millä tavalla rakkaus tulee ilmi kyseisen ihmisen arkipäiväisessä elämässä?
Kyllä täälläkin niitä rakkaudenlähettiläitä pilvin pimein hokee mantraansa suoraan from ev.lut.rakkauden kaksoiskäsky vai mikä se nyt oli.Mutta.
Siihen tuo tuntuu nyt kyllä tyssäävän.
Suomalainen ei tunnetusti usko,ennenkuin näkee.Eiks se niin mennyt?Siis minäkään en usko yhdenkään rakkauslässyttäjän puheita,mikäli ei ole faktaa esittää.Käytännön arkipäivän teot,ne nähkääs merkitsevät.
Jumalalle on paljon kallisarvoisempaa että puhuu suoraan,kuin ihmiskunniaa etsien ei uskalla puhua kuin rakkaudesta,ja sitäkin muka löytyisi vain suurista joukoista ja niitten yhteenlasketusta massarakkaudesta.
Totuushan on se,että olette niin heikkoja,että pitää porukkaan tukeutua,pysyäkseen pystyssä.
Rakkautta ei ole hymyillä jokaiselle ja esittää miellyttävää,se ei ole kaunopuheita.
Voi,voi!Tajutkaa vihdoin,peskää ne suomukset silmiltänne!
Rakkaudenlähettiläät yrittävät vain pakottaa ihmiset sietämään heitä,ilkeitä.Kilttien pitäisi vielä muka antaa heille anteeksi,tai mieluummin heidän mielestään,kilttien pitäisi tulla heiltä pyytelemään armoa,voi hitto!
Se on ilkeitten ihmisten simputustapa,porukalla ilkeillään,sitten laitetaan yksi seinää vasten,ja kun se reagoi,tottahelvetissä,kielteisesti,niin se on sitten joko luopio,ulkopuolella,päästään sevo,tai muuta mukavaa.Ja pitäisi muka rakastaa vielä kaikkia,vaikka olisi miten kärsinyt!
Hävetkää!Ihmisrääkkääjiä koko lössi,joka pakottaa rakastamaan kaikkia röyhkeilijöitä!
Moni ihminen yrittää teidänkaltaistenne takia sietää vaikka kuinka kauheita ihmisiä,kun pelkäävät joutuvansa helvettiin muuten.Sitten tulee suuria vaikeuksia,jopa itsemurhia,kun aina vain vaaditaan lisää,vaikka kuinka yrittää.
Tämä ei kasvata muuta,kuin että alkaa lopussa inhota kaikkia.
Jeesus ei tarkoittanut,että yli-inhimillisin ponnisteluin pitäisi,yli voimien sietää kaikkea vääryyttä.
Jättäkää nyt Jeesuksellekin jotakin,ja älkää laittako ihmisten niskoille kuormia,joita ette todellakaan näytä sormellakaan liikauttavan.Helppohan se puhua on,näkis ne hedelmät jossain.Ei ole pahemmin näkynyt.
Kuka kertoisi
21
184
Vastaukset
- Raamattu sen kertoo
vai etkö halua hyväksyä Raamatun sanaa eikö se ei sinua miellytä.
Lue millainen rakkaus on ja sen välttämättömyys iankaikkisesa elämässä.
Ilman rakkautta = ilman iankaikkista elämää.
Turhaa napiset, sillä iankaikkisen elämän ominaisuuksiin kuuluu oikeudenmuksuus ja rakkaus, jos se ei kelpaa sinulla, niin sitten ei kelpaa.
Suurin on rakkaus
1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
2 Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään. [1. Kor. 12:8,9 | Matt. 17:20]
3 Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
4 Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, [1. Piet. 4:8]
5 ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, [Room. 13:10; 1. Kor. 10:24,33; Fil. 2:4]
6 ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. [2. Joh. 4; 3. Joh. 4]
7 Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii. [Sananl. 10:12]
8 Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.
9 Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, [1. Kor. 8:2]
10 mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa. [Ef. 4:13]
11 Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.
