allahilla ei ole poikaa vaan kolme tytärtä, joten

se ei voi

olla sama kuin Aabrahamin Iisakin ja Jaakobin Jumala, jolla on Poika:

Sananlaskut:
30:4   Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on sitonut vedet vaipan sisään? Kuka on kohdalleen asettanut maan ääret kaikki?

Mikä on hänen nimensä

ja mikä hänen poikansa nimi,

jos sen tiedät?

33

559

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikaa ei

ole, sillä ei ole elämää.   

1.Johanneksen kirje: 5:12

• Pojan.

En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta.

Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.

Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.

Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä. Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä.

Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.

• ..olisi...

..huomaavaista kertoa Raamatun kohta, mistä lainaa. Tuo lainauksesi:

..on 1.Joh.2:21 ja siitä eteenpäin...toisille tiedoksi.

• niin huomaan
        ..olisi... kirjoitti:

..huomaavaista kertoa Raamatun kohta, mistä lainaa. Tuo lainauksesi:

..on 1.Joh.2:21 ja siitä eteenpäin...toisille tiedoksi.

ettei tekstiä lueta. Koska se sattuu olemaan raamatun sanaa.

Eräs veli sanoi, että parempi on jättää mainitsematta kohtaa. josta teksti on kirjoitettuna.

• lainattua
        niin huomaan kirjoitti:

ettei tekstiä lueta. Koska se sattuu olemaan raamatun sanaa.

Eräs veli sanoi, että parempi on jättää mainitsematta kohtaa. josta teksti on kirjoitettuna.

Tämä 'eräs veli' on väärillä jäljillä, jos opettaa muita 'häpeämään' Jumalan Sanaa.

Me uskovat pysymme Sanassa ja pidämme sitä esillä. Muut joko lukevat sen tai sitten eivät. Se on HEIDÄN valintansa.

Se on myös osoitus, etteivät he TAHDO tietää, mitä Jumala heille puhuu. Seurauksen tiedämme. Jumalan tahto on, ettei yksikään 'hukkuisi', vaan jokainen saisi iankaikkisen elämän.

• sanojani
        lainattua kirjoitti:

Tämä 'eräs veli' on väärillä jäljillä, jos opettaa muita 'häpeämään' Jumalan Sanaa.

Me uskovat pysymme Sanassa ja pidämme sitä esillä. Muut joko lukevat sen tai sitten eivät. Se on HEIDÄN valintansa.

Se on myös osoitus, etteivät he TAHDO tietää, mitä Jumala heille puhuu. Seurauksen tiedämme. Jumalan tahto on, ettei yksikään 'hukkuisi', vaan jokainen saisi iankaikkisen elämän.

(Joh 12:44-48) Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.

Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.

Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.

Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.

--> Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

• huomannut

Siis Jeesus on ylläh maailman loppuun asti, kunnes antaa kaiken takaisin Jumalalle!!

• huomannut

Isän, Pohan ja Pyhän Hengen rouvat ovat Herroillensa alamaiset!

• ammoin kuolleet

joutuvat Isä Jumalan kunniaksi polvistumaan Jeesuksen eteen ja sanottava kuuluvalla äänellä, että Jeesus Kristus on Herra.

• yhdessä -->
        ammoin kuolleet kirjoitti:

joutuvat Isä Jumalan kunniaksi polvistumaan Jeesuksen eteen ja sanottava kuuluvalla äänellä, että Jeesus Kristus on Herra.

tottelemattomuuden lapsien ja Muhamedin, Buthan. Komfutsen, Hitlerin, Staalinin, Idi Aminin ja heidän seuraajiensa kanssa kumartamaan polvilleen Jeesuksen eteen ja sanovat yksitellen kuuluvalla äänellä, että Jeesus Kristus On Herra!

(Ef 2:2) joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään
        tottelemattomuuden lapsissa,

Siksi on saarnattava kaikille ihmisille kaikkialla. Antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa. Ei ole muuta nimeä ihmisille annettu jossa olisi pelastus, sillä vain Jeesus on Tie Totuus ja Elämä.

• Eikä koskaan

tiedä mikä niistä auttaisi.

Ennen islamin syntyä Arabian saabilaiset palvoivat kuu jumalaa joka avioitui aurinko jumalattaren kanssa, ja synnytti kolme jumalatarta lisää.

He olivat : Al-at, al-uzza ja manat heistä tuli epäjumalia.

Heitä alettiin palvoa allahin tyttärinä, Kuujumala on allah siksi puolikuu on islamilamin tunnus.

Hän oli vain yksi 360 jumalasta Mekan kabassa.

Ei kannata palvoa eikä kumartaa elottomia taivaan kappaleita, jotka Ikiaikojen herra on tehnyt ja suunnitellut.

Jeesuksessa kaikki mitä näemme on luotu ja Jeesuksessa ne myös pysyvät voimassa.

Kiitos Jeesus sinun sanomattomasta laupeudestasi meitä ihmisiä kohtaan.

On vain yksi Jumala jolle on annettu kaikki valta Taivaassa ja maan päällä. Hänen nimensä on Jeesus!!!!

• kaikki valta..

Viimeisellä tuomiolla 'Karitsa'/Jeesus Kristus on Hän, joka tuomitsee.

• ..rouvat..?
        huomannut kirjoitti:

Isän, Pohan ja Pyhän Hengen rouvat ovat Herroillensa alamaiset!

##Isän, Pohan ja Pyhän Hengen rouvat ovat Herroillensa alamaiset! ##

Mitä sinä oikein höpäjät? Kaikkea sitä täällä kirjoitellaankin. Mitähän Sinä seuraavaksi
        'huomaat'?

• sitten

koko raamatunne on puoliksi juutalaisten kirjoitamana, väärentamana, ja keksimana.
      suutut vai ei, ei se mua koskee.
      selittäkää miksi irlantissa protestaanti ja katholicia´t taistelevat armottomaksi, vaika sen han piti olla sama muka uskonto, lutheriansa,orthodox, jehuvan todistajan j n e ....,jokainen laulaa oman laulunsa, ja jokaisella on raamatunsa, eikä ne täsmää.lisäki ei ne uskoo toisinsa , ne eri pappit aina väittä olevansa oikea kristuttun uskonto ja ne muut ovat harhattu väärän tien,.mutta sen hän piti olla sama jeesukseen uskonto.???

ei teillä pelaa mikään uskonto, kuin koko uskonto ei täsmää eikä tee mikään logiista, siinä on väin raha mikä on tärkea, ja valehtely n jauhaaminen muslimia kohti et samalla ku muslimia inhitaan niin juutalaisia palvotaan sokeati,,
      raamatune siis new testamenti on ihan perseesta, ei edes huvitä sitä lukea kuin se on joku ihmisteen oman kirjoitamana, eikä liity mikään ihmeen jumalaan.

• kautta oman

Sanansa ja Pyhän Hengen johtamina kaikki kirjoittajat yhtä lukuunottamatta ovat Juutalaisia.

Jumala on nähnyt hyväksi toimia, Itse, Jeesuksen Kautta Alussa oli Sana ja Sana oli Jumalan tykönä ja Sana

oli Jumala. Sana tuli omiensa keskelle ihmiseksi ja asui heidän luonaan. Mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan. Nyt kaikki, jotka ottavat Jeesuksen vaikuttaman uskon vastaan, ne saavat voiman tulla Jumalan lapseksi. Juutalaiset luulivat, että Jeesus pilkkaa Jumalaa, koska sanoi Jumalaa Isäksi. He ottivat Jeesuksen kiinni ja italialainen maaherra Pilatus tuomitsi hänet Ristiinnaulittavaksi. Italialaiset sotilaat ruoskivat ja toteuttivat tuon tuomion.

Olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.

Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.

Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

Keisari konstanttiinukseen asti, italialaiset vainosivat niitä, joilla oli Jeesuksen vaikuttama usko.

Kun konstanttiinus koki tuon valoilmiön ja kuuli äänen tässä merkissä voitat, tuli pimeys seurakuntaan.

Keisari käski legijoonansa marssimaan joen yli ja siellä sotilaille sanottiin nyt teistä on tullut kristittyjä. Tämän vääristymän vuoksi on edelleenkään ei; "selittäkää miksi irlantissa protestaanti ja katholicia´t taistelevat armottomaksi, vaika sen han piti olla sama muka uskonto, lutheriansa,orthodox, jehuvan todistajan j n e ....,jokainen laulaa oman laulunsa, ja jokaisella on raamatunsa, eikä ne täsmää.lisäki ei ne uskoo toisinsa".

Tuossa vääristymässä Jeesuksen vaikuttama usko muuttui kollektiiviseksi uskonnoksi joka ei juuri mitään hyödytä.

Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".

Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,

sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.

Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,

koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet

• arab maroc
        kautta oman kirjoitti:

Sanansa ja Pyhän Hengen johtamina kaikki kirjoittajat yhtä lukuunottamatta ovat Juutalaisia.

Jumala on nähnyt hyväksi toimia, Itse, Jeesuksen Kautta Alussa oli Sana ja Sana oli Jumalan tykönä ja Sana

oli Jumala. Sana tuli omiensa keskelle ihmiseksi ja asui heidän luonaan. Mutta hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan. Nyt kaikki, jotka ottavat Jeesuksen vaikuttaman uskon vastaan, ne saavat voiman tulla Jumalan lapseksi. Juutalaiset luulivat, että Jeesus pilkkaa Jumalaa, koska sanoi Jumalaa Isäksi. He ottivat Jeesuksen kiinni ja italialainen maaherra Pilatus tuomitsi hänet Ristiinnaulittavaksi. Italialaiset sotilaat ruoskivat ja toteuttivat tuon tuomion.

Olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, nimen kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen nimensä kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.

Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.

Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."

Keisari konstanttiinukseen asti, italialaiset vainosivat niitä, joilla oli Jeesuksen vaikuttama usko.

Kun konstanttiinus koki tuon valoilmiön ja kuuli äänen tässä merkissä voitat, tuli pimeys seurakuntaan.

Keisari käski legijoonansa marssimaan joen yli ja siellä sotilaille sanottiin nyt teistä on tullut kristittyjä. Tämän vääristymän vuoksi on edelleenkään ei; "selittäkää miksi irlantissa protestaanti ja katholicia´t taistelevat armottomaksi, vaika sen han piti olla sama muka uskonto, lutheriansa,orthodox, jehuvan todistajan j n e ....,jokainen laulaa oman laulunsa, ja jokaisella on raamatunsa, eikä ne täsmää.lisäki ei ne uskoo toisinsa".

Tuossa vääristymässä Jeesuksen vaikuttama usko muuttui kollektiiviseksi uskonnoksi joka ei juuri mitään hyödytä.

Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

Sillä siinä Jumalan vanhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, niinkuin kirjoitettu on: "Vanhurskas on elävä uskosta".

Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,

sentähden että se, mikä Jumalasta voidaan tietää, on ilmeistä heidän keskuudessaan; sillä Jumala on sen heille ilmoittanut.

Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,

koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

ymärsit ihan väärin mua, en minä pilkaa uskontone, se on teidän uskonto ja minun islamin uskontoni kehutukseen kautta ma todella kunniotaan sen, siis kristinin usko, ja jeesus luvn ottamatta, ja totta kai uskon jumalan, ja en ikinä sälli itteleni pilkoa sitä, en sitä teen enka edes ajetelle.
        mut se mikä raivoistutta eniteen et ku nä kuinka paljon inho ja rasismia muslimit saavat kuula ihan syyttä, siis jotku terroristi kristinin uskon ajetelijat , tahalisesti ne jauha vain tarua meikalaisesta ansaakseen vain valta ja raha.
        ja se on todella petolista toiminta,lisäksi ku mun uskontoani pilkotaan , niin makin osa hyökata takais todisuksella, ja se todistis on historia eri kirjat jotka ei valehtele.

• julistamaan -->
        arab maroc kirjoitti:

ymärsit ihan väärin mua, en minä pilkaa uskontone, se on teidän uskonto ja minun islamin uskontoni kehutukseen kautta ma todella kunniotaan sen, siis kristinin usko, ja jeesus luvn ottamatta, ja totta kai uskon jumalan, ja en ikinä sälli itteleni pilkoa sitä, en sitä teen enka edes ajetelle.
        mut se mikä raivoistutta eniteen et ku nä kuinka paljon inho ja rasismia muslimit saavat kuula ihan syyttä, siis jotku terroristi kristinin uskon ajetelijat , tahalisesti ne jauha vain tarua meikalaisesta ansaakseen vain valta ja raha.
        ja se on todella petolista toiminta,lisäksi ku mun uskontoani pilkotaan , niin makin osa hyökata takais todisuksella, ja se todistis on historia eri kirjat jotka ei valehtele.

Jumalan valtakuntaa. Eikä minkään kirkkokunnan oppia ja uskontoa.

Jeesuksen vaikuttama usko ei perustu lakiin, vaan Jumalan vanhurskauteen.

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä."

Kuten huomaatkin kukaan ei omin voimin eikä teoin kykene tuota saavuttamaan,

sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.

• marocco
        julistamaan --> kirjoitti:

Jumalan valtakuntaa. Eikä minkään kirkkokunnan oppia ja uskontoa.

Jeesuksen vaikuttama usko ei perustu lakiin, vaan Jumalan vanhurskauteen.

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa."

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.

ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."

eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä."

Kuten huomaatkin kukaan ei omin voimin eikä teoin kykene tuota saavuttamaan,

sillä ei Jumalan valtakunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.

mikä juutalaisia uudessa testamentissä ovat tahallisesti väärentaneet.
        syö nuo sanoa sinä aamiaseksisi.

• väärentämättömänä.
        marocco kirjoitti:

mikä juutalaisia uudessa testamentissä ovat tahallisesti väärentaneet.
        syö nuo sanoa sinä aamiaseksisi.

Raamattu on edelleenkin Aabrahamin ,Iisakin ja Jaakobin Jumala.

Uudessa testamentissa Jeesus tarjoaa sovitusta ja Sanan väärentämätöntä maitoa, jonka kautta voit kasvaa pelastuksessa, sen jäkeen kun olet pyytänyt Jeesus, anna syntini anteeksi ja tule minun elämäni Herraksi.

Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,

että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

• kertomaan
        kautta oman kirjoitti:

kaikille ihmisille. Uskokoon tai olkoon uskomatta, mutta sanoma on kaikille sama.

Katso Jumalan Karitsa, joka pois ottaa maailman synnin. Kunhan meistä itsekukin kääntyy ja antaa sovittaa itsensä Jumalan kanssa.

http://www.youtube.com/watch?v=ZhUAFTtnMzI&feature=related

• ihanuudesta
        arab maroc kirjoitti:

kerrotaan:

http://youtube.com/watch?v=6Ky7HZ-guR0&feature=related

• sotajoukkonsa

• kosovolainen

olen muslimi syntynyt, osan koraani ulkoon, mutta tuo uutinen kyllä on uuta, ihmetelin missä sä on sen lukenyt? vai kolme tyttärtä allahilla oli? vai? no mika alahin vaimo oli, ? ja mika nuo tytären nimi oli? ja missä ne on haudettu.

voi jumala ei sinun sielu armahdaa ikinä,eikä tää elämässä eikä seuravassa.
      etkö tiedät mikä rangaistus sua odota ku väittät tarua jumalasta?
      edes leikimasta ei saa jumala pilkoa, saatana sadisti.

• Jumala on

Raamatun Jumala.
        Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,

ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.

Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.

Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi

ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut

Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,

jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.

Tulee päivä jolloin kaikkien on polvistuttava Isä Jumalan kunniaksi Jeesuksen edessä ja sanottava kovalla äänellä JEESUS KRISTUS ON HERRA.

ennen islamin syntyä Arabian saabilaiset palvoivat kuu jumalaa joka avioitui aurinko jumalattaren kanssa, joka synnytti kolme jumalatarta lisää. He olivat : Al-at, al-uzza ja manat heistä tuli epäjumalia. Heitä alettiin palvoa allahin tyttärinä, Kuujumala on allah siksi puolikuu on islamilamin tunnus. Hän oli vain yksi 360 jumalasta Mekan kabassa. Ei kannata palvoa eikä kumartaa elottomia taivaan kappaleita, jotka Ikiaikojen herra on tehnyt ja suunnitellut. Jeesuksessa kaikki mitä näemme on luotu ja Jeesuksessa ne myös pysyvät voimassa. Kiitos Jeesus sinun sanomattomasta laupeudestasi meitä ihmisiä kohtaan.

• maroc
        Jumala on kirjoitti:

Raamatun Jumala.
        Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,

ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.

Ja hän on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen.

Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi

ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut

Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä,

jos te vain pysytte uskossa, siihen perustuneina ja siinä lujina, horjahtamatta pois sen evankeliumin toivosta, jonka olette kuulleet, jota on julistettu kaikessa luomakunnassa taivaan alla ja jonka palvelijaksi minä, Paavali, olen tullut.

Tulee päivä jolloin kaikkien on polvistuttava Isä Jumalan kunniaksi Jeesuksen edessä ja sanottava kovalla äänellä JEESUS KRISTUS ON HERRA.

ennen islamin syntyä Arabian saabilaiset palvoivat kuu jumalaa joka avioitui aurinko jumalattaren kanssa, joka synnytti kolme jumalatarta lisää. He olivat : Al-at, al-uzza ja manat heistä tuli epäjumalia. Heitä alettiin palvoa allahin tyttärinä, Kuujumala on allah siksi puolikuu on islamilamin tunnus. Hän oli vain yksi 360 jumalasta Mekan kabassa. Ei kannata palvoa eikä kumartaa elottomia taivaan kappaleita, jotka Ikiaikojen herra on tehnyt ja suunnitellut. Jeesuksessa kaikki mitä näemme on luotu ja Jeesuksessa ne myös pysyvät voimassa. Kiitos Jeesus sinun sanomattomasta laupeudestasi meitä ihmisiä kohtaan.

(Kuujumala on allah siksi puolikuu on islamilamin tunnus.)

ku kerran sa oot niin varma niin selitä tätä,koraanissa alah itee on monesti kieltänyt et se joka plvoo kuuta tai aurinkoa tai elementin voimat tai hahmo on eksinyt ,ja palkintonsa han saa ikiunen helvettin matka.eli: miks alahimme sitten on kiletänyt meillä seurata kaiki elementin voimat, kuu lukunottamatta? jos han oo itee jumalan kuuta niin ku sä väität.

muslimilla on monet hahmo merkit ei vain kuu, myös vihrea väri tarkoita muslimi uskononto, toiseelta musta symboloi saatana ja pimeät voimat, valkoinen kangas tarkoitaa pyhä, ja puhdas,sielu, musta kangas ei sunnit siitä salli sen käytöa, vain chiat muslimit.

kuu meillä merkitsee totta aika paljoin siks me seuramme kuun maa kierto, siksi me keksime ja teidemihemme löysivät tuhansia vuosia sitten siis ennen muslimin uskonto tulo et kuu pyöri maa ymparissa ja sen matkaan kesto on noin 1 kuukausi, olemme siitä löytöstä ylpeä sen taki käytämme siitä meidän päivät ,viikot ja vuoden laskelmat, olemme myös keksineet nolla, j n ee.
        ja ne muut väitees et allahilla oli
        lisäksi nuo kivin hahmot jumalat ovat oleet ennnen muslimin uskonon tulo jumalat ( alaati ja alozat)mikä arabit palvoo, sit ku mohamed ( sala alh aleihi wa sallam) tuli niin han itee tuhosi ne, siksi mohamed mukaan se symboloi saatana.
        ja saatana kivitetaan edellen joa päivä mekkassa.
        heipa.

• Hän on Jumalan sielu.
        maroc kirjoitti:

(Kuujumala on allah siksi puolikuu on islamilamin tunnus.)

ku kerran sa oot niin varma niin selitä tätä,koraanissa alah itee on monesti kieltänyt et se joka plvoo kuuta tai aurinkoa tai elementin voimat tai hahmo on eksinyt ,ja palkintonsa han saa ikiunen helvettin matka.eli: miks alahimme sitten on kiletänyt meillä seurata kaiki elementin voimat, kuu lukunottamatta? jos han oo itee jumalan kuuta niin ku sä väität.

muslimilla on monet hahmo merkit ei vain kuu, myös vihrea väri tarkoita muslimi uskononto, toiseelta musta symboloi saatana ja pimeät voimat, valkoinen kangas tarkoitaa pyhä, ja puhdas,sielu, musta kangas ei sunnit siitä salli sen käytöa, vain chiat muslimit.

