huuhaata..missä on hartte-vainaa? vainaako jo tosiaan?..tai tuttumiehellä on oivalluksia.. jos täydestä täydestä 100%sesta mitä mä pidän huuhaana niin sillai muita tietenkään väheksymättä.. kbasa on hyvä..huuhaan puolalainen makkara..
liian vähän
14
278
Vastaukset
niin kaikilla on ajatuksia,jollain tavalla ja toiset tuo sen ilmi miten haluaa,mutta kaikilla on jotain sanottavaa väheksymättä sitä
..pöydälle..huuhaa-narkit tarvitsevat päivittäisen huuhaa-annoksensa muita tietenkään väheksymättä..
pervokki kirjoitti:
..pöydälle..huuhaa-narkit tarvitsevat päivittäisen huuhaa-annoksensa muita tietenkään väheksymättä..
haluun vaan olla ja kirjoittaa,kuka vastaa ja kuka ei oma asiansa,mutta noita köökklä ei viitti aina ===))))tiiät mitä tarkotan
sammakko17 kirjoitti:
haluun vaan olla ja kirjoittaa,kuka vastaa ja kuka ei oma asiansa,mutta noita köökklä ei viitti aina ===))))tiiät mitä tarkotan
..kkuuukkelia kenties???
sammakko17 kirjoitti:
kuukkellia hihhh
aallatavistaa allathewebbia ja mitä niitä oli yahoota jne myöskään vai??
pervokki kirjoitti:
aallatavistaa allathewebbia ja mitä niitä oli yahoota jne myöskään vai??
mutta yhden ymmärsin
- sola
..että käyn aina välillä kurkkimassa Harten kuulumisia...mä laitan sulle linkin yksärinä :)
..sitten varmaan tiedät miksei hän täällä käy?..no juu itsekin tehnyt itselleni blogin ja siirryn sinne jos jotain tuttuja on siellä mutta eihän blogissa voi huuhailla.. mutta kiitos jos laitat linksun..
- sola
pervokki kirjoitti:
..sitten varmaan tiedät miksei hän täällä käy?..no juu itsekin tehnyt itselleni blogin ja siirryn sinne jos jotain tuttuja on siellä mutta eihän blogissa voi huuhailla.. mutta kiitos jos laitat linksun..
..mä en päässy sun galleriaan..mut summassa paiskasin.
Käyn mä joskus sunkin kuvia ja juttuja kattelemassa..ööh..minäkö utelias... ;) sola kirjoitti:
..mä en päässy sun galleriaan..mut summassa paiskasin.
Käyn mä joskus sunkin kuvia ja juttuja kattelemassa..ööh..minäkö utelias... ;)..ai blogissaniko?..vielä ei oo kaikille avattu heh.. voi olla että joillekin eli huuhaalaisille tutuillekin sen avan joku päivä..hartte vainaata en löytänyt vuodatuksen listoilta vaikka oon siellä kans.. mikä kategoria? olis helpompaa mennä sitä kautta noh käy se näinkin..
- sola
pervokki kirjoitti:
..ai blogissaniko?..vielä ei oo kaikille avattu heh.. voi olla että joillekin eli huuhaalaisille tutuillekin sen avan joku päivä..hartte vainaata en löytänyt vuodatuksen listoilta vaikka oon siellä kans.. mikä kategoria? olis helpompaa mennä sitä kautta noh käy se näinkin..
..toki vielä blogissasi...vaan siellä toisaalla. Mullakin on yhessä paikassa jotain höpinää, mut en sitä aio ikinä julkistaa..kun se on mun aivopurkaamo.. ;)
sola kirjoitti:
..toki vielä blogissasi...vaan siellä toisaalla. Mullakin on yhessä paikassa jotain höpinää, mut en sitä aio ikinä julkistaa..kun se on mun aivopurkaamo.. ;)
..musta tuntuu että mun pitää tehdä yksi salaisempi ploki..sit mullois kaks plokii.. toinen älytöntä ja toinen järkevää muttei missään nimessä jotain siltä puolelta väliltä..nyt se on menossa siihen ja se pitää estää.. se on vakava paikka..
- sola
pervokki kirjoitti:
..musta tuntuu että mun pitää tehdä yksi salaisempi ploki..sit mullois kaks plokii.. toinen älytöntä ja toinen järkevää muttei missään nimessä jotain siltä puolelta väliltä..nyt se on menossa siihen ja se pitää estää.. se on vakava paikka..
..mulla ainaki ajatukset järjestyy kirjoitellessa..eikä täällä enää pysty samaan malliin niitä järkkäilemään, ku ennen. On tullu niin paljo aitoja tuttuja, etten omia saloja viihti puolivalmiina työstää teidän silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122