12 Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee. [1. Kor. 8:3; 2. Kor. 3:18; 1. Joh. 3:2]
13 Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus- taas sama
laulu!olen lukenut tuon miljoona kertaa!
"Turhaan napiset..."
"Jos se ei sinulle kelpaa niin ei kelpaa.."
"Eikö se sinua miellytä.."
Kuulehan helisevä kymbaali,ota harppusi ja suksi Raamatun ääreen.Paistat läpi omavanhurskauttasi,ja laitat sanoja toisen suuhun.Ei mene läpi tästä seulasta!Kysyin käytännön tekoja.
Ei tuo litania todista mitään muuta,kuin että olet hyvä kopsaamaan Raamatusta ponnekkaita sanoja,mutta rivien välistä paistaa muuta.
Oisko muita "todistajia?"Odottelen mielenkiinnolla,millainen todistaja seuraavaksi uskaltautuu kehiin.
Muuten,saanko "profetoida" luonteestasi?
Sinä et täytä käskyssä mainittuja esim.Rakkaus ei pöyhkeile,ei käyttäydy sopimattomasti,ei etsi omaa etuaan,on lempeä,kestää kaiken.Siis itse kumosit kirjoittamasi!
Hopi,hopi,menepäs nyt äkkiä harjoittelemaan lisää näitä avuja,ennenkuin tulet rakkaudesta juttelemaan Raamattupalstalle.
Katsos,ei rakkaus ole sanoissa.Rakkaus on enemmän,näet teot!
Enkä kysele niitä sen vuoksi,eten itse tietäisi,vaan siksi,että teillä rakkaudenapostoleilla ei ole muuta esittää kuin Raamatusta kopioitu litania.Ei riitä,sanoo Jeesus minulle ja laittaa terkut teille! - Sähköp.
taas sama kirjoitti:
"Turhaan napiset..."
Kuulehan helisevä kymbaali,ota harppusi ja suksi Raamatun ääreen.Paistat läpi omavanhurskauttasi,ja laitat sanoja toisen suuhun.Ei mene läpi tästä seulasta!Kysyin käytännön tekoja.
Ei tuo litania todista mitään muuta,kuin että olet hyvä kopsaamaan Raamatusta ponnekkaita sanoja,mutta rivien välistä paistaa muuta.
Oisko muita "todistajia?"Odottelen mielenkiinnolla,millainen todistaja seuraavaksi uskaltautuu kehiin.
Sinä et täytä käskyssä mainittuja esim.Rakkaus ei pöyhkeile,ei käyttäydy sopimattomasti,ei etsi omaa etuaan,on lempeä,kestää kaiken.Siis itse kumosit kirjoittamasi!
Hopi,hopi,menepäs nyt äkkiä harjoittelemaan lisää näitä avuja,ennenkuin tulet rakkaudesta juttelemaan Raamattupalstalle.
Enkä kysele niitä sen vuoksi,eten itse tietäisi,vaan siksi,että teillä rakkaudenapostoleilla ei ole muuta esittää kuin Raamatusta kopioitu litania.Ei riitä,sanoo Jeesus minulle ja laittaa terkut teille!Tästä kehkeytyy sisällis-sota Suomeen.
Arvaa onko henkesi silloin kallis. - Eikö Suomessa
Sähköp. kirjoitti:
Tästä kehkeytyy sisällis-sota Suomeen.
Arvaa onko henkesi silloin kallis.ole kaikilla sananvapaus?Eikä sen puoleen,olen hyvissä käsissä.En pelkää sotaa,en kuolemaa.
Mitä ihminen voisi minulle tehdä?(paitsi kiduttaa henkisesti ja fyysisesti,mutta siihen heidän valtansa jääkin.) - Ihminen.
Eikö Suomessa kirjoitti:
ole kaikilla sananvapaus?Eikä sen puoleen,olen hyvissä käsissä.En pelkää sotaa,en kuolemaa.
Mitä ihminen voisi minulle tehdä?(paitsi kiduttaa henkisesti ja fyysisesti,mutta siihen heidän valtansa jääkin.)Mikset sitten ole sodassa,
vaan nautit Suomen rauhasta. - siitä saatanan
Ihminen. kirjoitti:
Mikset sitten ole sodassa,
vaan nautit Suomen rauhasta.riivaamien ihmisten "rauhasta",joka kehoitta heitä vainoamaan,kiusaamaan,riistämään,raastamaan,valehtelemaan,pettämään,kieroilemaan,solvaamaan,pilkkaamaan,lytyttämään,tappamaan henkisesti,riistämään vapauden sillätavoin,että normaali elämä on mahdotonta vainon tähden,siinäpä se rauha.Naut sinä kiusaamisesta,jos sen tavan olet ominut,niin kauan kuin voit.Kerran kiusatuille,itkeville,vainotuille koittaa vapaus.
Voisin muutta poiskin,mutta mikä ratkaisu se olisi?Maailma on paha paikka,kaikkialla vääryys rehoittaa,kun rikkaruohot kukoistavat.Joskus ne kitketään lopullisesti. - Ihminen.
siitä saatanan kirjoitti:
riivaamien ihmisten "rauhasta",joka kehoitta heitä vainoamaan,kiusaamaan,riistämään,raastamaan,valehtelemaan,pettämään,kieroilemaan,solvaamaan,pilkkaamaan,lytyttämään,tappamaan henkisesti,riistämään vapauden sillätavoin,että normaali elämä on mahdotonta vainon tähden,siinäpä se rauha.Naut sinä kiusaamisesta,jos sen tavan olet ominut,niin kauan kuin voit.Kerran kiusatuille,itkeville,vainotuille koittaa vapaus.
Voisin muutta poiskin,mutta mikä ratkaisu se olisi?Maailma on paha paikka,kaikkialla vääryys rehoittaa,kun rikkaruohot kukoistavat.Joskus ne kitketään lopullisesti.Kirjoituksestas päätellen olet helvetissä.
- uskovalle tämä
Ihminen. kirjoitti:
Kirjoituksestas päätellen olet helvetissä.
maailma onkin helvetti,ei tämän pahempaa voi tulla.Taas uskottomille tämä on olevinaan taivas,heillä ei ole muuta.Sitten heille tulee helvetti kun heidät tuomitaan.
En tunne olevani kotona täällä,olen kuin vieraalla planeetalla. - Ihminen.
uskovalle tämä kirjoitti:
maailma onkin helvetti,ei tämän pahempaa voi tulla.Taas uskottomille tämä on olevinaan taivas,heillä ei ole muuta.Sitten heille tulee helvetti kun heidät tuomitaan.
En tunne olevani kotona täällä,olen kuin vieraalla planeetalla.Mitä jos palautat henkesi maanpinnalle, ja alat rakastamaan luojan luomaa.
"Älä mee merta edemmäs kalaan".
1. Aik. 16:30
Vaviskoon koko maailma ja pelätköön häntä. Hän loi maan, joka pysyy eikä horju.
1. Moos. 1:1
Alussa Jumala loi taivaan ja maan. [1. Moos. 14:19; Ps. 121:2, 146:6; Hepr. 11:3]
1. Moos. 1:21
Niin Jumala loi suuret meripedot ja kaikki muut elävät olennot, joita vedet vilisevät, sekä kaikki siivekkäiden lajit. Jumala näki, että niin oli hyvä.
1. Moos. 1:27
Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. [1. Moos. 5:2; Matt. 19:4]
1. Moos. 5:2
Hän loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. Ja hän siunasi heidät ja antoi heille nimeksi ihminen* silloin kun heidät luotiin. - rakkauteen,
Ihminen. kirjoitti:
Mitä jos palautat henkesi maanpinnalle, ja alat rakastamaan luojan luomaa.
"Älä mee merta edemmäs kalaan".
1. Aik. 16:30
Vaviskoon koko maailma ja pelätköön häntä. Hän loi maan, joka pysyy eikä horju.
1. Moos. 1:1
Alussa Jumala loi taivaan ja maan. [1. Moos. 14:19; Ps. 121:2, 146:6; Hepr. 11:3]
1. Moos. 1:21
Niin Jumala loi suuret meripedot ja kaikki muut elävät olennot, joita vedet vilisevät, sekä kaikki siivekkäiden lajit. Jumala näki, että niin oli hyvä.
1. Moos. 1:27
Ja Jumala loi ihmisen kuvakseen, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. [1. Moos. 5:2; Matt. 19:4]
1. Moos. 5:2
Hän loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. Ja hän siunasi heidät ja antoi heille nimeksi ihminen* silloin kun heidät luotiin.jolla ei ole mitään arvoa.Rakastan lähimpiäni,omaisia ja ystäviä,olen inhimillinen ja siedän ketä siedän,toisia en.En siedä yleensä teeskentelijöitä.Eikä tarvikaan.Ei Jeesuksen rakkaus kehoita vihaamaan itseään niin paljon,että jatkuvasti pitäisi sietää mitä vain.
Minulle on Jeesuksen seurassa näet kehittynyt terve itsesuojeluvaisto,sitä täällä tarvitaan!
Ennen annoin kenen vain lyödä,kun luulin,että pitää aina vain olla hiljaa,ja siunailla.
Uskovakin saa olla eri mieltä,kuin joukkohypnoosissa määkivä sekakuoro. - n sen
taas sama kirjoitti:
"Turhaan napiset..."
Enkä kysele niitä sen vuoksi,eten itse tietäisi,vaan siksi,että teillä rakkaudenapostoleilla ei ole muuta esittää kuin Raamatusta kopioitu litania.Ei riitä,sanoo Jeesus minulle ja laittaa terkut teille!Rakkaus on myös kirjoitusta, laulua, ylistystä,
Rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti. - käyttäydy
n sen kirjoitti:
Rakkaus on myös kirjoitusta, laulua, ylistystä,
Rakkaus ei käyttäydy sopimattomasti.mutta me ihmiset käyttäydymme kaikki,kuka enempi,kuka vähempi.Esim.suuttuminen on luonnekysymys.Toinen hiiltyy helposti,leppyy yhtä nopeasti,kun taas toinen kantaa katkeruuden sappea iät,ajat.
Suuttuminen ei sinänsä ole sopimatonta.Sopimatonta on esimerkiksi perättömät juorut,valheelliset huulet,ne hönkivät suoraan tuonelan syvyyksistä.Ken valhettelee,tekee myös rumia tekoja.
Ken puhuu totta,sanoo laillani,ettei pysty rakastamaan kaikkia,on rehellinen.En ole Jeesus,et sinä eikä kukaan muukaan.Pakko jonkun on teidät tipauttaa alas sieltä yläilmoista,ennenkuin tiputte lopullisesti,se sattuu vielä enemmän kuin nuhteluni.
Ken kuvittelee olevansa Jeesus itse,ei ikinä tee edes parannusta mistään,vaan paatuu! - n sen
käyttäydy kirjoitti:
mutta me ihmiset käyttäydymme kaikki,kuka enempi,kuka vähempi.Esim.suuttuminen on luonnekysymys.Toinen hiiltyy helposti,leppyy yhtä nopeasti,kun taas toinen kantaa katkeruuden sappea iät,ajat.
Suuttuminen ei sinänsä ole sopimatonta.Sopimatonta on esimerkiksi perättömät juorut,valheelliset huulet,ne hönkivät suoraan tuonelan syvyyksistä.Ken valhettelee,tekee myös rumia tekoja.
Ken puhuu totta,sanoo laillani,ettei pysty rakastamaan kaikkia,on rehellinen.En ole Jeesus,et sinä eikä kukaan muukaan.Pakko jonkun on teidät tipauttaa alas sieltä yläilmoista,ennenkuin tiputte lopullisesti,se sattuu vielä enemmän kuin nuhteluni.
Ken kuvittelee olevansa Jeesus itse,ei ikinä tee edes parannusta mistään,vaan paatuu!No entä TS, kun ei sillä ole luontoa nöyrtyä pyytämään anteeksi ja ihminen itsessään ei voi antaa anteeksi ja hän polkee jalkoihinsa Jumaln Pyhän veren.
- takia Teuvo
n sen kirjoitti:
No entä TS, kun ei sillä ole luontoa nöyrtyä pyytämään anteeksi ja ihminen itsessään ei voi antaa anteeksi ja hän polkee jalkoihinsa Jumaln Pyhän veren.
Sunin pitäisi pyytää anteeksi sitä,että hän puhuu Jumalasta myös synnissä viihtyvien ihmisten tuomarina?Täällä kun moni haukkuu ihmisen yksityisyyttä myöten,sekä myös Teuvoa ym.hulluiksi,niin näitten haukuttujenko pitäisi muka madella anteksipyydellen heidän edessään?
Mikä ihmeellinen päähänpinttymä tuo anteeksipyyntöasiakin on?
Kyllä syntielämä on tuomittavaa,ei siinä pidä roikkuman,oppikysymykset eivät pelasta ketään.
Nähkääs,kun ihminen kääntyy ja jättää kaiken maallisen,myös petokirkot,jättää sielunsa parempiin käsiin,armeliaan Jumalan huomaan.
Silloin alkaa tietää,mitä Jumala tahtoo,eikä mitä kirkko tai seurakunta väittää Jumalan tahtovan.
Vaikka en ole kaikissa asioissa aivan samaa mieltä kuin Suni,on hänellä terveempi oppi kuin muilla,koska hän ei siunaile tekopyhyyttä eikä syntielämässä rypemistä. - n sen
takia Teuvo kirjoitti:
Sunin pitäisi pyytää anteeksi sitä,että hän puhuu Jumalasta myös synnissä viihtyvien ihmisten tuomarina?Täällä kun moni haukkuu ihmisen yksityisyyttä myöten,sekä myös Teuvoa ym.hulluiksi,niin näitten haukuttujenko pitäisi muka madella anteksipyydellen heidän edessään?
Mikä ihmeellinen päähänpinttymä tuo anteeksipyyntöasiakin on?
Kyllä syntielämä on tuomittavaa,ei siinä pidä roikkuman,oppikysymykset eivät pelasta ketään.
Nähkääs,kun ihminen kääntyy ja jättää kaiken maallisen,myös petokirkot,jättää sielunsa parempiin käsiin,armeliaan Jumalan huomaan.
Silloin alkaa tietää,mitä Jumala tahtoo,eikä mitä kirkko tai seurakunta väittää Jumalan tahtovan.
Vaikka en ole kaikissa asioissa aivan samaa mieltä kuin Suni,on hänellä terveempi oppi kuin muilla,koska hän ei siunaile tekopyhyyttä eikä syntielämässä rypemistä.Joh. 3:20
Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
Room. 13:10
Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain.
Tässä elämässäkin meidän täytyy toteuttaa Jumalan
asettamien lakien mukaan.
1. Tess. 5:15
Katsokaa, ettei kukaan maksa pahaa pahalla. Pyrkikää aina tekemään hyvää toisillenne ja kaikille ihmisille. - tule?
n sen kirjoitti:
Joh. 3:20
Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.
Room. 13:10
Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Näin rakkaus toteuttaa koko lain.
Tässä elämässäkin meidän täytyy toteuttaa Jumalan
asettamien lakien mukaan.
1. Tess. 5:15
Katsokaa, ettei kukaan maksa pahaa pahalla. Pyrkikää aina tekemään hyvää toisillenne ja kaikille ihmisille.Ensinnäkin:Valolla ei tarkoiteta esim.päivänvaloa tms maallista valoa,vaan valoon tulemisella tarkoitetaan sitä,että ihminen nöyrtyy Jeesuksen edessä tunnustamaan kurjan syntisyytensä.Nyt,kun ilmeisen selvää on,etteivät eräät näe,miten he ovat järjettömien elukkain lailla syntisiä,kun puolustelevat synnissä eloaan sanomalla että he pystyvät rakastamaan kaikkia,niin he eivät ole muualla kuin kadotustiellä,pimeydessä.
