saattaa mennä, jos ottaa viestit tosissaan. Tässä esimerkki kuinka uskova kiihkossaan noteeraa kirjoittajan saatanaksi, ajattelematta seurauksista pätkääkään.
>>> mikset "toru" saatanaa ?
Kirjoittanut: merim.raimo 1.2.2009 klo 12.03
kun se niin usein esiintyy tällä palstalla ?>>> pukeutuen valkeuden enkeliksi ? ;)
Pönttö sekaisin
9
271
Vastaukset
- Ilonanne
mietitkö koskaan kuinka sekaisin Pietari meni, kun Jeesus itse sanoi hänelle "väisty saatana"
- luteril.
Jeesusta merimies raimoon, älä koskaan.
- Ilonanne
luteril. kirjoitti:
Jeesusta merimies raimoon, älä koskaan.
Minä en vertaa ketään kehenkään?!
Mutta se olen raamatusta ymmärtänyt, että kyllä se paholainen pääsee tekemään työtään myös "malliuskovaisten" kautta! Ei kai tämä sullekaan uutta tietoa ole?
Siksi myös pitää valvoa...
- merim.raimo
Jeesuksen pitäisi osallistua keskusteluun omalla nimellään ? to.. näuttää olevan puoluellinen, sallisi vain saatanan osallistuvan näihin keskusteluihin ? ja siksipä vähän "valistin" kertomalla, että saatana pukeutuu valkeuden enkeliksi, siis esiintyy jopa useinkin tällä palstalla onhan hän tämän mailman ruhtinas, Jeesuksen sanojen mukaan ainankin. ;(
- saatana itse
tällä palstalla kirjoitteluun omalla nimimerkillään? Tätähän to.. edellytti Jeesuksenkin omalta osaltaan tekevän jos tällä palstalla on muita kuin meitä ihmisiä kirjoittamassa toisillemme.
- Jeesus
saatana itse kirjoitti:
tällä palstalla kirjoitteluun omalla nimimerkillään? Tätähän to.. edellytti Jeesuksenkin omalta osaltaan tekevän jos tällä palstalla on muita kuin meitä ihmisiä kirjoittamassa toisillemme.
kirjoittaisi omalla nimimerkillään on kyllä perusteltu koska hän on myös ihminen, ihmiseksi syntynyt, kuten mekin, mutta saatana ei ole ja merim.raimon mukaan joksikin tekeyessäänkin vain "valkeuden ENKELI". Eli puolueellisuutta tuossa vaatimuksessa tuskin on ja ihan kannatettava.
- ihmiset tekevät
tuota. He eivät välitä pätkääkään, muista kuin itsestään ja sepä kertookin heidän uskonsa laadun.
- merim.raimo
ykkösen laatuluokkaan kuuluvia uskovia, niitä kyllä löytyy vaikka kuinka paljon, suureksi onnekseni minä olenkin vain arvoton "nolla" ja mikä tärkeintä Jeesus Kristus on tullut ykköseksi minun elämääni ja onpa vielä luvannut olla ykkösenä aivan loppuun saakka.Jotenka minä Jeesuksesa olenkin Isän silmissä korkein arvosana "kymppi" ihan niinkuin kansakoulussa silloin aikanaan. ;)
- leahim
merim.raimo kirjoitti:
ykkösen laatuluokkaan kuuluvia uskovia, niitä kyllä löytyy vaikka kuinka paljon, suureksi onnekseni minä olenkin vain arvoton "nolla" ja mikä tärkeintä Jeesus Kristus on tullut ykköseksi minun elämääni ja onpa vielä luvannut olla ykkösenä aivan loppuun saakka.Jotenka minä Jeesuksesa olenkin Isän silmissä korkein arvosana "kymppi" ihan niinkuin kansakoulussa silloin aikanaan. ;)
"No tehäänkö pönttö".!?
Tämä lainaus huumorimielellä radio novasta!
Toivottavasti ymmärrät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756