kuu meillä merkitsee totta aika paljoin siks me seuramme kuun maa kierto, siksi me keksime ja teidemihemme löysivät tuhansia vuosia sitten siis ennen muslimin uskonto tulo et kuu pyöri maa ymparissa ja sen matkaan kesto on noin 1 kuukausi, olemme siitä löytöstä ylpeä sen taki käytämme siitä meidän päivät ,viikot ja vuoden laskelmat, olemme myös keksineet nolla, j n ee.
        ja ne muut väitees et allahilla oli
        lisäksi nuo kivin hahmot jumalat ovat oleet ennnen muslimin uskonon tulo jumalat ( alaati ja alozat)mikä arabit palvoo, sit ku mohamed ( sala alh aleihi wa sallam) tuli niin han itee tuhosi ne, siksi mohamed mukaan se symboloi saatana.
        ja saatana kivitetaan edellen joa päivä mekkassa.
        heipa.

Jeesus saa aikaan monenlaisia näkemyksiä. Eräs mullah löysi Jeesuksen / syntyi uudesti ylhäältä Pyhästä Hengestä. Sai syntinsä anteeksi. Uusi elämä alkoi. Ensimmäinen kommentti oli. Tehän, ette ole kertoneet meille muslimeille oikein. Jeesushan on enemmän kuin Jumalan Poika. Hänhän on itse JUMALAN SIELU. Totta tosiaan Jeesushan sanoi yhdelle opetuslapselleen: Se joka on nähnyt minut on nähnyt Jumalan. Jeesuksessa Jumalan armahtava laupeus Tuli kaikkien niiden osaksi jotka antavat sovittaa itsensä Jumala Isän kanssa. Paavali sanoi aika hyvin. Joka sanoo uskovansa Jeesukseen . Sanokoon edelleenkin , mutta samoin kuin hän sanoo uskovansa Jeesukseen pitäköön myös muitakin näin tunnustautuneita Jeesukseen uskovia myös, veljenään.

• arab
        Hän on Jumalan sielu. kirjoitti:

Jeesus saa aikaan monenlaisia näkemyksiä. Eräs mullah löysi Jeesuksen / syntyi uudesti ylhäältä Pyhästä Hengestä. Sai syntinsä anteeksi. Uusi elämä alkoi. Ensimmäinen kommentti oli. Tehän, ette ole kertoneet meille muslimeille oikein. Jeesushan on enemmän kuin Jumalan Poika. Hänhän on itse JUMALAN SIELU. Totta tosiaan Jeesushan sanoi yhdelle opetuslapselleen: Se joka on nähnyt minut on nähnyt Jumalan. Jeesuksessa Jumalan armahtava laupeus Tuli kaikkien niiden osaksi jotka antavat sovittaa itsensä Jumala Isän kanssa. Paavali sanoi aika hyvin. Joka sanoo uskovansa Jeesukseen . Sanokoon edelleenkin , mutta samoin kuin hän sanoo uskovansa Jeesukseen pitäköön myös muitakin näin tunnustautuneita Jeesukseen uskovia myös, veljenään.

koraanissa on alah sano et ; han ( jumala) puhalsi osa hanen sielunsaan pyhään mariaan et synnytti jeesusta.
        ei koko sielu, vain osan, mutta jeesus ei ole jumalalle muuta kuin profeeta, ja osan jumalan sielusta, ei misään tapauksessa jumalalla oli lapsia, se han tekee sit hanestä ihmisenä, ja sit kaikki loogiset theoriat kaatuivat j n e .

puolet raamatusta paloi rooman suuri palossa, siloin ei kukaan sitä muisti ulkoon, kassatiin nuo ihmee juutalaiset pappea, ja äänestuksellä kirjoitettin lauseja.
        näin muslimit usko vakkaasti.

• armo ja totuus
        arab kirjoitti:

koraanissa on alah sano et ; han ( jumala) puhalsi osa hanen sielunsaan pyhään mariaan et synnytti jeesusta.
        ei koko sielu, vain osan, mutta jeesus ei ole jumalalle muuta kuin profeeta, ja osan jumalan sielusta, ei misään tapauksessa jumalalla oli lapsia, se han tekee sit hanestä ihmisenä, ja sit kaikki loogiset theoriat kaatuivat j n e .

puolet raamatusta paloi rooman suuri palossa, siloin ei kukaan sitä muisti ulkoon, kassatiin nuo ihmee juutalaiset pappea, ja äänestuksellä kirjoitettin lauseja.

on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

• noudata,
        arab kirjoitti:

niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.

Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.

Sillä en minä itsestäni ole puhunut, vaan Isä, joka on minut lähettänyt, on itse antanut minulle käskyn, mitä minun pitää sanoman ja mitä puhuman.

Ja minä tiedän, että hänen käskynsä on iankaikkinen elämä. Sentähden, minkä minä puhun, sen minä puhun niin, kuin Isä on minulle sanonut."

Ei sillä ole mitään merkitystä mitä ajattelet, sillä Jeesuskin muistaakseni sanoi: Kertokaa kaikkialla ja kaikille ihmisille, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus ja uskottava ilosanoma: --> Jeesuksen veri uhrin kautta -->> (Heb 10:4) Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.

(Heb 10:5) Sentähden hän maailmaan tullessaan sanoo: "Uhria ja antia sinä et tahtonut, mutta ruumiin sinä minulle valmistit;

(Heb 10:6) polttouhreihin ja syntiuhreihin sinä et mielistynyt.

(Heb 10:7) Silloin minä sanoin: 'Katso, minä tulen - kirjakääröön on minusta kirjoitettu - tekemään sinun tahtosi, Jumala'."

(Heb 10:8) Kun hän ensin sanoo: "Uhreja ja anteja ja polttouhreja ja syntiuhreja sinä et tahtonut etkä niihin mielistynyt", vaikka niitä lain mukaan uhrataankin,

(Heb 10:9) sanoo hän sitten: "Katso, minä tulen tekemään sinun tahtosi". Hän poistaa ensimmäisen, pystyttääkseen toisen.

(Heb 10:10) Ja tämän tahdon perusteella me olemme pyhitetyt Jeesuksen Kristuksen ruumiin uhrilla kerta kaikkiaan.

(Heb 10:11) Ja kaikki papit seisovat päivä päivältä palvelustaan toimittamassa ja usein uhraamassa, aina samoja uhreja, jotka eivät ikinä voi syntejä poistaa;

(Heb 10:12) mutta tämä on, uhrattuaan yhden ainoan uhrin syntien edestä, ainiaaksi istuutunut Jumalan oikealle puolelle,

(Heb 10:13) ja odottaa nyt vain, kunnes hänen vihollisensa pannaan hänen jalkojensa astinlaudaksi.

(Heb 10:14) Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.

• arab maroc
        armo ja totuus kirjoitti:

on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta

joka katastrofilla on sen lähde, uskonton ja rotuen ja kielet välilla on nyt iso conflicti, ja niin kuin on todistettu et musta voimat voitavat, saatanan palvelijat onvat menossa ylivoimainen voitoon, eikö? no voitoon ei se ole muslimille ollut eikä tuu, vain se on juutalaisille, siksi musta taikuus, methapysian, noituus, j n e menetelmät ovat peraisin juutalaiselta eikä meiltä.
        lue ensi juutalaisten oman keksimä talmudia, niin tiät mummusia väärentäjät ne oo.
        reilu tuomari on se joka kuule kaikki osa puolet tasaisesti.

• saaneet -->
        arab maroc kirjoitti:

joka katastrofilla on sen lähde, uskonton ja rotuen ja kielet välilla on nyt iso conflicti, ja niin kuin on todistettu et musta voimat voitavat, saatanan palvelijat onvat menossa ylivoimainen voitoon, eikö? no voitoon ei se ole muslimille ollut eikä tuu, vain se on juutalaisille, siksi musta taikuus, methapysian, noituus, j n e menetelmät ovat peraisin juutalaiselta eikä meiltä.
        lue ensi juutalaisten oman keksimä talmudia, niin tiät mummusia väärentäjät ne oo.
        reilu tuomari on se joka kuule kaikki osa puolet tasaisesti.

Jeesuksen vaikutaman uskon. Potkittavaksi.

Tuon onnettoman luuserin osa on tulijärvessä.

Siltä Jeesus riisti kaikki aseet joihin se luotti.

Sillä onnettomalla on vain kannattajainsa nyrkit aseena.

--->> Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.Koska Jeesuksen Veri vuoti Golgatan ristillä.

Tuolla ihmeellisellä teolla, Jeesus sovitti kaikkien niiden synnit, jotka pyytävät katuen niitä anteeksi; häneltä jolla valta on.

Jeesus: Anon, että sinä ristin veren kautta, annat minullekin. Kaikki syntini ja rikokseni anteeksi. Tule sisälleni asumaan sillä en, halua enää olla saatanan kanssa missään tekemisessä. Kiitos Jeesus, kiitos, että annat armon avuksi oikeaan aikaan myös minullekin.

• arab maroc
        saaneet --> kirjoitti:

Jeesuksen vaikutaman uskon. Potkittavaksi.

Tuon onnettoman luuserin osa on tulijärvessä.

Siltä Jeesus riisti kaikki aseet joihin se luotti.

Sillä onnettomalla on vain kannattajainsa nyrkit aseena.

--->> Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne.Koska Jeesuksen Veri vuoti Golgatan ristillä.

Tuolla ihmeellisellä teolla, Jeesus sovitti kaikkien niiden synnit, jotka pyytävät katuen niitä anteeksi; häneltä jolla valta on.

Jeesus: Anon, että sinä ristin veren kautta, annat minullekin. Kaikki syntini ja rikokseni anteeksi. Tule sisälleni asumaan sillä en, halua enää olla saatanan kanssa missään tekemisessä. Kiitos Jeesus, kiitos, että annat armon avuksi oikeaan aikaan myös minullekin.

mene vittun ennen ku mä ilmestyy tuo tietokonen kauttan ( naimamaan sua,.

nyrkit vai?
        saatanan orjan palvoja

• tappamaan ja
        arab maroc kirjoitti:

mene vittun ennen ku mä ilmestyy tuo tietokonen kauttan ( naimamaan sua,.

nyrkit vai?
        saatanan orjan palvoja

tuhoamaan.

Se on valheen isä.

Mitä se lupaa sen se valehtelee.

saatana käyttää härskejä keinoja.

Tuo Taivaasta ulos heitetty villitsijä.

On täällä riehunut ja aiheuttanut sotia, etnisiä puhdistuksia, nälänhätää, kaikenlaisia sairauksia.

Kostoa, vihaa, raiskauksia, rituaalimurhia.

On todella kaikkeen pahaan yllyttäjä.

Mutta sillä on vain vähän aikaa jäljellä.

saatana kahlitaan 1000 vuodeksi.

Sen jälkeen se vielä lasketaan vapaaksi vähäksi aikaa ja taas se aloittaa sodat kapinat, joka paikassa minne se menee.

Mutta Jeesus tuli ja teki tyhjäksi saatanan työt.

Nyt kuka hyvänsä Joka menee Jeesus ovesta sisälle saa voiman tulla Jumalan lapseksi.

Raamattu vakuuttaa, että saatana on alistettu ihan tavallisen uskovan jalkojen alle:

Jeesus riisui a s e e t hallituksilta ja valloilta ja saattoi heidät julkisen häpeän alaisuuteen.

Jeesus voitti kuoleman vallat ja kuolemallaan kukisti kuoleman ja sen jolla on kuolema vallassa, se on perkeleen.

Ota siis mukaasi sanoja ja tule.

Käänny saatanan vallasta Jumalan tykö.

Uskomalla Jeesukseen saat synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.

Sano vaikka näin:

Rakas Jeesus olen eksynyt.

saatana petti minut.

Nyt huutelen täällä tuskissani ja hapuilen pois vankilasta.

Auta minua tästä pimeydestä valkeuteen.

saatanan vallasta sinun veri uhrisi ansiosta vapaaksi pimeyden teoista.

Herra Jeesus sanoudun irti kaikesta mihin olen joutunut.

Kiitos Jeesus, että sinä et ole vielä ketään heittänyt pois joka sinun luoksesi tulee.

Et siis minuakaan heitä ulos.

Kiitos avusta jonka toit, minullakin on nyt oikeus tulla sinun luoksesi Isä Jumala anna syntini anteeksi Jeesuksen nimessä aamen.

Siunausta kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      87
      4684
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      72
      2121
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1044
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe