Vaatikaa poistoja

Kyllästynyt vihanpitoon

Täällä on ihan kamala meininkin. Vaatikaamme yhdessä antiluterilaisten viestien poistamista! Ei edes huvita lukea mitään. Sairasta meininkiä

24

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihollisianne

6:27   Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,

6:33   Ja jos teette hyvää niille, jotka teille hyvää tekevät, mitä kiitosta teille siitä tulee? Niinhän syntisetkin tekevät.

6:35   Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.

• tosiuskoville

En osaa kumota viestiäsi, mutta ei voi olla totta, että jumalanpilkkaajia pitäisi ymmärtää ja taputella. Jeesus tarkoitti jotain muuta opetuksellaan.

• soturiksi syntynyt

"tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,"

Oletko koskaan ajatellut, että jospa tuo tehkää hyvää niille onkin alunperin ollut lainausmerkeissä?

Eli muodossa "tehkää hyvää niille"!

• vapaaksi syntynyt
        soturiksi syntynyt kirjoitti:

"tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,"

Oletko koskaan ajatellut, että jospa tuo tehkää hyvää niille onkin alunperin ollut lainausmerkeissä?

Eli muodossa "tehkää hyvää niille"!

Oletko koskaan ajatellut, että jospa tuo jumala onkin alunperin ollut lainausmerkeissä?

• soturiksi syntynyt
        vapaaksi syntynyt kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut, että jospa tuo jumala onkin alunperin ollut lainausmerkeissä?

"Oletko koskaan ajatellut"

Olen ajatellut, mutta sinulta se ei taida millään onnistua.

• ole mitään

"Oletko koskaan ajatellut"

Olen ajatellut, mutta sinulta se ei taida millään onnistua.

mutta sinulla on sentään valta asettaa raamattuun vaikka lainaumerkkejä, jos siten saa luvallisesti tehdä jotain pahaa.

• soturiksi syntynyt
        ole mitään kirjoitti:

mutta sinulla on sentään valta asettaa raamattuun vaikka lainaumerkkejä, jos siten saa luvallisesti tehdä jotain pahaa.

Mietippä sinä sitä!

Luuletko, että emme puolustaisi uskontoamme?
        Erehdyit ja pahasti!

• sinulle....

Mietippä sinä sitä!

Luuletko, että emme puolustaisi uskontoamme?
        Erehdyit ja pahasti!

2:1   Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.

• soturiksi syntynyt
        sinulle.... kirjoitti:

2:1   Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.

En tässä itseäni puolusta vaan uskontoani!

Sinä täällä hyökkäät uskontoani vastaan ja minä todellakin kohta alan tekemään samoja tekoja sinun uskomuuttasi vastaan!

• ymmärtää,

En tässä itseäni puolusta vaan uskontoani!

Sinä täällä hyökkäät uskontoani vastaan ja minä todellakin kohta alan tekemään samoja tekoja sinun uskomuuttasi vastaan!

että kaikki eivät pidä sinun uskontoasi ainoana oikeana uskontona. Eikö minulla ole oikeutta esittää omia mielipiteitäni Lutherin uskonnosta, jota ei edes raamatusta löydy?

• soturiksi syntynyt
        ymmärtää, kirjoitti:

että kaikki eivät pidä sinun uskontoasi ainoana oikeana uskontona. Eikö minulla ole oikeutta esittää omia mielipiteitäni Lutherin uskonnosta, jota ei edes raamatusta löydy?

"että kaikki eivät pidä sinun uskontoasi ainoana oikeana uskontona. "

Se sopii mulle oikein hyvin. En minäkään pidä esim. ateisteista ja heidän luulotaudeistaan. Toistaiseksi en kuitenkaan tuputa heille väkisin uskontoani vaan annan elää heidän rauhassa.

Eiköhän se sinun mielipiteesi ole tullut jo selville.

• tietämyksen

6:8   Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.

• aikaan

lukenut tätä palstaa saatikka kirjoittanut.
      Syy: olen ajatellut että antaa "vihollisten" temmeltää keskenään.
      Surkeaa sekin kun ei voi omalla palstalla olla.

• kaiken :)

Minä en tienyt, että tämä on vain yhden ihmisen oma palsta. Olisiko syytä vaihtaa palstan nimi ja sulkea pääsy kaikilta muilta. Ota yhteytta Eniroon!

• ateistien sivut ovat olemass
        kaiken :) kirjoitti:

Minä en tienyt, että tämä on vain yhden ihmisen oma palsta. Olisiko syytä vaihtaa palstan nimi ja sulkea pääsy kaikilta muilta. Ota yhteytta Eniroon!

Ei ole kyse yhdetä henkilöstä vaan suuresta joukosta luterilaisia, jotka eivät pakkokäännytystä kaipaa. Ne luterilaiset, jotka omaa uskoaan epäilevät, löytävät kyllä ateistien omat sivut. Yleensä oman uskon epäilemiseen riittävät omat sisäiset epäilyt, ei niitä tarvitse yksittäisiä raamatunlauseita kopioimalla kuvitella luovansa. Kyllä uskovien ja ei uskovien äly yleensä riittää niihin kyllästymiseen. Ovat kaikkien älyllistä toimintaa aliarvioivia, eivätkä synnytä kovin korkeaa kuvaa ateistisen ajattelun tasosta. Fiksujakin tosin löytyy mutta enempi esim. skepsiksen piiristä eikä ne fiksut näillä konsteilla yritä toisia "kouluttaa".

Luterilaisten sivut luterilaisille liikeeseen kuuluu moni.

• ateistien sivut ovat olemass kirjoitti:

Ei ole kyse yhdetä henkilöstä vaan suuresta joukosta luterilaisia, jotka eivät pakkokäännytystä kaipaa. Ne luterilaiset, jotka omaa uskoaan epäilevät, löytävät kyllä ateistien omat sivut. Yleensä oman uskon epäilemiseen riittävät omat sisäiset epäilyt, ei niitä tarvitse yksittäisiä raamatunlauseita kopioimalla kuvitella luovansa. Kyllä uskovien ja ei uskovien äly yleensä riittää niihin kyllästymiseen. Ovat kaikkien älyllistä toimintaa aliarvioivia, eivätkä synnytä kovin korkeaa kuvaa ateistisen ajattelun tasosta. Fiksujakin tosin löytyy mutta enempi esim. skepsiksen piiristä eikä ne fiksut näillä konsteilla yritä toisia "kouluttaa".

Luterilaisten sivut luterilaisille liikeeseen kuuluu moni.

on kasvanut siihen mittaan että lukee mikä on palstan aihepiiri.

Keskustele luterilaisuudesta, se oli viimeksi kun katsoin. Palstan tarkoituksena ei siis ole mahdollisen kriittisen kirjoittelun poissulkeminen.

Jos haluaa vernistellä ilman kritiikkiä, kannattaa mennä jonnekin moderoidulle lahkopalstalle, puois suoli24:sta.

Toki siellä ei voi koppalakki päässä komentaan :D

• Verna-Liis.a
        Nas.se kirjoitti:

on kasvanut siihen mittaan että lukee mikä on palstan aihepiiri.

Keskustele luterilaisuudesta, se oli viimeksi kun katsoin. Palstan tarkoituksena ei siis ole mahdollisen kriittisen kirjoittelun poissulkeminen.

Jos haluaa vernistellä ilman kritiikkiä, kannattaa mennä jonnekin moderoidulle lahkopalstalle, puois suoli24:sta.

Toki siellä ei voi koppalakki päässä komentaan :D

Älä vääristele taas minun nimimerkkiäni. Jos jotakin vääristellä haluat, niin vääristele omaa nimimerkkiäsi, niin paljon kuin haluat. Osoittaa huonoa moraalia tuommoinen käyttäytyminen sinun taholtasi. En uskoisi moista edes sinusta, mutta pakko uskoa, kun noin jatkuvasti teet. Mikä sinusta on tehnyt tuommoisen moraalittoman toisen kirjoittajan nimimerkin vääristelijän? Kriittinen kirjoittelu ei tarkoita sitä, että jonkun kirjoittajan nimimerkkiä saat vääristellä. Sinulla se koppalakki on koko ajan päässä.

• tekoihin

"...lukenut tätä palstaa saatikka kirjoittanut."

Mutta juurihan teet molempia.

Ehkä, jos rukoilemme vimmaisesti, tulee Jumala vetämään nettihäiriköiltä modeemit seinästä.

• ylläpito on

Taivaallinen ylläpito on iloinen siitä, että saatanaa jumalanaan palveleville opetetaan Jumalan ja Jeesuksen Lakia.

• Eiköhän

vaadita porukalla Nas.sea sheriffiksi. Saadaan taso nousuun!

• Kössönöm

Ei tämä suinkaan ole luterilaisuuden ylistysfoorumi.

• taivaaseen

Hyvä, ettet sentään vaatinut antiluterilaisten poistamista. Voisiko antiluterilaiset vaatia luterilaisten viestien poistamista kaikilta muilta keskustelupalstoilta?

Nimimerkki: Käännyttäjiin kyllästynyt

• ei ateisti mutta ei lut.

tämän Suomi24 sivun olevan keskustelua luterilaisuudesta, siis tämä ei ole yksinoikeudella luterilaisten sivu!

• Kössönöm

Miksi et itse pyydä poistoon loppujakin, mitkä sotivat omia mielipiteitäsi vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe