Huusiko jeesus tässä itselleen, kun oli hylännyt itsensä vai onko kolmiyhteyden ulkopuolella vielä joku irrallinen jumala?
27:46 Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?
Onko Jumalalla myös
38
919
Vastaukset
- sillä on
ateistille?
- tietää
Tuli vaan mieleeni eräs tapaus, kun neljä vuotias päiväkotilapsi sanoi minulle erään keskustelun päätteeksi, että kyllä jeesus on jumala, kun täti on niin sanonut.
- vastauksen??
tietää kirjoitti:
Tuli vaan mieleeni eräs tapaus, kun neljä vuotias päiväkotilapsi sanoi minulle erään keskustelun päätteeksi, että kyllä jeesus on jumala, kun täti on niin sanonut.
Jos haluat oikeasti tietää oikean vastauksen niin tässä se on: kaikilla Jumalilla on Jumala. Se on Jumalien ketju josta edes Jumalat eivät tiedä missä se päättyy.
- ..joka haluaa tietää..
tietää kirjoitti:
>
1.Joh.5:20
"Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, Hänen Pojassansa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen (todellinen, tosi) Jumala ja iankaikkinen elämä."
Siinä sinulle vastausta. Myös Joh.1:1,3-5
1.
"Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala."
3.
"Kaikki on saanut syntynsä Hänen kauttaan, ja ilman Häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5.Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt."
Sana (Jeesus), jonka kautta kaikki on luotu. Jos ymmärsit?
Ristillä Jeesus, ihmisenä, huusi Jumalaansa.
Et VOI olla niin tietämätön Raamatun sanasta,suomalaisena, ettetkö olisi kuullut edes opetusta, kuinka Jumala antoi Poikansa syntyä tänne maailmaan ihmiseksi, että Hän voisi sovittaa ihmisten synnit omalla kuolemallaan/ verellään. - ..tarjoajalle.
vastauksen?? kirjoitti:
Jos haluat oikeasti tietää oikean vastauksen niin tässä se on: kaikilla Jumalilla on Jumala. Se on Jumalien ketju josta edes Jumalat eivät tiedä missä se päättyy.
Jos Jumalasta opetat, älä opeta VÄÄRIN!!!
- ihmisen kielella
tietää kirjoitti:
mutta ehka jos hallitset hebrean.
Raamatussa on valtavasti asioita joita ei voi selittaa suomeksi eika anglaniksikaan.
Olet itse lukenut raamatus sanasta sanaan viidesti ja vasta nyt alkaa salaisuudet aukenemaaan.
h-i-t-a-a-s-t-i...
Jos pienelle lapselle annetaan raamattu ensimmaiseksi kirjaksi, niin hanesta tulee nero! - Korkein Rabbi=(Yahushua)
..joka haluaa tietää.. kirjoitti:
>
1.Joh.5:20
"Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, Hänen Pojassansa Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen (todellinen, tosi) Jumala ja iankaikkinen elämä."
Siinä sinulle vastausta. Myös Joh.1:1,3-5
1.
"Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala."
3.
"Kaikki on saanut syntynsä Hänen kauttaan, ja ilman Häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5.Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt."
Sana (Jeesus), jonka kautta kaikki on luotu. Jos ymmärsit?
Ristillä Jeesus, ihmisenä, huusi Jumalaansa.
Et VOI olla niin tietämätön Raamatun sanasta,suomalaisena, ettetkö olisi kuullut edes opetusta, kuinka Jumala antoi Poikansa syntyä tänne maailmaan ihmiseksi, että Hän voisi sovittaa ihmisten synnit omalla kuolemallaan/ verellään.Jumala on tuli jossa on Henki
Jumala ei ole ihminen
-Mina Olen etta Mina olen
-Yahushuakaan ei sanonut Jumalan nimea kuin kerran
-Jumalan nimessa on oltava YAH!
-isaiYah
-eliyah ynm.
Hebrean kielessa ei ole J-kirjainta! - ..ymmärrettävästi!
Korkein Rabbi=(Yahushua) kirjoitti:
Jumala on tuli jossa on Henki
Jumala ei ole ihminen
-Mina Olen etta Mina olen
-Yahushuakaan ei sanonut Jumalan nimea kuin kerran
-Jumalan nimessa on oltava YAH!
-isaiYah
-eliyah ynm.
Hebrean kielessa ei ole J-kirjainta!Raamatussa on ymmärrettävästi selitetty asiat.
Siellä ei sanota:#Jumala on tuli jossa on Henki#
Jumalan poika syntyi IHMISEKSI ihmisten joukkoon, Raamatun mukaaan. Raamattu on Jumalan sanaa.
Siellä sanotaan myös, että Jumala sanoi nimekseen MINÄ OLEN.
Jeesus sanoi esim. MINÄ OLEN tie ja MINÄ OLEN totuus ja MINÄ OLEN elämä...tulesta ei sanota mitään.
## Hebrean kielessa ei ole J-kirjainta! ##
Kun suomalaiselle opetetaan Raamattua, sitä opetetaan SUOMEKSI. -38-käännös ja King James-käännös ovat hyviä käännöksiä. On muitakin.
Nuo, mitä opetit eivät muuta sitä tosiasiaa, että on KOLMIYHTEINEN JUMALA = ISÄ, POIKA ja PYHÄ HENKI. - OPISKELLUT
..ymmärrettävästi! kirjoitti:
Raamatussa on ymmärrettävästi selitetty asiat.
Siellä ei sanota:#Jumala on tuli jossa on Henki#
Jumalan poika syntyi IHMISEKSI ihmisten joukkoon, Raamatun mukaaan. Raamattu on Jumalan sanaa.
Siellä sanotaan myös, että Jumala sanoi nimekseen MINÄ OLEN.
Jeesus sanoi esim. MINÄ OLEN tie ja MINÄ OLEN totuus ja MINÄ OLEN elämä...tulesta ei sanota mitään.
## Hebrean kielessa ei ole J-kirjainta! ##
Kun suomalaiselle opetetaan Raamattua, sitä opetetaan SUOMEKSI. -38-käännös ja King James-käännös ovat hyviä käännöksiä. On muitakin.
Nuo, mitä opetit eivät muuta sitä tosiasiaa, että on KOLMIYHTEINEN JUMALA = ISÄ, POIKA ja PYHÄ HENKI.KATSOISITKO MITÄ VUODEN 38 RAAMATUNKÄÄNNÖKSESSÄ SANOTAA ALAVIITTEESSÄ TUOSTA JUMALAN NIMESTÄ. SE ESIINTYY JOISSAKIN KÄÄNNÖKSISSÄ RAAMATUNTEKSTISSÄ N, 7000 KERTAA. MINÄ OLEN EI SIIS OLE ERISNIMI!!!!
KAIKKIVALTIAALLA JUMALALLA ON SIIS ERISNIMI, JONKA HÄN ON ITSE ANTANUT ITSELLEEN. HÄNEN POIKANSA NIMI ON JEESUS JA HE OVAT KYLLÄ KAKSI ERI PERSOONAA. - ..LUE......
OPISKELLUT kirjoitti:
KATSOISITKO MITÄ VUODEN 38 RAAMATUNKÄÄNNÖKSESSÄ SANOTAA ALAVIITTEESSÄ TUOSTA JUMALAN NIMESTÄ. SE ESIINTYY JOISSAKIN KÄÄNNÖKSISSÄ RAAMATUNTEKSTISSÄ N, 7000 KERTAA. MINÄ OLEN EI SIIS OLE ERISNIMI!!!!
KAIKKIVALTIAALLA JUMALALLA ON SIIS ERISNIMI, JONKA HÄN ON ITSE ANTANUT ITSELLEEN. HÄNEN POIKANSA NIMI ON JEESUS JA HE OVAT KYLLÄ KAKSI ERI PERSOONAA.Lue 2.Moos.3:14!
Jumala ilmenee kolmena persoonana. Isä/LUOJA, jumala/SANA(Poika) ja PYHÄ HENKI.
Isä 'suunnitteli', Poika/Sana loi sen Pyhän Hengen voimalla. - kuulija
vastauksen?? kirjoitti:
On vain yksi jumala,muut ovat kuoleita vaikka olisi kuinkapaljon.
- Tilastomies
Tämä kohta ei ole ns. myöhempi lisäys Jeesuksen sanoihin. Kohta todistaa 100%:sesti, että Jeesus ei ollut Jumala ja että kolminaisuus on myöhempää tulkintaa. Jos Jeesus olisi ollut Jumala, hän olisi huutanut todellakin itselleen tai jollekulle muulle. Islamin mukaan ristilliä riippui väärä kaveri, mutta kristityt eivät huomanneet sitä. Kuka on oikeassa? Todennäköisesti Luigi Cascioli.
- mutta totta
Jeesus ei ole jumala
- oiuui
Messiaan oli tulla kaikkien hylkäämäksi.
Jeesus koki kuoleman mutta myös eron Jumalasta, Isästään, ristillä.
Kaikki meidän puolestamme.
Hän otti syntimme.
Jeesus teki siis Isänsä tahdon mukaan. - kuulija
Osti hengellään,ihmiskunnan ne ihmiset jotka turvautuvat häneen.
Kyllä jeesus tunti hylkäämisen ahdistuksen,siksi hän voi heitäkin autaa.- 'kirjuri'
Kirjoitat virheellisesti seuraavaa:
>
Jeesus sovitti KAIKKI synnit. Kaikki ihmiset vain eivät HALUA ottaa vastaan sitä LAHJAA/UHRIA. - kuulija
'kirjuri' kirjoitti:
Kirjoitat virheellisesti seuraavaa:
>
Jeesus sovitti KAIKKI synnit. Kaikki ihmiset vain eivät HALUA ottaa vastaan sitä LAHJAA/UHRIA.En ole täydellien,kirjoittaja
- ..virheitä..
kuulija kirjoitti:
En ole täydellien,kirjoittaja
Niinpä, mutta ennenkuin kirjoittaa, on varmistettava Raamatusta, ONKO asia niinkuin aikoo kirjoittaa.
Kirjoittaessa kannattaa turvautua Pyhään Henkeen, Hänen apuunsa.:-)
SIUNAUSTA!
- minä vaan
tervehdys!
Unohda kolmiyhteinen jumala joka on keksitty noin vuonna 325 kun valtio ja uskonto yhdistettiin.
Sen sijaan lue avoimin sydämin ja mielin raamattua ja näe, että on vain yksi Jumala, Isä, josta poikakin on.
Huutaessaan Eli Eli Lama Sabaktani se oli todellinen hyljätyksi tulemisen hetki.
Isä otti Henkensä voitelun poikansa elämästä, jotta hän voisi kuolla kuin kuka tahansa ihminen ... mutta elääkseen jälleen.
Jokainen Jumalan oma tulee kokemaan tuon saman hylkäämisen kun siirtyy tästä ajasta ikuisuuteen.
Jeesus ei ole jumala eikä jumaluus vaan osa Isäänsä, joka on ainut Jumala ja Jumaluus.
Kysymys ylipäätänsäkin raamatussa on Isän ja Pojan suhteesta muuhun perheeseen.
1 Joh 2:21 En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta.
22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
23 Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
Ne, jotka tekevät Jeesuksesta Isän tai pojasta Isän eli Jumalan valehtelevat.
Huomioitavaa on tässä, että siinä ei sanota:
joka kieltää Isän, pojan ja Pyhän Hengen .... vaan ainoastaan, joka kieltää Isän ja Pojan.
Kysymys on enemmänkin kahdesta kuin kolmesta. Näiden kahden ero taasen on siinä, että toinen on poika joka ei voi tehdä itsestään mitään kun taas toinen on Isä, joka voi kaiken. - 'kirjuri'
Jo edellä vastasin ateistille.
Jeesus huusi ristillä, IHMISENÄ, Jumalalleen/
Isälleen. Jeesus oli tosi ihminen, kuten mekin, tosin ilman syntiä, ja samalla hän oli tosi Jumala.varma tietoisuus, on tällainen vähintäinkin outo ilmaus.
Heijastaa epätietoisuutta tulevaan, elikä ei nyt oikein sovi tähän kuvioon.- mihin viittaat?
Myötäeläjä kirjoitti:
varma tietoisuus, on tällainen vähintäinkin outo ilmaus.
Heijastaa epätietoisuutta tulevaan, elikä ei nyt oikein sovi tähän kuvioon.^^Jos Jeesuksella oli varma tietoisuus, on tällainen vähintäinkin outo ilmaus. Heijastaa epätietoisuutta tulevaan, elikä ei nyt oikein sovi tähän kuvioon. ^^
MIHIN kuvioon???
Unohdat, että kaikki maailman synnit ja pahuus oli 'kaadettu' Jeesuksen päälle, Hän oli muuttunut SYNNIKSI. Ja sillä hetkellä Jumala hylkäsi hänet.
Mikäs vielä kiikastaa? - hän joka
mihin viittaat? kirjoitti:
^^Jos Jeesuksella oli varma tietoisuus, on tällainen vähintäinkin outo ilmaus. Heijastaa epätietoisuutta tulevaan, elikä ei nyt oikein sovi tähän kuvioon. ^^
MIHIN kuvioon???
Unohdat, että kaikki maailman synnit ja pahuus oli 'kaadettu' Jeesuksen päälle, Hän oli muuttunut SYNNIKSI. Ja sillä hetkellä Jumala hylkäsi hänet.
Mikäs vielä kiikastaa?kristinusko on vääristellyt jeesuksen tarinan
mieleisekseen
golkatan mysteeri ei ollut fyysinen tapahtuma
vaan henkinen mysteeri jossa hän näytti esimerkkiä miten ihmisestä tulee valaistunut ja on taivaassa eli paratiisissa jo maanpäällä
lunastus oppi on keksitty juttu sillä saatiin vallanpitäjät hyväsymään se omakseen koska teki
mitä vain sai kaiken anteeksi ja näin paha tulee
ikuistetuksi - # vääristelyä # ???
hän joka kirjoitti:
kristinusko on vääristellyt jeesuksen tarinan
mieleisekseen
vaan henkinen mysteeri jossa hän näytti esimerkkiä miten ihmisestä tulee valaistunut ja on taivaassa eli paratiisissa jo maanpäällä
lunastus oppi on keksitty juttu sillä saatiin vallanpitäjät hyväsymään se omakseen koska teki
ikuistetuksi## kristinusko on vääristellyt jeesuksen tarinan
mieleisekseen
ikuistetuksi ##
Noinhan te vääräoppiset yritätte vääntää Jumalan sanan totuuden.
Ei Jeesus eikä Raamattu opeta, että 'teki mitä vain ja saa synnit anteeksi'. Kyllä siinä tarvitaan tekijän katumus ja kääntyminen vääristä teoistaan.
Te olette mestareita vääristämään Raamatun opetuksen!!!!!!!!!!! - hän joka
# vääristelyä # ??? kirjoitti:
## kristinusko on vääristellyt jeesuksen tarinan
mieleisekseen
ikuistetuksi ##
Noinhan te vääräoppiset yritätte vääntää Jumalan sanan totuuden.
Ei Jeesus eikä Raamattu opeta, että 'teki mitä vain ja saa synnit anteeksi'. Kyllä siinä tarvitaan tekijän katumus ja kääntyminen vääristä teoistaan.
Te olette mestareita vääristämään Raamatun opetuksen!!!!!!!!!!!ei vääristelyä vääritelijät löytyvät sieltä kristinuskon sisältä
kun on tuhat vuotta annettu väärää tietoa niin se rupeaa sellaiselle joka ei aseta sitä kyseenalaiseksi tuntumaan todelta
kyllä hän ymmärtää että vanha aatami torjuu kaiken mikä poikkeaa kaavasta - .ei kelpaa ..
hän joka kirjoitti:
ei vääristelyä vääritelijät löytyvät sieltä kristinuskon sisältä
kun on tuhat vuotta annettu väärää tietoa niin se rupeaa sellaiselle joka ei aseta sitä kyseenalaiseksi tuntumaan todelta
kyllä hän ymmärtää että vanha aatami torjuu kaiken mikä poikkeaa kaavastaVääräuskoiselle ei kelpaa Jumalan sana, niinkuin se on. Ala tutkia historiaa ja Raamattua. Esim. UT on silminnäkijöiden kirjoittamaa tai heidän, kirjoittajalle, kertomaa.
Ennenkuin väität:
# ei vääristelyä vääritelijät löytyvät sieltä kristinuskon sisältä kun on tuhat vuotta annettu väärää tietoa niin se rupeaa sellaiselle joka ei aseta sitä kyseenalaiseksi tuntumaan todelta
kyllä hän ymmärtää että vanha aatami torjuu kaiken mikä poikkeaa kaavasta #,...niin tutki asiaa.
Kuka tuossa nyt ymmärtää, ja mitä??? Esityksesi on epäselvä. Taitaa olla vääräuskoisten tapa saada asiat näyttämään sellaisilta, kuin HE haluavat niiden näyttävän.
Ja mikä ihme se KAAVA oikein on??? - hän joka
.ei kelpaa .. kirjoitti:
Vääräuskoiselle ei kelpaa Jumalan sana, niinkuin se on. Ala tutkia historiaa ja Raamattua. Esim. UT on silminnäkijöiden kirjoittamaa tai heidän, kirjoittajalle, kertomaa.
Ennenkuin väität:
# ei vääristelyä vääritelijät löytyvät sieltä kristinuskon sisältä kun on tuhat vuotta annettu väärää tietoa niin se rupeaa sellaiselle joka ei aseta sitä kyseenalaiseksi tuntumaan todelta
kyllä hän ymmärtää että vanha aatami torjuu kaiken mikä poikkeaa kaavasta #,...niin tutki asiaa.
Kuka tuossa nyt ymmärtää, ja mitä??? Esityksesi on epäselvä. Taitaa olla vääräuskoisten tapa saada asiat näyttämään sellaisilta, kuin HE haluavat niiden näyttävän.
Ja mikä ihme se KAAVA oikein on???esittämäni ei oöe oikeaa eikä väärrää uskoa se ei ole uskoa lainkaan ei edes ateismin uskoa
kristinuskohan ei perustu jeesuksen todelliseen opetukseen vaan apostoli paavalin omiin käsityksiin opetuksesta
eikö nuo rituaalit traditiot rukoukset saarnat ole kaavoja joita toistetaan niinkuin mantraa
tuo uskon ylläpittämiseksi ja kristusnäkyjen aikaan saamiseksi
näkyjä kyllä tulee mutta ne ovat vain tistojen aikaansaama illuusio joka sitten haihtuu pois
hänellä ei ole minkäänlaista uskoa on vain uskomaton elämä jossa kaikki ristiriidat väkivalta tuska ja ahdistus ovat päättyneet
se ei ole etsittävissä eikä saavutettavissa
se tulee luoksenne kaikenlainen etsiminen ja haluaminen on päättynyt ja ihmismielen sisältö on täysin ymmärretty
totuus tulee luoksenne kun valheellisuus on ymmärretty ja suunta on ylhäältä alas ei toisinpäin - ..jälleen..
hän joka kirjoitti:
esittämäni ei oöe oikeaa eikä väärrää uskoa se ei ole uskoa lainkaan ei edes ateismin uskoa
kristinuskohan ei perustu jeesuksen todelliseen opetukseen vaan apostoli paavalin omiin käsityksiin opetuksesta
eikö nuo rituaalit traditiot rukoukset saarnat ole kaavoja joita toistetaan niinkuin mantraa
näkyjä kyllä tulee mutta ne ovat vain tistojen aikaansaama illuusio joka sitten haihtuu pois
hänellä ei ole minkäänlaista uskoa on vain uskomaton elämä jossa kaikki ristiriidat väkivalta tuska ja ahdistus ovat päättyneet
se ei ole etsittävissä eikä saavutettavissa
se tulee luoksenne kaikenlainen etsiminen ja haluaminen on päättynyt ja ihmismielen sisältö on täysin ymmärretty
totuus tulee luoksenne kun valheellisuus on ymmärretty ja suunta on ylhäältä alas ei toisinpäinSuora kopio kirjoituksestasi:
^^esittämäni ei oöe oikeaa eikä väärrää uskoa se ei ole uskoa lainkaan ei edes ateismin uskoa
näkyjä kyllä tulee mutta ne ovat vain tistojen aikaansaama illuusio joka sitten haihtuu pois^^
Kirjoittuksestasi voi päätellä, ettet alkuunkaan ymmärrä kristittyjen uskoa Kolmiyhteiseen Jumalaan ja Hänen sanaansa /Raamattuun.
Kirjoituksestasi ei voi tunnistaa kristillistä uskoa.
Tuo väitteesi(suora kopio kirjoituksestasi):
# kristinuskohan ei perustu jeesuksen todelliseen opetukseen vaan apostoli paavalin omiin käsityksiin opetuksesta #,
ei pidä lainkaan paikkaansa, mutta se on täysin ymmärrettävä sitä taustaa vasten, ettet tunne 'kirjoituksia' ja Uutta Testamenttia.
Jos tuntisit Uuden testamentin evankeliumit ja Apostolienteot sekä kirjeet, tietäisit, että Paavali sai tehtävän ja opetuksen itseltään Jeesukselta Kristukselta, eikä hänen OMILLA käsityksillään ole niissä sijaa. JEESUKSEN opetuksia Paavali julisti.
Sitten jatkat (taas suora kopio tekstistäsi):
>
Mitähän tuostakin sanoisi? Se on niin 'hepreaa' kuin olla voi, ilman välimerkkejä.
Opetusta Sinulle:
Jeesus Kristus on TOTUUS! Hän tuli maailmaan meidän ihmisten pelastukseksi. Hän on 'TIE', jota seuraamme, ja HÄN on meille, jotka haluamme Häntä seurata ja uskoa Häneen, koko ELÄMÄ.
Edelleen kehoitan Sinuakin kääntymään tälle tielle, niin saat IANKAIKKISEN ELÄMÄN jo täällä, tässä elämässä, ja kun tämä elämä päättyy, kerran taivaassa.
Siunattua päivänjatkoa Sinulle! - hän joka
..jälleen.. kirjoitti:
Suora kopio kirjoituksestasi:
^^esittämäni ei oöe oikeaa eikä väärrää uskoa se ei ole uskoa lainkaan ei edes ateismin uskoa
näkyjä kyllä tulee mutta ne ovat vain tistojen aikaansaama illuusio joka sitten haihtuu pois^^
Kirjoittuksestasi voi päätellä, ettet alkuunkaan ymmärrä kristittyjen uskoa Kolmiyhteiseen Jumalaan ja Hänen sanaansa /Raamattuun.
Kirjoituksestasi ei voi tunnistaa kristillistä uskoa.
Tuo väitteesi(suora kopio kirjoituksestasi):
# kristinuskohan ei perustu jeesuksen todelliseen opetukseen vaan apostoli paavalin omiin käsityksiin opetuksesta #,
ei pidä lainkaan paikkaansa, mutta se on täysin ymmärrettävä sitä taustaa vasten, ettet tunne 'kirjoituksia' ja Uutta Testamenttia.
Jos tuntisit Uuden testamentin evankeliumit ja Apostolienteot sekä kirjeet, tietäisit, että Paavali sai tehtävän ja opetuksen itseltään Jeesukselta Kristukselta, eikä hänen OMILLA käsityksillään ole niissä sijaa. JEESUKSEN opetuksia Paavali julisti.
Sitten jatkat (taas suora kopio tekstistäsi):
>
Mitähän tuostakin sanoisi? Se on niin 'hepreaa' kuin olla voi, ilman välimerkkejä.
Opetusta Sinulle:
Jeesus Kristus on TOTUUS! Hän tuli maailmaan meidän ihmisten pelastukseksi. Hän on 'TIE', jota seuraamme, ja HÄN on meille, jotka haluamme Häntä seurata ja uskoa Häneen, koko ELÄMÄ.
Edelleen kehoitan Sinuakin kääntymään tälle tielle, niin saat IANKAIKKISEN ELÄMÄN jo täällä, tässä elämässä, ja kun tämä elämä päättyy, kerran taivaassa.
Siunattua päivänjatkoa Sinulle!se mitä kirjoitin ei ole uskonasia se on vain se mikää on ja se on niin yksinkertaine että maailman viisautta täynnä oleva ihmisen monimutkainen mieli ei voi ymmärtää sillä hänen mielentaustansa estää sen
häntä on vuosisatoja täytetty uskonnon aatteiden
antamalla tiedolla ja mikä menee tuon tiedon ulkopuolelle mieli kieltäytyy ymmärtämästä sitä
jos elää jo iankaikkista elämää miksi vielä pyrkiä siihen kun sitä pyrkimällä voi saavuttaa
kritityt odottavat jeesuksen tuloa mutta eivät huomaa hänen läsnäoloaan
jeesus ei ollut kristitty ei tunne kristinuskoa
omakseen niin kuin ei kristitytkään tunne häntä
omakseen
juutalaisetkaan eivät tuteneet jeesusta messiaakseen - ..ei taida mennä perille..
hän joka kirjoitti:
se mitä kirjoitin ei ole uskonasia se on vain se mikää on ja se on niin yksinkertaine että maailman viisautta täynnä oleva ihmisen monimutkainen mieli ei voi ymmärtää sillä hänen mielentaustansa estää sen
häntä on vuosisatoja täytetty uskonnon aatteiden
antamalla tiedolla ja mikä menee tuon tiedon ulkopuolelle mieli kieltäytyy ymmärtämästä sitä
jos elää jo iankaikkista elämää miksi vielä pyrkiä siihen kun sitä pyrkimällä voi saavuttaa
kritityt odottavat jeesuksen tuloa mutta eivät huomaa hänen läsnäoloaan
jeesus ei ollut kristitty ei tunne kristinuskoa
omakseen niin kuin ei kristitytkään tunne häntä
omakseen
juutalaisetkaan eivät tuteneet jeesusta messiaakseenSuora kopio kirjoituksestasi:
#se mitä kirjoitin ei ole uskonasia se on vain se mikää on ja se on niin yksinkertaine että maailman viisautta täynnä oleva ihmisen monimutkainen mieli ei voi ymmärtää sillä hänen mielentaustansa estää sen #
Jos se, mitä 'opetat', on niin yksinkertainen asia, mikset esitä sitä yksinkertaisesti?
Seuraava myös suora kopio kirjoituksestasi:
##jos elää jo iankaikkista elämää miksi vielä pyrkiä siihen kun sitä pyrkimällä voi saavuttaa
kritityt odottavat jeesuksen tuloa mutta eivät huomaa hänen läsnäoloaan ##
Älä yleistä! Kyllä tosiuskovat ymmärtävät Jeesuksen läsnäolon, ja Jeesus on luvannut tulla takaisin. Ensin Hän noutaa omansa.
Kun kärsimyksen vuodet ovat lopuillaan, Hän tulee ja perustaa 1000-vuotisen valtakuntansa (sidottuaan ensin saatanan) ja hallitsee siinä jne.
Toteat:
### jeesus ei ollut kristitty ei tunne kristinuskoa omakseen niin kuin ei kristitytkään tunne häntä omakseen ###
No, ei tietenkään ollut! Ei silloin vielä tiedetty mitään kristityistä. Vasta Jeesuksen SEURAAJIA alettiin jossain vaiheessa kutsua kristityiksi. Se kerrotaan Paavalin kirjeissä.
Kirjoitat muunnettua totuutta eli valhetta, kun väität, etteivät kristityt tunne Jeesusta omakseen. Heidän uskonsa PERUSTUU Jeesukseen, huom!!!
Juutalaisten silmillä on vielä 'vaate', eivätkä he näe, että Jeesus oli ja on heidän messiaansa, mutta sekin päivä vielä tulee! mihin viittaat? kirjoitti:
^^Jos Jeesuksella oli varma tietoisuus, on tällainen vähintäinkin outo ilmaus. Heijastaa epätietoisuutta tulevaan, elikä ei nyt oikein sovi tähän kuvioon. ^^
MIHIN kuvioon???
Mikäs vielä kiikastaa?miksi Jeesus epätoivoisena KYSYI, miksi minut hylkäsit?
Siis TIETOISENA roolistaan?(oliko)
Siitä tämä kiikastaa.
Oletettavasti Jeesus tietoisena ei olisi asetellut kysymystään näin.(miksi minut hylkäsit)- hän joka
..ei taida mennä perille.. kirjoitti:
Suora kopio kirjoituksestasi:
#se mitä kirjoitin ei ole uskonasia se on vain se mikää on ja se on niin yksinkertaine että maailman viisautta täynnä oleva ihmisen monimutkainen mieli ei voi ymmärtää sillä hänen mielentaustansa estää sen #
Jos se, mitä 'opetat', on niin yksinkertainen asia, mikset esitä sitä yksinkertaisesti?
Seuraava myös suora kopio kirjoituksestasi:
##jos elää jo iankaikkista elämää miksi vielä pyrkiä siihen kun sitä pyrkimällä voi saavuttaa
kritityt odottavat jeesuksen tuloa mutta eivät huomaa hänen läsnäoloaan ##
Älä yleistä! Kyllä tosiuskovat ymmärtävät Jeesuksen läsnäolon, ja Jeesus on luvannut tulla takaisin. Ensin Hän noutaa omansa.
Kun kärsimyksen vuodet ovat lopuillaan, Hän tulee ja perustaa 1000-vuotisen valtakuntansa (sidottuaan ensin saatanan) ja hallitsee siinä jne.
Toteat:
### jeesus ei ollut kristitty ei tunne kristinuskoa omakseen niin kuin ei kristitytkään tunne häntä omakseen ###
No, ei tietenkään ollut! Ei silloin vielä tiedetty mitään kristityistä. Vasta Jeesuksen SEURAAJIA alettiin jossain vaiheessa kutsua kristityiksi. Se kerrotaan Paavalin kirjeissä.
Kirjoitat muunnettua totuutta eli valhetta, kun väität, etteivät kristityt tunne Jeesusta omakseen. Heidän uskonsa PERUSTUU Jeesukseen, huom!!!
Juutalaisten silmillä on vielä 'vaate', eivätkä he näe, että Jeesus oli ja on heidän messiaansa, mutta sekin päivä vielä tulee!minähän kerroin mikä on totuus ja syyn siihen miksi sitä ei voi ymmärtää
sana ei ole totuus se on sanojen takana
sanalla vodaan vain viitata totuuteen koska totuus on aina sanaton ja ajaton
kristityt pitävät sanaa totuutena jota se ei oleja sen takia ne on ymmärtäneet opetukset väärin
te uskotte että se mitä on opetettu on totuus
mutta totuus ei ole uskonasia
totuus kaikkia uskontoja korkeampi
pyrkiminen haluaminen ja jumalan lapseksi tuleminen on itsekkyyttä
samoin oman sisäisen pahan vastustaminen
antaa pahalle vain lujemman otteen sinusta
jos emme vastusta omaa pahuuttamme niin paha menettää otteensa meistä koska tuo vastustaminen
rukkii vain pahaa joka on tuo ajattelija joka on
omenansyönistä syntynyt
totuus johon uskotaan ei ole totuus sillä se on aina sanaton ja ajaton aina liikkuva aina elävä
kristityt ovat totuudesta kiinteän ja se on lakannut olemasta totuus - ..kun ja JOS..
Myötäeläjä kirjoitti:
miksi Jeesus epätoivoisena KYSYI, miksi minut hylkäsit?
Siis TIETOISENA roolistaan?(oliko)
Siitä tämä kiikastaa.
Oletettavasti Jeesus tietoisena ei olisi asetellut kysymystään näin.(miksi minut hylkäsit)..jonain päivänä taivaassa olet, sekin asia selkiää, kun kysyt Jeesukselta itseltään sitä asiaa.
- ..edelleen-
hän joka kirjoitti:
minähän kerroin mikä on totuus ja syyn siihen miksi sitä ei voi ymmärtää
sana ei ole totuus se on sanojen takana
sanalla vodaan vain viitata totuuteen koska totuus on aina sanaton ja ajaton
kristityt pitävät sanaa totuutena jota se ei oleja sen takia ne on ymmärtäneet opetukset väärin
te uskotte että se mitä on opetettu on totuus
mutta totuus ei ole uskonasia
totuus kaikkia uskontoja korkeampi
pyrkiminen haluaminen ja jumalan lapseksi tuleminen on itsekkyyttä
samoin oman sisäisen pahan vastustaminen
antaa pahalle vain lujemman otteen sinusta
jos emme vastusta omaa pahuuttamme niin paha menettää otteensa meistä koska tuo vastustaminen
rukkii vain pahaa joka on tuo ajattelija joka on
omenansyönistä syntynyt
totuus johon uskotaan ei ole totuus sillä se on aina sanaton ja ajaton aina liikkuva aina elävä
kristityt ovat totuudesta kiinteän ja se on lakannut olemasta totuusTOTUUS ei koskaan lakkaa olemasta, vaikka virheellisesti väitit sen tekevän niin.
Jeesus Kristus on TOTUUS! SANA=Jeesus Kristus= Jumalan Poika=TOTUUS.
Meneeköhän se sinuun koskaan perille? - hän joka
..edelleen- kirjoitti:
TOTUUS ei koskaan lakkaa olemasta, vaikka virheellisesti väitit sen tekevän niin.
Jeesus Kristus on TOTUUS! SANA=Jeesus Kristus= Jumalan Poika=TOTUUS.
Meneeköhän se sinuun koskaan perille?elävä totuus ei lakkaa olemasta mutta jos totuutesta tehdään kiinteä ikuinen totuus niin se lakkaa olemasta totuus sillä se totuus on sidottu aikaan ja oikea totuus on ajaton
et ole ymmärtänyt niin yksinkertaista asiaa
koska kiinteä totuutesi estää sen
vain luopumalla kaikesta ajatuksen luomasta
voit ymmärtää sen ..kun ja JOS.. kirjoitti:
..jonain päivänä taivaassa olet, sekin asia selkiää, kun kysyt Jeesukselta itseltään sitä asiaa.
on harvinaisen selvä tapaus.
Vastaus varmasti tulee, mutta ei Raamattua 'väärin tulkitsemalla'.- ..elävää totuutta..
hän joka kirjoitti:
elävä totuus ei lakkaa olemasta mutta jos totuutesta tehdään kiinteä ikuinen totuus niin se lakkaa olemasta totuus sillä se totuus on sidottu aikaan ja oikea totuus on ajaton
et ole ymmärtänyt niin yksinkertaista asiaa
koska kiinteä totuutesi estää sen
vain luopumalla kaikesta ajatuksen luomasta
voit ymmärtää senKirjoitat:
>
Luetko koskaan oman kirjoituksesi, ennenkuin lähetät sen? Syytä olisi!
Mistä kiinteästä totuudesta sinä hourit?
Kyllä olisi pitänyt jo sinulle tulla selväksi, että Jeesus on TOTUUS! Hän on ikuisesti elävä, eikä mikään paikallaan pysyvä, aikaan sidottu, kuten asian ilmaisit.
Entä mitä seuraavalla tarkoitat? :
## et ole ymmärtänyt niin yksinkertaista asiaa
koska kiinteä totuutesi estää sen ##
"Koska kiinteä totuutesi estää sen"?????
SINÄ täällä 'kiinteästä totuudesta' kirjoittelet.
Taitaa olla niin, että 'luopumalla kaikesta ajatuksen luomasta', SINÄ voit ymmärtää, että Jeesus Kristus on TOTUUS! - hän joka
..elävää totuutta.. kirjoitti:
Kirjoitat:
>
Luetko koskaan oman kirjoituksesi, ennenkuin lähetät sen? Syytä olisi!
Mistä kiinteästä totuudesta sinä hourit?
Kyllä olisi pitänyt jo sinulle tulla selväksi, että Jeesus on TOTUUS! Hän on ikuisesti elävä, eikä mikään paikallaan pysyvä, aikaan sidottu, kuten asian ilmaisit.
Entä mitä seuraavalla tarkoitat? :
## et ole ymmärtänyt niin yksinkertaista asiaa
koska kiinteä totuutesi estää sen ##
"Koska kiinteä totuutesi estää sen"?????
SINÄ täällä 'kiinteästä totuudesta' kirjoittelet.
Taitaa olla niin, että 'luopumalla kaikesta ajatuksen luomasta', SINÄ voit ymmärtää, että Jeesus Kristus on TOTUUS!elävä totuus nimetön ja ajaton
uskonnot ovat tehneet siitä kiinteän ja nimenneet sen ja sitten yritätte mielikuvituksen avulla tehdä tuosta kiinteästä elävän kuten kirjoituksestasi ilmenee
mieli joka on kiinteän totuuden vallassa ei voi ymmärtää elävää totuutta
uskonnot ovat tehneet opeistaan kiinteän ja jokainen pitää omaa oppiaan oikeana
jopa kritinuskon sisällä satoja lahkoja jotka
pitävät omaansa oikeana ja muita vääräuskoisina
ajatus on aikaansaanut kaiken pahuuden mitä
maailmassa ja käyttää hyväkseen uskontojen ja aatteiden kiinteää totuutta hyväkseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018234- 565122
- 244767
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274680Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364490Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h744397- 623963
- 423605
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402894- 452599