En tekisi kärpäsellekään pahaa,mutta sinä teet tuossakin pahaa,kun korottelet itseäsi lähimmäistäsi vastaan,ja luulet olevasi Jeesus-kakkonen.
Meneppäs nyt vain mietiskelemään niitä pahoja tekojasi,kun niistä niin kirjoittelet antaumuksella.Hyi,hyi.
- minulle sen
Rakkaudesta kerron minä teille:
"Sillä NYT ne näemme ARVOITUKSEN TAVOIN,mutta SILLOIN kasvoista kasvoihin,NYT minä tunnen VAJAVAISESTI,mutta SILLOIN OLEN TUNTEVA TÄYDELLISESTI,niinkuin minut itsenikin täydellisesti tunnetaan.Niin pysyvät nyt usko,toivo,rakkaus,nämä kolme,mutta suurin niistä on rakkaus."1.Kor.13:12,13
Rakkaus=Jeesus=Jumala on rakkaus.Jumalan rakkaus meissä,ei meidän oma,aina vajavainen rakkautemme.Vai ilmoittautuuko joku tekopyhä omaavansa täydellisen rakkauden?
Ei pysy ihmisen vajavainen rakkaus,sillä ei ole mitään arvoa.Varsinkaan,jos rakkaus on tekopyhää mielistelyä.Rehellisyys on rakkautta,ei mielistelevä silmänpalvonta.
Vasta taivaassa meillä on sellainen rakkaus,josta täällä vain varjo joskus häivähtää.Taivaassa meillä on täysi sopusointu,kukaan ei vihaa ketään,kaikki tuntevat toisensa.Jumala meidän keskellämme,me siellä,Herran kanssa.Hänen kasvonsa täydellisesti nähden.- Sähköp.
Unelmoit jostain jota et saavuta.
Sillä taivas on sisäisesti ihmisessä, siis sinun sydämmessäsi ei missään muualla. - taivas täällä
Sähköp. kirjoitti:
Unelmoit jostain jota et saavuta.
Sillä taivas on sisäisesti ihmisessä, siis sinun sydämmessäsi ei missään muualla.maan päällä Jeesuksessa,tiedän ja tunnen sen.Se juuri todistaakin minulle,että on olemassa jotain,paljon,paljon parempaa.Vai tämä tomumajani eroittaa minut siitä.Sisäinen taivas sydämessäni myös auttaa minua kestämään maailmaa.
Mutta kun Jeesus tulee,minä muutun sellaiseksi,kuin Hän Sanassaan lupaa.Täällä kärsimme vielä,kun taivas on kyllä sisäisesti meissä,mutta joudumme elämään saatanan riivaamalla pallolla.
Se on kurjaa,ja siksi odotankin iloiten sitä ihanaa päivää,jolloin käskyhuuto kajahtaa!Se on totta,Jeesus sanoo sen minulle,et sinä.
Suosittelen,että alat laitella lamppuasi kuntoon,mikäli mielit mukaan,aikaa ei ole tuhlattavaksi,tiimalasin hiekka on lopuillaan! - Totuus on teitä vastaan.
Kun ei yhdelläkään teillä täällä olevilla keskustelijoilla ole sellaista meriittiä tukenaan jonka turvin voisi edes ajatella joidenkin teistä saavan paikan taivaasta, niin miksi te korotatte
ihmisten edessä itseänne? - Minä ainaskin
Totuus on teitä vastaan. kirjoitti:
Kun ei yhdelläkään teillä täällä olevilla keskustelijoilla ole sellaista meriittiä tukenaan jonka turvin voisi edes ajatella joidenkin teistä saavan paikan taivaasta, niin miksi te korotatte
ihmisten edessä itseänne?iloitsen aina,kun joku sanoo,että hän on Herran oma,ja matkalla taivaaseen.Miksi kademieli?
Nuhdella saa,ja pitää,mut se joka ei voi antaa toisen mennä taivaaseen,vaan alkaa kinaamaan vastaan,tulee Jeesuksen omaa vastaan sotimaan.Hänelle Jeesus sanoo:Me helvettiin siitä kiusaamasta tätä mun ikiomaa lammastani,senkin kärme!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756