Miks elämä ei oo laiffii?

- Jääkaapissa on safkatarvikkeita.
- Synttäricocnacpötikkä on vielä puolillaan.
- Inflaatiotilillä on satosia laskujen maksuun.
- Kotterossa on bensaa vaikka ajais tunnin yhtä soittoo.
- Viikonloppu on alkanut useimmilla kansalaisilla.

- Sidin Mari kyselee töllässä...haluaako joku hymyn pyllyyn.
- Mut ei elämä ei oo vaan laiffii. Mikää ei oo mitää.
- Meitä on petetty: On lanseerattu slogan; ilo ilman viinaa on teeskentelyä.

- Kelle on kelle taas ei mouruaa synkkänä.

6

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TizaNova

      "ei oo vaan laiffii eikä mikää oo mitää"?

      Hengitettävää ilmaa riittää toistaiseksi, pitempään kummiskin kun coconacpötikkäsi.
      Sanoo ne niinkin että "elämä on", kuka sitäkään tajuaa ja silti se vaan on.

      Noinkin sanoo runoilija A S Pushkin:

      Jos pettää sinut elämä
      älä murehdi, älä suutu!
      Masennuksen hetkenä alistu:
      usko, rientää ilon päivä.

      Sydän tulevassa elää,
      nykyisyys on ikävää:
      kaikki kuluu, menee ohi hetkessä
      ja rakkain on siinä menneessä.

      • Sanoi kuulemma legendaarinen Nätti Jussi. Jussilla kun oli niin paljon rahaa, ettei
        pankkineiti joutanut numeroita alkaa veivaamaan.

        Vähennetään synkistelyn kuormaa. Rva cöpenick, joka sanoi etsivänsä itselleen uutta asuntoa,
        muuttikin mieltään. Tosin.
        Siinä meni sitten sekin Rion karnevaalille pääsy vapaana miehenä.


      • TizaNova
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Sanoi kuulemma legendaarinen Nätti Jussi. Jussilla kun oli niin paljon rahaa, ettei
        pankkineiti joutanut numeroita alkaa veivaamaan.

        Vähennetään synkistelyn kuormaa. Rva cöpenick, joka sanoi etsivänsä itselleen uutta asuntoa,
        muuttikin mieltään. Tosin.
        Siinä meni sitten sekin Rion karnevaalille pääsy vapaana miehenä.

        ei sun rouvakuviot, vaan että just kun pääsin mainostamasta hengitettävän ilman riittävyyttä tuli telkussa tiedotus Pohjois-Karjalan pelastuslaitokselta. Siellä palaa Abloyn tehtaalla ja ihmisillä ulkonaliikkumiskielto. Myös ilmanvaihto käskytettiin katkaisemaan.
        Voi että, toivottavasti et maistele sitä konjakkiasi sillä suunnalla.

        (ja onneks olkoon synttärien johdosta, olipa ne olleet tai olevat just nyt - kaikesta huolimatta)


      • TizaNova kirjoitti:

        ei sun rouvakuviot, vaan että just kun pääsin mainostamasta hengitettävän ilman riittävyyttä tuli telkussa tiedotus Pohjois-Karjalan pelastuslaitokselta. Siellä palaa Abloyn tehtaalla ja ihmisillä ulkonaliikkumiskielto. Myös ilmanvaihto käskytettiin katkaisemaan.
        Voi että, toivottavasti et maistele sitä konjakkiasi sillä suunnalla.

        (ja onneks olkoon synttärien johdosta, olipa ne olleet tai olevat just nyt - kaikesta huolimatta)

        Nova-ilmiöt ovat joko ratkiriemukkaan huikeita, tai sit taivaankannella lemahtaessaan
        kärventävät palsteria naapurienkin tontilla.

        Ai joo. Se on taas päivä pulkassa ja pulkka perunakuopan räystästä vasten könösillään. Öitä!


      • TizaNova
        capt.cöpenick kirjoitti:

        Nova-ilmiöt ovat joko ratkiriemukkaan huikeita, tai sit taivaankannella lemahtaessaan
        kärventävät palsteria naapurienkin tontilla.

        Ai joo. Se on taas päivä pulkassa ja pulkka perunakuopan räystästä vasten könösillään. Öitä!

        Joku kummitus käynyt tässä ketjussa leimaamassa kellokorttinsa klo 23.15, omituista?? Ei kirjoittanut muuta tekstiä, tämä minun masiinako siinä haahuilee, muistelen kyllä poistuneeni jo tuolloin koneelta. Höh??
        Kaikkien kommervenkkien ymmärtämisessä loppulife sujahtaisikin sutjakkaasti, joten annan olla enemmät pähkäilemiset.

        Rattoisaa pakkaspäivää vaan, semmoinen kai koko maassa tänään!


    • ­­­­­­

      ­­­­­­

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe