Kun aamupäivällä (nukuin taas pitkään) heräsin, soitin miehen kännyyn kun sitä ei näkynyt missään, oli kai ulkoa polttopuita hakemassa tai jotain.
Kun hän tuli sisään, hän riisui ja touhus siinä jotain. Sit yhtäkkiä totesi, että "onkohan kukaan soittanut?" Ja kaivoi toisen takin taskuaansa. Hetken katottuaan otti puhelimen ja tunki taskuunsa,
siis päällään olevien vaatteiden.
Kysyin sitten, että no, oliko kukaan soittanut?
Johon hän sanoi että ei, ei ole yhtään puhelua tullut. Sanoin sitten että pitäis olla, kun mä soitin. Väitti edelleen että et ole säkään soittanut. Kun totesin että kyllä mun puhelimessakin näkyy että olen soittanut ja kyllä sun puhelimes soi. Soitin kun en jaksanu lähteä sanomaan asiaani.
Hän suuttui ja huusi että olen vittumainen ämmä?!
Syytä ei kertonut, enkä sitä kysynytkään.
Siis kertokaa, olinko todellakin vittumainen?
Sanokaa ny, oonko mä vittumainen ämmä?
20
781
Vastaukset
- Vilma.
mies jolla on selkärankaa-----ei turhia höpöttele
- anonyymilyyli
sehän jäi valheesta kiinni konkreettisesti?
- anonyymilyyli
anonyymilyyli kirjoitti:
sehän jäi valheesta kiinni konkreettisesti?
hän itse ei ollut just silloin. Ton varmaan sanoin hankalasti. Mut pointti olikin se, että olenks mä vittumainen ja miksi... en vaan tajua.
anonyymilyyli kirjoitti:
hän itse ei ollut just silloin. Ton varmaan sanoin hankalasti. Mut pointti olikin se, että olenks mä vittumainen ja miksi... en vaan tajua.
en tiiä mutta et sä vittumainen ole.,en tiiä mix miehes tolleen sanoi,asiaa on vaikee ulkopuolisen tajuta,koska kuin pitkään yhdessä ja riitaa paljon ja jneee....
- Vilma.
anonyymilyyli kirjoitti:
kuhan heitin-----älä ota vakavasti
mut voihan se olla että soot aikasemmin ollu kinkkinen ja se ei vaan jaksanu - anonyymilyyli
Vilma. kirjoitti:
kuhan heitin-----älä ota vakavasti
mut voihan se olla että soot aikasemmin ollu kinkkinen ja se ei vaan jaksanukäräyttelen sitä milloin mistäkin ja se saattaa harmittaa sitä.
- anonyymilyyli
sammakko17 kirjoitti:
en tiiä mutta et sä vittumainen ole.,en tiiä mix miehes tolleen sanoi,asiaa on vaikee ulkopuolisen tajuta,koska kuin pitkään yhdessä ja riitaa paljon ja jneee....
vaikka oonkin nyt anonyymi ;)
anonyymilyyli kirjoitti:
vaikka oonkin nyt anonyymi ;)
sulle ja toivon piiiitkääää keskustelua
sä toimit tilanteessa ihan loogisesti.
Ehkä sun kannattais puhua sen äijäs kanssa vähän vakavampaan sävyyn...?- anonyymilyyli
ei tuossa olisi pitänyt olla mitään epänormaalia.
Puhuminen ylipäänsä mistään meillä on aivan mahdotonta. En itse koskaan edes huuda, enkä halua kuulla muidenkaan huutavan tai käyvän kimppuun.
Parempi olla vain hiljaa.
- Shalomon
http://i215.photobucket.com/albums/cc300/il_maligno/Tonale - 23Feb2008/Tonale03.jpg
Heitä se äijjä mäkeen.- anonyymilyyli
Se valehtelee vähän joka asiassa.
- Shalomon
anonyymilyyli kirjoitti:
Se valehtelee vähän joka asiassa.
Teippaa puhelin poskeen ja myssy korville. Ja sitten laitat sen piiitkään liukuun. Sitten soitat. Jos ei kuule on kuuro. Muista antaa pusu.
- anonyymilyyli
Shalomon kirjoitti:
Teippaa puhelin poskeen ja myssy korville. Ja sitten laitat sen piiitkään liukuun. Sitten soitat. Jos ei kuule on kuuro. Muista antaa pusu.
se pusu?
- Mil-laN
...sanonut miehelles, että on se nyt kumma jos vaimo ei saa olla huolissaan missä mies on, ja siitä saa vielä haukut palkakseen.
Entäs jos asian kääntää toisinpäin, jos sie et olisi vastannut kun mies soittaa?- anonyymilyyli
saanut raivarin, ei sen kummempaa
- olit vittumainen
miehen näkökulmasta katsoen. Hän ei kai helpolla myönnä erehdystään, ehkä hän tarkoitti "jollakin" muuta kuin sinua. Eli kun kysyit, oliko joku soittanut, hän sanoi, että ei ollut kukaan (ulkopuolinen) soittanut.
Kentie hän odotteli puhelua joltakin ja häntä harmitti, kun sä olit liian utelias. Ehkä hänellä on säpinää jonkun naisen kanssa, että potee hiukan huonoa omaatuntoa, jolloin hän ärsyyntyy taallista herkemmin.- sola
..ukko huomas, et JOKU oli soittanu, mut luuli sen olleen joku muu, eikä uskaltanu sitte tunnustaa saaneensa puhelun.
Kyllä toi homma nyt kandeis selvittää, ennenku siitä tulee isompi... - anonyymilyyli
sola kirjoitti:
..ukko huomas, et JOKU oli soittanu, mut luuli sen olleen joku muu, eikä uskaltanu sitte tunnustaa saaneensa puhelun.
Kyllä toi homma nyt kandeis selvittää, ennenku siitä tulee isompi...ihan just noin.
- etusormea makeistellessa
anonyymilyyli kirjoitti:
ihan just noin.
pikkusormea ryypiskellessä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882