Ihmiskunnan ei kannata syytellä Jumalaa kaikesta pahasta ja kärsimyksestä, johon me ihmiset olemme itse syypäitä oltuamme ja ollessamme tottelemattomia Jumalan tahdolle Hänen sanansa mukaan. Toki suuret luonnonvoimat (kuten vulkanismi, seismismi, myrskyt, tulvat, maan-, kivi-, muta-, lumivyöryt, laava- ja vesivirrat) Jumalan sallimuksesta ovat tuottaneet ja vielä tulevat tuottamaan valtavasti tuhoa ja kärsimystä.
Mutta ihminen on pahuudessaan, tietämättömyydessään, tyhmyydessään, ahneudessaan ja kostonhalussaan aiheuttanut sadoille miljoonille lajitovereilleen järkyttävän paljon hirmuista loukkausta, häväistystä, tuskaa, kipua, ahdistusta, pelkoa, epätoivoa, surua ja murhetta - puhumattakaan 'viattomista luontokappaleista', eläimistä.
# Media syöttää meille päivittäin miljoonia juttuja ihmisen pahuudesta, vääryydestä ja tyhmyydestä. Vakavinta tyhmyyttä on olla kuuntelematta ja tottelematta Jumalaa,
# olla pyrkimättä kaikin tavoin yhteiskunnassa toteuttamaan dekalogia (10 käskyä) ja
# olla kuulematta Jumalan Poikaa Yeshuaa, joka on ainoa Pelastaja ikuisesta helvetistä.
Ihminen, ota vastuu jo valinnoistasi ja teoistasi! "Niin makaa, kuin petaa." - Ihminen korjaa sitä satoa, minkä on itse kylvänyt. Tajua jo, ettet syytä Jumalaa ja toisia ihmisiä sellaisesta pimeydestä, minkä olet itse(kin) aiheuttanut - ja kasva aikuiseksi! Nöyrry Jumalan väkevän käden alle, sillä Hän on ylpeitä vastaan.
Älä kapinoi Hänen majesteettiuttaan vastaan, vaan anna kunnia Jumalalle! Saat kapinoida kyllä kaikkea ihmisten aiheuttamaa vääryyttä vastaan, mutta muista, että olet myös itse yksi vääryyden tekijä 6 tai 15 miljardin vääryyden tekijän joukossa.
Elämmekö pimeydessä
6
140
Vastaukset
- Geenis
Historiaa jos lukee niin sehän on Abrahamilaiset uskonnot jotka ovat eniten ihmisiä tappanut!
jos taasen uskot raamattuun niin silloinhan Jumalasi tapatti jo kaikki maailman ihmiset kerran lläpi! (Noa ja tulva!)
joten mitä oikeastaan vingut? - sotivat, koska
he ovta heikkoja, heikko tarvitsee tuekseen satuhahmoja, koska heikkous synnyttyää pelkoa. Pelko taas synnyttää egoa, jonka voimin uskaltaa uskovaiset riehua tällä palstalla ja sotia ympäri maapalloa.
- Kyllä
Jumala sallii luonnonvoimat = Jumala on paha
Ihminen on paha = Ihminen on Jumalan kuva
Sotapappi kyllä laittaa meidät rukoilemaan ennen kuin ryhdymme tappamaan toisiamme, joten eiköhän se vastuu ole sillä kuitattu. - Kössönöm
kärsimyksistä. Ihmiset niihin ovat syyllisiä.
On teidän uskovaisten homma.
Oikeat ihmiset tietävät että pahojaan tekee vajaa älyiset ihmiset jotka selittävät saaneensa käskyn teoilleen joltakin olemattomalta.Pointtini.
Olet VÄÄRÄLLÄ osastolla.
Tänne kuuluvat tietävät jo miten maailma toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862