Benedi IDENEB, miksi et
1
68
Vastaukset
- Benedi-IDENEB
Minä en ole ollut paikalla, kun " Jumala kielsi ettei hänestä kuvaa saa tehdä!
" En minä muuta sitä, mikä minun huuliltani on lähtenyt" Jumala!
" Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni"..2 Moos. 20: 23 " Kun Herra puhuu " olkaa te hiljaa"
Miksi te sitten nousette puhumaan tästä asiasta?
Etkö tiedä, että me olemme Jumalan kansaa,...aiotko kietoutua seuraamaan jumalattomia, etsit heidän jumaliaan ja kysyt:
Miten oli näiden kansojen tapana palvella jumaliansa, että minäkin tekisin niin" 5 Moos. 12: 30
Oletko nähnyt ainoankaan epäjumalan palvelevan uskovaa? Minä en!! Mutta olen nähnyt kuinka uskova palvelee epäjumalia monin tavoin!!
Kun epäjumala ei pysty puolustautumaan, kun poltan ja rikon niitä, tai käytän Wc paperina,..niin ei mene kauna
kun epäjumalan palvelija herää puolustamaan jumalaansa!!
" Myöskin vainaja-ja tietäjähenkien manaajat, kotijumalat ja kivijumalat ja kaiki iljetykset, joita oli nähty Juudan maassa ja Jerusalemissa, Joosia hävitti" 2 Kun. 23: 24
Teenkö siis hyvin, kun toimin samoin kuin Joosua?
" Sitten kuningas käski ylimmäistä pappia Hilkiaa, ja häntä lähimpiä pappeja sekä ovenvartioita viemään Herran temppelistä POIS
kaikki kalut, mitä oli tehty Baalille...ja poltatti ne Jerusalemin ulkopuolella Kidronin kedoilla, mutta vei niiden tuhan Beeteliin.
Hän pani myös viralta epäjumalain papit...
Oliko hyvin toimittu?
Jumalaako varten epäjumalat oli tehty?
Onko niin? .." te yksin olette kansa, ja teidän mukananne kuolee visaus?
Onhan minullakin ymmärrystä yhtä hyvin kuin teilläkin; en minä ole teitä huonompi!
Eikö niin, että " Ystävänsä pilkkana on hän, jota Jumala kuuli, kun hän häntä huusi,
hurskas, nuhteeton on pilkkana"
Turvassa olevan mielestä sopii onnettomuudelle ylenkatse; se on valmiina niille, joiden jalka horjuu...ja rauhassa ovat väkivaltaisen majat,
turvassa ne jotka ärsyttävät Jumalaa. ne, jotka kantavat jumalansa kourassaan" Job 12: 2-6
Te kannatte jumalianne kourassanne, minä sydämessäni...ainakin me kannamme jumaliamme eri tavalla!!
senkö jumalan kädessä sinun henkesi on, jota kourassasi kantelet, siltäkö neuvoa ja viisautta kyselet?
" Onttopäinen mies voi viisastua ja villiaasin varsa ihmistyä" Job 11: 12
Jumalanko asiaa sinä ajat kun olet lähtenyt puolustamaan epäjumalaa?
Minä pidän jeesuksen kuvia variksenpelättimenä kurku-ja mansikka maalla, jahka kesä tulee..-- kerrohan miksi sinun jumalasi ottaa tuollaisen työn vastaan, ja vieläpä ilman palkkaa??
Aiotko vaatia jumalallesi palkkakattoa, ja kahvitaukoja, tahi taukoja, että pää selkenee, kun tuuli niin sitä riepottaa??
Tahdotko olla puolueellinen jumalasi hyväksi, vai ajatko Jumalan asiaa?
Etkö tiennyt että: " Sillä kaikki kansojen jumalat ovat epäjumalia, mutta Herra on tehnyt taivaat" Ps. 96: 5
Te siinä epäjumalia, mutta älä sinä harmistu sitten siitä, että minä käytän niitä samoja jumali variksenpelättimenä, ja jos paperi on sopivaa vieras WC-paperina!
Raamattuhan sanoo: " Ne jotka kunnioittavat vääriä jumalia, ne, hylkäävät armonantajansa" Joona 2: 9
Jos minä käytän niitä noin kuten kerroin, ja se sinulle sopii, ethän sinä palvele niitä??, eikö niin?...joten epäjumalia saa kukin käyttää niinkuin hän tahtoo!? Kukin olkoon omassa mielessään varma??
Ei kait Herra minua tilille vedä epäjumaline kunnioittamisesta, kun minä kerran niillä räkättejä ja variksia pelottelen!!
" Kaikki kuvain kumartajat joutuvat häpeään,
kaikki, jotka epäjumalista kerskaavat.
Kumartakaa häntä, kaikki jumalat" Ps 97: 7
Vaikuttaako se sinusta kumartamiselta, jos pidän niitä, jeesus kuvia lattiamattoina, ja linnunpelättimenä? ..Ei minusta,...sinun laitasi voi olla kinkkisempi?
Sinähän viet niitä kourassasi kirkoon, lasten eteen, ja opetat niiden avulla Jeesuksen tuntemusta?
" Efraim! Mitä on minulla enää tekemistä epäjumalien kanssa?
Minä kuulen häntä, minä katson hänen puoleensa" Hoosea 14: 9
Tarkoitatko että minun pitäisi vilkuilla osan aikaa epäjumalia, ja osan aikaa Häntä, josta te olette tehneet niitä epäjumalia??
Eikö se riitä että eläimet niitä katselevat, ja ruikkivat niiden päälle läjänsä??
" Milloin Efraim puhui, syntyi kauhu: korkealle kohosi hän (hengellisessä) Israelissa
Mutta hän joutui syynalaiseksi Baalin takia ja hän kuoli.
" Nyt he jatkavat synnin tekoa, tekevät itselleen valettuja kuvia (painamalla tehtyjä), hopeastansa.
epäjumalankuvia ymmärryksensä mukaan,
taitoniekkain tekemiä kaikki tyynni,
niille he puhuvat; ihmisiä teurastavat ( abortteja tekevät), vasikoita suutelevat" Hoosea 13: 1-2
Kun benedi puhuu syntyykö kauhu? Aiotteko tappaa minut, että voitte jatkaa synnin tekoa, epäjumalain painamista?
Painatteko minullekin, että saisin hyvän sadon mansikkamaastani irti? Kiitos jo etukäteen!
Mutta palaja sinä hengellinen israel, sinä olet kompastunut rikoksiisi...palatkaa Herran tykö ja sanokaa hänelle: " Anna anteeksi kaikki rikokset, ota armoihisisi,...niin emme enää sano kättemme teoille:
`Meidän jumalamme`, sillä sinussa saa orpo armon!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740