RAHOITUS

onnistuuko

Ostin autoni pari vuotta sitten autoliikkeestä ja otin autolleni rahoituksen rahoitusyhtiöltä, en lainaa pankista. Mieleni tekisi vaihtaa nyt autoa ja rahoitusta olisi vielä tuohon syyskuuhun asti jäljellä. Onnistuuko auton vaihtaminen liikkeessä ilman, että otan pankista lainaa ja ostan auton pois rahoitusyhtiöltä jonka jälkeen saan luovarin ja voin vaihtaa sen liikkeessä?

10

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooooo

Jos kerran olet niin persaukinen, ettei sulla ole edes varaa maksaa noin pientä loppuvelkaa kerralla pois, niin kannattaako haikailla uudempaa peliä alle?
      Tokihan ne liikkeessä mielihyvin maksavat loppuvelan pois ja taas tehään uutta osaria ja vanha saattaa riittää justiinsa käsirahaksi. Tervemenoa vaan kynittäväksi, jollainhan niitten lasipalatsienkin on elettävä.

• vastauksesta

Kysyin kysymyksen, johon olisi helposti voinut vastata. Toi sun vastaus kertoo jotain sun fiksuudesta.

• Siivellä

Mulla satuu olemaan MAKSUKYKYÄ ja muijalla vuosiansiot 75.000 euroo vuodes.Omat tienesti jää kaikki Autoon 25.000 tonii vudes.ps molemmilla on uudet autot talossa pikkasen velkaa.

• perperper
        Siivellä kirjoitti:

Mulla satuu olemaan MAKSUKYKYÄ ja muijalla vuosiansiot 75.000 euroo vuodes.Omat tienesti jää kaikki Autoon 25.000 tonii vudes.ps molemmilla on uudet autot talossa pikkasen velkaa.

mahtava peräsin ja pulleat pujeet, kyllä niillä rahaa tulee . . .

• vaan teille!
        Siivellä kirjoitti:

Jos raha tekee onnelliseks! Näköjään näet muijasi euroina ja auto on munanjatke. Itellä on pienemmät tulot mut todella arvostettu työ josta nautin ja auto on mulla vaan käyttötavaraa. Ite vaan oon tyytyväinen elämääni ilman suuria tuloja ja tulen hyvin toimeen enkä näe aihetta kehua rahalla. Edelleenkin nauran enemmänki sun lapsellista itsekehua koska kysymyksessä oli vaan että voiko auton vaihtaa liikkeessä jos on vielä rahotusta maksettavana ja sitten saan vastaukseksi sun ja sun muijan vuosiansioita sekä miten teidän taloudella jää rahaa kaikkeen.

• Mene nukumaan
        vaan teille! kirjoitti:

Jos raha tekee onnelliseks! Näköjään näet muijasi euroina ja auto on munanjatke. Itellä on pienemmät tulot mut todella arvostettu työ josta nautin ja auto on mulla vaan käyttötavaraa. Ite vaan oon tyytyväinen elämääni ilman suuria tuloja ja tulen hyvin toimeen enkä näe aihetta kehua rahalla. Edelleenkin nauran enemmänki sun lapsellista itsekehua koska kysymyksessä oli vaan että voiko auton vaihtaa liikkeessä jos on vielä rahotusta maksettavana ja sitten saan vastaukseksi sun ja sun muijan vuosiansioita sekä miten teidän taloudella jää rahaa kaikkeen.

Siinä kävi sillä lailla et vaimoni hokas minut ja sen munani.... muuten vaimoni on 10 vuotta nuorempi kuin minä ja helvetin hyvännäköinen.ter Onni

• sun1234
        Siivellä kirjoitti:

muijas itteään vai onko se kuin seinästä revästy?

• menen!
        Mene nukumaan kirjoitti:

Siinä kävi sillä lailla et vaimoni hokas minut ja sen munani.... muuten vaimoni on 10 vuotta nuorempi kuin minä ja helvetin hyvännäköinen.ter Onni

No olenpas saanu jo paljon vastauksia jotka ei edes millään tavalla liity kysymykseen! No, onpahan vaimosi löytänyt itselleen todellisen tietäjän =)Toivottavasti on ylpeä miehestään joka rehvastelee netissä vaimollaan sekä omilla ja vaimonsa tuloilla! Kiva kuulla kuinka sulla on elämässä pyyhkinyt. Kerro välillä tavallisesta arjestasi, kuinka syötte aina hienoissa ravintoloissa ja ajelette niillä uusilla hienoilla autoillanne meidän "taviksien" jäädessä tuijottamaan kateellisina teidän hienon kärryn perävaloja. Lomailette kerran kuussa jossakin etelän lämmössä ja puhutte kenties keskenään tuloistanne ja uusien autojen hankinnasta. Ja mainitse nyt myös vähän niistä autoista! Kiinnostaa kuitenkin niin kovasti =)Alatko jo itsekin tajuamaan, että ei sulla valitettavasti nouse hissi ihan ylös asti! Toivon kuitenkin, että sun hyvännäköinen vaimosi jaksaa kuunnella sun juttuja.

• Valkavenki

Käytännössä vanha rahoitusosuus jää uuden auton rahoituksen osaksi.

• jos vanhasta

on velkaa enemmän kuin sen arvo on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe