Pönttö sekaisin

luteril.

saattaa mennä, jos ottaa viestit tosissaan. Tässä esimerkki kuinka uskova kiihkossaan noteeraa kirjoittajan saatanaksi, ajattelematta seurauksista pätkääkään.

>>> mikset "toru" saatanaa ?
Kirjoittanut: merim.raimo 1.2.2009 klo 12.03

kun se niin usein esiintyy tällä palstalla ?>>> pukeutuen valkeuden enkeliksi ? ;)

9

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilonanne

mietitkö koskaan kuinka sekaisin Pietari meni, kun Jeesus itse sanoi hänelle "väisty saatana"

• luteril.

Jeesusta merimies raimoon, älä koskaan.

• Ilonanne
        luteril. kirjoitti:

Jeesusta merimies raimoon, älä koskaan.

Minä en vertaa ketään kehenkään?!

Mutta se olen raamatusta ymmärtänyt, että kyllä se paholainen pääsee tekemään työtään myös "malliuskovaisten" kautta! Ei kai tämä sullekaan uutta tietoa ole?

Siksi myös pitää valvoa...

• merim.raimo

Jeesuksen pitäisi osallistua keskusteluun omalla nimellään ? to.. näuttää olevan puoluellinen, sallisi vain saatanan osallistuvan näihin keskusteluihin ? ja siksipä vähän "valistin" kertomalla, että saatana pukeutuu valkeuden enkeliksi, siis esiintyy jopa useinkin tällä palstalla onhan hän tämän mailman ruhtinas, Jeesuksen sanojen mukaan ainankin. ;(

• saatana itse

tällä palstalla kirjoitteluun omalla nimimerkillään? Tätähän to.. edellytti Jeesuksenkin omalta osaltaan tekevän jos tällä palstalla on muita kuin meitä ihmisiä kirjoittamassa toisillemme.

• Jeesus
        saatana itse kirjoitti:

tällä palstalla kirjoitteluun omalla nimimerkillään? Tätähän to.. edellytti Jeesuksenkin omalta osaltaan tekevän jos tällä palstalla on muita kuin meitä ihmisiä kirjoittamassa toisillemme.

kirjoittaisi omalla nimimerkillään on kyllä perusteltu koska hän on myös ihminen, ihmiseksi syntynyt, kuten mekin, mutta saatana ei ole ja merim.raimon mukaan joksikin tekeyessäänkin vain "valkeuden ENKELI". Eli puolueellisuutta tuossa vaatimuksessa tuskin on ja ihan kannatettava.

• ihmiset tekevät

tuota. He eivät välitä pätkääkään, muista kuin itsestään ja sepä kertookin heidän uskonsa laadun.

• merim.raimo

ykkösen laatuluokkaan kuuluvia uskovia, niitä kyllä löytyy vaikka kuinka paljon, suureksi onnekseni minä olenkin vain arvoton "nolla" ja mikä tärkeintä Jeesus Kristus on tullut ykköseksi minun elämääni ja onpa vielä luvannut olla ykkösenä aivan loppuun saakka.Jotenka minä Jeesuksesa olenkin Isän silmissä korkein arvosana "kymppi" ihan niinkuin kansakoulussa silloin aikanaan. ;)

• leahim
        merim.raimo kirjoitti:

ykkösen laatuluokkaan kuuluvia uskovia, niitä kyllä löytyy vaikka kuinka paljon, suureksi onnekseni minä olenkin vain arvoton "nolla" ja mikä tärkeintä Jeesus Kristus on tullut ykköseksi minun elämääni ja onpa vielä luvannut olla ykkösenä aivan loppuun saakka.Jotenka minä Jeesuksesa olenkin Isän silmissä korkein arvosana "kymppi" ihan niinkuin kansakoulussa silloin aikanaan. ;)

"No tehäänkö pönttö".!?
        Tämä lainaus huumorimielellä radio novasta!
        Toivottavasti ymmärrät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe