mutta eihän blogissa voi huuhailla.. mutta kiitos jos laitat linksun..
- sola
pervokki kirjoitti:
..sitten varmaan tiedät miksei hän täällä käy?..no juu itsekin tehnyt itselleni blogin ja siirryn sinne jos jotain tuttuja on siellä mutta eihän blogissa voi huuhailla.. mutta kiitos jos laitat linksun..
..mä en päässy sun galleriaan..mut summassa paiskasin.
Käyn mä joskus sunkin kuvia ja juttuja kattelemassa..ööh..minäkö utelias... ;) sola kirjoitti:
..mä en päässy sun galleriaan..mut summassa paiskasin.
Käyn mä joskus sunkin kuvia ja juttuja kattelemassa..ööh..minäkö utelias... ;)..ai blogissaniko?..vielä ei oo kaikille avattu heh.. voi olla että joillekin eli huuhaalaisille tutuillekin sen avan joku päivä..hartte vainaata en löytänyt vuodatuksen listoilta vaikka oon siellä kans.. mikä kategoria? olis helpompaa mennä sitä kautta noh käy se näinkin..
- sola
pervokki kirjoitti:
..ai blogissaniko?..vielä ei oo kaikille avattu heh.. voi olla että joillekin eli huuhaalaisille tutuillekin sen avan joku päivä..hartte vainaata en löytänyt vuodatuksen listoilta vaikka oon siellä kans.. mikä kategoria? olis helpompaa mennä sitä kautta noh käy se näinkin..
..toki vielä blogissasi...vaan siellä toisaalla. Mullakin on yhessä paikassa jotain höpinää, mut en sitä aio ikinä julkistaa..kun se on mun aivopurkaamo.. ;)
sola kirjoitti:
..toki vielä blogissasi...vaan siellä toisaalla. Mullakin on yhessä paikassa jotain höpinää, mut en sitä aio ikinä julkistaa..kun se on mun aivopurkaamo.. ;)
..musta tuntuu että mun pitää tehdä yksi salaisempi ploki..sit mullois kaks plokii.. toinen älytöntä ja toinen järkevää muttei missään nimessä jotain siltä puolelta väliltä..nyt se on menossa siihen ja se pitää estää.. se on vakava paikka..
- sola
pervokki kirjoitti:
..musta tuntuu että mun pitää tehdä yksi salaisempi ploki..sit mullois kaks plokii.. toinen älytöntä ja toinen järkevää muttei missään nimessä jotain siltä puolelta väliltä..nyt se on menossa siihen ja se pitää estää.. se on vakava paikka..
..mulla ainaki ajatukset järjestyy kirjoitellessa..eikä täällä enää pysty samaan malliin niitä järkkäilemään, ku ennen. On tullu niin paljo aitoja tuttuja, etten omia saloja viihti puolivalmiina työstää teidän silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412461Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891984Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381664Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1161496Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141391Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau121002- 65888
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63875